Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

3 Klasy min. Assasin

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 BuckeR.

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:14
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Ślunsk
Offline

Napisano 17.01.2014 19:51

1Klasa :

Nazwa : Assasin

Opis: szybki oraz ma 1/1 z noża posiada 3 rakiety ma 50/255 widzialności

Proszę o wgranie do niego tego modelu : GameBanana: Kfu's Ezio Auditore de Firenze (Skins > Counter Strike : 1.6 > Skins CT & T > Kfu's Ezio Auditore de Firenze)          

Ustawiony na flage : A

(STATY PO 0)

 

 

 

2KLASA:

Nazwa : Predator

Opis: Ma AK47 + z niego [500dmg] , Deagle + z niego [300dmg],3 rakiety oraz 5 sek. Niesmiertelnosci

Proszę o wgranie do niego modelu : http://cs.gamebanana.com/skins/126880

Ustawiony na flage:A

(Staty po 0)

 

 

 

3KLASA

Nazwa : Teletubbis

OPIS: MA M4A1 + [690dmg] z niego , AutoBH, 1/3 z noża, 3 sek niewidzialności

Proszę o wgranie do niego modelu jednego obojentnie jakiego : http://cs.gamebanana.com/skins/122895

FLAGA :A

________________________________________________________________________

Z góry dziękuję


Użytkownik BuckeR. edytował ten post 17.01.2014 19:52


#2 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 265
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 17.01.2014 20:55

Proszę klase Predator:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <ColorChat>
#include <fun>

#define CZAS_GODMOD 5 //SEKUND
#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Predator";
new const opis[]    = "Ma AK47 + z niego [500dmg] , Deagle + z niego [300dmg],3 rakiety oraz 5 sek. Niesmiertelnosci";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
	
	msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");

	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
		

}

public plugin_precache()
{

	sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
	precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

	new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
	while(entRakiety > 0)
	{
		if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(entRakiety);
		entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
	}

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Predator] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}

	ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
	ma_klase[id] = true;
	ResetHUD(id);
	return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
	 ma_klase[id] = false;
}

public cod_class_skill_used(id)
{

	if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
	}
	else
	{
		if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
		{
			client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
		}

		else
		{
			if (is_user_alive(id))
			{
				poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
				ilosc_rakiet_gracza[id]--;

				new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

				entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
				entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

				new Ent = create_entity("info_target");

				entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
				entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

				vAngle[0] *= -1.0;

				entity_set_origin(Ent, Origin);
				entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

				entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
				entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
				entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
				entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

				VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
				entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
			}
		}
	
	}
	if(!is_user_alive(id))
	return;
	if(wykorzystal[id])
	 {
	   ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc.");
	   return;
	 }
  
	wykorzystal[id] = true;
  
	set_user_godmode(id, 1);
	set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0);
	set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);
  
	message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
	write_short(CZAS_GODMOD)
	message_end()

}

public fwSpawn_Rakiety(id)
{
	if(is_user_alive(id))
		ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
}

public DotykRakiety(ent)
{
	if (!is_valid_ent(ent))
		return;

	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


	new Float:fOrigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32);
	write_byte(20);
	write_byte(0);
	message_end();

	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{
		new pid = entlist[i];

		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
			continue;
		cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
	}
	remove_entity(ent);
}
public WylaczGod(id)
{
	 if(!is_user_connected(id)) return;
  
	 set_user_godmode(id, 0);
	 set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0);
}
public ResetHUD(id)
	 wykorzystal[id] = false;
	 
	 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, 500.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, 300.0, 0.0, idinflictor, damagebits);		
	
	return HAM_IGNORED;
}

Próbowałem dodać modele ale nie wychodziło mi. Jak będę miał chwilę czasu to zrobię reszte klas.


  • +
  • -
  • 1

#3 Ender #

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:66
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Głowno
Offline

Napisano 18.01.2014 14:42

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
        
new const nazwa[]   = "Assasin";
new const opis[]    = "szybki oraz ma 1/1 z noża posiada 3 rakiety ma 50/255 widzialności";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "Ender #");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);


	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

	RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_ModelGracza" );

}

public plugin_precache()
{

	sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
	precache_model("models/rpgrocket.mdl");

	static szModel[ ] = "models/player/assasin/assasin.mdl";
	precache_model( szModel );

}

public client_disconnect(id)
{

	new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
	while(entRakiety > 0)
	{
		if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(entRakiety);
		entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
	}

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Assasin] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}

	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);

	ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    	ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

	if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
	}
	else
	{
		if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
		{
			client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
		}

		else
		{
			if (is_user_alive(id))
			{
				poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
				ilosc_rakiet_gracza[id]--;

				new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

				entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
				entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

				new Ent = create_entity("info_target");

				entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
				entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

				vAngle[0] *= -1.0;

				entity_set_origin(Ent, Origin);
				entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

				entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
				entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
				entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
				entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

				VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
				entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
			}
		}
	}

}

public fwSpawn_Rakiety(id)
{
	if(is_user_alive(id))
		ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
}

public DotykRakiety(ent)
{
	if (!is_valid_ent(ent))
		return;

	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


	new Float:fOrigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32);
	write_byte(20);
	write_byte(0);
	message_end();

	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{
		new pid = entlist[i];

		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
			continue;
		cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
	}
	remove_entity(ent);
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
	if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
	{
		cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
		SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
		return HAM_HANDLED;
	}
	return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 0;
}

public fwSpawn_ModelGracza( id )
{
	if( !is_user_alive( id ) || !ma_klase[ id ] )
		return;

	engfunc( EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc( EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id ), "model", "assasin" );
}

Proszę :) Ten model wstaw do folderu cstrike/models i powinno działać :) Tylko zmień jego nazwę na "assasin"


Użytkownik Ender # edytował ten post 18.01.2014 14:43

  • +
  • -
  • 1

DeathStreak.pl

                Pomogłem daj rep_up.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 

26.01.2014 | 50 postów


#4 network

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:111
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Gniezno
Offline

Napisano 18.01.2014 15:34

klasa asasn ma błędy. jak widać nie da sie jej z komplikować :D
 

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
 
codclass_Assasin.sma(9) : error 010: invalid function or declaration
codclass_Assasin.sma(10) : error 010: invalid function or declaration
codclass_Assasin.sma(17) : error 010: invalid function or declaration
codclass_Assasin.sma(21) : error 010: invalid function or declaration
codclass_Assasin.sma(23) : error 010: invalid function or declaration
codclass_Assasin.sma(25) : error 010: invalid function or declaration
codclass_Assasin.sma(29) : error 021: symbol already defined: "cod_register_class"
codclass_Assasin.sma(34) : error 021: symbol already defined: "RegisterHam"
codclass_Assasin.sma(38) : error 021: symbol already defined: "RegisterHam"
codclass_Assasin.sma(40) : error 054: unmatched closing brace
codclass_Assasin.sma(42) : error 010: invalid function or declaration
codclass_Assasin.sma(45) : error 010: invalid function or declaration
codclass_Assasin.sma(48) : error 010: invalid function or declaration
codclass_Assasin.sma(51) : error 054: unmatched closing brace
codclass_Assasin.sma(53) : error 010: invalid function or declaration
codclass_Assasin.sma(57) : error 010: invalid function or declaration
codclass_Assasin.sma(59) : error 010: invalid function or declaration
codclass_Assasin.sma(64) : error 054: unmatched closing brace
codclass_Assasin.sma(71) : error 017: undefined symbol "powr"
codclass_Assasin.sma(71) : error 017: undefined symbol "ci"
codclass_Assasin.sma(71) : warning 215: expression has no effect
codclass_Assasin.sma(76) : error 017: undefined symbol "ilosc_rakiet_gracza"
codclass_Assasin.sma(76) : warning 215: expression has no effect
codclass_Assasin.sma(76) : error 001: expected token: ";", but found "]"
codclass_Assasin.sma(76) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_Assasin.sma(76) : fatal error 107: too many error messages on one line
 
Compilation aborted.
24 Errors.


  • +
  • -
  • 1
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

#5 network

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:111
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Gniezno
Offline

Napisano 18.01.2014 20:06

Przepraszam za post pod potem lecz nie mogę edytować już wcześniejszego postu.. Zrobiłem klasę Assasin - bez 1/1 z noża posiada 3 rakiety ma 50/255 widzialności, ale udało mi sie opanować model asasina tu daje kod. Jeden plus tego iż klasa sie komplikuje i działa. 

 

- Daje to dlatego że nie mam czasu na dokończenie klasy, a na szybko zrobiłem samą klasę z modelem, tak aby ktoś sobie przerobił to na co chce.

 

Model assasina umieszczamy w:

models/player/assasin/Assasin.mdl

Asasin sma - bez dodatków. 

 

Spoiler

 


Użytkownik network edytował ten post 18.01.2014 20:10

  • +
  • -
  • 1
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

#6 He Is A Devil;D

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Imię:Michal
  • Lokalizacja:Glogow
Offline

Napisano 18.01.2014 23:34

Assasin:

Spoiler

 

 

 


Użytkownik He Is A Devil;D edytował ten post 18.01.2014 23:35






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych