Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Niide - zdjęcie

Niide

Rejestracja: 26.04.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.11.2015 15:03
*****

#713628 VIP - Usunięcie skoków

Napisane przez Niide w 21.10.2015 17:04

Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#657426 Zastosowanie colorchatu

Napisane przez Niide w 16.08.2014 19:02

No dobra, dałeś tutaj kolorki z ColorChat

formatex(message, 127, "^x04de_dust2^x01 # Wlasnie oslepiles: ^x03%s", name)

ale ten Twój stock nie ma nic z kolorkami...

 

Try this

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Flash Snitch"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

#define ID 3322

new g_flasher

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_event("ScreenFade", "ScreenFade", "be", "4=255", "5=255", "6=255", "7>199") 
	register_event("23", "TEMPENTITY", "a", "1=5", "6=25", "7=6") 
	
	register_forward(FM_SetModel, "SetModel") 
}


public SetModel(ent, model[]) 
{    
	if(equal(model, "models/w_flashbang.mdl")) 
	{    
		static owner
		owner = pev(ent, pev_owner)
		if(owner)         
		{
			set_task(1.52,"get_flasher", ID + owner)
		}
	}
} 

public TEMPENTITY()
{    
	set_task(0.05, "reset_flasher") 
	return PLUGIN_CONTINUE
} 

public reset_flasher()
{ 
	g_flasher = 0
}

public get_flasher(id)
{ 
	g_flasher = (id - ID)
}

public ScreenFade(id) 
{    
	if(is_user_alive(id))
	{
		if(id != g_flasher && get_user_team(id) == get_user_team(g_flasher))
		{
			static name[33], message[128]
			
			get_user_name(g_flasher, name, 32)            
			formatex(message, 127, "^x04de_dust2^x01 # Zostales oslepiony przez ^x03%s", name)
			ColorChat(id,GREEN, message)            
			
			get_user_name(id, name, 32)            
			formatex(message, 127, "^x04de_dust2^x01 # Wlasnie oslepiles: ^x03%s", name)
			ColorChat(g_flasher,GREEN, message)
		}
	}    
} 
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 1


#657419 Prozba o przesuniecie napisu hud bardziej w gore

Napisane przez Niide w 16.08.2014 17:48

Dałem w x:0.10, y:0.01

 

Nie wiem czy to ten hud miałem przesunąć bo tak niejasno się wyraziłeś, że ledwo da się zrozumieć.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#657413 [ROZWIĄZANE] poprawa kodu z menu

Napisane przez Niide w 16.08.2014 17:28

BTW. Dlaczego tworzysz zmienną punkty w

public FunkcjaSklepu(id,menu,item)

Czy punkty w ten sposób nie będą równe 0 (bo nie przypisujesz dalej wartości do tej zmiennej) i nie będziesz miał 1000 punktów do kupienia hp?


  • +
  • -
  • 1


#655726 index out of bounds w ColorChat

Napisane przez Niide w 09.08.2014 15:26

Pokaż swoje colorchat.inc lub użyj tego (załącznik) i zobacz czy błąd wyskakuje nadal.

 

 

#Edit.

 

Spróbuj tak:

public client_connect(id)
{
        get_user_name(id, dane_gracza[NICK][id], 34);
        get_user_authid(id, dane_gracza[SID][id], 34);
        get_user_ip(id, dane_gracza[IP][id], 34, 1);
       
        for(new i=1;i<=g_MaxPlayers;i++)
        {
                if(is_user_connected(i))
			ColorChat(i, RED, "%s ^x03%s ^x01wchodzi na serwer | ^x04%s", PREFIX, dane_gracza[NICK][id], dane_gracza[SID][id]);
        }
       
        if(pCvar_LOG)
        {
                new tekst[256];
                formatex(tekst, 255, "%s - %s | %s", dane_gracza[NICK][id], dane_gracza[IP][id], dane_gracza[SID][id]);
                write_file(dir, tekst);
        }
}
 
public client_putinserver(id)
{
	for(new i=1;i<=g_MaxPlayers;i++)
		if(is_user_connected(i))
			ColorChat(0, RED, "%s ^x03%s^x01 dolaczyl do gry!", PREFIX, dane_gracza[NICK][id]);
} 

Tak, wiem, też masz tak

for(new i=1;i<=g_MaxPlayers;i++)
        {
                if(is_user_connected(i))
			ColorChat(i, RED, "%s ^x03%s ^x01wchodzi na serwer | ^x04%s", PREFIX, dane_gracza[NICK][id], dane_gracza[SID][id]);
        }

w client_connect, lecz nie użyłeś tabulatora przed ColorChat (nie wiem czy to coś zmienia), ale szukam po prostu rozwiązania.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • -1


#654271 [ROZWIĄZANE] Zapis rang (nvault)

Napisane przez Niide w 02.08.2014 12:23

Według mnie problem tkwi tutaj:

if(!ranganum[id])
	{
		ranganum[id] = 1;
		wymagane_zabojstwa[id] = rangaxp[ranganum[id]]
	}
	else
	{
		if(zabojstwa[id] >= wymagane_zabojstwa[id])
		{
			ranganum[id]++;
			wymagane_zabojstwa[id] = rangaxp[ranganum[id]]
			ColorChat(id, GREEN, "[COD MW 3]^x01 Awans !^x01 Nowa Ranga :^x03 %s", ranga[ranganum[id]]);
		}
	}

Jeżeli ktoś ma rangnum równej 0, daje mu rangum = 1 i ustawia mu wymaganie zabójstwa, okej. Tutaj jest git, ale... Jeżeli ktośma rangnum równej ilości 1 lub więcej, nie zmienia się wartość wymagane_zabojstwa, czyli wymagane_zabojstwa zostają równe 0 (ponieważ nigdzie indziej w kodzie nie podajesz żadnej wartości dla tej zmiennej i zostaje mu wartość, którą podałeś przy "new wymagane_zabojsta[33]", czyli 0). W każdym wypadku zabójstwa będą równe lub większe niż wymagane_zabójstwa i będzie dodawało rangę.

 

Spróbuj do zapisu dodać też wymagane_zabójstwa[id] i zobacz czy coś to pomoże.


  • +
  • -
  • 1


#654185 [ROZWIĄZANE] Zapis rang (nvault)

Napisane przez Niide w 01.08.2014 22:04

Boże... widzisz i nie grzmisz...

Czyli doprowadziłeś do kompletnie odwrotnej sytuacji, teraz przy odczycie traktujesz zmienną jak string, a przy zapisie jak liczbę...

I NADAL się nie dowiedzieliśmy W JAKIEJ POSTACI przechowujesz w tej tablicy dane! Jako string czy jako liczbę?

 

Dlatego też każdy prosił żeby podał resztę kodu... Bardzo często ludzie kręcą i kręcą, a nadal nie wiadomo o co chodzi. Dokładnie jak w tym wypadku.


  • +
  • -
  • 1


#654115 [ROZWIĄZANE] Zapis rang (nvault)

Napisane przez Niide w 01.08.2014 14:39

Nie rozumiem zbytnio jak Ci pomóc. Nie podałeś całego kodu więc trudno będzie coś zrobić... Widzę w tym kodzie jedną rzecze do poprawy.

 

formatex(vaultdata,24,"%s",ranganum[id])

 

O ile się nie mylę to ranganum[id] przechowuje cyfrę, nie powinno być więc %d?


  • +
  • -
  • 1


#654010 dust2long Zmiana po okreslonym czasie

Napisane przez Niide w 31.07.2014 22:58

Proszę. Tam gdzie mapa miała się zmieniać po 1 rundzie, będzie się zmieniać po 1 minucie (info na czacie też zmienione).

 

Jak coś nie ten teges to pisz.

 

Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#622532 Problem z zmianą FLAG i kompilacja

Napisane przez Niide w 04.03.2014 18:38

Wszystkie flagi zmieniona na flagę S.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#622524 Problem z przesyłaniem danych przez task

Napisane przez Niide w 04.03.2014 18:22

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale czy nie lepiej zdefiniować na początku pluginu nowej zmiennej np. "parametr" i potem użyć tego w ten sposób?

new parametr[5];
restarty(ile_razy)
{
      parametr = ile_razy;
      set_task(2.0, "ustawienia", _, _, _, "a", ile_razy)
}

public ustawienia()
{
      if(parametr == 4)
            ZAPISUJ = true
      client_print(0, print_chat, "START")
}

Jeżeli nie (źle zrozumiałem) to minusujcie ile wlezie :D

 

BTW. W Twoim kodzie jest tak, że task uruchomi się ile_razy(=4) z rzędu, nie wiem czy takie było zamierzenie więc nic z tym nie robiłem...


  • +
  • -
  • -3


#622517 Brak menu w Vipie

Napisane przez Niide w 04.03.2014 18:14

Łapaj :D (Powinno działać).

Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#622514 Problem ze stworzonym menu.

Napisane przez Niide w 04.03.2014 18:09

Łap.

Spoiler

 

Zmieniłem:

// dodaje wybor pod klawisze

new data[6], iName[64];

new zaccess, callback;

menu_item_getinfo(menu, item, zaccess, data,5, iName, 63, callback);

new key = str_to_num(data)


switch(key){

Na:

switch(item){

Poza tym usunąłem 2 niepotrzebne includy.

 

#Testowane


  • +
  • -
  • 1


#614909 [ROZWIĄZANE] Jak zmienić stałą HP na odczyt z nVault

Napisane przez Niide w 11.02.2014 18:30

Może za bardzo kombinujemy i wystarczy zrobić to tak?

new iHealth = get_user_health(id) + aData[ KlanHP ] * get_pcvar_num( g_pHealthPerLevel );
    set_user_health( id, iHealth );

  • +
  • -
  • 1


#613002 Nie tracenie hp po upadku surf

Napisane przez Niide w 07.02.2014 17:46

Zmień cvar sv_stepsize na 18.


  • +
  • -
  • 1