Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
csbox
Rejestracja: 16.02.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.02.2013 15:40
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 2
- Odwiedzin: 1 342
- Tytuł: Nowy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
kielce
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
csbox nie posiada znajomych
Ostatnio byli
-
Gość
17.02.2013 22:51
#451559 [ROZWIĄZANE] Vip na Only DD2
Napisane przez glut w 25.08.2012 21:26
#451553 [ROZWIĄZANE] Vip na Only DD2
Napisane przez glut w 25.08.2012 20:54
#256457 Poradnik jak kompilować pluginy
Napisane przez Hiroshima w 06.06.2011 17:07
Kompilacja lokalna
1. Na początek ściągamy nasz kompilator, przyjmijmy, że rozpakowujemy go na pulpicie:
compiler.rar 966,98 KB 10894 Ilość pobrań
2. Znajdujemy plugin na forum który nas interesuje; np CODMod: [CoD Nowy] Call of Duty: MW Mod [UPDATE] - AMXX.pl: Support AMX Mod X
3. Pobieramy potrzebne pliki do kompilacji (pliki z rozszerzeniem: .sma, .inl, .inc)
* pliki .sma oraz .inl wrzucamy do głównego katalogu kompilatora
* pliki .inc wrzucamy do include
4. Wrzucamy je do folderu kompilatora
5. Teraz wystarczy uruchomić compile.exe i czekać, aż nasz plugin się skompiluje. W przypadku powodzenia będzie to wyglądało tak:
6. Pomyślnie skompilowane pliki (.amxx) znajdziesz w kompilatorze w folderze compiled
Teraz wystarczy wrzucić pliki .amxx na naszego HLDSa i gotowe.
Jeżeli nadal nie rozumiesz, możesz przeczytać jeszcze drugą wersję:
Kompilacja lokalna - AMXX.pl: Support AMX Mod X
#484662 Problem z vipem
Napisane przez Gość w 29.11.2012 12:56
#688 Alternative End Round Sounds
Napisane przez bicek w 30.01.2008 11:03
Opis Pluginu:
Alternative End Round Sounds to kontynuacja pluginu roundsounds czyli muzyka na koniec rundy. Plugin działa z plikami *.mp3 jak i *.wav zaleca się stosowanie plików .mp3 z .wav jest więcej problemów. Plugin ma dużo funkcji i jest bardzo prosty w obsłudze.
Instalacja:
Zawartość archiwum wrzucamy do addons/amxmodx do plugins.ini dopisujemy
alt_end_round_sounds.amxxdo folderu soundmisc wrzucamy nasza muzykę i konfigurujemy plugin.
Konfiguracja:
plik roundsound.ini:
ten plik odpowiada za listę utworów które mają się odtwarzać po każdej rundzie, oddzielne dla ct i tt
utwory dopisujesz w następujący sposób
składnia: "plik z muzyką" "drużyna"
"sound/misc/ctwinnar2.wav" "CT" "sound/misc/twinnar2.wav" "T"
plik prefix-prefixmap.ini:
plik edytujemy tylko wtedy gdy chcemy mieć inną muzykę do wybranych grup map np. zmieniasz nazwę pliku z prefix-prefixmap.ini na cs_.ini i dodajesz wybrana listę
utworów tą samą metodą co w roundsound.ini, od tej pory na wszystkich mapach cs_ będą grane utwory które są wpisane w ten plik.
plik mapname.ini:
praktycznie taka sama zasada działania jak prefix-prefixmap.ini tylko, że plik odpowiada za konkretną mapę, zmieniasz nazwę pliku na de_dus.ini i dopisujesz tam swoją listę utworów do mapy de_dust.
Cvar'y:
ers_enabled <iNum> //czy plugin ma działać 0 - wyłączony / 1 - właczony, oryginalnie 1
ers_player_toggle <iNum> //komenda "/roundsound" (dzięki tej komendzie każdy gracz będzie mógł wyłączyć i włączyć sobie muzykę na koniec rundy) 0 - wyłączona / 1 - właczona, oryginalnie 1
erc_time_ads <iTime> // czas w sekundach co ile ma wyświetlać w czacie informacje o "/roundsound" 0 - wyłączony, oryginalnie 120
erc_random_precache <iMaxTeam or iMax_T-iMax_CT> //ilość plików muzycznych na drużynę, przykład:
gdy do obu drużyn przypisane są po dwa utwory:
erc_random_precache "2"lub gdy dla Terro są przypisana 2 pliki a dla CT 3 pliki:
erc_random_precache "2-3"
Załączone pliki
-
alt_end_round_sounds.zip 35,28 KB 58496 Ilość pobrań
-
soundpack.rar 1,07 MB 30488 Ilość pobrań
#308795 VIP na nick/IP/SID
Napisane przez sebul w 16.10.2011 11:54
Plugin działa praktycznie na takiej samej zasadzie jak dodawanie/wczytywanie adminów/vipów z users.ini, tylko tutaj można ustalić także do kiedy dany gracz ma posiadać flagi oraz oczywiście wykorzystywany jest inny plik. Ogólnie sam plugin nie daje nic, ale można go wykorzystać w każdym innym pluginie, wystarczy używać natywów, które zostały dodane. Dodałem także komendę, dzięki której gracz zawsze będzie wiedział kiedy kończy mu się VIP (lub KP, jeśli plugin wykorzystamy do diablo czy coda) oraz 3 dni (wartość domyślna) przed końcem automatycznie po wejściu na serwer będzie mu się wyświetlać info o tym kiedy straci VIPa.
Dodatkowo zostaje udostępniony plugin do ustawienia flag w danych godzinach (vip_w_godzinach.amxx).
Changelog
- dodanie forwardu "vip_client_authorized" oraz wykorzystanie go w pluginie vip_w_godzinach.amxx
v0.8
- Mała poprawka przy wczytywaniu vipów
- Zamiana funkcji "str_to_num" na "is_str_num" przy dodawaniu vipa za pomocą komendy
- Dodatnie oddzielnego pluginu do dawania flag w danych godzinach
v0.7
- Zmieniono sposób wyrzucania graczy ze złym hasłem
- Flagi gracza wczytują się teraz w funkcji "client_authorized"
- Dodanie sprawdzania nicków graczy w trakcie ich gry na serwerze
- "odświeżenie" kodu
v0.6
- Ulepszono sposób usuwania starych kont (teraz usuwane są wszystkie na raz)
- W pliku .sma można ustawić w jaki sposób ma informować o tym kiedy wygasa VIP
- "odświeżenie" kodu
v0.5
- Dodano nowe natywy
- "odświeżenie" kodu
v0.4
- Dodano komendę dla admina, dzięki której można dodać flagi dla VIPa bezpośrednio podczas gry na serwerze
- Stare, wygasłe już konta z flagami, usuwają się automatycznie pojedynczo z pliku, co każdą zmianę mapy po określonym przez nas czasie (domyślnie 10 dni)
v0.3
- Wydanie pluginu.
Dodawanie konta
1.
"STEAM_0:0:123456" "" "abcde" "ce" "09-07-2011" "-1"Gracz będzie miał VIPa z flagami "abcde" na steam na czas nieokreślony.
2.
"123.45.67.89" "" "abcde" "de" "26-10-2011" "15"Gracz będzie miał VIPa z flagami "abcde" na ip przez 15 dni licząc od 26 października br.
3.
"My Name" "my_password" "abcde" "a" "20-10-2011" "30"Gracz będzie miał VIPa z flagami "abcde" na nick przez 30 dni licząc od 20 października br.
Do tego w pliku vip.ini jest wszystko wytłumaczone jak dodawać nowe konta, dokładnie w taki sam sposób jak w users.ini.
Natywy
/* zwraca flagi gracza */
native get_user_vip_flags(id);
/* ustawia flagi graczowi */
native set_user_vip_flags(id, flags = -1);
/* dodaje flagi graczowi */
native add_user_vip_flags(id, flags = -1);
/* usuwa flagi graczowi */
native remove_user_vip_flags(id, flags = -1);
Forwardy
/* forward wysylany po sprawdzeniu pliku z flagami, nie wykonywany tylko wtedy gdy gracz zostaw wyrzucony
id - id gracza
flags - przypisane flagi
endtime - data zakonczenia vipa w sekundach (unix time)
-2: nie znaleziono gracza lub czas vipa juz sie skonczyl
-1: vip na czas nieokreslony
*/
forward vip_client_authorized(id, flags, endtime);
Konfiguracja
Jeśli chcemy sprawdzać w jakimś pluginie czy gracz posiada flagi lub mu je dodać, należy najpierw na początek kodu sma dodać
#include <vip>
i teraz możemy już używać natywów dokładnie w taki sam sposób jak
get_user_flags(id)
set_user_flags(id, flags)
remove_user_flags(id, flags)
z tym że tutaj każda flaga ma inną nazwę define
#define VIP_FLAG_ALL 0 /* kazdy */
#define VIP_FLAG_A (1<<0) /* flaga "a" */
#define VIP_FLAG_B (1<<1) /* flaga "b" */
#define VIP_FLAG_C (1<<2) /* flaga "c" */
#define VIP_FLAG_D (1<<3) /* flaga "d" */
#define VIP_FLAG_E (1<<4) /* flaga "e" */
#define VIP_FLAG_F (1<<5) /* flaga "f" */
#define VIP_FLAG_G (1<<6) /* flaga "g" */
#define VIP_FLAG_H (1<<7) /* flaga "h" */
#define VIP_FLAG_I (1<<8) /* flaga "i" */
#define VIP_FLAG_J (1<<9) /* flaga "j" */
#define VIP_FLAG_K (1<<10) /* flaga "k" */
#define VIP_FLAG_L (1<<11) /* flaga "l" */
#define VIP_FLAG_M (1<<12) /* flaga "m" */
#define VIP_FLAG_N (1<<13) /* flaga "n" */
#define VIP_FLAG_O (1<<14) /* flaga "o" */
#define VIP_FLAG_P (1<<15) /* flaga "p" */
#define VIP_FLAG_Q (1<<16) /* flaga "q" */
#define VIP_FLAG_R (1<<17) /* flaga "r" */
#define VIP_FLAG_S (1<<18) /* flaga "s" */
#define VIP_FLAG_T (1<<19) /* flaga "t" */
#define VIP_FLAG_U (1<<20) /* flaga "u" */
#define VIP_FLAG_V (1<<21) /* flaga "v" */
#define VIP_FLAG_W (1<<22) /* flaga "w" */
#define VIP_FLAG_X (1<<23) /* flaga "x" */
#define VIP_FLAG_Y (1<<24) /* flaga "y" */
#define VIP_FLAG_Z (1<<25) /* flaga "z" */
Przykład:
if(get_user_vip_flags(id) & VIP_FLAG_E) {
// gracz posiada flagę "e"
}
if(!(get_user_vip_flags(id) & VIP_FLAG_ B)) {
// gracz nie posiada flagi "b"
}
Każdy sam może ustalić jakie przywileje ma dawać dana flaga. Flag do wykorzystania jest 26, czyli sporo ;]
Przykładowy plugin
#include <amxmodx>
#include <vip>
#define PLUGIN "Nowy"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Sebul"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /test", "test");
}
public test(id) {
if(get_user_vip_flags(id) & VIP_FLAG_C) {
new name[48]; get_user_name(id, name, charsmax(name));
client_print(0, print_chat, "%s jest VIPem", name);
}
}
public vip_client_authorized(id, flags, endtime) {
if(flags & VIP_FLAG_C) {
new name[48]; get_user_name(id, name, charsmax(name));
client_print(0, print_chat, "%s jest VIPem", name);
}
}
Cvary
Tylko do pluginu vip_w_godzinach.amxx
vwg_wl "0" // czy plugin ma byc wlaczony vwg_od "21" // od ktorej godziny plugin ma dawac flagi vwg_do "24" // do ktorej godziny plugin ma dawac flagi vwg_flagi "abcdefghijklmnopqrstuvwxyz" // jakie flagi ma dawac plugin vwg_wiad "darmowego vipa" // co daja dawane flagi
Komendy
say /endvip - na czacie wyświetli się graczowi data kiedy kończy się VIP
Komendy admina
Tylko dla admina z flagą "a", można to zmienić w sma.
amx_addvip <name|ip|steamid> <password> <access flags> <account flags> <dd-mm-rrrr> <lenght in days> // dodaje VIPa
Instalacja
vip.ini do configs
vip_file.amxx do plugins
vip_file.sma do scrtipting
vip.txt do data/lang
vip.inc do scripting/include (tylko do kompilacji)
vip_w_godzinach.amxx do plugins
vip_w_godzinach.sma do scrtipting
Inne
Jeśli macie jakieś pytania, to proszę pytać. Samą funkcję dawania flag lekko przerobiłem z innego pluginu.
Download
vip_file.sma 11,35 KB 693 Ilość pobrań
vip_file.amxx
vip.ini 1,23 KB 694 Ilość pobrań
vip.txt 505 bajtów 676 Ilość pobrań
vip.inc 1,98 KB 508 Ilość pobrań
vip_w_godzinach.sma 1,97 KB 504 Ilość pobrań
vip_w_godzinach.amxx
#342281 Na jaka flage jest ten VIP ?
Napisane przez V3ko w 30.12.2011 14:13
#455871 VIP Generator
Napisane przez Gość w 05.09.2012 19:14
Od teraz możesz zapomnieć o takim problemie! VIP Generator zadebiutował na AMXX.pl
W związku z dużym zainteresowaniem pluginami "VIP"
Przygotowaliśmy dla Was obiecany Vip Generator
Wygeneruj sobie plugin VIP według własnych upodobań.
Dziesiątki ustawień, zarówno zwykłych, jak i warunkowych.
Macie jakieś propozycje, a może brakuje Wam istotnych ustawień?
Piszcie śmiało, a postaramy się dodać kolejne opcje do generatora.
Mam nadzieję, że generator przyniesie pożytek
PS Generator dostępny jest także w głównym, górnym Menu
poprzez wybranie Dodatki → Dodatki AMXX → Generator VIP
#249996 Diablomod by Onyke
Napisane przez Onyke w 16.05.2011 16:45
Diablomod 5.9l by Onyke
Plik diablo_onyke.amxx do addons/amxmodx/plugins
Plik diablo_onyke.sma do addons/amxmodx/scripting
Archiwum "diablo_onyke.rar" wypakować do cstrike.
Wejdz do addons/amxmodx/configs/plugins.ini i na samym końcu dopisz: diablo_onyke.amxx
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #include <fakemeta> #include <cstrike> #include <fun> #include <fakemeta_util> #include <sqlx> #include <csx> #include <hamsandwich> #include <colorchat> #include <xs> #include <nvault>
diablo_sql_host "Adres bazy MySQL" diablo_sql_user "Użytkownik bazy" diablo_sql_pass "Hasło użytkownika" diablo_sql_database "Nazwa bazy danych" diablo_sql_table "diablomod" diablo_sql_save "Zapis bazy 0-2" //0 - Nick //1 - IP //2 - STEAMID diablo_xpbonus 20 //Ilość expa za zabicie (standardowo ustawione na 7) diablo_xpbonus2 40 //Ilość expa za wykonania celu mapy (standardowo ustawione na 75) diablo_xpbonus3 20 //Okresla ile dosw. dostajesz za wygranie rundy przez twoj team diablo_durability 10 //Okresla ilosc tracenia jakosci za każdym razem,kiedy uderzy cie przeciwnik diablo_spawnchance 7 //1/x - szansa na zrespienia gracza SaveXp 1 //1/0 zapisywanie doświadczenia diablo_classes abcdefghijkl //które klasy maja być dostępne diablo_avg 0 //zaczynanie od sredniej serwera (liczonego od lvl 1) diablo_dmg_exp 0 //za ile zabranego hp wrogowi dostaje sie 1 exp (domyslnie 20, 0 - off) //Cvarow podanych niżej nie zmieniaj sv_hook "1" sv_hookthrowspeed "2000" sv_hookspeed "600" sv_hookwidth "32" sv_hooksound "1" sv_hookcolor "0" sv_hookplayers "1" sv_hookinterrupt "0" sv_hookadminonly "0" sv_hooksky "1" sv_hookopendoors "1" sv_hookbuttons "1" sv_hookpickweapons "1" sv_hookhostfollow "1" sv_hookinstant "0" sv_hooknoise "0" sv_hookmax "0" sv_hookdelay "0.0" //Koniec cvarów których masz nie zmieniać
Max lvl: 100
Max pkt na statystyke: 50
Tabela Expa: Podstawowa
Frakcje: Bohaterowie, Potwory, Zwierzęta, Premium
Ilość klas: 28
Ilość itemów: 120+
Usunięte: większość (jak nie wszystkie) bugi podstawowego diablo.
Doświadczenie za wygraną runde.
Questy ( Dzięki DarkGL )
System many: z bardzo rozbudowanym sklepem za nią.
Nowe moce typu: lina pająka, rakiety, lustrzane pancerze itp
Exp leci od: 4 graczy online
Poradnik dostępny: Tutaj [KLIK]
Chyba tyle, a jak o czymś zapomniałem to będzie to niespodzianka
/drop, /d - wyrzuca aktualnie posiadany item. /item, /i, /przedmiot, /p - pokazuje informacje na temat aktualnie posiadanego itemu. /klasa, /k, klasa - wyświetla menu z wyborem klas / Pamiętaj wchodząc pierwszy raz na serwa klasa będzie dostępna po zmianie mapy !! /speed, /s - pokazuje aktualną prędkość /gracze, /g - pokazuje listę graczy online z ich klasą,itemem itp /czary, /cz - pokazuje obecne statystyki (siła,inteligencja,zwinność,zręczność) /rune, /r - wyświetla sklep za kasę /mana, /m - wyświetla sklep za mane /exp - wyświetla obecną ilość expa i ile brakuje do następnego poziomu /reset - resetuje statystyki (siła,inteligencja,zwinność,zręczność) /questy, /quest - wyświetla menu z misjami(questami)
Sorry za taką jakość ale innego ssa nie miałem, a na tym ssie był adres mojego forum.
Diablo ciut się różni od tego na SS
Zauważone błędy:
Kilka itemów nie ma opisu i jak dobrze pamiętam kilka nie działa.
WAŻNE
Żeby usunąć "reklamy" wpisz w .sma słowo "amxx.pl" i zamień na swój adres forum po czym ponownie przekompiluj.
Wyskakuje Ci błąd - "undefined symbol "YELLOW"" ? Zobacz ten temat.
Żeby zmienić ilość graczy od ilu leci exp znajdź "if(zablokuj < 4 && amount < 200)" i "4" zamień na tyle od ilu ma lecieć (masło maślane)
Diablomod może nie jest jakoś super optymalnie przerobiony ale to dlatego że jest to stara wersja mojego diablo i wtedy jeszcze byłem newbie.(Zresztą mój serwer nie miał problemów z utrzymaniem go)
Stworzone na bazie Diablo Mod 5.9l przy użyciu dost. poradników i własnych doświadczeniach.
Zakaz kopiowania bez zgody autora lub administracji forum.
Modele:
diablo_onyke.rar 1,27 MB 5753 Ilość pobrań
.SMA:
diablo_onyke.sma 402,1 KB 4230 Ilość pobrań
diablo_onyke.amxx - aby pobrać plik .amxx kliknij "Pobierz Plugin"
Poradnik WWW by Suis
Poradnik WWW by Suis.rar 8,29 KB 2545 Ilość pobrań
Statystyki WWW [KLIK]
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: csbox
- Regulamin