Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

QuatZo - zdjęcie

QuatZo

Rejestracja: 05.01.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.11.2014 12:17
-----

#610185 2 rodzaje vipów na serwerze

Napisane przez QuatZo w 28.01.2014 12:49

Oczywiście. Będą to dwa osobne pluginy o (zapewne) różnych bonusach (tak, jak np. klasy w nowym COD MOD'zie) na różnych flagach, więc nie ma obaw, by się gryzły. Jeśli jednak chcesz być pewien, weź serwer testowy i sprawdź ze znajomym :)

 

Jedynie nie jestem pewien napisu VIP w tabeli wyników, przywitania VIP'a przy wejściu na serwer oraz komendy /vips, aczkolwiek komendę /vips w jednym z VIP'ów można zmienić na np. /vips2.


  • +
  • -
  • 1


#569193 VIP za darmo w godzinach 22-7

Napisane przez QuatZo w 01.09.2013 18:58

http://amxx.pl/topic...owy-vip-w-nocy/


  • +
  • -
  • 1


#568090 Darmowy Vip w nocy

Napisane przez QuatZo w 29.08.2013 09:33

W pluginie nie było dopisane, co ma zrobić, gdy admin nie posiada flagi "z" (zwykłego gracza). W takim przypadku, admin nie był brany pod uwagę i nie dostawał V.I.P.'a. Problem też polegał na tym, iż V.I.P z flagami "tz", po minięciu wyznaczonych godzin, tracił V.I.P'a, dlatego trochę edytowałem ten plugin i powinno być dobrze. Autora nie zmieniałem, bo ja to tylko edytowałem.

 

Cały kod:

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Free VIP"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Karol33k"

new g_FreeVip[33];
new g_Time_1, g_Time_2

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    g_Time_1 = register_cvar("free_vip_time_from", "21")
    g_Time_2 = register_cvar("free_vip_time_to", "09")
    
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
    
}

public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
    new szTime[3]
    get_time("%H",szTime,2)
    
    new Time_1 = get_pcvar_num(g_Time_1)
    new Time_2 = get_pcvar_num(g_Time_2)
    
    new iTime = str_to_num(szTime)
    if( 20 <= iTime <= 24 )
    {
        if( (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) )
        {
			g_FreeVip[id] = false;
        }
    }
    else if( 00 <= iTime <= 09 )
    {
        if( !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) )
        {
            remove_user_flags(id, ADMIN_USER);
            set_user_flags(id, ADMIN_LEVEL_H);
            g_FreeVip[id] = true;
            set_hudmessage( 255, 255, 255, -1.0, 0.87, 0, 0.0, 12.0, 0.1, 0.2, -1 );
            show_hudmessage ( id, "%L", id, "Darmowy Vip!!", Time_1, Time_2)
        }
    }
    else if( g_FreeVip[id] )
    {
        remove_user_flags(id, ADMIN_LEVEL_H);
        set_user_flags(id, ADMIN_USER);
        g_FreeVip[id] = false;
    }
}

Jeżeli ktoś nie potrafi tego zapisać, pliki *.sma i *.amxx w załączniku.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5


#559670 Nie działa moc klasy ,klasa dodatkowe dmg

Napisane przez QuatZo w 30.07.2013 14:02

To drugie, to jest perk, czy klasa? Jeżeli klasa, to masz błąd. Powinno być tak:
 

public cod_class_enabled(id)
{
	set_user_footsteps(id, 1);
	ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
        set_user_footsteps(id, 0);
	ma_klase[id] = false;
}

  • +
  • -
  • 1


#559664 Nie działa moc klasy ,klasa dodatkowe dmg

Napisane przez QuatZo w 30.07.2013 13:47

Tutaj masz jasno pokazane, że masz 1/3 z HE. Zmień

 if(weapon == 1<<CSW_HEGRANADE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

na

 if(weapon == CSW_HEGRANADE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

 
 
 
Aby było 25DMG(+int) z DGL, musisz pod to:
 

 if(weapon == CSW_HEGRANADE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

Wkleić to:

if(weapon == CSW_DEAGLE)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*25, 0.5, idinflictor, damagebits);

Pamiętaj, że w publikach nie możesz dawać "przedrostka" 1<<, jeżeli piszesz broń.


  • +
  • -
  • 1