Pokaż config i log lokalnie z MySQLem działa poprawnie.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
R3X
Rejestracja: 11.12.2008Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.01.2017 17:30
O mnie
Nie zajmuję się już pisaniem pluginów amxx.
Statystyki
- Grupa: Przyjaciel
- Całość postów: 4 248
- Odwiedzin: 45 296
- Tytuł: Godlike
- Wiek: 33 lat
- Urodziny: Listopad 2, 1990
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Nie
-
Zainteresowania
Tak
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#613891 [ROZWIĄZANE] UWC3NG - błąd komendy /resetskills
Napisane przez R3X w 09.02.2014 12:05
#597934 [ROZWIĄZANE] Zapis obiektów na mapie
Napisane przez R3X w 28.12.2013 15:57
#579178 Server_frame
Napisane przez R3X w 20.10.2013 16:15
Think to Think, po to jest ten callback żeby można było ogarnąć zachowanie bytów w czasie i to jest najlepsze podejście w tym przypadku. Między wydajnością server_frame a think nie ma dużej różnicy, a decydując się na think zrobisz kod który nie tylko działa, ale i ma sens.
o set_task zapomnij, najmniejszy interwał to 0.1s (przynajmniej za 'moich czasów')
#579174 [ROZWIĄZANE] fw add to full pack
Napisane przez R3X w 20.10.2013 16:10
#579169 [ROZWIĄZANE] Jaki jest ID ( ent'a ) naboju?
Napisane przez R3X w 20.10.2013 16:05
Wystrzelone pociski nie mają bytu ani modelu w przypadku broni palnej. Silnik gry zakłada, że takie pociski poruszają się na tyle szybko by przemieścić się w dowolnej miejsce bez żadnego opóźnienia i używa Trace. W momencie strzału wywoływane jest HAM_TraceAttack i na podstawie przekazanego tam `traceresult` określane jest miejsce gdzie uderza pocisk. Jeśli to miejsce należy do zniszczalnego bytu lub potwora (np. gracza ) wtedy mamy uszkodzenia.
Masz więc 2 opcje:
- złap HAM_TraceAttack i sprawdz z traceresult czy uderzony byt to Twoja ściana
- [jeśli tylko ściana jest zniszczalna,] złap HAM_TakeDamage i sprawdź kto próbował uszkodzić Twoją ścianę
Kod nie mogę dołączyć bo od dawna już nie mam narzędzi amxxowych na kompie ale przyda Ci się <hamsadwich> i <fakemeta> + RegisterHam + get_tr2() do sprwadzenia wyniku `traceresult`
#513496 Dr stats problem
Napisane przez R3X w 10.02.2013 18:03
komendy co podałem wpisane do do server.cfg upewnią Cię, że sam server.cfg się wczytuje, a na jego końcu możesz dać
exec addons/amxmodx/configs/amxx.cfg
#513471 Dr stats problem
Napisane przez R3X w 10.02.2013 17:30
#434963 [ROZWIĄZANE] MOVETYPE_BOUNCE - jak zakonczyc odbijanie :>
Napisane przez R3X w 22.07.2012 11:12
#434851 [ROZWIĄZANE] MOVETYPE_BOUNCE - jak zakonczyc odbijanie :>
Napisane przez R3X w 21.07.2012 22:33
#428953 Miejsce patrzenia i miejsce położenia
Napisane przez R3X w 05.07.2012 21:38
#428899 Miejsce patrzenia i miejsce położenia
Napisane przez R3X w 05.07.2012 19:29
#428885 [ROZWIĄZANE] Czerwone swiatlo
Napisane przez R3X w 05.07.2012 19:11
#define TE_DLIGHT 27 // Dynamic light, effect world, minor entity effect // write_byte(TE_DLIGHT) // write_coord(position.x) // write_coord(position.y) // write_coord(position.z) // write_byte(radius in 10's) // write_byte(red) // write_byte(green) // write_byte(blue) // write_byte(brightness) // write_byte(life in 10's) // write_byte(decay rate in 10's)
ale przedłużajać life do "100" dostaniesz światło w danym punkcie, nie światło pod graczem
musiałbyś co sekundę stawiać nowe światło w originie gracza 10 razy
#428878 Informacje w HUD
Napisane przez R3X w 05.07.2012 19:03
#419522 Dokumentacja offline
Napisane przez R3X w 10.06.2012 09:47
Portek, no to sprawdź i zrób tak jak podpowiada Ci programistyczny zmysł, bez sensu jest ta dyskusja o formacie XMLa, najłatwiej jest wypluć wszystko co jest w bazie (nie na raz ) przez udostępnione metody WSu i to o tych metodach powinniśmy dyskutować [ja w sumie nie, dostałem wyraźne info że nie jestem tu potrzebny]Generalnie nie sprawdzałem jeszcze struktury bazy
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: R3X
- Regulamin