Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Czerwone swiatlo


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Albertd

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:134
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.07.2012 00:36

Czesc mam pytanie, mam fukcje ktora powoduje swiatlo pod nogami, ale nijak nie potrafie jej przerobic zeby to swiatlo zniknelo dopiero po 10 sek.
Czy ktos wie jak trzeba to przerobic? ;d


public swiatlo(ent)
{
static Float:float_origin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, float_origin);

static origin[3];
FVecIVec(float_origin, origin);

message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin, 0);
write_byte(TE_DLIGHT);
write_coord(origin[0]);
write_coord(origin[1]);
write_coord(origin[2]);
write_byte(40);
write_byte(255);
write_byte(0);
write_byte(0);
write_byte(10);
write_byte(10);
message_end();

entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 5.01);
}


Z gory dziekuje i pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#2 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 05.07.2012 07:36

message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin, 0);

na

message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin, 2);

nie jestem na 100% pewien, ale jakoś tak to szło :>

Użytkownik d0n tHe Pr0oo edytował ten post 05.07.2012 07:38

  • +
  • -
  • 1

#3 Albertd

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:134
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.07.2012 10:33

Gdy uruchamia sie ta funkcja swiatlo jest ale po sekundzie gasnie ;d. Ogolnie chodzi mi o to by swiatlo utrzymywalo sie przez 10 sek(w obszarze gracza).
  • +
  • -
  • 0

#4 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 05.07.2012 11:01

public swiatlo(ent)
{
static Float:float_origin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, float_origin);

static origin[3];
FVecIVec(float_origin, origin);

message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin, 0);
write_byte(TE_DLIGHT);
write_coord(origin[0]);
write_coord(origin[1]);
write_coord(origin[2]);
write_byte(40);
write_byte(255);
write_byte(0);
write_byte(0);
write_byte(10);
write_byte(10);
message_end();

entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 5.01);
set_task(10.0, "SwiatloOff", ent);
}

public SwiatloOff(ent)
{
static Float:float_origin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, float_origin);

static origin[3];
FVecIVec(float_origin, origin);

message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin, 2);
write_byte(TE_DLIGHT);
write_coord(origin[0]);
write_coord(origin[1]);
write_coord(origin[2]);
write_byte(40);
write_byte(255);
write_byte(0);
write_byte(0);
write_byte(10);
write_byte(10);
message_end();
}

  • +
  • -
  • 1

#5 Albertd

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:134
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.07.2012 14:45

d0n tHe Pr0oo, twoja funkcja swieci przez 3 sek, gasnie mignie i koniec, to jeszcze nie to ;P
Ja bym chcial zeby gracz przez 10 sek mial pod soba swiatlo

Użytkownik Albertd edytował ten post 05.07.2012 14:47

  • +
  • -
  • 0

#6 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 05.07.2012 19:11

#define TE_DLIGHT				   27	   // Dynamic light, effect world, minor entity effect
// write_byte(TE_DLIGHT)
// write_coord(position.x)
// write_coord(position.y)
// write_coord(position.z)
// write_byte(radius in 10's)
// write_byte(red)
// write_byte(green)
// write_byte(blue)
// write_byte(brightness)
// write_byte(life in 10's)
// write_byte(decay rate in 10's)

ale przedłużajać life do "100" dostaniesz światło w danym punkcie, nie światło pod graczem


musiałbyś co sekundę stawiać nowe światło w originie gracza 10 razy :)
  • +
  • -
  • 1

#7 Albertd

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:134
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.07.2012 22:41

Czyli ustawic taska na 10 razy ? ;d Jezeli o to chodzi to, gdy tak robie to serwer crash.
Chyba ze chodzi o cos innego. : )
  • +
  • -
  • 0

#8 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 05.07.2012 23:01

Coś w tym stylu będzie potrzebne:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "sw3356476fhd"
new times[33];

public plugin_init(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawned", 1);
}

public spawned(id){
times[id]=10;
swiatlo(id);
}

public swiatlo(ent){
if(!ent || ent>32)return 0;
static Float:float_origin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, float_origin);

static origin[3];
FVecIVec(float_origin, origin);

message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin, 0);
write_byte(TE_DLIGHT);
write_coord(origin[0]);
write_coord(origin[1]);
write_coord(origin[2]);
write_byte(40);
write_byte(255);
write_byte(0);
write_byte(0);
write_byte(10);
write_byte(10);
message_end();

if(--times[ent]>=0)set_task(1.0,"swiatlo",ent);
return 0;
}


#9 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 05.07.2012 23:06

// write_byte(brightness)

Tego raczej nie ma ;)

#10 Albertd

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:134
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.07.2012 23:42

Efekt, nie jest taki jak oczekiwalem, ale i tak jest super, troszeczke jeszcze pozmienialem by wygladalo to jak swiatlo pod graczem, i nie wyglada to najgorzej.
Mysle ze taki efekt jest wystarczajacy, chociaz jak ktos ma jeszcze jakis pomysl to mozna pw ;d

Wszystkich nagrodze punktami.
Dziekuje za pomoc.

Mozna zamknac.
  • +
  • -
  • 0

#11 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 07.07.2012 00:00

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych