Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

METALOWIEC - zdjęcie

METALOWIEC

Rejestracja: 17.12.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.02.2021 17:27
-----

Moje tematy

Powiązanie callback Menu i pliku cfg.

18.10.2018 13:43

Chciałbym dodać nową funkcję do menu CSDM, mianowicie odblokowanie broni w ramach konkretnej rangi z pluginu cs_rank_system.

Wszystkie callbacki korzystają z: IsRestricted[weaptype] do restrykcji broni z danych w pliku cfg. Chciałbym tam zaimplementować zmienną która na tej samej zasadzie sprawdzałaby rangę gracza przy spawnie i blokowała elementy które są wyższych rang (ew. ominięcie rang za pomocą blokady od lvlu).

Czy ktoś mógłby wykonać opisaną modyfikację albo wskazać w jaki sposób powinienem to wykonać (tylko bez odesłania linkiem, a przykładem z opisem - aby nie robić kopiuj wklej, a rzeczywiście nauczyć)? 

MSG Type

08.10.2018 21:38

Niestety nie jest to dokładnie określone w dokumentacji (bądź nie rozumiem). Mógłby ktoś przybliżyć zasadę działania tych opcji, bądź info jak np. wyświetlić daną wiadomość tylko dla 1 teamu?

#define MSG_BROADCAST        0 // Zawodne wysłanie do wszystkich
#define MSG_ONE            1 // Pewne wysłanie do jednego gracza
#define MSG_ALL            2 // Pewne do wszystkich graczy
#define MSG_INIT         3 // Write to the init string
#define MSG_PVS         4 // Ents in PVS of origin
#define MSG_PAS         5 // Ents in PAS of origin
#define MSG_PVS_R         6 // Reliable to PVS
#define MSG_PAS_R         7 // Reliable to PAS
#define MSG_ONE_UNRELIABLE    8 // Zawodne wysłanie do 1 gracza
#define MSG_SPEC        9 // do wszystkich widzów

Entity - Breakable

06.10.2018 22:42

Witam.

Potrzebuję kodu do utworzenia pluginu spawnującego obiekt przed graczem który będzie posiadać określone HP (może zostać zniszczony przez przeciwny team) oraz będzie usuwany po śmierci twórcy.

Najlepiej obrazuje to fragment: https://youtu.be/E5Jqz2quAdU?t=23. Jestem w trakcie "konstrukcji" modelu tarczy.

Claymore - modyfikacja

06.10.2018 16:26

Znalazłem taki oto ciekawy plugin: https://forums.allie...?t=72089&page=6 .

Jednak potrzebowałbym kilku zmian których sam nie potrafię wykonać:

- brak możliwości postawienia kolejnej miny do póki wcześniejsza nie wybuchnie (plugin obecnie blokuje zakup nowej, przy czym na CSDM daje ją przy spawnie gracza przez HamSpawn - jesli przed smiercia nie wybuchla, to nie respawnuje sie z nowa - chcę ograniczyć tylko użycie),

- HP dla miny, tak aby wybuchła gdy enemy team zada jej X obrażeń bądź player który ją postawić użyje innego binda,

- postawienie miny od razu po uzyciu binda, obecnie wywołanie komendy daje minę jak broń i należy jeszcze wcisnąć LPM żeby ją postawić - dobrze by było gdyby działo się to z automatu po wcisnięciu zbindowanego klawisza, ale wciąż z animacją,

- zliczanie przeciwnika zabitego miną jako kill, obecnie postać umiera ale nie liczy tego jako śmierci np śmierć od HE,

- wyłączenie tych kolorowych promieni i ustawienie nad miną sprite'a widzianego tylko przez team gracza (jak np. nad skrzynkami tutaj:  )

Czy ktoś byłby w stanie to wykonać?

+ dodatkowo pytanie:

Do spawnu miny z graczem korzystam z funkcji:

public fwHamPlayerSpawnPost(iPlayer) {
        if (is_user_alive(iPlayer)) {
                client_cmd(iPlayer,"bclmr");
        }

Czy można to zastąpić tak aby buy nie wymagał komendy autokomendy gracza?

 

[CoD Sprite] Kill Info

06.10.2018 13:10

opis

Plugin wyświetla sprite przy:

- pierwszym zabójstwie w rundzie,

- headshotcie,

- zabiciu nożem / HE,

- zabiciu osoby która zabiła cię ostatnio.

 

instalacja

Standardowa: https://amxx.pl/topi...-pluginów-amxx

zawartość archiwum sprites.rar bezpośrednio do katalogu sprites/

 

wymagane moduly

Do działania wymagany:

https://darkgl.pl/20...-hudzie-gracza/ (koniecznie wersja z załącznika z naprawionym obliczeniem pozycji)

 

screenshot

https://i.imgur.com/p8SEY7s.jpg
https://i.imgur.com/x4e7bDl.jpg