Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prozba o 3 klas miedzy innymi Tajemniczy ninja:P

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mathew1910

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:3
  • Imię:mateusz
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 18.01.2014 09:21

Nazwa:Tajemniczy Ninja
Bronie:Gall,famas,deagl
Opis:Gdy kuca na nożu jest niewidzialny. Ma 10 dmg więcej oraz BH
Int:0
HP:30
Zrecznosc:10
wytrzymalosc:0
 
Nazwa:Killer
Bronie:M4A1,MP5,usp
Opis:Posiada 3 dynamity.1/10 na wyrzucenie broni i 10 dmg więcej
Int:20
HP:15
Zrecznosc:10
wytrzymalosc:0
 
Nazwa:Samobojca
Bronie:Ak47,Elites
Opis:wybucha po smierci.Posiada 2 rakiety
Int:20
HP:10
Zrecznosc:0
wytrzymalosc:0
 
Wszystko na Flage H
 

Użytkownik Mathew1910 edytował ten post 18.01.2014 09:30

  • +
  • -
  • 1
 T4You.pl [CoD MW3 201lvl] IP: 91.230.204.120:27015
 
 
T4You.pl [BF4 Rank Mod] IP: 91.230.204.120:27016
 
 
T4You.pl [Paint Ball] IP: 91.230.204.120:27015
 
 
T4You.pl [COD Mod 24001lvl] IP: 91.230.204.120:27015
 

#2 network

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:111
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Gniezno
Offline

Napisano 18.01.2014 13:34

to mają być klasy premium??, bo na flage H zazwyczaj dodaje sie klase premium ??

 

Na razie zrobiłem klasę Samobojca bez przypisanej flagi H, bo nie wiem czy ta klasa ma być premium czy zwykła. 

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

new ma_klase[33];  //Jeżeli mamy już to dodane, nie trzeba robic tego drugi raz
new sprite_blast, sprite_white;


new const nazwa[] = "Samobojca";
new const opis[] = "Wybucha po smierci. Posiada 2 rakiety";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_FAMAS;


new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 0;

new ilosc_rakiet_gracza[33];

new poprzednia_rakieta_gracza[33];


public plugin_init() 

{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "abc");
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "abe");
	register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}


public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
}



public DeathMsg()
{
	new id = read_data(2);
	if(!ma_klase[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new Float:fOrigin[3];
	entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);

	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<=2;i++)
		iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32);
	write_byte(20);
	write_byte(0);
	message_end();
	
	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
	write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] );
	write_coord( iOrigin[2] );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] + 200 );
	write_coord( iOrigin[2] + 200 );
	write_short( sprite_white );
	write_byte( 0 );
	write_byte( 0 );
	write_byte( 10 );
	write_byte( 10 );
	write_byte( 255 );
	write_byte( 255 );
	write_byte( 100 );
	write_byte( 100 );
	write_byte( 128 );
	write_byte( 0 );
	message_end();

	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(id, "player", 200.0 , entlist, 32);
	
	for (new i=0; i <=numfound; i++)
	{	
		new pid = entlist[i];

		if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
			cod_inflict_damage(id, pid, float(get_user_health(pid)), 0.0);
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public plugin_precache()
{
	sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
	precache_model("models/rpgrocket.mdl");

        sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
	
}



public cod_class_skill_used(id)
{
	if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
	{
		client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if (is_user_alive(id))
	{
		poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
		ilosc_rakiet_gracza[id]--;

		new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
		
		entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
	
		new Ent = create_entity("info_target");
	
		entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
		entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
	
		vAngle[0] *= -1.0;
	
		entity_set_origin(Ent, Origin);
		entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
	
		entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
		entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
		entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
		entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
	
		VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
		entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
	}	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykRakiety(ent)
{
	if (!is_valid_ent(ent))
		return;

	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	

	new Float:fOrigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);	
	
	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
	
	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32); 
	write_byte(20); 
	write_byte(0);
	message_end();

	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
	
	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{		
		new pid = entlist[i];
		
		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
			continue;
		cod_inflict_damage(attacker, pid, 20.0, 0.9, ent, (1<<24));
	}
	remove_entity(ent);
}	

public ResetHUD(id)
	ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

public client_disconnect(id)
{
	new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
	while(ent > 0)
	{
		if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(ent);
		ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
	}
}


Użytkownik network edytował ten post 18.01.2014 13:39

  • +
  • -
  • 1
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

#3 adrian26107

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Imię:adrian
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 18.01.2014 14:05

klasa premium

 


  • +
  • -
  • 0

#4 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 265
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 18.01.2014 14:19

Samobojca:

 

Spoiler


  • +
  • -
  • 0

#5 network

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:111
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Gniezno
Offline

Napisano 18.01.2014 14:26

Tu masz klase samobojce prem - testowany dziala poprawnie :D 

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <ColorChat>

new ma_klase[33];  //Jeżeli mamy już to dodane, nie trzeba robic tego drugi raz
new sprite_blast, sprite_white;


new const nazwa[] = "Samobojca (Premium)";
new const opis[] = "Wybucha po smierci. Posiada 2 rakiety";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_FAMAS;


new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 0;

new ilosc_rakiet_gracza[33];

new poprzednia_rakieta_gracza[33];


public plugin_init() 

{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "abc");
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "abe");
	register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}


public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 abc", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA
{
ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
}



public DeathMsg()
{
	new id = read_data(2);
	if(!ma_klase[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new Float:fOrigin[3];
	entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);

	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<=2;i++)
		iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32);
	write_byte(20);
	write_byte(0);
	message_end();
	
	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
	write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] );
	write_coord( iOrigin[2] );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] + 200 );
	write_coord( iOrigin[2] + 200 );
	write_short( sprite_white );
	write_byte( 0 );
	write_byte( 0 );
	write_byte( 10 );
	write_byte( 10 );
	write_byte( 255 );
	write_byte( 255 );
	write_byte( 100 );
	write_byte( 100 );
	write_byte( 128 );
	write_byte( 0 );
	message_end();

	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(id, "player", 200.0 , entlist, 32);
	
	for (new i=0; i <=numfound; i++)
	{	
		new pid = entlist[i];

		if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
			cod_inflict_damage(id, pid, float(get_user_health(pid)), 0.0);
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public plugin_precache()
{
	sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
	precache_model("models/rpgrocket.mdl");

        sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
	
}



public cod_class_skill_used(id)
{
	if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
	{
		client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if (is_user_alive(id))
	{
		poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
		ilosc_rakiet_gracza[id]--;

		new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
		
		entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
	
		new Ent = create_entity("info_target");
	
		entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
		entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
	
		vAngle[0] *= -1.0;
	
		entity_set_origin(Ent, Origin);
		entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
	
		entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
		entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
		entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
		entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
	
		VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
		entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
	}	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykRakiety(ent)
{
	if (!is_valid_ent(ent))
		return;

	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	

	new Float:fOrigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);	
	
	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
	
	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32); 
	write_byte(20); 
	write_byte(0);
	message_end();

	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
	
	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{		
		new pid = entlist[i];
		
		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
			continue;
		cod_inflict_damage(attacker, pid, 20.0, 0.9, ent, (1<<24));
	}
	remove_entity(ent);
}	

public ResetHUD(id)
	ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

public client_disconnect(id)
{
	new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
	while(ent > 0)
	{
		if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(ent);
		ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
	}
}

Użytkownik network edytował ten post 18.01.2014 14:27

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

#6 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 265
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 18.01.2014 14:28

Tajemniczy Ninja :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Tajemniczy Ninja";
new const opis[]    = "Gdy kuca na nożu jest niewidzialny. Ma 10 dmg więcej oraz BH";
new const bronie    = (1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new bool: ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);


	register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");	

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "Tajemniczy Ninja (Premium) Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    	ma_klase[id] = false;

}


//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	new button = get_user_button(id);
	if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
}

public fwPrethink_AutoBH(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return PLUGIN_CONTINUE

	if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
		new flags = pev(id, pev_flags)

		if (flags & FL_WATERJUMP)
			return FMRES_IGNORED;
		if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
			return FMRES_IGNORED;
		if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
			return FMRES_IGNORED;

		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity, velocity);
		velocity[2] += 250.0;
		set_pev(id, pev_velocity, velocity);

		set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);

	}
	return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

	if(!is_user_connected(idattacker))

		return HAM_IGNORED;

	

	if(!ma_klase[idattacker])

		return HAM_IGNORED;

	

	if(damagebits & DMG_BULLET)

	{

		cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

	}

	

	

	return HAM_IGNORED;

}


Killer:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Killer";
new const opis[]    = "Posiada 3 dynamity.1/10 na wyrzucenie broni i 10 dmg więcej";
new const bronie    = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie   = 15;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 0;
    

new ilosc_dynamitow_gracza[33];

new sprite_blast_dynamit, sprite_white_dynamit;

new bool: ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_event("HLTV", "NowaRunda_Dynamit", "a", "1=0", "2=0");

	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Dynamit", 1);


	register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");	

}

public plugin_precache()
{

	sprite_blast_dynamit = precache_model("sprites/dexplo.spr");
	sprite_white_dynamit = precache_model("sprites/white.spr");
	precache_model("models/QTM_CodMod/dynamite.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

	new entDynamit = find_ent_by_class(0, "dynamite");
	while(entDynamit > 0)
	{
		if(entity_get_edict(entDynamit, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(entDynamit);
		entDynamit = find_ent_by_class(entDynamit, "dynamite");
	}

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Killer] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}

	ilosc_dynamitow_gracza[id] = 3;
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{
        
	if(is_user_alive(id)){
		if(!ilosc_dynamitow_gracza[id])
		{
			client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie dynamity!");
		}
		else{
		
			static dynamit_gracza[33];
			if(is_valid_ent(dynamit_gracza[id]))
			{
				ilosc_dynamitow_gracza[id]--;
				
				new Float:fOrigin[3];
				entity_get_vector(dynamit_gracza[id], EV_VEC_origin, fOrigin);
				
				new iOrigin[3];
				for(new i=0;i<3;i++)
					iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
				
				message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
				write_byte(TE_EXPLOSION);
				write_coord(iOrigin[0]);
				write_coord(iOrigin[1]);
				write_coord(iOrigin[2]);
				write_short(sprite_blast_dynamit);
				write_byte(32);
				write_byte(20);
				write_byte(0);
				message_end();
				
				message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
				write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
				write_coord( iOrigin[0] );
				write_coord( iOrigin[1] );
				write_coord( iOrigin[2] );
				write_coord( iOrigin[0] );
				write_coord( iOrigin[1] + 250 );
				write_coord( iOrigin[2] + 250 );
				write_short( sprite_white_dynamit );
				write_byte( 0 );
				write_byte( 0 );
				write_byte( 10 );
				write_byte( 10 );
				write_byte( 255 );
				write_byte( 255 );
				write_byte( 100 );
				write_byte( 100 );
				write_byte( 128 );
				write_byte( 0 );
				message_end();
				
				new entlist[33];
				new numfound = find_sphere_class(dynamit_gracza[id], "player", 250.0 , entlist, 32);
				
				for (new i=0; i < numfound; i++)
				{               
					new pid = entlist[i];
					
					if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
						cod_inflict_damage(id, pid, 95.0, 0.8, dynamit_gracza[id], (1<<24));
				}
				remove_entity(dynamit_gracza[id]);
			}
			else
			{
			
				new Float:origin[3];
				entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
				
				dynamit_gracza[id] = create_entity("info_target");
				entity_set_string(dynamit_gracza[id], EV_SZ_classname, "dynamite");
				entity_set_edict(dynamit_gracza[id], EV_ENT_owner, id);
				entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
				entity_set_origin(dynamit_gracza[id], origin);
				entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
				
				entity_set_model(dynamit_gracza[id], "models/QTM_CodMod/dynamite.mdl");
				entity_set_size(dynamit_gracza[id], Float:{-16.0,-16.0,0.0}, Float:{16.0,16.0,2.0});
				
				drop_to_floor(dynamit_gracza[id]);
			}
		}
	}

}

public fwSpawn_Dynamit(id)
{
	client_disconnect(id);
	ilosc_dynamitow_gracza[id] = 3;
}


public NowaRunda_Dynamit()
{
        new ent = find_ent_by_class(-1, "dynamite");
        while(ent > 0)
        {
                remove_entity(ent);
                ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");
        }
}

public Damage_Wyrzucenie(id)
{
	new idattacker = get_user_attacker(id);

	if(!is_user_alive(idattacker))
		return;

	if(!ma_klase[idattacker])
		return;

	if(random_num(1, 10) != 1)
		return;

	client_cmd(id, "drop");
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

	if(!is_user_connected(idattacker))

		return HAM_IGNORED;

	

	if(!ma_klase[idattacker])

		return HAM_IGNORED;

	

	if(damagebits & DMG_BULLET)

	{

		cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

	}

	

	

	return HAM_IGNORED;

}


Użytkownik Dziobak? edytował ten post 18.01.2014 14:31

  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych