Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Opcja w menu raz na mapę



  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 killer98

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:370
  • GG:
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 23.01.2014 22:09

Jak dodać do menu VIPa funkcję otwieraną raz na mapę?


  • +
  • -
  • 0

Pomogłem? Kliknij rep_up.png

b_350_20_FF0000_FF0000_000000_000000.png

Moimi autorytetami są: 6262 & 10153

Robię zabawy JailBreak i klasy CoD na zamówienie.


#2 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 23.01.2014 23:41

#include <amxmodx>

new bool: funkcja[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin("menu","1.0","glut")
	
	register_clcmd("say /sklep","sklep")
}
public client_connect(id)
	funkcja[id]=false;

public sklep(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)){
		client_print(id, print_chat, "Menu jest tylko dla VIP'ow")
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	new menu = menu_create("Menu","sklep_cd")
	menu_additem(menu,"Opcja 1")
	menu_additem(menu,"Opcja 2")
	menu_additem(menu,"Opcja 3")
	
	menu_display(id, menu,0);
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public sklep_cd(id,menu,item)
{
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			if(funkcja[id])
			{
				client_print(id,print_chat,"Wybrales na tej mapie juz ta funkcje")
				return PLUGIN_HANDLED;
				
			}
			else
			{
				client_print(id,print_chat,"Wybrales opcje 1")
				funkcja[id] = true;
			}
		}
		case 1:
		{
			client_print(id,print_chat,"Wybrales opcje 2")
		}
		case 2:
		{
			client_print(id,print_chat,"Wybrales opcje 3")
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#3 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 23.01.2014 23:41

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod XPytania

do

Scripting AMXXPytania
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#4 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 24.01.2014 13:30

To nie jest raz na mapę, a raz na wbicie na serwer :P, wystarczy zrobić reconnecta.

 

+ Chcesz raz na mapę to użyj drzewek Trie.

 

I jako Key użyj nicku lub jeśli masz serwer only Steam to użyj Steam_ID :D.

 

Podpowiedź TrieCreate, TrieSetCell, TrieKeyExist - wystarczy tych funkcji tylko użyć :)


  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#5 Niide

    *** it I'm done

  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:216
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 24.01.2014 13:34

A czy tak to nie zadziała?

#include <amxmodx>

new bool: funkcja[33] = false;

public plugin_init()
{
	register_plugin("menu","1.0","glut")
	
	register_clcmd("say /sklep","sklep")
}

public sklep(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)){
		client_print(id, print_chat, "Menu jest tylko dla VIP'ow")
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	new menu = menu_create("Menu","sklep_cd")
	menu_additem(menu,"Opcja 1")
	menu_additem(menu,"Opcja 2")
	menu_additem(menu,"Opcja 3")
	
	menu_display(id, menu,0);
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public sklep_cd(id,menu,item)
{
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			if(funkcja[id])
			{
				client_print(id,print_chat,"Wybrales na tej mapie juz ta funkcje")
				return PLUGIN_HANDLED;
				
			}
			else
			{
				client_print(id,print_chat,"Wybrales opcje 1")
				funkcja[id] = true;
			}
		}
		case 1:
		{
			client_print(id,print_chat,"Wybrales opcje 2")
		}
		case 2:
		{
			client_print(id,print_chat,"Wybrales opcje 3")
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 0

kP8HWV.png


#6 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 24.01.2014 13:43

A czy tak to nie zadziała?

#include <amxmodx>

new bool: funkcja[33] = false;

public plugin_init()
{
	register_plugin("menu","1.0","glut")
	
	register_clcmd("say /sklep","sklep")
}

public sklep(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)){
		client_print(id, print_chat, "Menu jest tylko dla VIP'ow")
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	new menu = menu_create("Menu","sklep_cd")
	menu_additem(menu,"Opcja 1")
	menu_additem(menu,"Opcja 2")
	menu_additem(menu,"Opcja 3")
	
	menu_display(id, menu,0);
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public sklep_cd(id,menu,item)
{
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			if(funkcja[id])
			{
				client_print(id,print_chat,"Wybrales na tej mapie juz ta funkcje")
				return PLUGIN_HANDLED;
				
			}
			else
			{
				client_print(id,print_chat,"Wybrales opcje 1")
				funkcja[id] = true;
			}
		}
		case 1:
		{
			client_print(id,print_chat,"Wybrales opcje 2")
		}
		case 2:
		{
			client_print(id,print_chat,"Wybrales opcje 3")
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

Nie, bo jak ktoś wyjdzie, a wejdzie inny gracz, to ten inny gracz nie będzie mógł użyć tego czegoś co ma być raz na mapę.
sebul (24.01.2014 13:44):
Dodatkowo w tym kodzie brak niszczenia menu po wyborze opcji.

  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#7 killer98

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:370
  • GG:
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 24.01.2014 16:13

Mam menu z generatora.

chcę aby te dwie opcje były tak jak to wytłumaczył Niide ( Raz na mapę, jak jeden vip wybierze to inni nie mogą tego wybrać do końca mapy). Jak ktoś wybrał to ma pisać zamiast "[Raz na mape]" "[Wykorzystane]"

    menu_additem(menu,"\wOtworzenie cel &#092;y[Raz na mape]","",0,menu_callback_handler);
    if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
        active=true;
    }
    menu_additem(menu,"\wNoc na mapie &#092;y[Raz na mape]","",0,menu_callback_handler);
    if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
        active=true;
    }
 
===========================================================================
 
public menu_6_handler(id){
    if(get_pdata_cbase(id, 369)==-1){
        jail_open_cele();
    }
}
public menu_7_handler(id){
    if(get_pdata_cbase(id, 369)==-1){
        set_lights("z")
    }
}

A to tylko dla jednego gracza raz na mapę ( każdy gracz może wybrać raz na mapę). Jak gracz wykorzystał to ma pisać [Wykorzystane]

public menu_2_handler(id){
    if(get_pdata_cbase(id, 369)==-1){
        give_item(id, "weapon_deagle");
        give_item(id, "ammo_50ae");
        weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
        if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 1);
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 0);
    }
}
 
=================================================
 
    menu_additem(menu,"\w&#092;rDeagle 1 ammo","",0,menu_callback_handler);
    if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
        active=true;
    }

  • +
  • -
  • 0

Pomogłem? Kliknij rep_up.png

b_350_20_FF0000_FF0000_000000_000000.png

Moimi autorytetami są: 6262 & 10153

Robię zabawy JailBreak i klasy CoD na zamówienie.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych:

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych