Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

QuatZo - zdjęcie

QuatZo

Rejestracja: 05.01.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.11.2014 12:17
-----

#610703 EERS - Easy end round Sound

Napisane przez DarkGL w 29.01.2014 16:10

opis.png
 
Jest to nowa wersja tego pluginu
http://amxx.pl/topic...d-round-sounds/
 
Tak jak w poprzedniej wersji ( 7000 pobrań wow =) ) chciałem aby plugin był optymalny i maksymalnie łatwy w użytkowaniu dla użytkownika.
 
Dodatkowo skupiłem się na poprawie bugów z poprzedniej wersji.
 
Kilka informacji

  • Opcja pokazywania playlisty
  • Łatwość dodawania nowych utworów (żadnego dodawania do pliku .ini plugin sam to robi !)
  • Cvary pozwalają naprawdę dużo zmienić wink.gif
  • Informacje dla graczy o granym utworze (5 sposoby wysyłania wiadomości można je łączyć smile.gif )
  • Obsluga wav i mp3 (moga byc pomieszane)
  • Możliwość wyboru czy plugin ma iść po kolei czy losować grany utwór

cvary.png

//tag widoczny przy komunikatach wysyłanych przez plugin

roundsound_tag AMXX.PL

//w jaki sposob ma wysylac informacje o granym utworze a - center b - hud c - status text d- dhud e - chat mozna laczyc np ab - pokaże w hudzie i center jeśli podamy nic nie wyświetli sie nigdzie

roundsound_information_play b

//jak czesto ma sie pojawiac info o dostepnych komendach ustawienie na 0 wyłącza pokazywanie informacji

roundsound_information_show 300

//sciezka do folderu z muzyka dla CT podajemy bez sound/ wazna jest wielkosc liter

roundsound_ct_path misc/CT

//sciezka do folderu z muzyka dla TT podajemy bez sound/ wazna jest wielkosc liter

roundsound_tt_path misc/TT

// 0 - nie mozna uzyc komendy /playlista 1 - mozna plugin sam generuje playliste 2 - mozna admin musi stworzyc playliste (folder configs pliki ctplaylist.txt i ttplaylist.txt)

roundsound_playlist_on 1

//czy mozna uzyc komendy /roundsound pozwalajace na graczowi na wylaczenie/wlaczenie dla siebie roundsounda

roundsound_roundsound_on 1

//ma odgrywac utwory po kolei czy losowo 0 - po kolei 1 - losowo

roundsound_mode 0

//kolor wiadomosci hud

roundsound_hud_color "0 255 42"

//pozycja wiadomosci hud

roundsound_hud_pos_x -1.0

roundsound_hud_pos_y 0.2

 
 
Cvary umieszczamy w pliku roundsound.cfg w folderze config jeśli takiego pliku nie będzie plugin utworzy go za nas
 
komendy.png
w czacie
/roundsound
i
/playlista
inneinformacje.png
Dodawanie utworow do grania odbywa sie poprzez wrzucenie pliku do folderów do których podalismy sciezke w cvarach ;)

ss.png
amxx_1297617656__cs_assault0001.jpg
amxx_1297699983__de_contra0000.jpg
amxx_1297544008__cs_assault0001.jpg

download.png
Załączony plik  roundsound.sma   16,07 KB  2701 Ilość pobrań
  roundsound.amxx


  • +
  • -
  • 15


#573167 Siemnko by Mrozu ;)

Napisane przez MAGNET w 23.09.2013 17:35

Siema. Długo nie posiedzisz tutaj :P


  • +
  • -
  • -1


#283574 Przygotowanie stanowiska pracy - Notepad++

Napisane przez DarkGL w 16.08.2011 11:03

Notepad++ Przygotowanie stanowiska pracy

Dlaczego notepad++ ?
Jest kilka powodów :
  • Nie muli przy 8k linijek (tak jak np. amxx-studio)
  • Pozwala używać polskich znaków bez żadnego include
  • Wygodny
  • Posiada wiele przydatnych funkcji


Instalacja programu:
  • Na początek musimy oczywiście ściągnąć notepad++

    Oficjalna strona programu
    obecnie najnowsza wersja to v5.9.3
    proponuje ściągnąć
    Notepad++ v5.9.3 Installer
  • Instalacja jest bardzo prosta jedynie należy uważać aby

    podczas instalacji ta opcja była odznaczona
    opcja.JPG


Styl:

Standardowy styl notepad++ dla mnie średnio nadaje się do programowania pokaże jak go zmienić Dołączona grafika
  • W górnym menu programu wybieramy ustawienia a potem konfigurator stylów
  • W nowym oknie możemy wybrać jeden z dostępnych styli

    opcja6.JPG


Kolory składni na standardowym stylu:

Jeśli chcemy pisać na standardowym stylu notepad++ możemy wgrać 1 plik dzięki któremu składnia będzie kolorowana wygląda to tak
skladnia.JPG
  • Ściągamy ten plik
    Załączony plik  userDefineLang.rar   5,94 KB  2654 Ilość pobrań

  • W eksploratorze windows wpisujemy

    %appdata%\Notepad++

    opcja2.JPG
  • Kopiujemy 1 plik (userDefineLang.xml) z rozpakowanego archiwum które ściągnęliśmy przed chwilą do folderu który się nam otworzył

Styl do programowania:
  • Ściągamy ten plik
    Załączony plik  pawnIntegrated.rar   20,71 KB  3666 Ilość pobrań

  • W eksploratorze windows wpisujemy

    %appdata%\Notepad++

    opcja2.JPG
  • Kopiujemy 2 pliki z rozpakowanego archiwum które ściągnęliśmy przed chwilą do folderu który się nam otworzył ma to wyglądać tak

    opcja3.JPG
  • Tak wygląda plik sma po otwarciu
    wygladstyl.JPG
    według mnie dużo czytelniej :)


Styl jak AMXX Studio / Pawn Studio:
Dla osób które przyzwyczaiły się do AMXX Studio / Pawn Studio polecam ten styl kolory są te same jak w tych programach ;]
  • Ściągamy ten plik
    Załączony plik  userDefineLang.zip   15,53 KB  1225 Ilość pobrań

  • W eksploratorze windows wpisujemy

    %appdata%\Notepad++

    opcja2.JPG
  • Kopiujemy 1 plik (userDefineLang.xml) z rozpakowanego archiwum które ściągnęliśmy przed chwilą do folderu który się nam otworzył
    Wygląda to tak
    amxxstyl.JPG


Powiązanie plików:
  • Włączamy teraz notepad++ z górnego menu wybieramy Ustawienia->Preferencje potem wybieramy zakładkę Powiązanie plików wybieramy customize następnie dodajemy pliki sma i inc o tak

    opcja4.JPG
    opcja5.JPG
  • Punkt dla osób które podczas robienia rzeczy w podpunkcie wyżej miały zainstalowane na komputerze AMXX Studio lub PAWN Studio
  • Wchodzimy w panel sterowania

    opcja7.JPG
  • Przełączamy do widoku klasycznego



    opcja8.JPG
  • Klikamy dwa razy na "opcje folderów"
  • W nowym oknie wybieramy zakładkę "Typy plików"
  • Znajdujemy rozszerzenie .sma i klikamy zamień (jeśli nie znajdziemy to po prostu klikamy nowy i dodajemy ;) )



    opcja9.JPG
  • Znajdujemy na liście notepad++ i klikamy ok



    opcja10.JPG
  • Powtarzamy dwa punkty powyżej dla rozszerzenia .inc (zamiast sma szukamy inc Dołączona grafika )


TextFX Auto poprawianie tabulacji:

W AMXX Studio i Pawn Studio mieliśmy bardzo przydatną funkcje poprawiania tabulacji kodu (tools->indenter) w notepad++ też możemy ją mieć i to nawet lepiej działającą.
  • Wchodzimy tutaj
    manager.JPG
  • W zakładce "Available" znajdujemy "TextFX Characters" i instalujemy
    textfx.JPG
    będzie potrzebny restart notepad++
  • Po restarcie w górnym menu widzimy nową zakładkę "TextFX" ma ona bardzo wiele opcji (polecam się pobawić ;) ) ale interesuje nas tylko jedna "Reindent C++ code" która jest w "TextFX Edit" jej użycie mając otwarty plik sma powoduje uporządkowanie kodu.
    reindent.JPG
    Przed:
    przed.JPG
    Po:
    po.JPG


Kompilacja pluginów:

Notepad++ pozwala też na ustawienie sobie kompilacji pluginu pod klawisz :)
  • Wchodzimy tutaj
    manager.JPG
  • W zakładce "Available" znajdujemy "NppExec" i instalujemy
    nppexec.JPG
    będzie potrzebny restart notepad++
  • Po restarcie wchodzimy w opcje Pluginy -> NppExec -> Execute
    execute.JPG
  • W oknie które nam się pojawi wklejamy taki kod
    cd $(CURRENT_DIRECTORY)
    			"E:\Documents and Settings\DarkaGL\Pulpit\compiler\amxxpc.exe" "$(FILE_NAME)"
    oczywiście zamiast "E:\Documents and Settings\DarkaGL\Pulpit\compiler\amxxpc.exe" podajemy własną ścieżkę do pliku amxxpc.exe
    radzę poczytać o kompilacji lokalnej http://amxx.pl/topic...ilowac-pluginy/
    Klikamy save i nadajemy nazwę "AMXX Compiler"
  • Wchodzimy teraz w Pluginy -> NppExec -> Advanced Options
  • Pokaże się nam nowe okno w Item Name wpisujemy "AMXX Compiler"
    a w Associated Scripts wybieramy AMXX Compiler (chyba że ustawiliśmy inna nazwę w punkcie wyżej ;) )
  • Klikamy Add/Modify i OK
  • Restartujemy Notepad++
  • Po restarcie wchodzimy w Ustawienia -> Skróty Klawiszowe
  • W zakładce Plugin commands znajdujemy AMXX Compiler i klikamy na niego 2 razy
    commands.JPG
  • Otworzy się nam nowe okno w którym ustawiamy pod jakim klawiszem mamy kompilacje ja wybrałem F9
    commands2.JPG
    możemy oczywiście jaki chcemy ;)
  • Klikamy OK a potem Close i to wszystko kompilacja jest już pod wybranym klawiszem



Auto podpowiadanie składni:
  • Ściągamy ten plik
    Załączony plik  autocomplete.rar   36,76 KB  1687 Ilość pobrań

  • Wchodzimy do
    Program Files\Notepad++\plugins\APIs
    i kopiujemy do tego folderu rozpakowane pliki ze ściągniętego archiwum
  • Otwieramy Notepad++. Ustawienia -> Preferencje -> Zakładka Kopia/Auto-uzupełnianie
  • Zaznaczamy "Włącz auto-uzupełnianie" możemy też zaznaczyć podpowiadanie parametrów funkcji , w prawym górnym rogu widzimy od ... znaków podajemy tutaj liczbę znaków od kiedy notepad++ ma podpowiadać nazwę
    U mnie wygląda to tak
    autouzu.JPG
  • Po ustawieniu wszystkiego klikamy Zamknij gotowe :) !
    A tak wygląda podpowiadanie nazwy funkcji
    autouzupel.JPG


Używane polskich znaków:
Aby używać polskich znaków w pluginie należy
  • Otworzyć plik sma
  • W górnym menu wybrać zakładkę Format
  • Wybrać "Koduj w UTF-8 (bez BOM)" lub "Konwertuj na format UTF-8 bez BOM"
  • Zapisać plik i to tyle kompilujemy normalnie.

  • +
  • -
  • 70


#587405 [ROZWIĄZANE] Gdzie wkleić plik *.inl?

Napisane przez GeDox w 22.11.2013 22:47

Przyjrzyj się pierwszym linijką include.
  • Jeżeli nazwy plików znajdują się między cudzysłowami (" ") pliki należy wrzucić tam; gdzie znajduje się plik .sma.
  • Jeżeli nazwy plików znajdują się między nawiasami kwadratowymi (< >); pliki należy wrzucić do folderu include (lokalnie).
Pamiętaj; żeby zachować strukturę katalogów (jeżeli np. jest wpis: #include "d*pa/kupa.inl"; to należy przenieść katalog d*pa do folderu; w którym znajduje się plik .sma (nie ruszając zawartości - pliku kupa.inl).
  • +
  • -
  • 1


#570274 [ROZWIĄZANE] Automatyczne przekierowanie na ~.

Napisane przez Erakles w 07.09.2013 18:03

Nie tylko ty tak masz dziś miałem dokładnie to samo . Wejdz do folderu confing i tam znaldz pligun plugins-bann i wstaw ; przed adminbann.ams czy jakos tak . Wejdz w folder metamod i usun pliki exes czy jakos tak . Powiedz swoim gracza by pousuwali sobie pliki takie jak userconfing i tym podobne . Powinno to działać .
  • +
  • -
  • 1


#570258 [ROZWIĄZANE] Blokowanie broni poprzez perk

Napisane przez (Kalifta) w 07.09.2013 16:32

#include <amxmodx>


#include <amxmisc>


#include <codmod>


#include <hamsandwich>


#include <cstrike>


#include <fakemeta>


#include <fun>



new ostatnio_prawym[33];



new ma_perk[33];



new const perk_name[] = "Predator"


new const perk_desc[] = "Masz tylko kose, 1/1 z niej, dodatkowe 600HP i widzisz niewidzialnych."



public plugin_init()

    

{


register_plugin(perk_name, "1.0", "Kalifta")


cod_register_perk(perk_name, perk_desc)


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");


RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");


RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");


RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn",1);


register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)


}



public cod_perk_enabled(id)


{


ma_perk[id] = true


cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0) +600)


}






public cod_perk_disabled(id)


{


ma_perk[id] = false;


cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0) -600);


}






public Spawn(id)


{


if(ma_perk[id])

    

    strip_user_weapons(id)

    

    cod_give_weapon(id, CSW_KNIFE)

    

}


public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)

    


{



if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))

    

    

    return;

    

    

    

    

    

    if(!ma_perk[host])

        

    

    return;

    

    

    

    

    

    set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);

    

    

}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
    if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && !ostatnio_prawym[id])
    {
        cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
        SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
        return HAM_HANDLED;
    }
    return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
    new id = pev(ent, pev_owner);
    ostatnio_prawym[id] = 0;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
    new id = pev(ent, pev_owner);
    ostatnio_prawym[id] = 1;
}




#570212 [ROZWIĄZANE] Blokowanie broni poprzez perk

Napisane przez (Kalifta) w 07.09.2013 12:11

Spoiler

 

Zobacz to.




#570102 [ROZWIĄZANE] Blokowanie broni poprzez perk

Napisane przez (Kalifta) w 06.09.2013 15:49

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>

new ostatnio_prawym[33];

new ma_perk[33];

new const perk_name[] = "Predator"
new const perk_desc[] = "Masz tylko kose, 1/1 z niej, dodatkowe 600HP i widzisz niewidzialnych."

public plugin_init()
{
    register_plugin(perk_name, "1.0", "Kalifta")
    cod_register_perk(perk_name, perk_desc)
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
    RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
    RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn",1);
    register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)
}

public cod_perk_enabled(id)
{
    ma_perk[id] = true
    cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0) +600)
}
              


public cod_perk_disabled(id)
{
    ma_perk[id] = false;
    cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0) -600);
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
    if(is_user_alive(attacker) && ma_perk[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
    {
        cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
        SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
        return HAM_HANDLED;
    }
    return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
    new id = pev(ent, pev_owner);
    ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
    new id = pev(ent, pev_owner);
    ostatnio_prawym[id] = 0;
}

public Spawn(id)
{
    if(ma_perk[id])
    strip_user_weapons(id)
    cod_give_weapon(id, CSW_KNIFE)
}
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)

{

    if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))

        return;

        

    if(!ma_perk[host])

        return;

        

    set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);

}

 

Dołączam poprawioną wersję.

Mała rada, dla perków stosujemy cod_set_user_bonus_health.

 

 




#570068 [ROZWIĄZANE] Blokowanie broni poprzez perk

Napisane przez (Kalifta) w 06.09.2013 13:13

Prosty, a za razem skuteczny sposób, może niezbyt optymalny ale działa:

Edytujesz klasę.

Do includów:

#include <hamsandwich>
#include <fun>

Do plugin_init:

    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);

I na koniec sma

public Spawn(id)
{
    if(ma_klase[id])
    {
        strip_user_weapons(id);
        give_item(id,"weapon_knife");
    }
}

Tylko sprawdź czy nie zabiera ci paki.




#569107 [ROZWIĄZANE] Blokowanie broni poprzez perk

Napisane przez MAGNET w 01.09.2013 15:17

Skorzystaj z fakamety_util lub:

http://amxx.pl/topic...a-ma-tylko-noz/


  • +
  • -
  • 1


#565787 Problem rs by speedkill

Napisane przez speedkill w 21.08.2013 16:53

Losowe odtwarzanie muzyki, czy po kolei?
  • +
  • -
  • 2


#565883 Problem rs by speedkill

Napisane przez speedkill w 21.08.2013 21:06

Czy jest jakaś różnica pomiędzy TT, a T?


Tak, jest różnica.
if(equal(g_Team, "CT")){
	ArrayPushString(g_PathCT, g_SoundPath);
	ArrayPushString(g_SoundNameCT, g_Name);
	
}
else if(equal(g_Team, "TT")){
	ArrayPushString(g_PathTT, g_SoundPath);
	ArrayPushString(g_SoundNameTT, g_Name);
}

  • +
  • -
  • 2


#558793 Jak wgrać własne dźwięki, m.in. levelup, start?

Napisane przez Raen w 27.07.2013 17:09

A jak odpalasz dźwięk? Domyślnie jest tak:

client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

Pokaz swoją linijkę ;)


  • +
  • -
  • 1


#558785 Jak wgrać własne dźwięki, m.in. levelup, start?

Napisane przez Raen w 27.07.2013 16:43

public plugin_precache()
{    
    precache_sound("QTM_CodMod/select.wav");
    precache_sound("QTM_CodMod/start.wav");
    precache_sound("QTM_CodMod/start2.wav");
    precache_sound("QTM_CodMod/levelup.wav");
}

To jest funkcja odpowiedzialna za pobieranie plików w tym wypadku dźwięków, dodaj tutaj swoje dźwięki i zamień stare ścieżki do dźwięków na nowe które chcesz i powinno być wszystko ok :)


  • +
  • -
  • 1