Podmień sobie na ten kod: https://amxx.pl/topi...cja-hp-na-nożu/
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
protypek
Rejestracja: 25.02.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.06.2020 15:21
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 227
- Odwiedzin: 6 219
- Tytuł: Wszechwidzący
- Wiek: 28 lat
- Urodziny: Czerwiec 1, 1996
-
Imię
Konrad
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Stalowa Wola
Narzędzia użytkownika
Znajomi
protypek nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#741854 Regeneracja HP na nozu
Napisane przez Vakos w 10.08.2017 17:04
#741855 Regeneracja HP na nozu
Napisane przez Wenti w 10.08.2017 17:58
#include <amxmodx> #include <fakemeta_util> #define HP_ADD 1 #define HP_TIME 1 #define HP_MAX 100 public plugin_init() { register_plugin("Regeneracja HP", "1.0", "Raku"); register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1") } public CurWeapon(id) { new wid = read_data(2); if(wid == CSW_KNIFE) set_task(float(HP_TIME), "recovery", id, _, _, "b"); else remove_task(id); } public recovery(id) { if ( get_user_health(id) < HP_MAX ) fm_set_user_health(id, get_user_health(id) +HP_ADD); }
#define HP_ADD 1 // Ile hp ma dodawać. #define HP_TIME 1 //Co ile sekund ma dodawać hp. #define HP_MAX 100 //Jakie jest maksymalne hp na serwerze.
Wpindol do klasy ;]
Jesli nie potrafisz to podeslij .sma
#723140 Team Semiclip (Przenikanie przez graczy) pod Zombie Escape?
Napisane przez grankee w 21.03.2016 01:48
#722907 Sklep dla CT i TT
Napisane przez wonsz żeczny w 16.03.2016 16:29
#722630 Rendering w nowej rundzie
Napisane przez grankee w 11.03.2016 02:59
W tym przypadku logevent nie przekazuje Ci w parametrze id nic, czyli owe id jest równe zero.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> public plugin_init() { register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start") } public Poczatek_Rundy() { for(new i=1;i<=32;i++) { if(is_user_alive(i)) SpawnedEvent(i); } } public SpawnedEvent(id){ set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255); }
No i ten Twój plugin musi być na liście pluginów poniżej tego, który nadaje niewidzialność.
#722773 Sklep dla CT i TT
Napisane przez Asiap w 14.03.2016 01:04
public jb_sklep(id) { new menu = menu_create(fmt("Sklep Zombie Escape^nIlosc Diamentow: \r%i",ilosc_jbpack[id]),"handle_jb_sklep"); menu_additem(menu,"Granat zamrazajacy \r[\w4 Diamenty\r] [\w Human\r]","4 2") // 4 to koszt a 2 to team menu_additem(menu,"Granat oslepiajacy \r[\w3 Diamentow\r] [\w Human\r]","3 2") menu_additem(menu,"Granat podpalajacy \r[\w4 Diamentow\r] [\w Human\r]","4 2") menu_additem(menu,"Kamizelka \r[\w8 Diamentow\r] [\w Human\r]","8 2") menu_additem(menu,"AutoBH na jedna runde \r[\w60 Diamentow\r] [\w Human\r]","60 2") menu_additem(menu,"+50 HP \r[\w30 Diamentow\r] [\w Human\r]","30 2") menu_additem(menu,"Niewidzialnosc (10s) \r[\w80 Diamenty\r] [\w Human\r]","80 2") menu_additem(menu,"Ciche Chodzenie na jedna runde \r[\w50 Diamentow\r] [\w Human\r]","50 2") menu_additem(menu,"Mniejsza grawitacja (30s) \r[\w50 Diamenty\r] [\w Human\r]","50 2") menu_additem(menu,"Wieksza predkosc (30s) \r[\w100 Diamenty\r] [\w Human\r]","100 2") menu_additem(menu,"+500 HP \r[\w30 Diamentow\r] [\y Zombie\r]","30 1") menu_additem(menu,"Niesmiertelnosc i niewidzialnosc(10s) \r[\w100 Diamenty\r] [\w Zombie\r]","100 1") menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL) menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie") menu_setprop(menu,MPROP_NEXTNAME,"Dalej") menu_setprop(menu,MPROP_BACKNAME,"Wroc") return menu_display(id,menu) } public handle_jb_sklep(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return; } new szInfo[12], iBitAccess, iCallBack, iTeam; menu_item_getinfo(menu, item, iBitAccess, szInfo, 11, _, _, iCallBack); static szData[2][12]; explode_string(szInfo, " ", szData, 2, 11); if(!sprawdz(id, str_to_num(szData[0]), str_to_num(szData[1]))) { return; } switch(item) { case 0: { give_item(id, "weapon_smokegrenade"); ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles granat zamrazajacy", prefix); } case 1: { give_item(id, "weapon_flashbang"); ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles granat oslepiajacy", prefix); } case 2: { give_item(id, "weapon_hegrenade"); ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles granat wpodpalajacy", prefix); } case 3: { give_item(id, "item_kevlar") give_item(id, "item_assaultsuit") ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles kamizelke", prefix); } case 4: { bhop_enabled[id] = true ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles AutoBH na jedna runde", prefix); } case 5: { set_user_health(id, get_user_health(id) + 50) ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles +50hp", prefix); } case 6: { UruchomNiewidzialnosc(id); ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles ^x03Niewidzialnosc ^x01na 10 sekund!",prefix); set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 0) } case 7: { set_user_footsteps(id, 1) ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles ciche chodzenie na jedna runde", prefix); } case 8: { UruchomGrawitacja(id); ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles ^x03Mniejsza grawitacje ^x01na 30 sekund!",prefix); set_user_gravity(id,0.4) } case 9: { UruchomSzybkosc(id) ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles ^x03Wieksza predkosc ^x01na 30 sekund!",prefix); set_user_maxspeed(id, 0.0) } case 10: { set_user_health(id, get_user_health(id) + 500) ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles +500hp", prefix); } case 11: { UruchomNiesmiertelnosc(id) ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles ^x03Niesmiertelnosc i niewidzialnosc ^x01na 10 sekund!",prefix); set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 0) } } menu_destroy(menu); } public sprawdz(id,jbpack,team){ if(!is_user_alive(id)){ ColorChat(id, GREEN, "[%s] Nie zyjesz", prefix); return false; } if(ilosc_jbpack[id] < jbpack) { ColorChat(id, GREEN, "[%s] Nie masz tylu Diamentow, aby to kupic", prefix); return false; } if(get_user_team(id) != team) // próbowałem tak... { ColorChat(id, GREEN, "[%s] Ten przedmiot jest niedostepny dla twojej druzyny.", prefix); return false; } ilosc_jbpack[id] -= jbpack return true; }
#722768 Sklep dla CT i TT
Napisane przez grankee w 13.03.2016 22:13
Jeżeli Team to TT albo CT.
if(get_user_team(id) == 1 || 2)
Co widzisz Ty:
jeśli team równa się 1 lub 2
co 'widzi komputer'
jeśli to
get_user_team(id) == 1
lub to:
2
jest prawdą to wykonaj kod w klamrach.
2 jako wartość różna od zera zawsze będzie prawdą, a ponieważ mamy tam || (lub) to warunek zawsze się spełni.
Poprawny zapis to:
if(get_user_team(id)==1 || get_user_team(id)==2) { //tutaj kod... }
Dawałem odpowiedź do drugiego kodu. To musi działać. Jeżeli rzeczywiście nie działa to:if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT || CS_TEAM_T)
Nie ma to znaczenia dla działania czy użyjesz 2 czy CS_TEAM_CT
CS_TEAM_CT to element typu wyliczeniowego enum, który jest odpowiednikiem liczby. Dla kompilatora to bez różnicy. Jedynie używając 2 możesz przeczytać warning o nieprawidłowej wartości czy cuś takiego
#722654 Sklep dla CT i TT
Napisane przez caro w 11.03.2016 16:01
#720119 Reset punktów za monety z zapytaniem.
Napisane przez vanillah w 08.02.2016 19:44
public KomendaResetujPunkty(id) { new menu = menu_create("\rKoszt resetu punktow kosztuje 50 zlota ^n^n\yCzy chcesz to zrobic?", "KomendaResetujPunktyHand"); menu_additem(menu,"Tak","0",0); menu_additem(menu,"Nie","1",0); menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); } public KomendaResetujPunktyHand(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } new data[6], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback) new key = str_to_num(data) new koszt = cod_get_user_coins(id) switch(key) { case 0: { if(koszt >= 50) { cod_set_user_coins(id, koszt-50); ResetujPunkty(id); ColorChat(id, RED, "[AW]^x01 Umiejetnosci zostana zresetowane"); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/newestselect"); } else ColorChat(id, GREEN, "[CoD AW] ^x03Masz za malo Zlota! Potrzebujesz 50"); } } menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED }
#719400 Szansa na zmartwychwstanie Vipa nie działa poprawnie.
Napisane przez Andrzejek w 30.01.2016 23:30
#718021 Problem z prefixem VIP/SVIP
Napisane przez aka_z w 12.01.2016 13:58
#718019 Problem z prefixem VIP/SVIP
Napisane przez aka_z w 12.01.2016 13:38
Spróbuj to
new const gNazwaPluginu[] = "Prefix";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "";
new gsvipFlaga[32], gvipFlaga[32],;
public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_message(get_user_msgid("SayText"), "Prefix");
/* Cvary */
register_cvar("svip_flaga", "s");
register_cvar("vip_flaga", "r");
get_cvar_string("svip_flaga", gsvipFlaga, sizeof gsvipFlaga -1)
get_cvar_string("vip_flaga", gvipFlaga, sizeof gvipFlaga -1)
/* Prefixy */
register_cvar("svip_prefix", "SVIP");
register_cvar("vip_prefix", "VIP");
get_cvar_string("svip_prefix", gsvipPrefix , sizeof gsvipPrefix -1)
get_cvar_string("vip_prefix", gvipPrefix , sizeof gvipFlaga -1)
}
public has_flags(id,string[])
{
new ret=1
new byte
new len = strlen(string)
new p_flag = get_user_flags(id)
for(new i=0;i<=len;i++)
{
if(string[i]>='a' && string[i]<='z') byte = (1<<(string[i]-'a'))
else if(string[i]>='A' && string[i]<='Z') byte = (1<<(string[i]-'A'))
else if(string[i]==',' && ret==1) return 1
else if(string[i]==',') ret=1
if(byte!=0 && !(p_flag & byte)) ret=0
byte=0
}
return ret
}
public Prefix(msgId,msgDest,msgEnt)
{
new id = get_msg_arg_int(1);
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new szTmp[256],szTmp2[256];
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )
new szPrefix[64];
if(has_flags(id, gsvipFlaga))
{
formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x03[%s]",gsvipPrefix);
}
else if(has_flags(id, gvipFlaga))
{
formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x03[%s]",gvipPrefix);
}
if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All"))
{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
}
else
{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2");
}
set_msg_arg_string(2,szTmp2);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
prefix.sma 2 KB 76 Ilość pobrań
prefix.amxx
#713615 Diablo Mod by Stachuu?? :D Edit by Zer0. (kontynuacja od 0ne.)
Napisane przez he1st w 21.10.2015 10:33
znajdź:
new const GildiaXP[10]
zamień na:
new const GildiaXP[10] = { 0,15000000,40000000,75000000,150000000,300000000,450000000,600000000,800000000,1000000000 }
public iDodaj(id)
public iDodaj(id) { new szDodaj[196]; read_args(szDodaj,charsmax(szDodaj)) remove_quotes(szDodaj) if(is_str_num(szDodaj)) { new iIle = str_to_num(szDodaj) if(iIle >= player_xp[id]){ ColorChat(id,GREEN,"[%s]^x01Masz za malo EXPa.",nazwa_gildi[id]) gildie(id) return PLUGIN_CONTINUE; } if(get_playersnum()<2) { ColorChat(id,GREEN,"[%s]^x01Za malo graczy na serwerze",nazwa_gildi[id]) gildie(id) return PLUGIN_CONTINUE; } if(iIle < 2000){ ColorChat(id,GREEN,"[%s]^x01Minimalna wplata 2000.",nazwa_gildi[id]) gildie(id) return PLUGIN_CONTINUE; } ColorChat(id,GREEN,"[%s]^x01Wplaciles %i",nazwa_gildi[id],iIle) player_xp[id]-=iIle [id]+=iIle if (gildia_exp[id] > GildiaXP[gildia_lvl[id]]) { gildia_lvl[id]+=1 g_pkt[id]++ } if(gildia_exp[id] > 1050000000) gildia_exp[id] = 1000000001 zapis_gildia(id,0) wczytaj_wplata(id) wplata[id]+=iIle zapisz_wplata(id) } else{ ColorChat(id,GREEN,"[%s]^x01Tylko cyfry",nazwa_gildi[id]) gildie(id) return PLUGIN_CONTINUE; } return PLUGIN_CONTINUE; }
#706839 Edycja Oberon Boss'a pod CoD MoD. Nie chce dawać exp'a.
Napisane przez Linux' w 19.07.2015 09:10
Probowales dodac doswiadczenie bosowi, nie atakujacemu wiec bylo to bardzo rozsadne . Poza tym znalazlem jeszcze pare bledow, poprawilem. Sprawdz.
Załączone pliki
-
oberon.sma 27,46 KB 77 Ilość pobrań
oberon.amxx
#706642 [ROZWIĄZANE] Dodanie autorespawnu do eventu cod moda
Napisane przez Linux' w 17.07.2015 17:53
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: protypek
- Regulamin