Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

QuatZo - zdjęcie

QuatZo

Rejestracja: 05.01.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.11.2014 12:17
-----

Moje tematy

Witajcie.

30.01.2014 23:32

Cześć.

Mam na imię Dawid, we wrześniu skończę 17lat. Mieszkam na Górnym Śląsku i uczęszczam do I klasy Technikum na profilu Technik Informatyk. Swoją przyszłość wiążę z programowaniem, dlatego tutaj jestem. Konto na AmxX mam od ponad roku, lecz zacząłem się wypowiadać dopiero w wakacje 2013 roku. Udzielam się sporadycznie, ponieważ nie ogarniam PAWNa tak, jak wielu z Was, a nie chcę ludzi wprowadzać w błąd :P W ciągu tego rocznego pobytu, zapamiętałem czterech funkcyjnych:
- CheQ - Zielony "Ogr", dzięki któremu muszę odrobić warny
- Benio101 - Bardzo dobre tutoriale AmxX
- DarkGL - Tą osobę uznałbym za złotą rączkę, ponieważ najczęściej widzę Jego odpowiedzi w tematach + publikuje dobre pluginy, o czym się przekonałem
- MisieQ - Publikuje (i zapewne pisze) znakomite pluginy.

No cóż, musiałbym odrobić warny, lecz jestem na niskim stadium zaawansowania i nie wiem, czy jakiś mój plugin się przyda :)

Jeszcze raz, cześć.

[UWC3NG]Przedmioty do sklepu dla VIP'a

30.01.2014 20:46

Witam. Od kilku dni mam problem ze stworzeniem itemów do sklepu tylko dla VIP'ów w silniku Ultimate Warcraft 3: New Generation (. 2.35.6). Podczas tworzenia tych itemów (i kompilacji, co jeden stworzony przedmiot), wyskakują błędy związane z samym silnikiem ("Undefinied symbol UWC3NG_Check() itp.), dlatego zgłaszam się do Was z prośbą o pomoc w dokończeniu tej modyfikacji. Dodam, że itemy, które stworzyłem (i były błędy związane z silnikiem, nie z przedmiotami), usunąłem, by kod był "standardowy".

 

Oto items.inl:

Spoiler

 

Oto przedmioty, które chciałbym zobaczyć w sklepie:

1. Pas XP - Zwiększone XP x2
2. Mikstura Zdrowia - Regeneracja HP i Armoru
3. Stalowe Rece - Wieksze DMG
4. Tajemnica Grenadiera - Odporny na HE
5. Neomex - 25% szans na odbicie pocisku
6. Sakiewka Zlota - Kill=1000$, HS=2000$
7. Boska szybkosc - Szybsza regeneracja Ultimate

Item_Cost przedmiotów:

ITEM_COST[ITEM_PAS]		= 16000;		// Pas XP		
ITEM_COST[ITEM_MIKSTURA]	= 8000;			// Mikstura Zdrowia
ITEM_COST[ITEM_RECE]		= 6000;			// Stalowe Rece		
ITEM_COST[ITEM_GRENADIER]	= 12000;		// Tajemnica Grenadiera		
ITEM_COST[ITEM_NEOMEX]		= 14000;		// Neomex		
ITEM_COST[ITEM_SAKIEWKA]	= 5500;			// Sakiewka Zlota		
ITEM_COST[ITEM_SZYBKOSC]	= 16000;		// Boska Szybkosc		

Resetowanie się skilli

30.12.2013 12:55

Witam. Posiadam serwer UWC3NG i mam pewien, dziwny problem, a mianowicie: co mapę resetują się umiejętności graczy (trzeba je samemu ustawiać co mapę, pierw wpisując /resetskills). Zapis danych jest na MySQL i wszystko inne się zapisuje (atrybuty, odporności, XP oraz rank) prócz tych skilli. Szukałem już w plikach, ale może coś ominąłem, dlatego pytanie kieruję do Was: Czym to jest spowodowane i jak to naprawić?

Jak stworzyć własną tabelę expa?

30.12.2013 12:52

Witajcie. Chciałbym stworzyć własną tabelę expa do serwera UWC3NG (Ultimate Warcraft 3 Next generation - jeżeli ktoś nie wie), lecz nie jestem pewien, jak to zrobić. Poradniki do coda, czy diablo nie są mi potrzebne. Generator XP też nie, bo tam nie ma UWC3NG. Jeśli ktoś wie, jak zrobić taką tabelę (albo gdzie szukać w *.inl), byłbym bardzo wdzięczny, gdyby się podzielił tą wiedzą :)

 

 

Pozdrawiam, QuatZo.

[ROZWIĄZANE] Gdzie wkleić plik *.inl?

22.11.2013 19:00

Witajcie.

 

Dziś przychodzę do Was z nietypowym problemem. Mam pliki *.inl, w których jest wszystko zawarte i nie wiem, gdzie je wkleić. Dodam, że ściągnąłem paczkę UWC3. Edytowałem w/w pliki i nie wiem, co dalej. Wiadomo, że wklejenie ich do scripting/include nic nie da, lecz ktoś kiedyś tak pisał, więc tak zrobiłem. Lokalna kompilacja nie działa, ponieważ nie wyszukuje tych plików normalnie. Wspomniał ktoś, że trzeba wkleić do folderu configs - tak też uczyniłem i nadal bez skutku.

 

Przechodząc do sedna: Gdzie mam wkleić te pliki, aby poprawnie działały? Restartuję serwer po wgraniu ich.

 

Pozdrawiam, QuatZo.