Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

QuatZo - zdjęcie

QuatZo

Rejestracja: 05.01.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.11.2014 12:17
-----

Moje posty

W temacie: Przygotowanie stanowiska pracy - Notepad++

29.01.2014 20:42

Dopiero teraz zauważyłem ten poradnik i działa wyśmienicie, lecz wcześniej załączałem pluginy po te 5-6k linijek i nic nie zacinało, a teraz, gdy chcę zedytować plugin 300linijek, to czekam z 3s, bo się zacina program :( Kolorowa składnia, auto uzupełnianie - fajna sprawa :D

W temacie: Prośba o 6 klas min. "Snajper"

28.01.2014 14:50

Snajper:

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[]   = "Snajper";
new const opis[]    = "";
new const bronie    = (1<<CSW_AWP);
new const zdrowie   = 40;
new const kondycja  = 25;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QuatZo");
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id, wartosc)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

W temacie: 2 rodzaje vipów na serwerze

28.01.2014 12:49

Oczywiście. Będą to dwa osobne pluginy o (zapewne) różnych bonusach (tak, jak np. klasy w nowym COD MOD'zie) na różnych flagach, więc nie ma obaw, by się gryzły. Jeśli jednak chcesz być pewien, weź serwer testowy i sprawdź ze znajomym :)

 

Jedynie nie jestem pewien napisu VIP w tabeli wyników, przywitania VIP'a przy wejściu na serwer oraz komendy /vips, aczkolwiek komendę /vips w jednym z VIP'ów można zmienić na np. /vips2.

W temacie: FFA+BF2 by M.M

04.01.2014 15:51

BF4 to będzie sama chwytliwa nazwa, a wszystko z paczek BF2. Aby to zrobić, trzeba napisać nowe odznaki, dodać nieśmiertelniki itp.

W temacie: [ROZWIĄZANE] Gdzie wkleić plik *.inl?

23.11.2013 12:02

Problem w tym, że są to " " i wklejam tam, gdzie trzeba, lecz zmieniam zawartość pliku - wyczytałem gdzieś, że trzeba to razem skompilować (wraz z plikiem *.sma). Czy to coś da?