Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Odejmowanie/dodawanie nabojow w broni


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 31.05.2014 17:38

Witam wpadlem na dosc ciekawy przedmiot do codmoda jednak nie umiem poradzic sobie z jego funkcja. Ma to wygladac w ten sposob: gdy atakujacy strzeli w ofiare, ma jej odejmowac jeden naboj z magazynku. Jak cos takiego wykonac?


  • +
  • -
  • 1

b35020692_qesnxqa.png


#2 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 373
Wszechpomocny

  • Postów:1 032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 31.05.2014 18:04

Rejestrujesz event Ham_TakeDamage, sprawdzasz czy atakujący ma perk, a następnie za pomocą cs_get_weapon_ammo i cs_set_weapon_ammo odejmujesz amunicję w magazynku ofiary.


  • +
  • -
  • 0

#3 Linux'

    Pan Pomocny

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 31.05.2014 18:08

Rejestrujesz event Ham_TakeDamage, sprawdzasz czy atakujący ma perk, a następnie za pomocą cs_get_weapon_ammo i cs_set_weapon_ammo odejmujesz amunicję w magazynku ofiary.

 

jak wykonac perk to wiem, chodzi mi o dokladna funkcje jak to ma wygladac :P. Probowalem to ogarnac ale albo mi zerowalo calkowicie magazynek ofiary albo po odjeciu byl bug i ofiara nie mogla juz potem strzelac.


  • +
  • -
  • 1

b35020692_qesnxqa.png


#4 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.06.2014 22:12

new wid=get_user_weapon(this);
new weaponname[32], weid;
get_weaponname(wid, weaponname, 31);
weid=find_ent_by_owner(-1, weaponname, this);
if(weid){
	cs_set_weapon_ammo(weid, 10);
}

Ham_TakeDamage

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
		
	if(!ma_perk[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
		
	if(!random(10) && damagebits & (1<<1))
	{
		new wid=get_user_weapon(this);
		new weaponname[32], weid;
		get_weaponname(wid, weaponname, 31);
		weid=find_ent_by_owner(-1, weaponname, this);
		if(weid){
			cs_set_weapon_ammo(weid, 10);
		}
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych