Modyfikacje są lekkie, za to wstawiłem kilka nowych modeli i specjalną mapkę.
Uwielbiam klimaty S.T.A.L.K.E.R.a
Każda drużyna ma po jednym modelu dla wszystkich, tj.
CT == Stalker
T == Bandyta
Gracz ma do wyboru jedną z 6 frakcji do których dołączy, Frakcje różnią się ekwipunkiem, HP, AP i Speedem. (Frakcje schodząc w dół listy, mają więcej HP i AP, ale mniej Speeda) Samotnicy mają o połowę mniejszą widzialność oraz miny, Bandyci 3/4 widzialności, oraz darmowy granat co 60 sek, Najemnicy posiadają 2 apteczki, Wojskowi 3 rakiety, Wolność dostaje 5hp co 10 sekund Powinność 2 Dynamity. Monolit (Premium) :/ [czekam na pomysły) [i]Każda klasa ma przypisaną broń![/i]
Wersja BETA.
s_killxp //PD za fraga s_bombxp //PD za bombe
Standardowa
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <cstrike> #include <fakemeta> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <nvault>
Każdy gracz ma do wyboru jedną z 6 klas + 1 premium.
Zostały podmienione modele [przyda się FastDownload].
Komendy to: /frakcja - wybierz frakcje /opis - opis frakcji /item - opis przedmiotu /drop - wyrzuc przedmiot /reset - resetuj umiejetnosci
Aby usunąć podmiane modelu danej broni w pliku .sma
dodaj "//" przed podanymi funkcjami, np:
//#define VIEW_MODEL_SG "models/sg552.mdl" ... //if (weapon == CSW_SG552) //{ // set_pev(id, pev_viewmodel2, VIEW_MODEL_SG); //} ... //precache_model("models/sg552.mdl");
W przyszłości chcę dodać zmodyfikowane bronie, lub usunąć system PD i leveli.
V1.0
S.T.A.L.K.E.R. v.1.0
Nowy .amxx
STALKER.amxx 55,58 KB 275 Ilość pobrań
***************###CHANGELOG###***************
UPDATE
(W zaktualizowanej paczce 2 nowe dźwięki! WYMAGANE)
Do kodu dodałem: - Promieniowanie terenu po 2 minutach. "Słychać licznik Geigera, a po 5 sekundach od ogłoszenia, alarmu spada HP: 1HP/sekundę." (W zaktualizowanej paczce 2 nowe dźwięki!)
Załączone pliki
Użytkownik METALOWIEC edytował ten post 22.06.2010 10:50