Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

protypek - zdjęcie

protypek

Rejestracja: 25.02.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.06.2020 15:21
-----

#741854 Regeneracja HP na nozu

Napisane przez Vakos w 10.08.2017 17:04

Podmień sobie na ten kod: https://amxx.pl/topi...cja-hp-na-nożu/


  • +
  • -
  • 1


#741855 Regeneracja HP na nozu

Napisane przez Wenti w 10.08.2017 17:58

#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>

#define HP_ADD 1
#define HP_TIME 1
#define HP_MAX 100

public plugin_init()
{
	register_plugin("Regeneracja HP", "1.0", "Raku");
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}

public CurWeapon(id)
{
	new wid = read_data(2);
	if(wid == CSW_KNIFE)
        	set_task(float(HP_TIME), "recovery", id, _, _, "b");
	else 
		remove_task(id);
}

public recovery(id)
{
	if ( get_user_health(id) < HP_MAX )
		fm_set_user_health(id, get_user_health(id) +HP_ADD);
}
#define HP_ADD 1 // Ile hp ma dodawać.
#define HP_TIME 1 //Co ile sekund ma dodawać hp.
#define HP_MAX 100 //Jakie jest maksymalne hp na serwerze.

Wpindol do klasy ;] 

 

Jesli nie potrafisz to podeslij .sma


  • +
  • -
  • 1


#723140 Team Semiclip (Przenikanie przez graczy) pod Zombie Escape?

Napisane przez grankee w 21.03.2016 01:48

Można wyłączyć przenikanie i zrobić plugin, że jak gracz podejdzie do drugiego i naciśnie f to go lekko pchnie, albo żeby uniknąć niepotrzebnych 'popchnięć', którymi to dzieci będą się bawić to zrobić tak, że jak dwóch graczy popchnie w tym samym czasie to dopiero następuje odepchnięcie.


  • +
  • -
  • 1


#722907 Sklep dla CT i TT

Napisane przez wonsz żeczny w 16.03.2016 16:29

public Poczatek_Rundy()
{
	for(new id = 1 ; id < 33 ; id++)
	{
		if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
		{
			new pack_hs = get_cvar_num("jb_hs")
			ilosc_jbpack[id] += pack_hs
			ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x01 Dostales bonus za bycie Vipem: ^x04+%i ^x01 Diamenty, prefix, pack_hs);
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 1


#722630 Rendering w nowej rundzie

Napisane przez grankee w 11.03.2016 02:59

W tym przypadku logevent nie przekazuje Ci w parametrze id nic, czyli owe id jest równe zero.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
 
public plugin_init() {
	register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")  
}
 
public Poczatek_Rundy()
{
for(new i=1;i<=32;i++)
{
if(is_user_alive(i))
	SpawnedEvent(i);
}
}

public SpawnedEvent(id){
	set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255);
}

No i ten Twój plugin musi być na liście pluginów poniżej tego, który nadaje niewidzialność.


  • +
  • -
  • 1


#722773 Sklep dla CT i TT

Napisane przez Asiap w 14.03.2016 01:04

public jb_sklep(id)
{	
	new menu = menu_create(fmt("Sklep Zombie Escape^nIlosc Diamentow: \r%i",ilosc_jbpack[id]),"handle_jb_sklep");	
	
	menu_additem(menu,"Granat zamrazajacy \r[\w4 Diamenty\r] [\w Human\r]","4 2") // 4 to koszt a 2 to team
	menu_additem(menu,"Granat oslepiajacy \r[\w3 Diamentow\r] [\w Human\r]","3 2")
	menu_additem(menu,"Granat podpalajacy \r[\w4 Diamentow\r] [\w Human\r]","4 2")
	menu_additem(menu,"Kamizelka \r[\w8 Diamentow\r] [\w Human\r]","8 2")
	menu_additem(menu,"AutoBH na jedna runde \r[\w60 Diamentow\r] [\w Human\r]","60 2")
	menu_additem(menu,"+50 HP \r[\w30 Diamentow\r] [\w Human\r]","30 2")
	menu_additem(menu,"Niewidzialnosc (10s) \r[\w80 Diamenty\r] [\w Human\r]","80 2")
	menu_additem(menu,"Ciche Chodzenie na jedna runde \r[\w50 Diamentow\r] [\w Human\r]","50 2")
	menu_additem(menu,"Mniejsza grawitacja (30s) \r[\w50 Diamenty\r] [\w Human\r]","50 2")
	menu_additem(menu,"Wieksza predkosc (30s) \r[\w100 Diamenty\r] [\w Human\r]","100 2")
		
	menu_additem(menu,"+500 HP \r[\w30 Diamentow\r] [\y Zombie\r]","30 1")
	menu_additem(menu,"Niesmiertelnosc i niewidzialnosc(10s) \r[\w100 Diamenty\r] [\w Zombie\r]","100 1")

	menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
	menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie")
	menu_setprop(menu,MPROP_NEXTNAME,"Dalej")
	menu_setprop(menu,MPROP_BACKNAME,"Wroc")
	return menu_display(id,menu)
}
public handle_jb_sklep(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return;
	}

	new szInfo[12], iBitAccess, iCallBack, iTeam;
	menu_item_getinfo(menu, item, iBitAccess, szInfo, 11, _, _, iCallBack);
	
	static szData[2][12];
	explode_string(szInfo, " ", szData, 2, 11);

	if(!sprawdz(id, str_to_num(szData[0]), str_to_num(szData[1])))
	{
		return;
	}

	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			give_item(id, "weapon_smokegrenade");
			ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles granat zamrazajacy", prefix);
			
		}
		case 1:
		{
			give_item(id, "weapon_flashbang");
			ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles granat oslepiajacy", prefix);
			
		}
		case 2:
		{
			give_item(id, "weapon_hegrenade");
			ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles granat wpodpalajacy", prefix);
			
		}
		case 3:
		{
			give_item(id, "item_kevlar")
			give_item(id, "item_assaultsuit")
			ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles kamizelke", prefix);
		}
		case 4:
		{
			bhop_enabled[id] = true
			ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles AutoBH na jedna runde", prefix);
		}
		case 5:
		{
			set_user_health(id, get_user_health(id) + 50)
			ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles +50hp", prefix);
		}
		case 6:
		{
			UruchomNiewidzialnosc(id);
			ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles ^x03Niewidzialnosc ^x01na 10 sekund!",prefix);
			set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 0)
		}
		case 7:
		{
			set_user_footsteps(id, 1)
			ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles ciche chodzenie na jedna runde", prefix);
		}
		case 8:
		{
			UruchomGrawitacja(id);
			ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles ^x03Mniejsza grawitacje ^x01na 30 sekund!",prefix);
			set_user_gravity(id,0.4)
		}
		case 9:
		{
			UruchomSzybkosc(id)
			ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles ^x03Wieksza predkosc ^x01na 30 sekund!",prefix);
			set_user_maxspeed(id, 0.0)
		}
		case 10:
		{
			set_user_health(id, get_user_health(id) + 500)
			ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles +500hp", prefix);
		}
		case 11:
		{
			UruchomNiesmiertelnosc(id)
			ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles ^x03Niesmiertelnosc i niewidzialnosc ^x01na 10 sekund!",prefix);
			set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 0)
		}
	}
	menu_destroy(menu);
}

public sprawdz(id,jbpack,team){
	if(!is_user_alive(id)){
		ColorChat(id, GREEN, "[%s] Nie zyjesz", prefix);
		return false;
	}
	if(ilosc_jbpack[id] < jbpack)
	{
		ColorChat(id, GREEN, "[%s] Nie masz tylu Diamentow, aby to kupic", prefix);
		return false;
	}
	if(get_user_team(id) != team) // próbowałem tak...
	{
		ColorChat(id, GREEN, "[%s] Ten przedmiot jest niedostepny dla twojej druzyny.", prefix);
		return false;
	}
	ilosc_jbpack[id] -= jbpack
	return true;
}

  • +
  • -
  • 2


#722768 Sklep dla CT i TT

Napisane przez grankee w 13.03.2016 22:13

Jeżeli Team to TT albo CT.

if(get_user_team(id) == 1 || 2)

 

 

Co widzisz Ty:

jeśli team równa się 1 lub 2

co 'widzi komputer'

jeśli to

get_user_team(id) == 1

lub to:

2

jest prawdą to wykonaj kod w klamrach.

 

2 jako wartość różna od zera zawsze będzie prawdą, a ponieważ mamy tam || (lub) to warunek zawsze się spełni.

 

 

Poprawny zapis to:

if(get_user_team(id)==1 || get_user_team(id)==2)
{
//tutaj kod...
}


Dawałem odpowiedź do drugiego kodu. To musi działać. Jeżeli rzeczywiście nie działa to:
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT || CS_TEAM_T)

 

Nie ma to znaczenia dla działania czy użyjesz 2 czy CS_TEAM_CT

 

CS_TEAM_CT to element typu wyliczeniowego enum, który jest odpowiednikiem liczby. Dla kompilatora to bez różnicy. Jedynie używając 2 możesz przeczytać warning o nieprawidłowej wartości czy cuś takiego


  • +
  • -
  • 1


#722654 Sklep dla CT i TT

Napisane przez caro w 11.03.2016 16:01

Jeżeli Team to TT albo CT.
if(get_user_team(id) == 1 || 2)

  • +
  • -
  • 1


#720119 Reset punktów za monety z zapytaniem.

Napisane przez vanillah w 08.02.2016 19:44

public KomendaResetujPunkty(id)
{
	new menu = menu_create("\rKoszt resetu punktow kosztuje 50 zlota ^n^n\yCzy chcesz to zrobic?", "KomendaResetujPunktyHand");
	menu_additem(menu,"Tak","0",0);
	menu_additem(menu,"Nie","1",0);
	
	menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
	
	menu_display(id, menu, 0);
}

public KomendaResetujPunktyHand(id, menu, item)
{
	if (item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	new data[6], iName[64]
	new acces, callback
	menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
	new key = str_to_num(data)
	new koszt = cod_get_user_coins(id)	
	switch(key)
	{
		case 0:	{
			if(koszt >= 50)
			{
				cod_set_user_coins(id, koszt-50);
				ResetujPunkty(id);
				ColorChat(id, RED, "[AW]^x01 Umiejetnosci zostana zresetowane");
				client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/newestselect");
			}
			else
			ColorChat(id, GREEN, "[CoD AW] ^x03Masz za malo Zlota! Potrzebujesz 50");		
		}
	}
	menu_destroy(menu)
	return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 1


#719400 Szansa na zmartwychwstanie Vipa nie działa poprawnie.

Napisane przez Andrzejek w 30.01.2016 23:30

Noi się nie dziwie, że nikt się nie odrodził, bo w żadnym evencie śmierci tego nie ma :)


  • +
  • -
  • 1


#718021 Problem z prefixem VIP/SVIP

Napisane przez aka_z w 12.01.2016 13:58

Wrócę do domu wrzucę ci poprawnie :) w pracy niestety jestem a to mialem na onedrive


  • +
  • -
  • 1


#718019 Problem z prefixem VIP/SVIP

Napisane przez aka_z w 12.01.2016 13:38

Spróbuj to :)

 

Spoiler

cvary

 

svip_flaga  "s"       - flaga na svip
vip_flaga    "r"       - flaga na vip
 
svip_prefix "SVIP" - prefix przed nickiem
vip_prefix    "VIP"  - prefix przed nickiem
 
 

download

Załączony plik  prefix.sma   2 KB  76 Ilość pobrań
  prefix.amxx


  • +
  • -
  • 1


#713615 Diablo Mod by Stachuu?? :D Edit by Zer0. (kontynuacja od 0ne.)

Napisane przez he1st w 21.10.2015 10:33

znajdź:

new const GildiaXP[10]

zamień na:

new const GildiaXP[10] = {
0,15000000,40000000,75000000,150000000,300000000,450000000,600000000,800000000,1000000000
}
 
Następnie znajdź
public iDodaj(id)
i zamień cały public na:
 
 
Spoiler
 

  • +
  • -
  • 1


#706839 Edycja Oberon Boss'a pod CoD MoD. Nie chce dawać exp'a.

Napisane przez Linux' w 19.07.2015 09:10

Probowales dodac doswiadczenie bosowi, nie atakujacemu wiec bylo to bardzo rozsadne :crazy: . Poza tym znalazlem jeszcze pare bledow, poprawilem. Sprawdz.
 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#706642 [ROZWIĄZANE] Dodanie autorespawnu do eventu cod moda

Napisane przez Linux' w 17.07.2015 17:53

Sprawdz czy dziala poprawnie.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1