Podmień sobie na ten kod: https://amxx.pl/topi...cja-hp-na-nożu/
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
protypek
Rejestracja: 25.02.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.07.2025 19:54




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 227
- Odwiedzin: 7 051
- Tytuł: Wszechwidzący
- Wiek: 29 lat
- Urodziny: Czerwiec 1, 1996
-
Imię
Konrad
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Stalowa Wola
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#741854 Regeneracja HP na nozu
Napisane przez Vakos
w 10.08.2017 17:04
#741855 Regeneracja HP na nozu
Napisane przez Wenti
w 10.08.2017 17:58
#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
#define HP_ADD 1
#define HP_TIME 1
#define HP_MAX 100
public plugin_init()
{
register_plugin("Regeneracja HP", "1.0", "Raku");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}
public CurWeapon(id)
{
new wid = read_data(2);
if(wid == CSW_KNIFE)
set_task(float(HP_TIME), "recovery", id, _, _, "b");
else
remove_task(id);
}
public recovery(id)
{
if ( get_user_health(id) < HP_MAX )
fm_set_user_health(id, get_user_health(id) +HP_ADD);
}
#define HP_ADD 1 // Ile hp ma dodawać. #define HP_TIME 1 //Co ile sekund ma dodawać hp. #define HP_MAX 100 //Jakie jest maksymalne hp na serwerze.
Wpindol do klasy ;]
Jesli nie potrafisz to podeslij .sma
#723140 Team Semiclip (Przenikanie przez graczy) pod Zombie Escape?
Napisane przez grankee
w 21.03.2016 01:48
#722907 Sklep dla CT i TT
Napisane przez wonsz żeczny
w 16.03.2016 16:29
#722630 Rendering w nowej rundzie
Napisane przez grankee
w 11.03.2016 02:59
W tym przypadku logevent nie przekazuje Ci w parametrze id nic, czyli owe id jest równe zero.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
public plugin_init() {
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")
}
public Poczatek_Rundy()
{
for(new i=1;i<=32;i++)
{
if(is_user_alive(i))
SpawnedEvent(i);
}
}
public SpawnedEvent(id){
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255);
}
No i ten Twój plugin musi być na liście pluginów poniżej tego, który nadaje niewidzialność.
#722773 Sklep dla CT i TT
Napisane przez Asiap
w 14.03.2016 01:04
public jb_sklep(id)
{
new menu = menu_create(fmt("Sklep Zombie Escape^nIlosc Diamentow: \r%i",ilosc_jbpack[id]),"handle_jb_sklep");
menu_additem(menu,"Granat zamrazajacy \r[\w4 Diamenty\r] [\w Human\r]","4 2") // 4 to koszt a 2 to team
menu_additem(menu,"Granat oslepiajacy \r[\w3 Diamentow\r] [\w Human\r]","3 2")
menu_additem(menu,"Granat podpalajacy \r[\w4 Diamentow\r] [\w Human\r]","4 2")
menu_additem(menu,"Kamizelka \r[\w8 Diamentow\r] [\w Human\r]","8 2")
menu_additem(menu,"AutoBH na jedna runde \r[\w60 Diamentow\r] [\w Human\r]","60 2")
menu_additem(menu,"+50 HP \r[\w30 Diamentow\r] [\w Human\r]","30 2")
menu_additem(menu,"Niewidzialnosc (10s) \r[\w80 Diamenty\r] [\w Human\r]","80 2")
menu_additem(menu,"Ciche Chodzenie na jedna runde \r[\w50 Diamentow\r] [\w Human\r]","50 2")
menu_additem(menu,"Mniejsza grawitacja (30s) \r[\w50 Diamenty\r] [\w Human\r]","50 2")
menu_additem(menu,"Wieksza predkosc (30s) \r[\w100 Diamenty\r] [\w Human\r]","100 2")
menu_additem(menu,"+500 HP \r[\w30 Diamentow\r] [\y Zombie\r]","30 1")
menu_additem(menu,"Niesmiertelnosc i niewidzialnosc(10s) \r[\w100 Diamenty\r] [\w Zombie\r]","100 1")
menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie")
menu_setprop(menu,MPROP_NEXTNAME,"Dalej")
menu_setprop(menu,MPROP_BACKNAME,"Wroc")
return menu_display(id,menu)
}
public handle_jb_sklep(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return;
}
new szInfo[12], iBitAccess, iCallBack, iTeam;
menu_item_getinfo(menu, item, iBitAccess, szInfo, 11, _, _, iCallBack);
static szData[2][12];
explode_string(szInfo, " ", szData, 2, 11);
if(!sprawdz(id, str_to_num(szData[0]), str_to_num(szData[1])))
{
return;
}
switch(item)
{
case 0:
{
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles granat zamrazajacy", prefix);
}
case 1:
{
give_item(id, "weapon_flashbang");
ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles granat oslepiajacy", prefix);
}
case 2:
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles granat wpodpalajacy", prefix);
}
case 3:
{
give_item(id, "item_kevlar")
give_item(id, "item_assaultsuit")
ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles kamizelke", prefix);
}
case 4:
{
bhop_enabled[id] = true
ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles AutoBH na jedna runde", prefix);
}
case 5:
{
set_user_health(id, get_user_health(id) + 50)
ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles +50hp", prefix);
}
case 6:
{
UruchomNiewidzialnosc(id);
ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles ^x03Niewidzialnosc ^x01na 10 sekund!",prefix);
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 0)
}
case 7:
{
set_user_footsteps(id, 1)
ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles ciche chodzenie na jedna runde", prefix);
}
case 8:
{
UruchomGrawitacja(id);
ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles ^x03Mniejsza grawitacje ^x01na 30 sekund!",prefix);
set_user_gravity(id,0.4)
}
case 9:
{
UruchomSzybkosc(id)
ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles ^x03Wieksza predkosc ^x01na 30 sekund!",prefix);
set_user_maxspeed(id, 0.0)
}
case 10:
{
set_user_health(id, get_user_health(id) + 500)
ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles +500hp", prefix);
}
case 11:
{
UruchomNiesmiertelnosc(id)
ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles ^x03Niesmiertelnosc i niewidzialnosc ^x01na 10 sekund!",prefix);
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 0)
}
}
menu_destroy(menu);
}
public sprawdz(id,jbpack,team){
if(!is_user_alive(id)){
ColorChat(id, GREEN, "[%s] Nie zyjesz", prefix);
return false;
}
if(ilosc_jbpack[id] < jbpack)
{
ColorChat(id, GREEN, "[%s] Nie masz tylu Diamentow, aby to kupic", prefix);
return false;
}
if(get_user_team(id) != team) // próbowałem tak...
{
ColorChat(id, GREEN, "[%s] Ten przedmiot jest niedostepny dla twojej druzyny.", prefix);
return false;
}
ilosc_jbpack[id] -= jbpack
return true;
}
#722768 Sklep dla CT i TT
Napisane przez grankee
w 13.03.2016 22:13
Jeżeli Team to TT albo CT.
if(get_user_team(id) == 1 || 2)
Co widzisz Ty:
jeśli team równa się 1 lub 2
co 'widzi komputer'
jeśli to
get_user_team(id) == 1
lub to:
2
jest prawdą to wykonaj kod w klamrach.
2 jako wartość różna od zera zawsze będzie prawdą, a ponieważ mamy tam || (lub) to warunek zawsze się spełni.
Poprawny zapis to:
if(get_user_team(id)==1 || get_user_team(id)==2)
{
//tutaj kod...
}
Dawałem odpowiedź do drugiego kodu. To musi działać. Jeżeli rzeczywiście nie działa to:if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT || CS_TEAM_T)
Nie ma to znaczenia dla działania czy użyjesz 2 czy CS_TEAM_CT
CS_TEAM_CT to element typu wyliczeniowego enum, który jest odpowiednikiem liczby. Dla kompilatora to bez różnicy. Jedynie używając 2 możesz przeczytać warning o nieprawidłowej wartości czy cuś takiego
#722654 Sklep dla CT i TT
Napisane przez caro
w 11.03.2016 16:01
#720119 Reset punktów za monety z zapytaniem.
Napisane przez vanillah
w 08.02.2016 19:44
public KomendaResetujPunkty(id)
{
new menu = menu_create("\rKoszt resetu punktow kosztuje 50 zlota ^n^n\yCzy chcesz to zrobic?", "KomendaResetujPunktyHand");
menu_additem(menu,"Tak","0",0);
menu_additem(menu,"Nie","1",0);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
}
public KomendaResetujPunktyHand(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
new koszt = cod_get_user_coins(id)
switch(key)
{
case 0: {
if(koszt >= 50)
{
cod_set_user_coins(id, koszt-50);
ResetujPunkty(id);
ColorChat(id, RED, "[AW]^x01 Umiejetnosci zostana zresetowane");
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/newestselect");
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[CoD AW] ^x03Masz za malo Zlota! Potrzebujesz 50");
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
#719400 Szansa na zmartwychwstanie Vipa nie działa poprawnie.
Napisane przez Andrzejek
w 30.01.2016 23:30
#718021 Problem z prefixem VIP/SVIP
Napisane przez aka_z
w 12.01.2016 13:58
#718019 Problem z prefixem VIP/SVIP
Napisane przez aka_z
w 12.01.2016 13:38
Spróbuj to ![]()
new const gNazwaPluginu[] = "Prefix";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "";
new gsvipFlaga[32], gvipFlaga[32],;
public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_message(get_user_msgid("SayText"), "Prefix");
/* Cvary */
register_cvar("svip_flaga", "s");
register_cvar("vip_flaga", "r");
get_cvar_string("svip_flaga", gsvipFlaga, sizeof gsvipFlaga -1)
get_cvar_string("vip_flaga", gvipFlaga, sizeof gvipFlaga -1)
/* Prefixy */
register_cvar("svip_prefix", "SVIP");
register_cvar("vip_prefix", "VIP");
get_cvar_string("svip_prefix", gsvipPrefix , sizeof gsvipPrefix -1)
get_cvar_string("vip_prefix", gvipPrefix , sizeof gvipFlaga -1)
}
public has_flags(id,string[])
{
new ret=1
new byte
new len = strlen(string)
new p_flag = get_user_flags(id)
for(new i=0;i<=len;i++)
{
if(string[i]>='a' && string[i]<='z') byte = (1<<(string[i]-'a'))
else if(string[i]>='A' && string[i]<='Z') byte = (1<<(string[i]-'A'))
else if(string[i]==',' && ret==1) return 1
else if(string[i]==',') ret=1
if(byte!=0 && !(p_flag & byte)) ret=0
byte=0
}
return ret
}
public Prefix(msgId,msgDest,msgEnt)
{
new id = get_msg_arg_int(1);
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new szTmp[256],szTmp2[256];
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )
new szPrefix[64];
if(has_flags(id, gsvipFlaga))
{
formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x03[%s]",gsvipPrefix);
}
else if(has_flags(id, gvipFlaga))
{
formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x03[%s]",gvipPrefix);
}
if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All"))
{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
}
else
{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2");
}
set_msg_arg_string(2,szTmp2);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


prefix.sma 2 KB 95 Ilość pobrań
prefix.amxx
#713615 Diablo Mod by Stachuu?? :D Edit by Zer0. (kontynuacja od 0ne.)
Napisane przez he1st
w 21.10.2015 10:33
znajdź:
new const GildiaXP[10]
zamień na:
new const GildiaXP[10] = {
0,15000000,40000000,75000000,150000000,300000000,450000000,600000000,800000000,1000000000
}
public iDodaj(id)
public iDodaj(id)
{
new szDodaj[196];
read_args(szDodaj,charsmax(szDodaj))
remove_quotes(szDodaj)
if(is_str_num(szDodaj))
{
new iIle = str_to_num(szDodaj)
if(iIle >= player_xp[id]){
ColorChat(id,GREEN,"[%s]^x01Masz za malo EXPa.",nazwa_gildi[id])
gildie(id)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(get_playersnum()<2) {
ColorChat(id,GREEN,"[%s]^x01Za malo graczy na serwerze",nazwa_gildi[id])
gildie(id)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(iIle < 2000){
ColorChat(id,GREEN,"[%s]^x01Minimalna wplata 2000.",nazwa_gildi[id])
gildie(id)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
ColorChat(id,GREEN,"[%s]^x01Wplaciles %i",nazwa_gildi[id],iIle)
player_xp[id]-=iIle
[id]+=iIle
if (gildia_exp[id] > GildiaXP[gildia_lvl[id]])
{
gildia_lvl[id]+=1
g_pkt[id]++
}
if(gildia_exp[id] > 1050000000) gildia_exp[id] = 1000000001
zapis_gildia(id,0)
wczytaj_wplata(id)
wplata[id]+=iIle
zapisz_wplata(id)
}
else{
ColorChat(id,GREEN,"[%s]^x01Tylko cyfry",nazwa_gildi[id])
gildie(id)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#706839 Edycja Oberon Boss'a pod CoD MoD. Nie chce dawać exp'a.
Napisane przez Linux'
w 19.07.2015 09:10
Probowales dodac doswiadczenie bosowi, nie atakujacemu wiec bylo to bardzo rozsadne
. Poza tym znalazlem jeszcze pare bledow, poprawilem. Sprawdz.
Załączone pliki
-
oberon.sma 27,46 KB 83 Ilość pobrań
oberon.amxx
#706642 [ROZWIĄZANE] Dodanie autorespawnu do eventu cod moda
Napisane przez Linux'
w 17.07.2015 17:53
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: protypek
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość
