Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

Regeneracja HP na nożu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Raku129

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:280
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 04.09.2011 01:15

Dołączona grafika
Graczowi który trzyma nóż regeneruje się hp.

Dołączona grafika

#define HP_ADD 1 // Ile hp ma dodawać.
#define HP_TIME 1 //Co ile sekund ma dodawać hp.
#define HP_MAX 100 //Jakie jest maksymalne hp na serwerze.

Nie testowane.

Załączone pliki


Użytkownik Raku129 edytował ten post 04.09.2011 11:43

  • +
  • -
  • 2

#2 Gość_brutalny tampon_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 04.09.2011 22:20

Nie przyda mi się raczej, bo wolę raczej klasyczna rozgrywkę, ale naprawdę ciekawy plugin :)

#3 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1286
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 10.09.2011 12:02

#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
#define HP_ADD 1
#define HP_TIME 1
#define HP_MAX 100
public plugin_init()
{
register_plugin("Regeneracja HP", "1.0", "Raku");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}
public client_putinserver(id)
{
 
		 set_task(float(HP_TIME), "recovery", id, _, _, "b");
 
}
public recovery(id)
{
if ( get_user_health(id) < HP_MAX );
  fm_set_user_health(id, get_user_health(id) +HP_ADD);
}
public client_disconnect(id)
remove_task(id);

Regeneracja HP na wszystkich broniach jakby ktoś chciał

Użytkownik HubertTM edytował ten post 10.09.2011 18:49

  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#4 tosiek1296

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:19
  • Lokalizacja:Wędrzyn
Offline

Napisano 21.03.2012 09:14

Przepraszam że odkopuje ten temat, ale mógłby ktoś przerobić ten plugin na Skill do PokeMod'a?
Z góry dzięki.
  • +
  • -
  • 0

#5 EndriiuM

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Imię:Mateusz
Offline

Napisano 20.11.2017 10:27

Da sie tak , ze vip tylko moze sie leczyc na nozu ? :D


  • +
  • -
  • 0

#6 Mixtaz

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:29
  • Steam:steam
  • Imię:Jędrzej
  • Lokalizacja:%d
Offline

Napisano 20.11.2017 16:06

Da sie tak , ze vip tylko moze sie leczyc na nozu ? :D

#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>

#define HP_ADD 1
#define HP_TIME 1
#define HP_MAX 100

public plugin_init()
{
	register_plugin("Regeneracja HP", "1.0", "Raku");
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
	
}

public CurWeapon(id)
{
	new wid = read_data(2);
	if(wid == CSW_KNIFE && get_user_flags(id) & has_flags(id, "t")) //tu zmieniasz flage na swoja.
        	set_task(float(HP_TIME), "recovery", id, _, _, "b");
	else 
		remove_task(id);
}

public recovery(id)
{
	if ( get_user_health(id) < HP_MAX )
		fm_set_user_health(id, get_user_health(id) +HP_ADD);
}
public has_flags(id,string[])
{
        new ret=1
        new byte
        
        new len = strlen(string)
        new p_flag = get_user_flags(id)
        
        for(new i=0;i<=len;i++)
        {
                if(string[i]>='a' && string[i]<='z') byte = (1<<(string[i]-'a'))
                else if(string[i]>='A' && string[i]<='Z') byte = (1<<(string[i]-'A'))
                else if(string[i]==',' && ret==1) return 1
                else if(string[i]==',') ret=1
                if(byte!=0 && !(p_flag & byte)) ret=0
 
                byte=0
        }
        
        return ret
}

.

Obecnie jest zapis na flage t (ADMIN_LEVEL_H). Konfigurujesz wedle własnych potrzeb, w razie wątpliwości zapraszam odwiedzić ten link: https://amxx.pl/topic/60353-flagi/.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych