Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

daedhelil - zdjęcie

daedhelil

Rejestracja: 22.12.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.07.2023 11:10
**---

#746456 Propozycja nowego działu

Napisane przez Robiin w 01.02.2018 19:45

to nie forum dla dzieci


  • +
  • -
  • 2


#746238 Jak wyrzucić graczowi broń?

Napisane przez Robiin w 25.01.2018 17:53

Statycznie na galila (a.k.a. primary)

#define WEAPON_BITSUM ((1<<CSW_GALIL)) 
stock drop_primary(id){
	new wp[32],n;
	get_user_weapons(id,wp,n);
	for (new i=0;i<n;i++){
		if (WEAPON_BITSUM&(1<<wp[i])){
			static w[32];
			get_weaponname(wp[i],w,sizeof w-1);
			engclient_cmd(id, "drop", w);
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 1


#746103 Podnoszenie broni jak w CSGO.

Napisane przez Robiin w 20.01.2018 22:38

Jak będzie się to sprawowało z floating weapons?


  • +
  • -
  • 1


#502540 [ROZWIĄZANE] ReadProcessMemory

Napisane przez MarWit w 17.01.2013 16:40

Najszybciej byłoby przeskanowanie klienta CzitEndzajnem, ew. pobawić sie jakimś debuggerem, np. darmowym OllyDbg ( tu masz dosyć łopatologicznie opisane jak wyszukać konkretny offset w grze: KLIK ) . W internecie znajdziesz także duże bazy z wskaźnikami na odpowiednie dane gracza/obiektów .
  • +
  • -
  • 1


#344750 Respawn + Blokada strzelania

Napisane przez Lelek w 04.01.2012 23:20

Nie gwarantuje że działa :P :D tak na bardzo szybko

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "pc"
new bool:tab[33];
public plugin_init()
{
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PlayerPreThink");
register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData_Post", 1);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "start", 1);
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
}
public client_connect(id)
{
fm_set_user_godmode(id, 0);
tab[id] = false;
}
public client_disconnect(id)
{
fm_set_user_godmode(id, 0);
tab[id] = false;
}

public start(id)
{
fm_set_user_godmode(id, 1);
tab[id] = true;
set_task(5.0, "cos", id);
}
public cos(id)
{
fm_set_user_godmode(id, 0);
tab[id] = false;
}
public PlayerPreThink(id)
{
if(!tab[id])
return FMRES_IGNORED;

if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;

set_pev(id, pev_button, pev(id,pev_button) & ~IN_ATTACK);
set_pev(id, pev_button, pev(id,pev_button) & ~IN_ATTACK2);

return FMRES_HANDLED;
}
public UpdateClientData_Post(id, sendweapons, cd_handle)
{
if(!tab[id])
return FMRES_IGNORED;

if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;

set_cd(cd_handle, CD_ID, 0);

return FMRES_HANDLED;
}
stock fm_set_user_godmode(index, godmode = 0)
{
set_pev(index, pev_takedamage, godmode == 1 ? DAMAGE_NO : DAMAGE_AIM);
return 1;
}

  • +
  • -
  • 1


#343451 [ROZWIĄZANE] Wiadomość na say dla wszystkich graczy z wyjątkiem siebie

Napisane przez DarkGL w 01.01.2012 18:04

for( new i = 1 ; i < get_maxplayers() ; i++ ){

	if( !is_user_connected( i ) || i == tutaj_twoje_id_do_ktorego_nie_zostanie_wyslana_wiadomosc )

		continue;

	

	client_print( i , print_chat , "asdasdsadsad" )

}

  • +
  • -
  • 1


#343626 [ROZWIĄZANE] Wiadomość na say dla wszystkich graczy z wyjątkiem siebie

Napisane przez Jak się nazwać w 02.01.2012 09:19

@@UP nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale chyba tak ;P


new suma
for(new i=0;i<sizeof tablica;i++)
suma += tablica[i]

  • +
  • -
  • 1


#324054 [ROZWIĄZANE] obliczenia

Napisane przez ExBiT w 19.11.2011 22:33

Omfg... 'Define' służy do definiowania stałych lub tzw. makr. Na takie operacje użyj najlepiej zwykłej zmiennej:

 new wartosc_Y = 0.5 

  • +
  • -
  • 1


#158828 Prośba o plugin

Napisane przez Knopers w 10.08.2010 08:09

Proszę :


#include <amxmodx>

new iCountPlayerHSs[33];
new iBestCount, iBestID;
public plugin_init()
{
register_plugin("New Plug-In", "1.0", "Knopers")
register_event("DeathMsg", "EvKill", "a");
register_concmd("say /hs", "sayHS");
register_concmd("say_team /hs", "sayHS");
}
public EvKill()
{
if(read_data(3))
++ iCountPlayerHSs[read_data(2)];
do_check();
}
public do_check()
{
iBestCount = 0;
for(new i = 1; i < 33; i++)
{
if(iCountPlayerHSs[i] > iBestCount)
{
iBestCount = iCountPlayerHSs[i];
iBestID = i;
}
}
}
public client_authorized(id)
{
iCountPlayerHSs[id] = 0;
if(iBestID == id)
{
iBestID = 0;
iBestCount = 0;
}
}
public sayHS(id)
client_print(id, print_chat, "Do tej pory ustrzeliles %s headshotow.", iCountPlayerHSs[id]);
public plugin_end()
{
new sName[32];
get_user_name(iBestID, sName, 31);
client_print(0, print_chat,"Na tej mapie najlepszym headshoterem byl %s strzelajac %s baniek.", sName, iBestCount);
}

  • +
  • -
  • 1


#138014 Jak dodać nową klasę

Napisane przez hardbot w 23.05.2010 20:56

Witajcie opiszę wam tutaj jak dodać swoją własną klasę do Call Of Duty MOD'a.

Na początek znajdujemy sobie ilość hp, nazwa , pancerz i szybkość biegu:

enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo, Cheater }; // tutaj dodajemy nazwę ;]
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 120, 140, 110, 120, 110, 100, 100, 110, 100, 130, 250};// tutaj dodajemy ilość hp dla klasy
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3 , 1.15, 2.0}; // tutaj ustawiamy szybkość danej klasy
new const pancerz_klasy[] = { 0, 100, 100, 100, 150, 100, 0, 100, 100, 0, 150, 0}; // tutaj ustawiamy ilość pancerza dla danej klasy
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
"Snajper",
"Komandos",
"Strzelec wyborowy",
"Obronca",
"Medyk",
"Wsparcie ogniowe",
"Saper",
"Demolitions",
"Rusher",
"Rambo (Klasa Premium)",
"Cheater" // nasza nazwa nowej klasy
};

new const opisy_klas[][] = {"Brak",
"Dostaje AWP, scout i deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje AK i M4A1, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza",
"Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 80% biegu, jest odporny na miny, ma wszystkie granaty, 150 pancerza",
"Dostaje UMP45, 110hp bazowe, posiada apteczke, 100 pancerza",
"Dostaje MP5, 100 hp bazowe, Ma dwie rakiety,ktore po trafieniu przeciwnika zadaja dużo obrazen",
"Dostaje P90, 100hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje 3 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja",
"Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Ma wszystkie granaty, Dostaje dynamit, który zabiera sporo zycia wszystkim znajdującym się blisko niego",
"Dostaje szotgana M3, 100 hp bazowe, 130% biegu",
"Dostaje Famasa, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok",
"Dostaje AWP, 250 hp bazowe, 200% biegu, oraz pelen magazynek" // info o naszej nowej klasie co dostaje itp :P
};


Potem szukamy funkcji co daje nam te bronie itp

switch(klasa_gracza[id])
{
case Snajper:
{
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_scout");
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Komandos:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Strzelec:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "weapon_ak47");
}
case Obronca:
{
give_item(id, "weapon_m249");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
case Medyk:
{
give_item(id, "weapon_ump45");
ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
}
case Wsparcie:
{
give_item(id, "weapon_mp5navy");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
case Saper:
{
give_item(id, "weapon_p90");
ilosc_min_gracza[id] = 3;
}
case Demolitions:
{
give_item(id, "weapon_aug");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
}
case Rusher:
{
give_item(id, "weapon_m3");
}
case Rambo:
{
give_item(id, "weapon_famas");
}
case Cheater://nazwa klasy
{
give_item(id, "weapon_awp"); //jaką broń dostanie nasza klasa lub coś innego :P
}
}


To by było na tyle pozdro & dance ;]

A teraz przejdźmy jak zrobić klasę premium:
Szukamy w pluginie

public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

item++;

if(item == klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

if(item == Rambo && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(klasa_gracza[id])
{
nowa_klasa_gracza[id] = item;
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
}
else
{
klasa_gracza[id] = item;
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
Odrodzenie(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

i dodajemy do niego naszą klasę premium :P np:

public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

item++;

if(item == klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

if(item == Rambo && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(item == Nasza_Klasa_Premium && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(klasa_gracza[id])
{
nowa_klasa_gracza[id] = item;
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
}
else
{
klasa_gracza[id] = item;
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
Odrodzenie(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


W tym przykładzie nasza klasa premium będzie się nazywać Nasza_Klasa_Premium

To by było na tyle tutorialu :P Pozdro & Dance


#133357 Realny Granat Odłamkowy v2.0

Napisane przez hardbot w 09.05.2010 00:02

Grenade Realism v2.0 [HL alike and MOAR!]


Opis:
W plugin'ie chodzi o to, że jak się chce wyrzucić granat i się go będzie trzymało tzn. otwartego ^^ to po iluś sekundach wybucha zabijając nas.

Wymagane Moduły:
HamSandWich
Engine
Fakemeta


Cvary:

// Wklejamy do amxx.cfg (cstrike/addons/amxmodx/config)

hdex_cutexplotime 1 // ustawiony na 1 daje czas na normalny wybuch w dłoni

hdex_affected_nades 7 // 1 - He grenade, 2 - Flashbang, 4 Smoke, Dodajemy je żeby korzystać z wielu granató. np: 5 oznacza he + smoke!

hdex_smoke_compatibility 1 // 1 przy użyciu zwykłych granatów dymnych

hdex_secatt_gren_candetonate 1 // Jeśli ustawimy na 1 to plugin będzie korzystał z różnych rozgrywek czytać po kolei cvary

hdex_he_limit 2 // limit z jego granata
hdex_he_limit 4 // limit granatów flash
hdex_he_limit 2 // limit granatów dymnych

hdex_removeafter 0.0 // Poniżej 0.0 oznacza usuwanie granatów na koniec rundy, a więcej niż 0.0, usuwanie po cvarach wartość w sekundach

hdex_message_pin "Uwaga! Jesli bedziesz go dlugo trzymac to wybuchnie" //Wiadomość jak gracz zbyt długo trzymie granat

hdex_message_mustpull "Musisz odblokowac granat w tym celu! [Kliknij prawym przyciskiem myszy] // Wysyła wiadomość do gracza, jeżeli wymaga aktywacji granata


Specjalne rozgrywki:
Będzie działać tylko w tedy gdy hdex_secatt_gren_candetonate nie jest ustawiona na 0.

Instalacja:
Standardowa

Załączone pliki




#132612 Bleach 1.5

Napisane przez hardbot w 06.05.2010 19:26

Bleach MOD 1.5


Dołączona grafika

Bleach (jap. ブリーチ Burīchi?) – manga stworzona przez Tite Kubo.
W Japonii wydano 44 tomy mangi Bleach. Kolejne rozdziały ukazują się co tydzień w magazynie Weekly Shōnen Jump.
Na podstawie mangi tworzony jest również serial anime, którego odcinki także ukazują się co tydzień. Emisja serialu w Polsce rozpoczęła się 12 września 2007 na kanale Hyper. Pod nazwą Bleach wyemitowano odcinki w dwóch seriach: 1-26 oraz 27-52.
27 maja 2009, pod nazwą Bleach 2, stacja Hyper rozpoczęła emisję serii odcinków 53-74. Premiera kolejnych 22 odcinków (75-96) odbyła się 30 października 2009. Wersję polską z napisami opracowało Studio Publishing.

Mozesz obejrzeć na Bleach - wszystkie odcinki online. Bleach anime i manga.

Ten plugin bazuje właśnie na tym anime. Są do wyboru dwie klasy Bóg Śmierci(Shinigami) i Hollow(Pusty) po wyborze, dla danej klasy dostaje się Menu, moce i charaktery z Bleach.


Jest 8 aktywnych skillow i 6 pasywnych skillow. Możesz także wybrać atrybuty zeby poprawic twoja fizyczność. Używaj twojego reiatsu do zadawania obrazen, niektore ataki przeciwnikow moga byc odbite, jesli masz wysokie reiatsu.

Ten plugin potrzebuje AMXmodX 1.8 albo wyższego i moduły do zapisywanie XP. Możesz wybierać pomiędzy nVault albo MySQL

Wszystkie komendy znajdziesz w bleach.cfg. Inne komendy będą pokazywane w grze.

Uwaga!
Jeśli decydujesz się na używanie bazy danych musisz najpierw stworzyć tabele.

W tym celu edytujemy plik bleach.sql i zmieniamy sobie dane na:
CREATE TABLE `players` (
`id` bigint(21) NOT NULL auto_increment,
`authid` varchar(33) NOT NULL,
`class` tinyint(1) NOT NULL,
`experience` int(11) NOT NULL,
`level` int(11) NOT NULL,
`attributepoints` int(11) NOT NULL,
`skillpoints` int(11) NOT NULL,
`spirit` int(11) NOT NULL,
`athletic` float NOT NULL default '0',
`acrobatic` float NOT NULL default '1',
`endurance` int(11) NOT NULL default '0',
`skill_0` int(11) NOT NULL default '0',
`skill_1` int(11) NOT NULL default '0',
`skill_2` int(11) NOT NULL default '0',
`skill_3` int(11) NOT NULL default '0',
`skill_4` int(11) NOT NULL default '0',
`skill_5` int(11) NOT NULL default '0',
PRIMARY KEY (`id`)


Cvary, Konfiguracje:
//--------------Admin Commands---------------

//amx_bleach <0 | 1> - <Wyłączony | Włączony>

//bm_savexp <0 | 1 | 2> - <Brak Zapisu | Zapis VAULT | Zapis SQL>
//bm_givexp <Nazwa Gracza> <ilość exp'a>
//bm_setxp <Nazwa Gracza> <ilość>
//bm_givespr <Nazwa Gracza> <ilość>
//bm_setspr <Nazwa Gracza> <ilość>
//bm_giveitem <Nazwa Gracza> <nazwa itemu>
//bm_dropitem <nazwa itemu>
//bm_resetuser <Nazwa Gracza> <nazwa klasy>

//--------------Komendy Serwera--------------
//bm_purge - Usuwa plik VAULT albo czysci SQL table

//--------------Konfiguracja----------------
sv_bleach "1"				//0 = Wyłączone, 1 = Włączone
sv_savexp "1"				//0 = Brak, 1 = VAULT, 2 = SQL

//Ustawienia SQL
sv_bm_sql_host "localhost"		//SQL adres hosta
sv_bm_sql_user "root"		//SQL nazwa użytkownika
sv_bm_sql_password "password"	//SQL hasło
sv_bm_sql_database "bleach"		//SQL nazwa database
sv_bm_sql_table "players"		//SQL nazwa tabeli
sv_bm_sql_type "0"			//SQL typ database, 0 = MySQL, 1 =  SQLite

//Ustawienia Doświadczenia
sv_bm_xp_minplayers "2"			//Minimum graczy do zaliczania doświadczenia
sv_bm_xp_share "750"			//Maksymalna odległość do uzyskania wymiany doświadczeń

sv_bm_xp_suicide "9"			//Negatywne doświadczenie dla suiciding
sv_bm_xp_kill "8"				//Doświadczenie za zabijanie
sv_bm_xp_teamkill "18"			//Negatywne doświadczenie dla Teamkill
sv_bm_xp_assist "3"			//Doświadczenie we wspieraniu gracza
sv_bm_xp_headshot "4"			//Doświadczenie dla headshot
sv_bm_xp_skill "2"				//Doświadczenie w zakresie używania umiejętności zabić
sv_bm_xp_negatate "1"			//Doświadczenie do wykonywania wrogiem negatate
sv_bm_xp_plant "10" 			//Doświadczenie do sadzenia bomby
sv_bm_xp_explode "10" 			//Doświadczenia za zniszczenie w miejscu docelowym
sv_bm_xp_defuse "20" 			//Doświadczenie na łagodzenie bomba
sv_bm_xp_round "6" 			//Doświadczenie na wygranie rundy

sv_bm_xp_bomber "10"			//Doświadczenie za wybuch bomby
sv_bm_xp_planter "5" 			//Doświadczenie za zabicie kolesia który podkłada pake
sv_bm_xp_defuser "2"			//Doświadczenie za zabicie kolesia co rozbraja pake

sv_bm_xp_long_term "1.0" 			//Regulator doświadczenia wielu długoterminowe (savexp> 0), musi być liczba rzeczywista
sv_bm_xp_short_term "5.0"			//Regulator doświadczenia wielu na krótkoterminowe (savexp 0), musi być liczba rzeczywista


Edit: Poprawiony Folder z Sounds na Sound

Załączone pliki




#139746 Admin Explode

Napisane przez hardbot w 29.05.2010 19:53

Witajcie chcę wam zaprezentować plugin autorstwa: Tuty

Opis:
Gdy Admin zostaje zabity wybucha i zabija w promieniu x i zadaje x obrażen(zabiera ileś HP ustawionych w cvarach). W prawym górnym rogu jeśli ktoś zostanie zabity przy eksplozji to zamiast broni lub czegoś innego będzie Czaszka.

Cvary: (Wklejamy do amxx.cfg)
ae_enabled "1"              //1 - Plugin Włączony / 0 - Plugin Wyłączony 
ae_radius "500"             //500- Promień Wybuchu(Możemy sobie do wonie zmienić)
ae_damage "1000.0"   //1000.0 - Siła eksplozji 
ae_frags "1"                   //1 - Bonus fragowy dla każdego zabitego w wybuchu 
ae_money "100"           //100 - Ilość kasy Bonusowej dla każdego zabitego w wybuchu

Screen:
Dołączona grafika

Instalacja Standardowa: Instalacja Pluginów AMXX - Nieoficjalny polski support AMX Mod X


Źródło: Admin Explode - AlliedModders

Załączone pliki




#139759 Kto jest Kierowcą

Napisane przez hardbot w 29.05.2010 20:20

Kto jest Kierowcą?
Autor: Tuty


Opis:
- Gdy ktoś jedzie, to w HUD pokazuje się wiadomość z zabawnymi tekstami i dźwiękami ... (Można sobie edytować i wstawić własne ;])
- Spolszczone by [H]ARDBO[T]
- Plugin nadaje się na mapki z Samochodami którymi można jeździć ;]

Cvary:(Wklejamy do Amxx.cfg)
wid_on "1"     // 1 - Włączony | 0 - Wyłączony 
wid_hudtime "8,0"  // Ile sekund ma wyświetlać się wiadomość w HUD (Standardowo "8,0")

Screeny:(Na SS są w języku ENG(Aktualnie mam kłopoty z CS ;] wiec nie odpalałem))
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika




Źródło: Who is driving? - AlliedModders

Załączone pliki




#146187 Geo!Caching Mod

Napisane przez hardbot w 22.06.2010 15:58

Dołączona grafika

Oficjalna strona Moda - http://geo.edza.lv/
Oficjalny filmik z Modem - Geo!Caching gameplay video

Co to jest za mod?
Geo!Caching jest zabawnym modem. Głównym założeniem jest to, że dwie drużyny konkurują jedne przez ustawienia, a drugie poprzez znalezione pola.

Podstawowa gra sprowadza się do trzech części: Ustawianie pola, pola i znalezienie Rampage. Jednakże każda sekcja posiada wiele dodatkowych funkcji, które przyczynią się do poprawy gry. Jednakże każda posiada wiele dodatkowych funkcji, które przyczynią się do poprawy Taktyki są szczególnie ważne dla graczy. Jeśli jednak chcesz po prostu iść i polować / zabijać / uciekać to prostu to zrób!

Jak grać?

Przed rozpoczęciem gry ( trzeba ustawić preparaty )
Caching wymaga tylko jednego dedykowanego przycisku ( Geo Key) . Taktyki są szczególnie ważne jeśli jednak chcesz po prostu iść i zabijać to po prostu to zrób.
Aby ustawić Geo key musimy je zbindować na jakiś klawisz:
Otwieramy konsolę wpisujemy np: bind v geo i na klawiszu V mamy zbindowany klucz
Musicie znaleźć wszystkie pola. Jeśli przeciwna drużyna znajdzie wszystkie pola to wygrywa.

Komendy:

/geo - wyświetla okno z pomocą
/nolag - Geocaching mod wykorzystuje wiele wiadomości , to pozwoli im usunięcie wszelkich opóźnień , które mogą być obecne.


Źródło - GeoCaching Mod - AlliedModders

Załączone pliki