@update, niestety logi dalej wywalają ten sam błąd, ale po zmianie silnika na rehlds blokowanie wygląda na poprawnie, dam pełne info jak zrobie całe menu
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
METALOWIEC
Rejestracja: 17.12.2008Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.02.2021 17:27
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 138
- Odwiedzin: 6 829
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 30 lat
- Urodziny: Grudzień 9, 1993
-
Płeć
Nie podano
-
Lokalizacja
Szczecin
-
Zainteresowania
Modelarstwo :D Komputerowe
Moje posty
W temacie: Powiązanie callback Menu i pliku cfg.
19.10.2018 22:46
W temacie: Powiązanie callback Menu i pliku cfg.
19.10.2018 19:38
Przecież w PRIMARY nie ma pistoletów (slot 2) tylko wszystko to co jest w slocie 1 w takim razie czemu wpisałeś tam fiveseven, dgl, p228? AK blokuję dlatego (chyba) że nie podałeś go w case.
default: return ITEM_DISABLED;blokuje wszystkie opcję w menu, które w nim są a nie są podane wyżej w case czyli między innymi AK. Może podaj .sma + .inc csdm
to tylko kod roboczy bez uzupełnienia wszystkich opcji, w przypadku użycia case i braku broni w menu nie powinno mieć to żadnego efektu na skrypt (po prostu nie da sie wywołać danego case i powinno korzystać właśnie z default: - ale tak się nie dzieje, bardziej martwi mnie kwesta że np. glock w secondary pomimo nadania limitu nie został zablokowany.
Główny + inc w złączniku.
@edit
Pozostałych primary też nie ma w case a jednak nie są blokowane w żaden sposób.
W temacie: Powiązanie callback Menu i pliku cfg.
19.10.2018 13:18
if (g_DisabledSec[dis]) { return ITEM_DISABLED } switch(cs_get_weapon_id(weaptype)) { case CSW_GLOCK18: { if (!IsRestricted[CSW_GLOCK18] && get_user_rank(id) >= 14)// jezeli index rangi gracza jest wiekszy od np. 3 tzn ma range wieksza niz RANKS_Easy { return ITEM_ENABLED } else if ((UsedWpsT[CSW_GLOCK18] < RestrictWps[CSW_GLOCK18]) && (team == _TEAM_T) && (get_user_rank(id) >= 0) // tu chyba sprawdza czy na mapie danej broni nie ma zbyt duzo osob (np. max 3 osoby z AK na mapce. Jezeli ma mniej niz 3 to odblokuj opcje) || (UsedWpsCT[CSW_GLOCK18] < RestrictWps[CSW_GLOCK18]) && (team == _TEAM_CT) && (get_user_rank(id) >= 0)) { return ITEM_ENABLED } else { return ITEM_DISABLED } } case CSW_USP: { if (!IsRestricted[CSW_USP] && get_user_rank(id) >= 2 )// jezeli index rangi gracza jest wiekszy od np. 3 tzn ma range wieksza niz RANKS_Easy { return ITEM_ENABLED } else if ((UsedWpsT[CSW_USP] < RestrictWps[CSW_USP]) && (team == _TEAM_T) && (get_user_rank(id) >= 2 ) // tu chyba sprawdza czy na mapie danej broni nie ma zbyt duzo osob (np. max 3 osoby z AK na mapce. Jezeli ma mniej niz 3 to odblokuj opcje) || (UsedWpsCT[CSW_USP] < RestrictWps[CSW_USP]) && (team == _TEAM_CT) && (get_user_rank(id) >= 2 )) { return ITEM_ENABLED } else { return ITEM_DISABLED } } case CSW_FIVESEVEN: { if (!IsRestricted[CSW_FIVESEVEN] && get_user_rank(id) >= RANKS_Normal )// jezeli index rangi gracza jest wiekszy od np. 3 tzn ma range wieksza niz RANKS_Easy { return ITEM_ENABLED } else if ((UsedWpsT[CSW_FIVESEVEN] < RestrictWps[CSW_FIVESEVEN]) && (team == _TEAM_T) && (get_user_rank(id) >= RANKS_Normal) // tu chyba sprawdza czy na mapie danej broni nie ma zbyt duzo osob (np. max 3 osoby z AK na mapce. Jezeli ma mniej niz 3 to odblokuj opcje) || (UsedWpsCT[CSW_FIVESEVEN] < RestrictWps[CSW_FIVESEVEN]) && (team == _TEAM_CT) && (get_user_rank(id) >= RANKS_Normal)) { return ITEM_ENABLED } else { return ITEM_DISABLED } } case CSW_P228: { if (!IsRestricted[CSW_P228] && get_user_rank(id) > RANKS_SuperExpert)// jezeli index rangi gracza jest wiekszy od np. 3 tzn ma range wieksza niz RANKS_Easy { return ITEM_ENABLED } else if ((UsedWpsT[CSW_P228] < RestrictWps[CSW_P228]) && (team == _TEAM_T) && (get_user_rank(id) >= RANKS_SuperExpert) // tu chyba sprawdza czy na mapie danej broni nie ma zbyt duzo osob (np. max 3 osoby z AK na mapce. Jezeli ma mniej niz 3 to odblokuj opcje) || (UsedWpsCT[CSW_P228] < RestrictWps[CSW_P228]) && (team == _TEAM_CT) && (get_user_rank(id) >= RANKS_SuperExpert)) { return ITEM_ENABLED } else { return ITEM_DISABLED } } case CSW_DEAGLE: { if (!IsRestricted[CSW_DEAGLE] && get_user_rank(id) >= 11)// jezeli index rangi gracza jest wiekszy od np. 3 tzn ma range wieksza niz RANKS_Easy { return ITEM_ENABLED } else if ((UsedWpsT[CSW_DEAGLE] < RestrictWps[CSW_DEAGLE]) && (team == _TEAM_T) && (get_user_rank(id) >= 11) // tu chyba sprawdza czy na mapie danej broni nie ma zbyt duzo osob (np. max 3 osoby z AK na mapce. Jezeli ma mniej niz 3 to odblokuj opcje) || (UsedWpsCT[CSW_DEAGLE] < RestrictWps[CSW_DEAGLE]) && (team == _TEAM_CT) && (get_user_rank(id) >= 11)) { return ITEM_ENABLED } else { return ITEM_DISABLED } } default: return ITEM_DISABLED; } /*else if (!IsRestricted[weaptype] && get_user_rank(id) > X)// jezeli index rangi gracza jest wiekszy od np. 3 tzn ma range wieksza niz RANKS_Easy { return ITEM_ENABLED } else if ((UsedWpsT[weaptype] < RestrictWps[weaptype]) && (team == _TEAM_T) && (get_user_rank(id) > X) // tu chyba sprawdza czy na mapie danej broni nie ma zbyt duzo osob (np. max 3 osoby z AK na mapce. Jezeli ma mniej niz 3 to odblokuj opcje) || (UsedWpsCT[weaptype] < RestrictWps[weaptype]) && (team == _TEAM_CT)get_user_rank(id) > X) { return ITEM_ENABLED } else { return ITEM_DISABLED }*/ return PLUGIN_HANDLED } //Primary Weapon Callback public c_Primary(id, menu, item) { if (item < 0) return PLUGIN_CONTINUE // Get item info new cmd[6], iName[64] new access, callback menu_item_getinfo(menu, item, access, cmd,5, iName, 63, callback) new dis = str_to_num(cmd) new team = get_user_team(id) new weaptype = get_weaponid(g_Primary[dis]) //Check to see if item is disabled if (g_DisabledPrim[dis]) { return ITEM_DISABLED } switch(cs_get_weapon_id(weaptype)) { case CSW_TMP: { if (!IsRestricted[CSW_TMP] && get_user_rank(id) >= 11)// jezeli index rangi gracza jest wiekszy od np. 3 tzn ma range wieksza niz RANKS_Easy { return ITEM_ENABLED } else if ((UsedWpsT[CSW_TMP] < RestrictWps[CSW_TMP]) && (team == _TEAM_T) && (get_user_rank(id) >= 0) // tu chyba sprawdza czy na mapie danej broni nie ma zbyt duzo osob (np. max 3 osoby z AK na mapce. Jezeli ma mniej niz 3 to odblokuj opcje) || (UsedWpsCT[CSW_TMP] < RestrictWps[CSW_TMP]) && (team == _TEAM_CT) && (get_user_rank(id) >= 0)) { return ITEM_ENABLED } else { return ITEM_DISABLED } } case CSW_M3: { if (!IsRestricted[CSW_M3] && get_user_rank(id) >= 2 )// jezeli index rangi gracza jest wiekszy od np. 3 tzn ma range wieksza niz RANKS_Easy { return ITEM_ENABLED } else if ((UsedWpsT[CSW_M3] < RestrictWps[CSW_M3]) && (team == _TEAM_T) && (get_user_rank(id) >= 2 ) // tu chyba sprawdza czy na mapie danej broni nie ma zbyt duzo osob (np. max 3 osoby z AK na mapce. Jezeli ma mniej niz 3 to odblokuj opcje) || (UsedWpsCT[CSW_M3] < RestrictWps[CSW_M3]) && (team == _TEAM_CT) && (get_user_rank(id) >= 2 )) { return ITEM_ENABLED } else { return ITEM_DISABLED } } case CSW_FIVESEVEN: { if (!IsRestricted[CSW_FIVESEVEN] && get_user_rank(id) >= 5 )// jezeli index rangi gracza jest wiekszy od np. 3 tzn ma range wieksza niz RANKS_Easy { return ITEM_ENABLED } else if ((UsedWpsT[CSW_FIVESEVEN] < RestrictWps[CSW_FIVESEVEN]) && (team == _TEAM_T) && (get_user_rank(id) >= 5) // tu chyba sprawdza czy na mapie danej broni nie ma zbyt duzo osob (np. max 3 osoby z AK na mapce. Jezeli ma mniej niz 3 to odblokuj opcje) || (UsedWpsCT[CSW_FIVESEVEN] < RestrictWps[CSW_FIVESEVEN]) && (team == _TEAM_CT) && (get_user_rank(id) >= 5)) { return ITEM_ENABLED } else { return ITEM_DISABLED } } case CSW_P228: { if (!IsRestricted[CSW_P228] && get_user_rank(id) >= 8)// jezeli index rangi gracza jest wiekszy od np. 3 tzn ma range wieksza niz RANKS_Easy { return ITEM_ENABLED } else if ((UsedWpsT[CSW_P228] < RestrictWps[CSW_P228]) && (team == _TEAM_T) && (get_user_rank(id) >= 8) // tu chyba sprawdza czy na mapie danej broni nie ma zbyt duzo osob (np. max 3 osoby z AK na mapce. Jezeli ma mniej niz 3 to odblokuj opcje) || (UsedWpsCT[CSW_P228] < RestrictWps[CSW_P228]) && (team == _TEAM_CT) && (get_user_rank(id) >= 8)) { return ITEM_ENABLED } else { return ITEM_DISABLED } } case CSW_DEAGLE: { if (!IsRestricted[CSW_DEAGLE] && get_user_rank(id) >= 11)// jezeli index rangi gracza jest wiekszy od np. 3 tzn ma range wieksza niz RANKS_Easy { return ITEM_ENABLED } else if ((UsedWpsT[CSW_DEAGLE] < RestrictWps[CSW_DEAGLE]) && (team == _TEAM_T) && (get_user_rank(id) >= 11) // tu chyba sprawdza czy na mapie danej broni nie ma zbyt duzo osob (np. max 3 osoby z AK na mapce. Jezeli ma mniej niz 3 to odblokuj opcje) || (UsedWpsCT[CSW_DEAGLE] < RestrictWps[CSW_DEAGLE]) && (team == _TEAM_CT) && (get_user_rank(id) >= 11)) { return ITEM_ENABLED } else { return ITEM_DISABLED } } default: return ITEM_DISABLED; } /*else if (!IsRestricted[weaptype]) { return ITEM_ENABLED } else if ((UsedWpsT[weaptype] < RestrictWps[weaptype]) && (team == _TEAM_T) || (UsedWpsCT[weaptype] < RestrictWps[weaptype]) && (team == _TEAM_CT)) { return ITEM_ENABLED } else { return ITEM_DISABLED }*/ return PLUGIN_HANDLED }
Przy takim kodzie roboczym zablokowany jest dgl, p90, sg522 i ak. Nie mam pojęcia co tu się wyrabia
W temacie: Powiązanie callback Menu i pliku cfg.
19.10.2018 12:41
L 10/19/2018 - 13:39:23: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "csdm_equip.amxx") L 10/19/2018 - 13:39:23: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_get_weapon_id") L 10/19/2018 - 13:39:23: [AMXX] [0] csdm_equip.sma::c_Primary (line 804) L 10/19/2018 - 13:39:23: [CSTRIKE] Non-player entity 20 out of range L 10/19/2018 - 13:39:23: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "csdm_equip.amxx") L 10/19/2018 - 13:39:23: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_get_weapon_id") L 10/19/2018 - 13:39:23: [AMXX] [0] csdm_equip.sma::c_Primary (line 804) L 10/19/2018 - 13:39:23: [CSTRIKE] Non-player entity 3 out of range L 10/19/2018 - 13:39:23: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "csdm_equip.amxx") L 10/19/2018 - 13:39:23: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_get_weapon_id") L 10/19/2018 - 13:39:23: [AMXX] [0] csdm_equip.sma::c_Primary (line 804) L 10/19/2018 - 13:39:23: [CSTRIKE] Non-player entity 14 out of range L 10/19/2018 - 13:39:23: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "csdm_equip.amxx") L 10/19/2018 - 13:39:23: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_get_weapon_id") L 10/19/2018 - 13:39:23: [AMXX] [0] csdm_equip.sma::c_Primary (line 804)
Z blokowaniem jest pewien problem, mianowicie obecnie nie blokuje, ale w pierwszej wersji (niestety nie zapisałem kodu, pomimo ustawień blokowało tylko ostatni item na danej stronie menu).
@edit blokowanie było wtedy kiedy nie dodałem case do danego itemu
W temacie: Powiązanie callback Menu i pliku cfg.
18.10.2018 21:21
Pozostał 1 bug:
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Posty: METALOWIEC
- Regulamin