Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Gdzie wkleić plik *.inl?


Najlepsza odpowiedź GeDox, 22.11.2013 22:47

Przyjrzyj się pierwszym linijką include.

  • Jeżeli nazwy plików znajdują się między cudzysłowami (" ") pliki należy wrzucić tam; gdzie znajduje się plik .sma.
  • Jeżeli nazwy plików znajdują się między nawiasami kwadratowymi (< >); pliki należy wrzucić do folderu include (lokalnie).
Pamiętaj; żeby zachować strukturę katalogów (jeżeli np. jest wpis: #include "d*pa/kupa.inl"; to należy przenieść katalog d*pa do folderu; w którym znajduje się plik .sma (nie ruszając zawartości - pliku kupa.inl). Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 QuatZo

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Btm
Offline

Napisano 22.11.2013 19:00

Witajcie.

 

Dziś przychodzę do Was z nietypowym problemem. Mam pliki *.inl, w których jest wszystko zawarte i nie wiem, gdzie je wkleić. Dodam, że ściągnąłem paczkę UWC3. Edytowałem w/w pliki i nie wiem, co dalej. Wiadomo, że wklejenie ich do scripting/include nic nie da, lecz ktoś kiedyś tak pisał, więc tak zrobiłem. Lokalna kompilacja nie działa, ponieważ nie wyszukuje tych plików normalnie. Wspomniał ktoś, że trzeba wkleić do folderu configs - tak też uczyniłem i nadal bez skutku.

 

Przechodząc do sedna: Gdzie mam wkleić te pliki, aby poprawnie działały? Restartuję serwer po wgraniu ich.

 

Pozdrawiam, QuatZo.


  • +
  • -
  • 0

#2 GeDox

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 125
Zaawansowany

  • Postów:315
  • Steam:steam
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 22.11.2013 22:47   Najlepsza odpowiedź

Przyjrzyj się pierwszym linijką include.
  • Jeżeli nazwy plików znajdują się między cudzysłowami (" ") pliki należy wrzucić tam; gdzie znajduje się plik .sma.
  • Jeżeli nazwy plików znajdują się między nawiasami kwadratowymi (< >); pliki należy wrzucić do folderu include (lokalnie).
Pamiętaj; żeby zachować strukturę katalogów (jeżeli np. jest wpis: #include "d*pa/kupa.inl"; to należy przenieść katalog d*pa do folderu; w którym znajduje się plik .sma (nie ruszając zawartości - pliku kupa.inl).
  • +
  • -
  • 1

#3 QuatZo

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Btm
Offline

Napisano 23.11.2013 12:02

Problem w tym, że są to " " i wklejam tam, gdzie trzeba, lecz zmieniam zawartość pliku - wyczytałem gdzieś, że trzeba to razem skompilować (wraz z plikiem *.sma). Czy to coś da?


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych