Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

METALOWIEC - zdjęcie

METALOWIEC

Rejestracja: 17.12.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.02.2021 17:27
-----

#752493 [CoD Sprite] Kill Info

Napisane przez METALOWIEC w 06.10.2018 13:10

opis

Plugin wyświetla sprite przy:

- pierwszym zabójstwie w rundzie,

- headshotcie,

- zabiciu nożem / HE,

- zabiciu osoby która zabiła cię ostatnio.

 

instalacja

Standardowa: https://amxx.pl/topi...-pluginów-amxx

zawartość archiwum sprites.rar bezpośrednio do katalogu sprites/

 

wymagane moduly

Do działania wymagany:

https://darkgl.pl/20...-hudzie-gracza/ (koniecznie wersja z załącznika z naprawionym obliczeniem pozycji)

 

screenshot

https://i.imgur.com/p8SEY7s.jpg
https://i.imgur.com/x4e7bDl.jpg

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6


#749884 [CoD Sprite] Hitmark

Napisane przez METALOWIEC w 02.06.2018 17:32

opis

Plugin dodaje znak znany z CoD na celowniku przy trafieniu w przeciwnika:

https://youtu.be/jAzBjKP9EEI

 

instalacja

Standardowa: https://amxx.pl/topi...-pluginów-amxx/

hitmark.spr do katalogu sprites/

 

wymagane moduly

Do działania wymagany:

https://darkgl.pl/20...-hudzie-gracza/

 

inne informacje

Dzięki AwIlL ^^ za dodanie weryfikacji teamu przeciwnika i wyłącznie efektu dla noża i granatów.

Dzięki DarkGL za udostępnienie "Sprites in player hud"

 

W dalszym ciągu plugin ograniczony jest czasem obliczania położenia sprite'a. Aby to zminimalizować czas wyświetlania go przy trafieniu wynosi 0.3s, oraz zwiększony został dystans na jakim jest generowany (nie będzie widoczny na bardzo bliski dystans - zostanie zasłonięty modelem przeciwnika). W tej sposób sprite nie wyjeżdża poza ekran podczas szybkiego poruszania jak i wydaje się bardziej dynamiczny (być może DarkGL będzie w stanie z tym pomóc).

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#749865 Modyfikacja Płynnej regeneracji

Napisane przez METALOWIEC w 02.06.2018 12:18

Temat do zamknięcia.

Gdyby w przyszłości ktoś szukał rozwiązania to jest ono w załączniku. Dodany również fade przy zejściu HP (bez czekania na task - dzięki temu nie ma delay'a).

https://youtu.be/Fsf6z5rJIQ8

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#186262 S.T.A.L.K.E.R.

Napisane przez METALOWIEC w 06.11.2010 22:20

*Bez promieniowania ;>
!!Nie testowałem, ale raczej wyciąłem wszystko...
Jeśli ktoś chce go dalej edytować to proszę bardzo. :spadowa:
W przerwie świątecznej zaczynam go pisać od 0. :angry:
I tyle w tym temacie. :wstyd:
:mur:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#180391 I Feel Good

Napisane przez METALOWIEC w 16.10.2010 00:01

Dołączona grafika
Plugin ten daje możliwość zasmakowania w I Feel Good ;]
Po wpisaniu komendy gracz otrzymuje za cenę ustaloną w cvarze +155HP oraz świecącą losowym kolorem powłokę.
Odgrywany jest dźwięk dla wszystkich graczy, oraz informacja kto użył ifg.


Dołączona grafika
amx_ifg_cost // koszt ifg (domyslnie 10000$)

Dołączona grafika
Standardowa
Plik ifeelgood.mp3 wrzuć do cstrike/sound/ifg/...

Dołączona grafika
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <ColorChat>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>

Dołączona grafika
say /ifg
say ifg

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#145581 S.T.A.L.K.E.R.

Napisane przez METALOWIEC w 20.06.2010 09:35

Ok, do wakacji jeszcze tydzień, do szkoły nie chodzę, to chociaż nudzić się nie będzie ^^

Jeśli ktoś przetestuje, powiedzcie czy moce Frakcji są wyważone, ewentualnie co zmienić.
  • +
  • -
  • 1


#145574 S.T.A.L.K.E.R.

Napisane przez METALOWIEC w 20.06.2010 09:26

Modeli trochę dużo, ale zmian mało wprowadziłem jeszcze :(
Jakoś nie mam weny twórczej :D
Poduczę się trochę i spróbuję wprowadzić coś podobnego jak w BS Creator, ale do tworzenia anomalii w których będzie odbierane HP.
Kiedyś na alliedmodders był plugin, który tworzył portale, coś takiego też by się przydało do anomalii teleportacyjnej ;)
Itemy dodające odporność na nie też dodam.
Ale na promieniowanie, nie mam pomysłu :/
  • +
  • -
  • 1


#145515 S.T.A.L.K.E.R.

Napisane przez METALOWIEC w 19.06.2010 22:29

Za pozwoleniem QTM. Peyote wstawiłem zedytowany przeze mnie CoD:MW.

Modyfikacje są lekkie, za to wstawiłem kilka nowych modeli i specjalną mapkę.
Uwielbiam klimaty S.T.A.L.K.E.R.a :)

Każda drużyna ma po jednym modelu dla wszystkich, tj.
CT == Stalker
T == Bandyta


Gracz ma do wyboru jedną z 6 frakcji do których dołączy,
Frakcje różnią się ekwipunkiem, HP, AP i Speedem.
(Frakcje schodząc w dół listy, mają więcej HP i AP, ale mniej Speeda)
Samotnicy mają o połowę mniejszą widzialność oraz miny,
Bandyci 3/4 widzialności, oraz darmowy granat co 60 sek,
Najemnicy posiadają 2 apteczki,
Wojskowi 3 rakiety,
Wolność dostaje 5hp co 10 sekund
Powinność 2 Dynamity.
Monolit (Premium) :/ [czekam na pomysły)

[i]Każda klasa ma przypisaną broń![/i]


Wersja BETA.

Dołączona grafika
s_killxp //PD za fraga
s_bombxp //PD za bombe

Dołączona grafika
Standardowa


Dołączona grafika
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <nvault>

Dołączona grafika
Każdy gracz ma do wyboru jedną z 6 klas + 1 premium.
Zostały podmienione modele [przyda się FastDownload].

Komendy to:
/frakcja - wybierz frakcje
/opis - opis frakcji
/item - opis przedmiotu
/drop - wyrzuc przedmiot
/reset - resetuj umiejetnosci

Dołączona grafika
Chenrobyl1.png
Chenroby2.png
Chenroby4.png

Dołączona grafika
Aby usunąć podmiane modelu danej broni w pliku .sma
dodaj "//" przed podanymi funkcjami, np:
//#define VIEW_MODEL_SG "models/sg552.mdl"
...
//if (weapon == CSW_SG552)
//{
//	set_pev(id, pev_viewmodel2, VIEW_MODEL_SG);
//}
...
//precache_model("models/sg552.mdl");

W przyszłości chcę dodać zmodyfikowane bronie, lub usunąć system PD i leveli.

Dołączona grafika
V1.0
S.T.A.L.K.E.R. v.1.0

Nowy .amxx
Załączony plik  STALKER.amxx   55,58 KB  275 Ilość pobrań


***************###CHANGELOG###***************
UPDATE

(W zaktualizowanej paczce 2 nowe dźwięki! WYMAGANE)

Do kodu dodałem:
- Promieniowanie terenu po 2 minutach.
"Słychać licznik Geigera, a po 5 sekundach od ogłoszenia, alarmu spada HP: 1HP/sekundę."
(W zaktualizowanej paczce 2 nowe dźwięki!)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 10


#145281 ZOMGies MoD v0.9

Napisane przez METALOWIEC w 19.06.2010 10:32

Lapcie xD
Darmowy hosting plików, zdjęć i obrazków - Hostuje.net
Pobierałem je w tamtym tygodniu ;)
Powinny działać.

^^ Sry za beznadziejny hosting, ale złapałem pierwszy z listy :P
  • +
  • -
  • 1