Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Rendering w nowej rundzie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 protypek

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:217
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 09.03.2016 14:21

Witam, mam taki problem, że jak kupuje w sklepie niewidzialność, to przechodzi do następnej rundy. Nie mam sma owego pluginu więc jakoś muszę inaczej sb poradzić. Próbowałem ustawić w nowej rundzie rendering 255/255. Ale coś mi nie wychodzi. Proszę o pomoc. 

 

Próbowałem coś takiego:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
 
public plugin_init() {
	register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")  
}
 
public Poczatek_Rundy(id)
{
	SpawnedEvent(id);
}

public SpawnedEvent(id){
	set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255);
}

Każdą pomoc nagradzam +.


Użytkownik protypek edytował ten post 09.03.2016 14:21

  • +
  • -
  • 0

#2 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 11.03.2016 02:59

W tym przypadku logevent nie przekazuje Ci w parametrze id nic, czyli owe id jest równe zero.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
 
public plugin_init() {
	register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")  
}
 
public Poczatek_Rundy()
{
for(new i=1;i<=32;i++)
{
if(is_user_alive(i))
	SpawnedEvent(i);
}
}

public SpawnedEvent(id){
	set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255);
}

No i ten Twój plugin musi być na liście pluginów poniżej tego, który nadaje niewidzialność.


Użytkownik grankee edytował ten post 11.03.2016 03:00

  • +
  • -
  • 1

#3 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 11.03.2016 03:01

Jeśli nie zadziała to musisz SpawnedEvent dać w tasku. Możliwe, że w chwili tego eventu jeszcze nie wszyscy się zespawnili (nie pamiętam jak to działa) więc trzeba to opóźnić o kilka dziesiątych sekundy.


  • +
  • -
  • 0

#4 protypek

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:217
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 14.03.2016 19:06

Dzięki za pomoc. Do zamknięcia. ;)


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych