Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Sklep dla CT i TT


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 protypek

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:217
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 11.03.2016 13:08

Witam, próbuję zrobić w sklepie "rzeczy dla ct i tt". Ale wszyscy mogą kupować owe przedmioty.

public jb_sklep(id)
{	
	new menu,formats[64];
	formatex(formats,charsmax(formats),"\wSklep Zombie Escape^n\wIlosc Diamentow: \r%i",ilosc_jbpack[id])
	menu = menu_create(formats,"handle_jb_sklep");	
	
	menu_additem(menu,"\wGranat zamrazajacy \r[\w4 Diamenty\r]\r[\w Human\r]","0")
	menu_additem(menu,"\wGranat oslepiajacy \r[\w3 Diamentow\r]\r[\w Human\r]","1")
	menu_additem(menu,"\wGranat podpalajacy \r[\w4 Diamentow\r]\r[\w Human\r]","2")
	menu_additem(menu,"\wKamizelka \r[\w8 Diamentow\r]\r[\w Human\r]","3")
	menu_additem(menu,"\wAutoBH na jedna runde \r[\w60 Diamentow\r]\r[\w Human\r]","4")
	menu_additem(menu,"\w+50 HP \r[\w30 Diamentow\r]\r[\w Human\r]","5")
	menu_additem(menu,"\wNiewidzialnosc (10s) \r[\w80 Diamenty\r]\r[\w Human\r]","6")
	menu_additem(menu,"\wCiche Chodzenie na jedna runde \r[\w50 Diamentow\r]\r[\w Human\r]","7")
	menu_additem(menu,"\wMniejsza grawitacja (30s) \r[\w50 Diamenty\r]\r[\w Human\r]","8")
	menu_additem(menu,"\wWieksza predkosc (30s) \r[\w100 Diamenty\r]\r[\w Human\r]","9")
		
	menu_additem(menu,"\w+500 HP \r[\w30 Diamentow\r]\r[\y Zombie\r]","10")
	menu_additem(menu,"\wNiesmiertelnosc i niewidzialnosc(10s) \r[\w100 Diamenty\r]\r[\w Zombie\r]","11")

	menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
	menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie")
	menu_setprop(menu,MPROP_NEXTNAME,"Dalej")
	menu_setprop(menu,MPROP_BACKNAME,"Wroc")
	menu_display(id,menu,0)
	return PLUGIN_HANDLED
}
public handle_jb_sklep(id, menu, item)
{
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			if(!sprawdz(id,4,2)) return PLUGIN_HANDLED; // z tego co zrozumiałem to w tym "if(!sprawdz(id,4,2))" ostatnia cyfra to jest team. 1 = tt, 2 = ct. Ale nie działa.
			give_item(id, "weapon_smokegrenade");
			ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles granat zamrazajacy", prefix);
			
		}
		case 1:
		{
			if(!sprawdz(id,3,2)) return PLUGIN_HANDLED;
			give_item(id, "weapon_flashbang");
			ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles granat oslepiajacy", prefix);
			
		}
		case 2:
		{
			if(!sprawdz(id,4,2)) return PLUGIN_HANDLED;
			give_item(id, "weapon_hegrenade");
			ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles granat wpodpalajacy", prefix);
			
		}
		case 3:
		{
			if(!sprawdz(id,8,2)) return PLUGIN_HANDLED;
			give_item(id, "item_kevlar")
			give_item(id, "item_assaultsuit")
			ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles kamizelke", prefix);
		}
		case 4:
		{
			if(!sprawdz(id,60,2)) return PLUGIN_HANDLED;
			bhop_enabled[id] = true
			ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles AutoBH na jedna runde", prefix);
		}
		case 5:
		{
			if(!sprawdz(id,30,2)) return PLUGIN_HANDLED;
			set_user_health(id, get_user_health(id) + 50)
			ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles +50hp", prefix);
		}
		case 6:
		{
			if(!sprawdz(id,80,2)) return PLUGIN_HANDLED;
			UruchomNiewidzialnosc(id);
			ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles ^x03Niewidzialnosc ^x01na 10 sekund!",prefix);
			set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 0)
		}
		case 7:
		{
			if(!sprawdz(id,50,2)) return PLUGIN_HANDLED;
			set_user_footsteps(id, 1)
			ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles ciche chodzenie na jedna runde", prefix);
		}
		case 8:
		{
			if(!sprawdz(id,50,2)) return PLUGIN_HANDLED;
			UruchomGrawitacja(id);
			ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles ^x03Mniejsza grawitacje ^x01na 30 sekund!",prefix);
			set_user_gravity(id,0.4)
		}
		case 9:
		{
			if(!sprawdz(id,100,2)) return PLUGIN_HANDLED;
			UruchomSzybkosc(id)
			ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles ^x03Wieksza predkosc ^x01na 30 sekund!",prefix);
			set_user_maxspeed(id, 0.0)
		}
		case 10:
		{
			if(!sprawdz(id,30,1)) return PLUGIN_HANDLED;
			set_user_health(id, get_user_health(id) + 500)
			ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles +500hp", prefix);
		}
		case 11:
		{
			if(!sprawdz(id,100,1)) return PLUGIN_HANDLED;
			UruchomNiesmiertelnosc(id)
			ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles ^x03Niesmiertelnosc i niewidzialnosc ^x01na 10 sekund!",prefix);
			set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 0)
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public sprawdz(id,jbpack,team){
	if (ilosc_jbpack[id] >= jbpack){
	ilosc_jbpack[id] -= jbpack
	return true;
	}
	if(!is_user_alive(id)){
		ColorChat(id, GREEN, "[%s] Nie zyjesz", prefix);
		return false;
	}
	if(ilosc_jbpack[id] < jbpack)
	{
		ColorChat(id, GREEN, "[%s] Nie masz tylu Diamentow, aby to kupic", prefix);
		return false;
	}
	if(get_user_team(id) != team) // próbowałem tak...
	{
		ColorChat(id, GREEN, "[%s] Ten przedmiot jest niedostepny dla twojej druzyny.", prefix);
		return false;
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Wiem że tak mogę zrobić, ale w menu pokazuję mi tylko itemy wybranego teamu:

	new menu,formats[64];
	formatex(formats,charsmax(formats),"\wSklep Zombie Escape^n\wIlosc Diamentow: \r%i",ilosc_jbpack[id])
	menu = menu_create(formats,"handle_jb_sklep");
	if(get_user_team(id) == 2)
	{		
		menu_additem(menu,"\wGranat zamrazajacy \r[\w4 Diamenty\r]\r[\w Human\r]","0")
		menu_additem(menu,"\wGranat oslepiajacy \r[\w3 Diamentow\r]\r[\w Human\r]","1")
		menu_additem(menu,"\wGranat podpalajacy \r[\w4 Diamentow\r]\r[\w Human\r]","2")
		menu_additem(menu,"\wKamizelka \r[\w8 Diamentow\r]\r[\w Human\r]","3")
		menu_additem(menu,"\wAutoBH na jedna runde \r[\w60 Diamentow\r]\r[\w Human\r]","4")
		menu_additem(menu,"\w+50 HP \r[\w30 Diamentow\r]\r[\w Human\r]","5")
		menu_additem(menu,"\wNiewidzialnosc (10s) \r[\w80 Diamenty\r]\r[\w Human\r]","6")
		menu_additem(menu,"\wCiche Chodzenie na jedna runde \r[\w50 Diamentow\r]\r[\w Human\r]","7")
		menu_additem(menu,"\wMniejsza grawitacja (30s) \r[\w50 Diamenty\r]\r[\w Human\r]","8")
		menu_additem(menu,"\wWieksza predkosc (30s) \r[\w100 Diamenty\r]\r[\w Human\r]","9")
	}
	if(get_user_team(id) == 1)
	{
		menu_additem(menu,"\w+500 HP \r[\w30 Diamentow\r]\r[\y Zombie\r]","10")
		menu_additem(menu,"\wNiesmiertelnosc i niewidzialnosc(10s) \r[\w100 Diamenty\r]\r[\w Zombie\r]","11")
	}
	menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
	menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie")
	menu_setprop(menu,MPROP_NEXTNAME,"Dalej")
	menu_setprop(menu,MPROP_BACKNAME,"Wroc")
	menu_display(id,menu,0)
	return PLUGIN_HANDLED
}

A chciałem żeby wszystko razem było.

 

Proszę o szybką pomoc.

Nagradzam +.


Użytkownik protypek edytował ten post 11.03.2016 13:15

  • +
  • -
  • 0

#2 caro

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:62
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.03.2016 16:01

Jeżeli Team to TT albo CT.
if(get_user_team(id) == 1 || 2)

  • +
  • -
  • 1

#3 protypek

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:217
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 11.03.2016 18:43

Jeżeli Team to TT albo CT.

if(get_user_team(id) == 1 || 2)

Zmieniłem, ale dalej to samo. :(

 

Ale masz + za chęci.


Użytkownik protypek edytował ten post 11.03.2016 18:44

  • +
  • -
  • 0

#4 caro

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:62
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.03.2016 20:56

Dawałem odpowiedź do drugiego kodu. To musi działać. Jeżeli rzeczywiście nie działa to:
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT || CS_TEAM_T)
Teraz do pierwszej części kodu:

Spoiler

  • +
  • -
  • 0

#5 protypek

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:217
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 12.03.2016 15:32

Nie rozumiem co mi podałeś w spoilerze. Usunąłeś całkowicie kod odpowiadający za kupno rzeczy dla teamów. A mi chodziło aby to naprawić.


  • +
  • -
  • 0

#6 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 509
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 13.03.2016 22:13

Jeżeli Team to TT albo CT.

if(get_user_team(id) == 1 || 2)

 

 

Co widzisz Ty:

jeśli team równa się 1 lub 2

co 'widzi komputer'

jeśli to

get_user_team(id) == 1

lub to:

2

jest prawdą to wykonaj kod w klamrach.

 

2 jako wartość różna od zera zawsze będzie prawdą, a ponieważ mamy tam || (lub) to warunek zawsze się spełni.

 

 

Poprawny zapis to:

if(get_user_team(id)==1 || get_user_team(id)==2)
{
//tutaj kod...
}


Dawałem odpowiedź do drugiego kodu. To musi działać. Jeżeli rzeczywiście nie działa to:
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT || CS_TEAM_T)

 

Nie ma to znaczenia dla działania czy użyjesz 2 czy CS_TEAM_CT

 

CS_TEAM_CT to element typu wyliczeniowego enum, który jest odpowiednikiem liczby. Dla kompilatora to bez różnicy. Jedynie używając 2 możesz przeczytać warning o nieprawidłowej wartości czy cuś takiego


Użytkownik grankee edytował ten post 13.03.2016 22:18

  • +
  • -
  • 1

#7 Asiap

    Wszechpomocny

  • Girl

Reputacja: 157
Profesjonalista

  • Postów:303
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 14.03.2016 01:04

public jb_sklep(id)
{	
	new menu = menu_create(fmt("Sklep Zombie Escape^nIlosc Diamentow: \r%i",ilosc_jbpack[id]),"handle_jb_sklep");	
	
	menu_additem(menu,"Granat zamrazajacy \r[\w4 Diamenty\r] [\w Human\r]","4 2") // 4 to koszt a 2 to team
	menu_additem(menu,"Granat oslepiajacy \r[\w3 Diamentow\r] [\w Human\r]","3 2")
	menu_additem(menu,"Granat podpalajacy \r[\w4 Diamentow\r] [\w Human\r]","4 2")
	menu_additem(menu,"Kamizelka \r[\w8 Diamentow\r] [\w Human\r]","8 2")
	menu_additem(menu,"AutoBH na jedna runde \r[\w60 Diamentow\r] [\w Human\r]","60 2")
	menu_additem(menu,"+50 HP \r[\w30 Diamentow\r] [\w Human\r]","30 2")
	menu_additem(menu,"Niewidzialnosc (10s) \r[\w80 Diamenty\r] [\w Human\r]","80 2")
	menu_additem(menu,"Ciche Chodzenie na jedna runde \r[\w50 Diamentow\r] [\w Human\r]","50 2")
	menu_additem(menu,"Mniejsza grawitacja (30s) \r[\w50 Diamenty\r] [\w Human\r]","50 2")
	menu_additem(menu,"Wieksza predkosc (30s) \r[\w100 Diamenty\r] [\w Human\r]","100 2")
		
	menu_additem(menu,"+500 HP \r[\w30 Diamentow\r] [\y Zombie\r]","30 1")
	menu_additem(menu,"Niesmiertelnosc i niewidzialnosc(10s) \r[\w100 Diamenty\r] [\w Zombie\r]","100 1")

	menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
	menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie")
	menu_setprop(menu,MPROP_NEXTNAME,"Dalej")
	menu_setprop(menu,MPROP_BACKNAME,"Wroc")
	return menu_display(id,menu)
}
public handle_jb_sklep(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return;
	}

	new szInfo[12], iBitAccess, iCallBack, iTeam;
	menu_item_getinfo(menu, item, iBitAccess, szInfo, 11, _, _, iCallBack);
	
	static szData[2][12];
	explode_string(szInfo, " ", szData, 2, 11);

	if(!sprawdz(id, str_to_num(szData[0]), str_to_num(szData[1])))
	{
		return;
	}

	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			give_item(id, "weapon_smokegrenade");
			ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles granat zamrazajacy", prefix);
			
		}
		case 1:
		{
			give_item(id, "weapon_flashbang");
			ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles granat oslepiajacy", prefix);
			
		}
		case 2:
		{
			give_item(id, "weapon_hegrenade");
			ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles granat wpodpalajacy", prefix);
			
		}
		case 3:
		{
			give_item(id, "item_kevlar")
			give_item(id, "item_assaultsuit")
			ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles kamizelke", prefix);
		}
		case 4:
		{
			bhop_enabled[id] = true
			ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles AutoBH na jedna runde", prefix);
		}
		case 5:
		{
			set_user_health(id, get_user_health(id) + 50)
			ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles +50hp", prefix);
		}
		case 6:
		{
			UruchomNiewidzialnosc(id);
			ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles ^x03Niewidzialnosc ^x01na 10 sekund!",prefix);
			set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 0)
		}
		case 7:
		{
			set_user_footsteps(id, 1)
			ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles ciche chodzenie na jedna runde", prefix);
		}
		case 8:
		{
			UruchomGrawitacja(id);
			ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles ^x03Mniejsza grawitacje ^x01na 30 sekund!",prefix);
			set_user_gravity(id,0.4)
		}
		case 9:
		{
			UruchomSzybkosc(id)
			ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles ^x03Wieksza predkosc ^x01na 30 sekund!",prefix);
			set_user_maxspeed(id, 0.0)
		}
		case 10:
		{
			set_user_health(id, get_user_health(id) + 500)
			ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles +500hp", prefix);
		}
		case 11:
		{
			UruchomNiesmiertelnosc(id)
			ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles ^x03Niesmiertelnosc i niewidzialnosc ^x01na 10 sekund!",prefix);
			set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 0)
		}
	}
	menu_destroy(menu);
}

public sprawdz(id,jbpack,team){
	if(!is_user_alive(id)){
		ColorChat(id, GREEN, "[%s] Nie zyjesz", prefix);
		return false;
	}
	if(ilosc_jbpack[id] < jbpack)
	{
		ColorChat(id, GREEN, "[%s] Nie masz tylu Diamentow, aby to kupic", prefix);
		return false;
	}
	if(get_user_team(id) != team) // próbowałem tak...
	{
		ColorChat(id, GREEN, "[%s] Ten przedmiot jest niedostepny dla twojej druzyny.", prefix);
		return false;
	}
	ilosc_jbpack[id] -= jbpack
	return true;
}

  • +
  • -
  • 2

#8 protypek

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:217
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 14.03.2016 11:56

Dzięki, działa. Teraz mam kolejny problem. Próbowałem dać vip'owi darmowe dwa diamenty co rundę oraz dodatkowe 5 diamentów za ucieczkę CT. Ale nie działa żaden z tych kodów:

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	//--//--//--//--//--//--//--//--//--//--//--//--//--//--//
	pPcvarDBHost = register_cvar("db_host", "xx"); //ip bazy danych
	pPcvarDBUser = register_cvar("db_user", "zz"); //nazwa uzytkownika
	pPcvarDBPassword = register_cvar("db_pass", "cc"); //haslo do bazy danych
	pPcvarDBBase = register_cvar("db_database", "vv"); //nazwa bazy danych
	//--//--//--//--//--//--//--//--//--//--//--//--//--//--//
	
	register_clcmd("say /sklep", "jb_sklep")
	register_clcmd("say_team /sklep", "jb_sklep")
	
	register_cvar("jb_maxjp", "30" );
	register_cvar("jb_tt", "1" );
	register_cvar("jb_ct", "2" );
	register_cvar("jb_hs", "1" );
	register_cvar("jb_zapis", "1"); //1  - nvault, 2 - sql
	register_cvar("jb_hud", "1"); //0 - off, 1 - status, 2 - hud
	
	if(get_cvar_num("jb_zapis") == 2) { 
	jb_packi_nv = nvault_open("jb_packi")
	if(jb_packi_nv == INVALID_HANDLE)
		set_fail_state("Nie moge otworzyc pliku");
	}
	
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
	register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")
	register_event("ResetHUD","HUD", "b");
	register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start") // Poczatek rundy 
	register_event("SendAudio", "WygranaCT", "a", "2&%!MRAD_ctwin"); // Event Wygrania CT
	
	register_concmd("jb_packgive", "cmd_give", ADMIN_IMMUNITY, "<nazwa> <ilosc>");
	register_clcmd("typ_zapisu", "typ");
	
	msgtext = get_user_msgid("StatusText");
	
	register_forward(FM_PlayerPreThink, "forward_FM_PlayerPreThink", 0)
	
	set_task(0.8, "HUD",0,"",0,"b");
	
}

public DeathMsg() // to już było 
{
	new weaponname[20]
	new kid = read_data(1)
	new vid = read_data(2)
	read_data(4,weaponname,31)
	
	if(kid == vid)
	{
	return PLUGIN_HANDLED	
	}
	if(ilosc_jbpack[kid])
	{
	if(get_user_team(vid) == 2)
	{
		new pack_ct = get_cvar_num("jb_ct")
		ilosc_jbpack[kid] += pack_ct
	}
	else
	{
		new pack_tt = get_cvar_num("jb_tt")
		ilosc_jbpack[kid] += pack_tt
	}
	}
	if(get_cvar_num("jb_zapis") == 1) { 
	sql_save(kid)
	}
	else
	{
	zapisz_jbpack(kid)
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public Poczatek_Rundy(id) // sam dodałem
{
	if(ilosc_jbpack[id]){
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
	{
	for(new id = 1 ; id < 33 ; id++){
		new pack_hs = get_cvar_num("jb_hs")
		ilosc_jbpack[id] += pack_hs
		ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x01 Dostales bonus za bycie Vipem: ^x04+%i ^x01 Diamenty", prefix, pack_hs);
	}
}
}
}

public WygranaCT() //sam dodalem
{
	for(new id = 1 ; id < 33 ; id++){
	if(ilosc_jbpack[id] && is_user_alive(id))
	{
		ilosc_jbpack[id] += 5
		ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x01 Dostales bonus za przezycie rundy: ^x04+5 ^x01 Diamentow", prefix);
	}
}
}

  • +
  • -
  • 0

#9 wonsz żeczny

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:103
  • Imię:Wonsz
  • Lokalizacja:Żeka
Offline

Napisano 16.03.2016 16:29

public Poczatek_Rundy()
{
	for(new id = 1 ; id < 33 ; id++)
	{
		if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
		{
			new pack_hs = get_cvar_num("jb_hs")
			ilosc_jbpack[id] += pack_hs
			ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x01 Dostales bonus za bycie Vipem: ^x04+%i ^x01 Diamenty, prefix, pack_hs);
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 1

Sprzedam czysty serwer:

** Hosting: 1s1k

** Ważność: +40 dni

** Koszt: Paysafecard 20 zł

Za dodatkową opłatą wykonam na niego paczkę z unikalnymi pluginami.


#10 protypek

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:217
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 17.03.2016 12:19

Dzięki, działa. Zapomniałeś o zamknięciu cudzysłowu. ;)


  • +
  • -
  • 0

#11 protypek

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:217
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 19.03.2016 11:23

Temat do zamknięcia. 


  • +
  • -
  • 0

#12 protypek

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:217
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 19.03.2016 11:23

Temat do zamknięcia. 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych