Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

network - zdjęcie

network

Rejestracja: 03.09.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.03.2014 11:37
-----

#606897 3 Klasy min. Assasin

Napisane przez network w 18.01.2014 20:06

Przepraszam za post pod potem lecz nie mogę edytować już wcześniejszego postu.. Zrobiłem klasę Assasin - bez 1/1 z noża posiada 3 rakiety ma 50/255 widzialności, ale udało mi sie opanować model asasina tu daje kod. Jeden plus tego iż klasa sie komplikuje i działa. 

 

- Daje to dlatego że nie mam czasu na dokończenie klasy, a na szybko zrobiłem samą klasę z modelem, tak aby ktoś sobie przerobił to na co chce.

 

Model assasina umieszczamy w:

models/player/assasin/Assasin.mdl

Asasin sma - bez dodatków. 

 

Spoiler

 


  • +
  • -
  • 1


#606823 3 Klasy min. Assasin

Napisane przez network w 18.01.2014 15:34

klasa asasn ma błędy. jak widać nie da sie jej z komplikować :D
 

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
 
codclass_Assasin.sma(9) : error 010: invalid function or declaration
codclass_Assasin.sma(10) : error 010: invalid function or declaration
codclass_Assasin.sma(17) : error 010: invalid function or declaration
codclass_Assasin.sma(21) : error 010: invalid function or declaration
codclass_Assasin.sma(23) : error 010: invalid function or declaration
codclass_Assasin.sma(25) : error 010: invalid function or declaration
codclass_Assasin.sma(29) : error 021: symbol already defined: "cod_register_class"
codclass_Assasin.sma(34) : error 021: symbol already defined: "RegisterHam"
codclass_Assasin.sma(38) : error 021: symbol already defined: "RegisterHam"
codclass_Assasin.sma(40) : error 054: unmatched closing brace
codclass_Assasin.sma(42) : error 010: invalid function or declaration
codclass_Assasin.sma(45) : error 010: invalid function or declaration
codclass_Assasin.sma(48) : error 010: invalid function or declaration
codclass_Assasin.sma(51) : error 054: unmatched closing brace
codclass_Assasin.sma(53) : error 010: invalid function or declaration
codclass_Assasin.sma(57) : error 010: invalid function or declaration
codclass_Assasin.sma(59) : error 010: invalid function or declaration
codclass_Assasin.sma(64) : error 054: unmatched closing brace
codclass_Assasin.sma(71) : error 017: undefined symbol "powr"
codclass_Assasin.sma(71) : error 017: undefined symbol "ci"
codclass_Assasin.sma(71) : warning 215: expression has no effect
codclass_Assasin.sma(76) : error 017: undefined symbol "ilosc_rakiet_gracza"
codclass_Assasin.sma(76) : warning 215: expression has no effect
codclass_Assasin.sma(76) : error 001: expected token: ";", but found "]"
codclass_Assasin.sma(76) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_Assasin.sma(76) : fatal error 107: too many error messages on one line
 
Compilation aborted.
24 Errors.


  • +
  • -
  • 1


#606756 Prozba o 3 klas miedzy innymi Tajemniczy ninja

Napisane przez network w 18.01.2014 13:34

to mają być klasy premium??, bo na flage H zazwyczaj dodaje sie klase premium ??

 

Na razie zrobiłem klasę Samobojca bez przypisanej flagi H, bo nie wiem czy ta klasa ma być premium czy zwykła. 

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

new ma_klase[33];  //Jeżeli mamy już to dodane, nie trzeba robic tego drugi raz
new sprite_blast, sprite_white;


new const nazwa[] = "Samobojca";
new const opis[] = "Wybucha po smierci. Posiada 2 rakiety";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_FAMAS;


new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 0;

new ilosc_rakiet_gracza[33];

new poprzednia_rakieta_gracza[33];


public plugin_init() 

{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "abc");
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "abe");
	register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}


public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
}



public DeathMsg()
{
	new id = read_data(2);
	if(!ma_klase[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new Float:fOrigin[3];
	entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);

	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<=2;i++)
		iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32);
	write_byte(20);
	write_byte(0);
	message_end();
	
	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
	write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] );
	write_coord( iOrigin[2] );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] + 200 );
	write_coord( iOrigin[2] + 200 );
	write_short( sprite_white );
	write_byte( 0 );
	write_byte( 0 );
	write_byte( 10 );
	write_byte( 10 );
	write_byte( 255 );
	write_byte( 255 );
	write_byte( 100 );
	write_byte( 100 );
	write_byte( 128 );
	write_byte( 0 );
	message_end();

	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(id, "player", 200.0 , entlist, 32);
	
	for (new i=0; i <=numfound; i++)
	{	
		new pid = entlist[i];

		if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
			cod_inflict_damage(id, pid, float(get_user_health(pid)), 0.0);
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public plugin_precache()
{
	sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
	precache_model("models/rpgrocket.mdl");

        sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
	
}



public cod_class_skill_used(id)
{
	if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
	{
		client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if (is_user_alive(id))
	{
		poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
		ilosc_rakiet_gracza[id]--;

		new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
		
		entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
	
		new Ent = create_entity("info_target");
	
		entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
		entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
	
		vAngle[0] *= -1.0;
	
		entity_set_origin(Ent, Origin);
		entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
	
		entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
		entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
		entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
		entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
	
		VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
		entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
	}	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykRakiety(ent)
{
	if (!is_valid_ent(ent))
		return;

	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	

	new Float:fOrigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);	
	
	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
	
	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32); 
	write_byte(20); 
	write_byte(0);
	message_end();

	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
	
	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{		
		new pid = entlist[i];
		
		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
			continue;
		cod_inflict_damage(attacker, pid, 20.0, 0.9, ent, (1<<24));
	}
	remove_entity(ent);
}	

public ResetHUD(id)
	ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

public client_disconnect(id)
{
	new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
	while(ent > 0)
	{
		if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(ent);
		ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
	}
}


  • +
  • -
  • 1


#605549 Błąd przy kompilacji klasy

Napisane przez network w 15.01.2014 11:56

Podaj plik w linku, to ktoś skomplikuje ci klasę.
  • +
  • -
  • 1