Jump to content


Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

daedhelil's Photo

daedhelil

Rejestracja: 22.12.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.07.2023 11:10
**---

#132426 CoD MoD - Kilka pytan

Posted by QTM. Peyote on 06.05.2010 13:36

1. Dużo by tłumaczyć. Na razie pominę.
2. Możliwość jest.
3. Nie jest to takie proste jak w diablo.
Szukasz:
new const nazwy_przedmiotow[][] = {"Brak", 
"Buty Szturmowego", //1
"Podwojna Kamizelka", //2
"Wzmocniona Kamizelka", //3
"Weteran Noza", //4
"Zaskoczenie Wroga", //5
"Plaszcz Partyzanta", //6
"Morfina", //7
"Noz Komandosa", //8
"Podrecznik Szpiega", //9
"Tajemnica Generala", //10
"Notatki Ninji", //11
"Tajemnica Wojskowa", //12
"AWP Sniper",//13
"Adrenalina",//14
"Tajemnica Rambo",//15
"Wyszkolenie Sanitarne",//16
"Kamizelka NASA",//17
"Wytrenowany Weteran",//18
"Apteczka",//19
"Eliminator Rozrzutu",//20
"Tytanowe Naboje",//21
"Naboje Pulkownika",//22
"Ogranicznik Rozrzutu",//23
"Tarcza SWAT",//24
"Wytrenowany Rekrut",//25
"Pancerz Nomexowy",//26
"Notatki Kapitana",//27
"Modul odrzutowy", //28
"Nowy item" // Tu masz przykład. Item będzie miał nr 29.
};

i na końcu dodajesz nazwę swojego itemu.

Następnie szukasz:
new const opisy_przedmiotow[][] = {"Zabij kogos aby dostac przedmiot", 
"Cicho biegasz",
"Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW",
"Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW",
"Zadajesz wieksze obrazenia nozem",
"Gdy trafisz kogos od tylu, obrazenia sa 2 razy wieksze",
"Masz LW premii niewidocznosci",
"1/LW szans do ponownego odrodzenia sie po smierci",
"Natychmiastowe zabicie z Noza",
"Masz 1/LW szans na natychmiastowe zabicie z HE. Posiadasz takze ubranie wroga",
"Natychmiastowe zabicie granatem HE. Zadajesz LW dodatkowych obrazen",
"Mozesz zrobic podwojny skok w powietrzu",
"Twoje obrazenia sa zredukowane o 5. Masz 1/LW szans na oslepienie wroga",
"Natychmiastowe zabicie z AWP",
"Za kazdego Fraga dostajesz 50 zycia",
"Za kazdego Fraga dostajesz pelen magazynek oraz +20 hp",
"Dostajesz 10 HP co 5 sekund",
"Masz 500 pancerza",
"Dostajesz +100 HP co runde, wolniej biegasz",
"Uzyj, aby uleczyc sie do maksymalnej ilosci HP",
"Nie posiadasz rozrzutu broni",
"Zadajesz 10 obrazen wiecej",
"Zadajesz 20 obrazen wiecej",
"Twoj rozrzut jest mniejszy",
"Nie dzialaja na ciebie zadne przedmioty",
"Dostajesz +50 HP co runde, wolniej biegasz",
"Masz 1/LW szans na odbicie pocisku przez pancerz",
"Jestes odporny na 3 pociski w kazdej rundzie",
"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy",
"Opis twojego przedmiotu" // tu dodajesz opis twojego przedmiotu"
};

i na końcu dodajesz opis swojego przedmiotu.

Jeżeli chcesz sprawdzić czy gracz ma twój przedmiot dodajesz:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 29) // 29 - numer twojego przedmiotu.


Reszta w pełni zależy od funkcji.

4. Poza usunięciem // musisz znaleźć:
/*public cmd_setlvl(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,3))
return PLUGIN_HANDLED;
new arg1[33];
new arg2[6];
read_argv(1, arg1, 32);
read_argv(2, arg2, 5);
new player = cmd_target(id, arg1);
new value = str_to_num(arg2)-1;

doswiadczenie_gracza[player] = doswiadczenie_poziomu[value];
poziom_gracza[player] = 0;
SprawdzPoziom(player);
return PLUGIN_HANDLED;
}*/

i usunąć /* oraz */ :
public cmd_setlvl(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,3))
return PLUGIN_HANDLED;
new arg1[33];
new arg2[6];
read_argv(1, arg1, 32);
read_argv(2, arg2, 5);
new player = cmd_target(id, arg1);
new value = str_to_num(arg2)-1;

doswiadczenie_gracza[player] = doswiadczenie_poziomu[value];
poziom_gracza[player] = 0;
SprawdzPoziom(player);
return PLUGIN_HANDLED;
}

5. Przeczytaj temat do końca.
  • +
  • -
  • 8


#133905 Problem z KolorowymNoktovozorem ;P

Posted by R3X on 10.05.2010 18:34

przy menu brakuje nazwy
register_menuid("")


zielony wchodzi przez taska
fix
if(equali(szSound, "items/nvg_on.wav"))
	set_task(0.1,"ustaw",id,_,_,"b")
na
if(equali(szSound, "items/nvg_on.wav")){
	ustaw(id)
	set_task(0.1,"ustaw",id,_,_,"b")
}


w nowej rundzie trzeba usunąć wszystkie taski
register_event("HLTV", "eventNewRound", "a", "1=0", "2=0");

.....

public eventNewRound(){
	for(new i=1;i<33;i++)
		if(is_user_connected(i) && task_exists(i))
			remove_task(i);
}

  • +
  • -
  • 1


#4 Regulamin Forum

Posted by Adminek AMXX.PL on 08.01.2008 18:28

Regulamin forum AMXX.pl

I. Zasady ogólne:
  • Za złamanie danego punktu regulaminu zostaniesz ukarany ostrzeżeniem lub banem.
  • Pisanie o tematach rasistowskich / pornograficznych jest ZABRONIONE.
  • W każdym miejscu forum obowiązuje zakaz zamieszczania treści, o których autor wie, że są nieprawdziwe i/lub zniesławiające, obraźliwe, wulgarne, nienawistne, obsceniczne, bluźniercze, pornograficzne, naruszające prywatność lub inne treści niezgodne z prawem.
  • Osoby posiadające kilka kont (tzn. multikonta) mogą zostać ukarane banem na IP (zwłaszcza jak same sobie odpowiadają lub dodają reputację).
    • Jeśli posiadasz rodzeństwo, innych domowników, którzy chcą mieć niezależnie swoje konto a korzystacie z jednego komputera - Koniecznie powiadom o tym administrację. Żadne tłumaczenie się po banie nie będzie brane pod uwagę!
  • Nick użytkownika nie może być wulgarny, obrażający oraz posiadać adresów do stron (nie tyczy się firm).
  • Profil użytkownika (strona "O mnie" itd) ma być jego profilem a nie reklamą (jakiegoś forum, serwera), czy czymś innym nie na temat.
  • Zakaz podawania adresów stron w polu "Lokalizacja" itp.
  • Podawanie adresów IP jest kategorycznie zabronione poza działem do tego wyznaczonym. Tyczy się to również profili użytkowników - jedynym wyjątkiem jest podpis (sygnaturka).
  • Nie wolno reklamować, rozpowszechniać, spamować adresami do stron, forów o tej samej lub podobnej tematyce w formie tematów, postów, profilu.
  • Nazwa wyświetlana użytkownika nie może składać się z samych znaków specjalnych np. kropek, przecinków itp.
II. Pisanie tematów:
  • Zanim założysz nowy temat skorzystaj z opcji szukaj.
  • Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie załóż nowy temat, w odpowiednim dziale.
  • Przed założeniem tematu zapoznaj się z regulaminem obowiązującym w danym dziale.
  • Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
  • Staraj się opisać dokładnie swój problem, pytanie.
  • Nie dubluj swoich tematów w różnych działach.
  • Nie odkopuj starych tematów chyba, że masz do tego przesłanki typu: download nie działa, temat został skopiowany z innego serwisu.
  • Obowiązuje całkowity zakaz publikowania treści (pluginów/aplikacji/kodów źródłowych) modyfikujących pliki graczy (zwłaszcza katalog resource).
  • Absolutny zakaz zamieszczania wszelkich wspomagaczy gry (cheatów, skryptów, etc) - w wyjątkowych okolicznościach grozi banem.
  • Odświeżanie tematów jest dozwolone po 24h od daty napisania ostatniego posta.
    Odświeżać tematy można jednie poprzez przycisk "Podbij ten temat" w widoku tematu.
    Odświeżanie tematów poprzez pisanie postów nic nie wnoszących do tematu (jak "@ref' czy "odświeżam") jest zabronione.
III. Pisząc posty:
  • Pisząc nowego posta staraj się żeby był na temat, nie rób na siłę OFF Topic.
  • Pisząc nowego posta staraj się żeby był czytelny, przejrzysty.
  • Pisząc nowego posta pamiętaj o ortografii, nie używaj zbyt dużo tagów BBCode.
  • Nie umieszczaj linków referencyjnych (reflinków), próśb o wysyłane zaproszeń i innych tego typu rzeczy. Jedynym wyjątkiem jest podpis/sygnatura.
  • Kod w postach (np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach (code/php/spoiler itp.), a powyżej 200 linijek tylko w załączniku lub na wklejce.
  • Odpowiadając, wypowiadając się nie wolno przeklinać, obrażać itp. itd.
  • Nie wolno spamować w dowolnej kategorii i podkategorii forum, pisząc i odpowiadając na tematy, skończy sie to banem permanentnym.
  • Upewnij się że tekst/kod który dodajesz nie ma w sobie adresów do konkurencyjnych forów itp. itd.
  • Wszelkie posty typu "za darmo tego nie dostaniesz", etc. będą kasowane, a ich autor zostanie wynagrodzony ujemnymi punktami reputacji lub ostrzeżeniem.
IV. Załączniki:
  • Dodając na forum załącznik upewnij się czy nie ma on reklam ani linków do innego serwisu. Więcej w osobnym temacie: Linki w kodzie pluginu.
  • Maksymalny rozmiar załącznika na forum to 4 MB, większe załączniki umieszczaj na zewnętrznych hostingach, nie dotyczy plików *.sma / *.sp, które trzeba umieszczać bezpośrednio na forum!
  • Dodając załącznik upewnij się czy wybrane rozszerzenie jest dozwolone.
  • Jeżeli plik jest duży zapakuj go do formatu *.rar / *.zip.
  • Udostępnianie plików które mają wirusa kończy się banem na IP.
  • Udostępnianie plików które mają w sobie reklamę serwerów / konkurencyjnych forów w postaci, która może zostać wyświetlona w trakcie rozgrywki na serwerze jest zabronione, wyjątkiem jest alliedmods.net, które nie jest uznawane za konkurencję. Więcej w osobnym temacie: Linki w kodzie pluginu.
  • Całkowity zakaz wrzucania na forum załączników (w tym także podawania linków do serwisów hostujących pliki) w których to znajdują się skompilowane pluginy .amxx/smx przez użytkowników jak i każdą inną grupę na forum. Udostępniamy jedynie kod źródłowy (plik .sma/sp - Pliki te można automatycznie skompilować za pomocą przycisku "Pobierz Plugin", który znajduje się pod dodanym załącznikiem o rozszerzeniu .sma/sp ). Za nieprzestrzeganie tej zasady zostaniesz wynagrodzony ostrzeżeniem a w skrajnych przypadkach nadużyć - banem. Zakaz nie dotyczy działu Prośby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją oraz Gotowe paczki AMXX.
V. Reputacja:
  • Użytkownicy forum mają prawo do pozytywnego oceniania postów (administracja oraz pewne grupy mogą oceniać również negatywnie).
  • Pozytywna reputacja powinna być dana w postach dzięki którym uzyskaliśmy pomoc, zawierających ważne informacje itp. Pomagający użytkownicy nic z tego nie mają, a w ten sposób możesz ich symbolicznie nagrodzić.
  • Rozdawanie pozytywnych pkt. reputacji za posty nie wnoszące nic do tematu, nie pomagające w żaden sposób jest niemile widziane i w przypadku nagminnego nadużywania tej opcji karane.
  • Nagminne rozdawanie negatywnych pkt. reputacji bez żadnego konkretnego powodu, będzie karane ostrzeżeniami.
  • Upraszanie się o punkty reputacji jest niemile widziane a w konsekwencji może zostać nagrodzone ujemnymi punktami lub ostrzeżeniem.
VI. Raporty:
  • Aby usprawnić pracę na forum do dyspozycji użytkowników został oddany system raportów.
  • Użytkownik ma prawo zgłosić post, prywatną wiadomość, profil lub wydarzenie w kalendarzu.
  • Zgłoszeniom podlegają wszelkie treści niezgodne z regulaminem.
  • Nadmierne składanie niepoważnych raportów może prowadzić do ukarania użytkownika.
VII. Inne:
  • Absolutny zakaz kopiowania treści forum na inne serwisy o podobnej tematyce ( amxx , cs itp. itd. )
  • Absolutny zakaz kopiowania treści inny serwisów na forum AMXX.pl (chyba, że autor wyrazi zgodę).
  • Zakładając konto na forum zezwalasz na przesyłanie reklam, ofert etc. na twoją skrzynkę e-mail.
  • Przestrzegaj zasad Netykiety.
  • Wszelkie oferty i transakcje należy prowadzić poza forum (Komunikator lub inne wiadomości).
    Jedyne oferty mogą być składane przez legalne firmy w dziale: HLDS > Firmy.
VIII. WAŻNE:
  • Wszystkie treści zamieszczone przez użytkowników tj. tematy, posty, załączniki itd stanowią się integralną częścią forum i użytkownik nie może żądać ich usunięcia w przypadku zbanowania lub innych podobnych sytuacji.
  • Forum nie odpowiada prawnie za treści tematów, postów wpisów na sb itp. umieszczone przez użytkownika od dnia, 08.01.2008
Rejestracja na forum oznacza akceptację regulaminu.








Treść regulaminu może ulegać zmianom.




#129512 Call of Duty: MW Mod - Beta

Posted by QTM. Peyote on 28.04.2010 23:08

Posted Image
Mamy 10 klas(9 zwykłych i 1 premium) do wyboru, każda z nich ma inne bronie oraz umiejętności.
Posted Image
say /reset - resetuje statystyki gracza
say /klasa - otwiera menu wyboru klasy
say /klasy - otwiera menu z opisami klas
say /wyrzuc - wyrzuca przedmiot
say /przedmiot - pokazuje informacje o przedmiocie
Posted Image
cod_killxp - ustala ilość doświadczenia za zabójstwo
cod_bombxp - ustala ilość doświadczenia za podlozenie/rozbrojenie bomby
Posted Image
Hamsandwich
Fakemeta
Engine
Fun
Nvault
Cstrike
Posted Image
Klasa premium dostępna jest po dodaniu flagi "T"

Aby włączyć obsługę botów należy znaleźć linię:
//#define BOTY

i zmienić na:
#define BOTY

Zabezpieczenie konieczne, ponieważ tą metodą na localhost uznaje gracza za bota, a amxx'owe is_user_bot(id) nie wykrywa wszystkich botów.

Posted Image
Standardowa

FAQ CodMod

CoD mod pytanie - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
[Problem] CoD MoD, gdy sięskradamy słychać kroki - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
CoD - Tracimy przedmiot gdy nas zabiją - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Cal of duty odblokowanie klasy Rambo dla All - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
CoD MoD - Kilka pytan - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Sklep W CoD od Peyote - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

UPDATE 0.7.4 02 maj 2010 - 22:46

  • Naprawione ustawianie kątów rakiet.
  • Od teraz w menu obok klasy widzimy swój poziom.
  • Poprawione Multi-Skoki.
  • Poprawione opisy klas.
  • Obrońca otrzymał odporność na miny.

UPDATE 0.7.9 04 maj 2010 - 18:43

  • Cztery nowe przedmioty.
  • Dodana obsługa botów.
  • Dodana blokada doświadczenia za bombe, kiedy na serwerze jest 1 osoba.
  • Kosmetyczne poprawki

UPDATE 0.7.93 05 maj 2010 - 20:15

  • Drobne poprawki ułatwiające edytowanie moda.

To nie jest przerobione diablo.
Attached File  QTM_CodMod.rar   349.36KB   13781 downloads

Attached Files


  • +
  • -
  • 126


#131673 Przekierowanie

Posted by mgr inż. Pavulon on 04.05.2010 15:47

Dobra...
Teraz tak patrze i widzę że cały kod masz zwalony...

Aby odwołać się do tych cvarów:
ip1 = register_cvar("mservers_ip1", "91.203.133.202")
	port1 = register_cvar("mservers_port1", "27108")
	pw1 = register_cvar("mservers_pw1", "")

musiałbyś zrobić kolejne zmienne.
new cos1[32], cos2[6], cos3[32]
get_pcvar_string(ip1, cos1, 31)
get_pcvar_string(port1, cos2, 5)
get_pcvar_string(pw1, cos2, 31)

i dopiero po tym mógłbyś to wykorzystać:
client_cmd(id, "password %s;Connect %s:%s", cos3, cos1, cos2);

  • +
  • -
  • 1


#108392 Plugin Vipa

Posted by warmia on 29.01.2010 19:03

zmieniłem w programie nawet nazwe i dalej lipa nie zamienia modelu pod literka a co robię źle dalej ścieżki pasują bo się ścigają :)
  • +
  • -
  • 0


#130749 Nazwy broni i ammo do give_item (+ speed)

Posted by Guest on 02.05.2010 13:19

Coś jakby uzupełnienie do tego:

Weapon suplement - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Name        Number              Ammo               Weapon            Clips
CSW_P228 1 give_item(id,"ammo_357sig") give_item(id, "weapon_p228") CLIP SIZE/BP SIZE: 13/52
==================================================================================================================================
CSW_SCOUT 3 give_item(id,"ammo_762nato") give_item(id, "weapon_scout") CLIP SIZE/BP SIZE: 10/90
==================================================================================================================================
CSW_XM1014 5 give_item(id, "ammo_buckshot") give_item(id,"weapon_xm1014") CLIP SIZE/BP SIZE: 7/32
==================================================================================================================================
CSW_MAC10 7 give_item(id,"ammo_45acp") give_item(id, "weapon_mac10") CLIP SIZE/BP SIZE: 30/100
==================================================================================================================================
CSW_AUG 8 give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id, "weapon_aug") CLIP SIZE/BP SIZE: 30/90
==================================================================================================================================
CSW_ELITE 10 give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id, "weapon_elite") CLIP SIZE/BP SIZE: 30/120
==================================================================================================================================
CSW_FIVESEVEN 11 give_item(id,"ammo_57mm") give_item(id, "weapon_fiveseven") CLIP SIZE/BP SIZE: 20/100
==================================================================================================================================
CSW_UMP45 12 give_item(id,"ammo_45acp") give_item(id, "weapon_ump45") CLIP SIZE/BP SIZE: 25/100
==================================================================================================================================
CSW_SG550 13 give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id, "weapon_sg550") CLIP SIZE/BP SIZE: 30/90
==================================================================================================================================
CSW_GALI 14 give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id, "weapon_gali") CLIP SIZE/BP SIZE: 35/90
==================================================================================================================================
CSW_FAMAS 15 give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id, "weapon_famas") CLIP SIZE/BP SIZE: 25/90
==================================================================================================================================
CSW_USP 16 give_item(id,"ammo_45acp") give_item(id, "weapon_usp") CLIP SIZE/BP SIZE: 12/100
==================================================================================================================================
CSW_GLOCK18 17 give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id, "weapon_glock18") CLIP SIZE/BP SIZE: 20/120
==================================================================================================================================
CSW_AWP 18 give_item(id,"ammo_338magnum") give_item(id, "weapon_awp") CLIP SIZE/BP SIZE: 10/30
==================================================================================================================================
CSW_MP5NAVY 19 give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id, "weapon_mp5navy") CLIP SIZE/BP SIZE: 30/120
==================================================================================================================================
CSW_M249 20 give_item(id,"ammo_556natobox") give_item(id, "weapon_m249") CLIP SIZE/BP SIZE: 100/200
==================================================================================================================================
CSW_M3 21 give_item(id, "ammo_buckshot") give_item(id,"weapon_m3") CLIP SIZE/BP SIZE: 8/32
==================================================================================================================================
CSW_M4A1 22 give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id, "weapon_m4a1") CLIP SIZE/BP SIZE: 30/90
==================================================================================================================================
CSW_TMP 23 give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id, "weapon_tmp") CLIP SIZE/BP SIZE: 30/120
==================================================================================================================================
CSW_G3SG1 24 give_item(id,"ammo_762nato") give_item(id, "weapon_g3sg1") CLIP SIZE/BP SIZE: 30/90
==================================================================================================================================
CSW_DEAGLE 26 give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id, "weapon_deagle") CLIP SIZE/BP SIZE: 7/35
==================================================================================================================================
CSW_SG552 27 give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id, "weapon_sg552") CLIP SIZE/BP SIZE: 30/90
==================================================================================================================================
CSW_AK47 28 give_item(id,"ammo_762nato") give_item(id, "weapon_ak47") CLIP SIZE/BP SIZE: 30/90
==================================================================================================================================
CSW_P90 30 give_item(id,"ammo_57mm") give_item(id, "weapon_p90") CLIP SIZE/BP SIZE: 50/100
__________________________________________________________________________________________________________________________________

DEFUSE KIT give_item(id, "item_thighpack")
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
NVGS give_item(id, "item_nvgs")
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SHIELD give_item(id, "weapon_shield")
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CSW_C4 6 give_item(id, "weapon_c4") BP SIZE: 1
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CSW_VEST 31 give_item(id, "item_kevlar")
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CSW_VESTHELM 32 give_item(id, "item_assaultsuit")
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CSW_HEGRENADE 4 give_item(id, "weapon_hegrenade") BP SIZE: 1
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CSW_FLASHBANG 25 give_item(id, "weapon_flashbang") BP SIZE: 2
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CSW_SMOKEGRENADE 9 give_item(id, "weapon_smokegrenade") BP SIZE: 1
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Przykłady do funowego "get_user_maxspeed"

CSW_P228         250.0
CSW_SCOUT         260.0
CSW_HEGRENADE         250.0
CSW_XM1014         240.0
CSW_C4             250.0
--------------------------
CSW_MAC10 		 250.0
CSW_AUG 		 240.0
CSW_SMOKEGRENADE     250.0
CSW_ELITE 		 250.0
CSW_FIVESEVEN 		 250.0
---------------------------
CSW_UMP45 		 250.0
CSW_SG550 		 210.0
CSW_GALIL 		 240.0
CSW_FAMAS 		 240.0
CSW_USP 		 250.0
---------------------------
CSW_GLOCK18 		 250.0
CSW_AWP 		 210.0
CSW_MP5NAVY 		 250.0
CSW_M249 		 220.0
CSW_M3             230.0
---------------------------
CSW_M4A1 		 230.0
CSW_TMP 		 250.0
CSW_G3SG1 		 210.0
CSW_FLASHBANG 		 250.0
CSW_DEAGLE 		 250.0
---------------------------
CSW_SG552 		 235.0
CSW_AK47 		 221.0
CSW_KNIFE 		 250.0
CSW_P90 		 245.0



#130239 Problem z KolorowymNoktovozorem ;P

Posted by G[o]Q on 01.05.2010 09:28

nie ma to jak kopiowac kod z innych pluginów ktorego sie nie rozumie :D


masz tutaj moja wersje wydaje sie optymalniejsza

Spoiler




// czy HNS i ganiany juz czasem nie istnieja :?:
  • +
  • -
  • 1


#129842 Darmowy osprzęt dla drużyny + noktowizor

Posted by Screeaam... on 30.04.2010 00:04

Nie testowałem, ale powinno działać:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Bronie"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Screeaam.."


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_logevent("RoundStart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
}

public RoundStart(){
for (new i=0; i < 33; i++){
if(cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_CT)
{
give_item(i, "weapon_m4a1")
give_item(i, "weapon_flashbang")
give_item(i, "weapon_flashbang")
}
else if(cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_T)
{
give_item(i, "item_nvgs")
}
}
}


Nie testowałem, może nie działać, dopiero zaczynam. :D

@Edit:

Nie ma tylko koloru noktowizora, bo dopiero teraz doczytałem, spróbuję dorobić. xD

@Edit:

Testowałem u siebie, nie daje, ale to chyba zależne, bo ja byłem sam na serwie, a roundstart zadziała od 2 osób? Jak dałem do prethinka to dawało. ;/


#129823 Darmowy osprzęt dla drużyny + noktowizor

Posted by hardbot on 29.04.2010 22:41

Masz łap ja ide spac bo przez ciebie się nie wyśpie ^^

Attached Files




#129815 Darmowy osprzęt dla drużyny + noktowizor

Posted by hardbot on 29.04.2010 22:26

Helloł to powinno byc w Standardzie SiZ ?? (Schowaj i Znajdź)

Patrz załącznik czy ci pasi??

Attached Files




#130012 Podmiana modelu noża przy tarczy

Posted by hardbot on 30.04.2010 17:10

Ohohoo Dużo eroora dużo mieć spacji i dużo erorra mieć ja ci to poprawić źle mieć też Flagi dla admina mieć :xP:


#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN "SuperAdmin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "tEc."

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /superadmin", "MyMenu", ADMIN_BAN)
register_clcmd("amx_godmode_on", "godmode_on")
register_clcmd("amx_godmode_off", "godmode_off")
register_clcmd("amx_invisible_on", "invisible_on")
register_clcmd("amx_invisible_off", "invisible_off")
register_clcmd("amx_footsteps_on", "footsteps_on")
register_clcmd("amx_footsteps_off", "footsteps_off")
register_clcmd("amx_maxspeed_on", "maxspeed_on")
register_clcmd("amx_maxspeed_off", "maxspeed_off")
}

public MyMenu()
{
new menu = menu_create("Menu HeadAdmina","wykonaj");

menu_additem(menu,"Niesmiertelnosc", "1",0)
menu_additem(menu,"Niewidzialnosc", "2",0)
menu_additem(menu,"Ciche kroki", "3",0)
menu_additem(menu,"Szybkie bieganie", "4",0)
menu_additem(menu,"wyłącz MOCE", "5",0)

menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie")

menu_display(menu,0)

return PLUGIN_HANDLED
}

public mcbMyMenu(id, MyMenu, item)
{
return ITEM_ENABLED;
}

public wykonaj(id, MyMenu, item)
{
switch(item)
{
case 0:{
client_cmd(id, "amx_godmode_on");
}
case 1:{
client_cmd(id, "amx_invisible_on");
}
case 2:{
client_cmd(id, "amx_footsteps_on");
}
case 3:{
client_cmd(id, "amx_maxspeed_on");
}
case 4:{
client_cmd(id, "amx_godmode_off;amx_invisible_off;amx_footsteps_off;amx_maxspeed_off");
}
}
menu_destroy(MyMenu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

public godmode_on(id)
{
if (get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
{
set_user_godmode ( id, 1)
client_print(id, print_chat, "[AMXX] Niesmiertelnosc!")
}
else
{
client_print(id, print_chat, "[AMXX] Komenda dostepna tylko dla admina!")
}
}

public godmode_off(id)
{
if (get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
{
set_user_godmode ( id, 0)
client_print(id, print_chat, "[AMXX] Niesmiertelnosc wylaczona.")
}
else
{
client_print(id, print_chat, "[AMXX] Komenda dostepna tylko dla admina!")
}
}

public footsteps_on(id)
{
if (get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
{
set_user_footsteps ( id, 0)
client_print(id, print_chat, "[AMXX] Ciche kroki!")
}
else
{
client_print(id, print_chat, "[AMXX] Komenda dostepna tylko dla admina!")
}
}

public footsteps_off(id)
{
if (get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
{
set_user_footsteps ( id, 1)
client_print(id, print_chat, "[AMXX] Ciche kroki wylaczone.")
}
else
{
client_print(id, print_chat, "[AMXX] Komenda dostepna tylko dla admina!")
}
}

public maxspeed_on(id)
{
if (get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
{
if(get_user_maxspeed(id)<0.1)
client_print(id, print_chat, "[AMXX] Szybkie bieganie!")
}
else
{
client_print(id, print_chat, "[AMXX] Komenda dostepna tylko dla admina!")
}
}

public maxspeed_off(id)
{
if (get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
{
set_user_maxspeed(id,-0.0)
client_print(id, print_chat, "[AMXX] Szybkie bieganie wylaczone.")
}
else
{
client_print(id, print_chat, "[AMXX] Komenda dostepna tylko dla admina!")
}
}

public invisible_on(id)
{
if (get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
{
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderTransAlpha,13)
client_print(id, print_chat, "[AMXX] Niewidzialnosc!")
}
else
{
client_print(id, print_chat, "[AMXX] Komenda dostepna tylko dla admina!")
}
}

public invisible_off(id)
{
if (get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
{
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderTransAlpha,255)
client_print(id, print_chat, "[AMXX] Niewidzialnosc wylaczona.")
}
else
{
client_print(id, print_chat, "[AMXX] Komenda dostepna tylko dla admina!")
}
}



#105014 Prośba o naprawę pluginu ;)

Posted by Vertricus on 11.01.2010 21:41

Spróbuj:
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
public plugin_init()
{
        register_plugin("AutoRespawn", "666", "Vertricus");
        register_event("DeathMsg","Event_DeathMsg","a");
}

public Event_DeathMsg()
{
	new vid = read_data(2);
	set_task(1.0, "Execute_Spawn", vid)
}

public Execute_Spawn(id) 
	ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);

  • +
  • -
  • 1


#105592 Prośba o naprawę pluginu ;)

Posted by Miczu on 16.01.2010 00:36

Update, na górze...
  • +
  • -
  • 1


#105588 Prośba o naprawę pluginu ;)

Posted by Miczu on 16.01.2010 00:19

#include <amxmodx>

#include <hamsandwich>

public plugin_init()

{

        register_plugin("AutoRespawn", "666", "Vertricus");

        register_event("DeathMsg","Event_DeathMsg","a");

        register_event("TeamInfo","team_assign","a")

}



public team_assign()

{

        new id = read_data(1)

        set_task(5.0, "Execute_Spawn", id)

}



public Event_DeathMsg()

{

	new vid = read_data(2);

	set_task(1.0, "Execute_Spawn", vid)

}



public Execute_Spawn(id) 

	if(is_user_connected(id) && !is_user_alive(id) && (get_user_team(id)==1||get_user_team(id)==2)) ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);

  • +
  • -
  • 1




Sign In