Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

csbox - zdjęcie

csbox

Rejestracja: 16.02.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.02.2013 15:40
-----

#451559 [ROZWIĄZANE] Vip na Only DD2

Napisane przez glut w 25.08.2012 21:26

Tak :)
  • +
  • -
  • 5


#451553 [ROZWIĄZANE] Vip na Only DD2

Napisane przez glut w 25.08.2012 20:54

Proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6


#256457 Poradnik jak kompilować pluginy

Napisane przez Hiroshima w 06.06.2011 17:07

Kompilacja lokalna



1. Na początek ściągamy nasz kompilator, przyjmijmy, że rozpakowujemy go na pulpicie:
Załączony plik  compiler.rar   966,98 KB  10894 Ilość pobrań


2. Znajdujemy plugin na forum który nas interesuje; np CODMod: [CoD Nowy] Call of Duty: MW Mod [UPDATE] - AMXX.pl: Support AMX Mod X

3. Pobieramy potrzebne pliki do kompilacji (pliki z rozszerzeniem: .sma, .inl, .inc)
* pliki .sma oraz .inl wrzucamy do głównego katalogu kompilatora
* pliki .inc wrzucamy do include


4. Wrzucamy je do folderu kompilatora

Dołączona grafika

5. Teraz wystarczy uruchomić compile.exe i czekać, aż nasz plugin się skompiluje. W przypadku powodzenia będzie to wyglądało tak:

Dołączona grafika

6. Pomyślnie skompilowane pliki (.amxx) znajdziesz w kompilatorze w folderze compiled

Teraz wystarczy wrzucić pliki .amxx na naszego HLDSa i gotowe.

Jeżeli nadal nie rozumiesz, możesz przeczytać jeszcze drugą wersję:
Kompilacja lokalna - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 48


#484662 Problem z vipem

Napisane przez Gość w 29.11.2012 12:56

Instalacja pluginów AMXX


#688 Alternative End Round Sounds

Napisane przez bicek w 30.01.2008 11:03

Alternative End Round Sounds
Opis Pluginu:
Alternative End Round Sounds to kontynuacja pluginu roundsounds czyli muzyka na koniec rundy. Plugin działa z plikami *.mp3 jak i *.wav zaleca się stosowanie plików .mp3 z .wav jest więcej problemów. Plugin ma dużo funkcji i jest bardzo prosty w obsłudze.

Instalacja:
Zawartość archiwum wrzucamy do addons/amxmodx do plugins.ini dopisujemy
alt_end_round_sounds.amxx
do folderu soundmisc wrzucamy nasza muzykę i konfigurujemy plugin.

Konfiguracja:
plik roundsound.ini:
ten plik odpowiada za listę utworów które mają się odtwarzać po każdej rundzie, oddzielne dla ct i tt

utwory dopisujesz w następujący sposób
składnia: "plik z muzyką" "drużyna"
"sound/misc/ctwinnar2.wav" "CT"
"sound/misc/twinnar2.wav" "T"

plik prefix-prefixmap.ini:
plik edytujemy tylko wtedy gdy chcemy mieć inną muzykę do wybranych grup map np. zmieniasz nazwę pliku z prefix-prefixmap.ini na cs_.ini i dodajesz wybrana listę
utworów tą samą metodą co w roundsound.ini, od tej pory na wszystkich mapach cs_ będą grane utwory które są wpisane w ten plik.

plik mapname.ini:
praktycznie taka sama zasada działania jak prefix-prefixmap.ini tylko, że plik odpowiada za konkretną mapę, zmieniasz nazwę pliku na de_dus.ini i dopisujesz tam swoją listę utworów do mapy de_dust.

Cvar'y:
ers_enabled <iNum> //czy plugin ma działać 0 - wyłączony / 1 - właczony, oryginalnie 1

ers_player_toggle <iNum> //komenda "/roundsound" (dzięki tej komendzie każdy gracz będzie mógł wyłączyć i włączyć sobie muzykę na koniec rundy) 0 - wyłączona / 1 - właczona, oryginalnie 1

erc_time_ads <iTime> // czas w sekundach co ile ma wyświetlać w czacie informacje o "/roundsound" 0 - wyłączony, oryginalnie 120

erc_random_precache <iMaxTeam or iMax_T-iMax_CT> //ilość plików muzycznych na drużynę, przykład:
gdy do obu drużyn przypisane są po dwa utwory:
erc_random_precache "2"
lub gdy dla Terro są przypisana 2 pliki a dla CT 3 pliki:
erc_random_precache "2-3"

Załączone pliki




#308795 VIP na nick/IP/SID

Napisane przez sebul w 16.10.2011 11:54

Opis



Plugin działa praktycznie na takiej samej zasadzie jak dodawanie/wczytywanie adminów/vipów z users.ini, tylko tutaj można ustalić także do kiedy dany gracz ma posiadać flagi oraz oczywiście wykorzystywany jest inny plik. Ogólnie sam plugin nie daje nic, ale można go wykorzystać w każdym innym pluginie, wystarczy używać natywów, które zostały dodane. Dodałem także komendę, dzięki której gracz zawsze będzie wiedział kiedy kończy mu się VIP (lub KP, jeśli plugin wykorzystamy do diablo czy coda) oraz 3 dni (wartość domyślna) przed końcem automatycznie po wejściu na serwer będzie mu się wyświetlać info o tym kiedy straci VIPa.
Dodatkowo zostaje udostępniony plugin do ustawienia flag w danych godzinach (vip_w_godzinach.amxx).

Changelog



Spoiler


Dodawanie konta



Spoiler


Natywy



/* zwraca flagi gracza */
native get_user_vip_flags(id);

/* ustawia flagi graczowi */
native set_user_vip_flags(id, flags = -1);

/* dodaje flagi graczowi */
native add_user_vip_flags(id, flags = -1);

/* usuwa flagi graczowi */
native remove_user_vip_flags(id, flags = -1);


Forwardy



/* forward wysylany po sprawdzeniu pliku z flagami, nie wykonywany tylko wtedy gdy gracz zostaw wyrzucony
id - id gracza
flags - przypisane flagi
endtime - data zakonczenia vipa w sekundach (unix time)
-2: nie znaleziono gracza lub czas vipa juz sie skonczyl
-1: vip na czas nieokreslony
*/
forward vip_client_authorized(id, flags, endtime);


Konfiguracja



Jeśli chcemy sprawdzać w jakimś pluginie czy gracz posiada flagi lub mu je dodać, należy najpierw na początek kodu sma dodać
#include <vip>

i teraz możemy już używać natywów dokładnie w taki sam sposób jak
get_user_flags(id)
set_user_flags(id, flags)
remove_user_flags(id, flags)

z tym że tutaj każda flaga ma inną nazwę define
#define VIP_FLAG_ALL 0 /* kazdy */
#define VIP_FLAG_A (1<<0) /* flaga "a" */
#define VIP_FLAG_B (1<<1) /* flaga "b" */
#define VIP_FLAG_C (1<<2) /* flaga "c" */
#define VIP_FLAG_D (1<<3) /* flaga "d" */
#define VIP_FLAG_E (1<<4) /* flaga "e" */
#define VIP_FLAG_F (1<<5) /* flaga "f" */
#define VIP_FLAG_G (1<<6) /* flaga "g" */
#define VIP_FLAG_H (1<<7) /* flaga "h" */
#define VIP_FLAG_I (1<<8) /* flaga "i" */
#define VIP_FLAG_J (1<<9) /* flaga "j" */
#define VIP_FLAG_K (1<<10) /* flaga "k" */
#define VIP_FLAG_L (1<<11) /* flaga "l" */
#define VIP_FLAG_M (1<<12) /* flaga "m" */
#define VIP_FLAG_N (1<<13) /* flaga "n" */
#define VIP_FLAG_O (1<<14) /* flaga "o" */
#define VIP_FLAG_P (1<<15) /* flaga "p" */
#define VIP_FLAG_Q (1<<16) /* flaga "q" */
#define VIP_FLAG_R (1<<17) /* flaga "r" */
#define VIP_FLAG_S (1<<18) /* flaga "s" */
#define VIP_FLAG_T (1<<19) /* flaga "t" */
#define VIP_FLAG_U (1<<20) /* flaga "u" */
#define VIP_FLAG_V (1<<21) /* flaga "v" */
#define VIP_FLAG_W (1<<22) /* flaga "w" */
#define VIP_FLAG_X (1<<23) /* flaga "x" */
#define VIP_FLAG_Y (1<<24) /* flaga "y" */
#define VIP_FLAG_Z (1<<25) /* flaga "z" */


Przykład:
Spoiler

Każdy sam może ustalić jakie przywileje ma dawać dana flaga. Flag do wykorzystania jest 26, czyli sporo ;]

Przykładowy plugin



Spoiler


Cvary



Tylko do pluginu vip_w_godzinach.amxx
vwg_wl "0" // czy plugin ma byc wlaczony
vwg_od "21" // od ktorej godziny plugin ma dawac flagi
vwg_do "24" // do ktorej godziny plugin ma dawac flagi
vwg_flagi "abcdefghijklmnopqrstuvwxyz" // jakie flagi ma dawac plugin
vwg_wiad "darmowego vipa" // co daja dawane flagi

Komendy



say /endvip - na czacie wyświetli się graczowi data kiedy kończy się VIP

Komendy admina



Tylko dla admina z flagą "a", można to zmienić w sma.
amx_addvip <name|ip|steamid> <password> <access flags> <account flags> <dd-mm-rrrr> <lenght in days> // dodaje VIPa

Instalacja



vip.ini do configs
vip_file.amxx do plugins
vip_file.sma do scrtipting
vip.txt do data/lang
vip.inc do scripting/include (tylko do kompilacji)

vip_w_godzinach.amxx do plugins
vip_w_godzinach.sma do scrtipting

Inne



Jeśli macie jakieś pytania, to proszę pytać. Samą funkcję dawania flag lekko przerobiłem z innego pluginu. Możliwe też, że za jakiś czas dodam także komendę dla admina, żeby mógł dodać VIPa będąc na serwerze, ale wydaje mi się, że i bez tej komendy jest dobrze. Należy jeszcze pamiętać o tym, że gracz dostaje flagi 0.5 sek. po tym jak wejdzie na serwer, ustawiłem takie opóźnienie, aby nie dawało flag graczowi, który zostanie wyrzucony innym moim pluginem, a dokładniej chodzi o rezerwacje nicków.

Download



Załączony plik  vip_file.sma   11,35 KB  693 Ilość pobrań
  vip_file.amxx
Załączony plik  vip.ini   1,23 KB  694 Ilość pobrań
Załączony plik  vip.txt   505 bajtów  676 Ilość pobrań

Załączony plik  vip.inc   1,98 KB  508 Ilość pobrań


Załączony plik  vip_w_godzinach.sma   1,97 KB  504 Ilość pobrań
  vip_w_godzinach.amxx
  • +
  • -
  • 31


#342281 Na jaka flage jest ten VIP ?

Napisane przez V3ko w 30.12.2011 14:13

Na H czyli na t aby komuś dodać musi mieć flagi np. "tz"
  • +
  • -
  • 1


#455871 VIP Generator

Napisane przez Gość w 05.09.2012 19:14

Szukałeś dla siebie pluginu VIPa, ale nie znalazłeś? A może czegoś Ci zawsze brakowało?
Od teraz możesz zapomnieć o takim problemie! VIP Generator zadebiutował na AMXX.pl

W związku z dużym zainteresowaniem pluginami "VIP"
Przygotowaliśmy dla Was obiecany
:arrow: Vip Generator

Wygeneruj sobie plugin VIP według własnych upodobań.
Dziesiątki ustawień, zarówno zwykłych, jak i warunkowych.

Macie jakieś propozycje, a może brakuje Wam istotnych ustawień?
Piszcie śmiało, a postaramy się dodać kolejne opcje do generatora.

Mam nadzieję, że generator przyniesie pożytek ;)

PS Generator dostępny jest także w głównym, górnym Menu
poprzez wybranie Dodatki → Dodatki AMXX → Generator VIP


#249996 Diablomod by Onyke

Napisane przez Onyke w 16.05.2011 16:45

Diablomod 5.9l by Onyke




Dołączona grafika
Plik diablo_onyke.amxx do addons/amxmodx/plugins
Plik diablo_onyke.sma do addons/amxmodx/scripting
Archiwum "diablo_onyke.rar" wypakować do cstrike.
Wejdz do addons/amxmodx/configs/plugins.ini i na samym końcu dopisz: diablo_onyke.amxx
Dołączona grafika
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>

#include <fun>
#include <fakemeta_util>
#include <sqlx>
#include <csx>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <xs>
#include <nvault>
Dołączona grafika
diablo_sql_host "Adres bazy MySQL"
diablo_sql_user "Użytkownik bazy"
diablo_sql_pass "Hasło użytkownika"
diablo_sql_database "Nazwa bazy danych"
diablo_sql_table "diablomod"
diablo_sql_save "Zapis bazy 0-2"
//0 - Nick
//1 - IP
//2 - STEAMID
diablo_xpbonus 20 //Ilość expa za zabicie (standardowo ustawione na 7)
diablo_xpbonus2 40 //Ilość expa za wykonania celu mapy (standardowo ustawione na 75)
diablo_xpbonus3 20 //Okresla ile dosw. dostajesz za wygranie rundy przez twoj team
diablo_durability 10 //Okresla ilosc tracenia jakosci za każdym razem,kiedy uderzy cie przeciwnik
diablo_spawnchance 7 //1/x - szansa na zrespienia gracza
SaveXp 1 //1/0 zapisywanie doświadczenia
diablo_classes abcdefghijkl //kt&#243;re klasy maja być dostępne
diablo_avg 0 //zaczynanie od sredniej serwera (liczonego od lvl 1)
diablo_dmg_exp 0 //za ile zabranego hp wrogowi dostaje sie 1 exp (domyslnie 20, 0 - off)
//Cvarow podanych niżej nie zmieniaj
sv_hook "1"
sv_hookthrowspeed "2000"
sv_hookspeed "600"
sv_hookwidth "32"
sv_hooksound "1"
sv_hookcolor "0"
sv_hookplayers "1"
sv_hookinterrupt "0"
sv_hookadminonly "0"
sv_hooksky "1"
sv_hookopendoors "1"
sv_hookbuttons "1"
sv_hookpickweapons "1"
sv_hookhostfollow "1"
sv_hookinstant "0"
sv_hooknoise "0"
sv_hookmax "0"
sv_hookdelay "0.0"
//Koniec cvar&#243;w kt&#243;rych masz nie zmieniać
Dołączona grafika
Max lvl: 100
Max pkt na statystyke: 50
Tabela Expa: Podstawowa
Frakcje: Bohaterowie, Potwory, Zwierzęta, Premium
Ilość klas: 28 Dołączona grafika
Ilość itemów: 120+
Usunięte: większość (jak nie wszystkie) bugi podstawowego diablo.
Doświadczenie za wygraną runde.
Questy ( Dzięki DarkGL Dołączona grafika )
System many: z bardzo rozbudowanym sklepem za nią.
Nowe moce typu: lina pająka, rakiety, lustrzane pancerze itp
Exp leci od: 4 graczy online
Poradnik dostępny: Tutaj [KLIK]
Chyba tyle, a jak o czymś zapomniałem to będzie to niespodzianka Dołączona grafika
Dołączona grafika
/drop, /d - wyrzuca aktualnie posiadany item.
/item, /i, /przedmiot, /p - pokazuje informacje na temat aktualnie posiadanego itemu.
/klasa, /k, klasa - wyświetla menu z wyborem klas / Pamiętaj wchodząc pierwszy raz na serwa klasa będzie dostępna po zmianie mapy !!
/speed, /s - pokazuje aktualną prędkość
/gracze, /g - pokazuje listę graczy online z ich klasą,itemem itp
/czary, /cz - pokazuje obecne statystyki (siła,inteligencja,zwinność,zręczność)
/rune, /r - wyświetla sklep za kasę
/mana, /m - wyświetla sklep za mane
/exp - wyświetla obecną ilość expa i ile brakuje do następnego poziomu
/reset - resetuje statystyki (siła,inteligencja,zwinność,zręczność)
/questy, /quest - wyświetla menu z misjami(questami)
Dołączona grafika
Sorry za taką jakość ale innego ssa nie miałem, a na tym ssie był adres mojego forum.
Diablo ciut się różni od tego na SS
Dołączona grafika
Zauważone błędy:
Kilka itemów nie ma opisu i jak dobrze pamiętam kilka nie działa.
WAŻNE






Żeby usunąć "reklamy" wpisz w .sma słowo "amxx.pl" i zamień na swój adres forum po czym ponownie przekompiluj.
Wyskakuje Ci błąd - "undefined symbol "YELLOW"" ? Zobacz ten temat.
Żeby zmienić ilość graczy od ilu leci exp znajdź "if(zablokuj < 4 && amount < 200)" i "4" zamień na tyle od ilu ma lecieć (masło maślane)
Diablomod może nie jest jakoś super optymalnie przerobiony ale to dlatego że jest to stara wersja mojego diablo i wtedy jeszcze byłem newbie.(Zresztą mój serwer nie miał problemów z utrzymaniem go)
Stworzone na bazie Diablo Mod 5.9l przy użyciu dost. poradników i własnych doświadczeniach.
Zakaz kopiowania bez zgody autora lub administracji forum.





Dołączona grafika
Modele:
Załączony plik  diablo_onyke.rar   1,27 MB  5753 Ilość pobrań

.SMA:
Załączony plik  diablo_onyke.sma   402,1 KB  4230 Ilość pobrań
  diablo_onyke.amxx - aby pobrać plik .amxx kliknij "Pobierz Plugin"

Poradnik WWW by Suis
Załączony plik  Poradnik WWW by Suis.rar   8,29 KB  2545 Ilość pobrań

Statystyki WWW [KLIK]
  • +
  • -
  • 68