Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prośba o naprawę pluginu ;)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 bociek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:134
  • Lokalizacja:Barcin
Offline

Napisano 11.01.2010 20:52

Witam. Moglibyście naprawić mi plugin, który powinien automatycznie odradzać po śmierci? Po kompilacji i wgraniu crashuje serwer.

Błąd:
ERROR: SZ_GetSpace: overflow without FSB_ALLOWOVERFLOW set on Server Reliable Datagram.

Niżej zamieszcza źródło:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "AutoSpawn"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Smarttart62"

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_cvar("amx_autospawn","1");
register_event("DeathMsg","spawnMe","a");
}

public spawnMe()
{
if (get_cvar_num("amx_autospawn")!=1)
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
new player;
player=read_data(2);
spawn(player);
set_task(0.5,"respawn",player);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public respawn(id)
{
spawn(id);
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 11.01.2010 21:41

Spróbuj:
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
public plugin_init()
{
        register_plugin("AutoRespawn", "666", "Vertricus");
        register_event("DeathMsg","Event_DeathMsg","a");
}

public Event_DeathMsg()
{
	new vid = read_data(2);
	set_task(1.0, "Execute_Spawn", vid)
}

public Execute_Spawn(id) 
	ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);

  • +
  • -
  • 1

#3 bociek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:134
  • Lokalizacja:Barcin
Offline

Napisano 11.01.2010 22:58

jest jeden problem. jak ludzie dochodzą do CT lub TT to ich czasem nie dołącza.
  • +
  • -
  • 0

#4 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:4102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 12.01.2010 00:34

Zobacz też Wskrzeszanie bez bugow - Nieoficjalny polski support AMX Mod X ;)
  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#5 bociek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:134
  • Lokalizacja:Barcin
Offline

Napisano 16.01.2010 00:09

Nic mi to nie dało.. w tym przypadku potrzebuje raczej gotowej pomocy :mellow:


// Moglibyście zrobić, aby gracz zawsze mógł dojść do drużyny bez czekania? Bez względu na czas jaki upłynął po rozpoczęciu rundy.

Użytkownik SatanSon edytował ten post 16.01.2010 00:13

  • +
  • -
  • 0

#6 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 16.01.2010 00:19

#include <amxmodx>

#include <hamsandwich>

public plugin_init()

{

        register_plugin("AutoRespawn", "666", "Vertricus");

        register_event("DeathMsg","Event_DeathMsg","a");

        register_event("TeamInfo","team_assign","a")

}



public team_assign()

{

        new id = read_data(1)

        set_task(5.0, "Execute_Spawn", id)

}



public Event_DeathMsg()

{

	new vid = read_data(2);

	set_task(1.0, "Execute_Spawn", vid)

}



public Execute_Spawn(id) 

	if(is_user_connected(id) && !is_user_alive(id) && (get_user_team(id)==1||get_user_team(id)==2)) ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);

  • +
  • -
  • 1

#7 bociek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:134
  • Lokalizacja:Barcin
Offline

Napisano 16.01.2010 00:30

Tylko że jak wybiorę specta to mogę chodzić :( mógłbyś zrobić, żeby spect nie mógł być alive? :D
  • +
  • -
  • 0

#8 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 16.01.2010 00:36

Update, na górze...
  • +
  • -
  • 1

#9 bociek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:134
  • Lokalizacja:Barcin
Offline

Napisano 16.01.2010 00:44

Dziękuje Ci bardzo za pomoc =) Wszystko działa jak należy bez żadnych bugów. Można zamknąć.

Użytkownik iNteRp edytował ten post 16.01.2010 00:45

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych