Witam proszę o zrobienie 6 klas.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
08.03.2014 15:33
Witam proszę o zrobienie 6 klas.
22.02.2014 10:43
Witam. Bardzo chciałbym poprosić was abyście zrobili mi VIPA na CodModa.
- Dostęp do klas Vip - klasy mam na C
19.02.2014 20:54
Witam tak jak w temacie podwoiły mi sie frakcje. Poniżej daje silnik coda i cod_frakcje a także scren.
cod_frakcje
[klasa]Snajper[frakcja]Klasy \r[Zwykle\y*\r]
[klasa]Komandos[frakcja]Klasy \r[Zwykle\y*\r][klasa]Strzelec Wyborowy[frakcja]Klasy \r[Zwykle\y*\r][klasa]Medyk[frakcja]Klasy \r[Zwykle\y*\r][klasa]Wsparcie Ogniowe[frakcja]Klasy \r[Zwykle\y*\r][klasa]Saper[frakcja]Klasy \r[Zwykle\y*\r][klasa]Obronca[frakcja]Klasy \r[Zwykle\y*\r][klasa]Demolitions[frakcja]Klasy \r[Zwykle\y*\r][klasa]Rusher[frakcja]Klasy \r[Zwykle\y*\r][klasa]Spiderman[frakcja]Klasy \r[Zwykle\y*\r][klasa]Umarly[frakcja]Klasy \r[Zwykle\y*\r][klasa]CSI[frakcja]Klasy \r[Zwykle\y*\r][klasa]SZPIEG[frakcja]Klasy \r[Zwykle\y*\r][klasa]Elektryk[frakcja]Klasy \r[Zwykle\y*\r][klasa]Talib[frakcja]Klasy \r[Zwykle\y*\r][klasa]Jungler[frakcja]Klasy \r[Zwykle\y*\r][klasa]Grabiarz[frakcja]Klasy \r[Zwykle\y*\r][klasa]Gangster[frakcja]Klasy \r[Zwykle\y*\r][klasa]Powstaniec[frakcja]Klasy \r[Zwykle\y*\r][klasa]Zlodziej[frakcja]Klasy \r[Zwykle\y*\r][klasa]Amadeusz[frakcja]Klasy \r[Zwykle\y*\r][klasa]Oficer[frakcja]Klasy \r[Zwykle\y*\r][klasa]Nozownik[frakcja]Klasy \r[Zwykle\y*\r][klasa]Admiral (Premium)[frakcja]Klasy \r[Premium\y*\r]\d(7.38)[klasa]Lekarz (Premium)[frakcja]Klasy \r[Premium\y*\r]\d(7.38)[klasa]Szybcioch (Premium)[frakcja]Klasy \r[Premium\y*\r]\d(7.38)[klasa]Elitarny Snajper (Mega Premium)[frakcja]Klasy \r[Mega Premium\y*\r]\d(11.07)[klasa]Matrix (Mega Premium)[frakcja]Klasy \r[Mega Premium\y*\r]\d(11.07)[klasa]Wojskowy (Mega Premium)[frakcja]Klasy \r[Mega Premium\y*\r]\d(11.07)
15.02.2014 11:18
Jak w temacie poszukuje pluginu /raport. Plugin polega o zawiadomienie admina o odpalę i wybrania powodu jego cheatu. Jeżeli nikt nie będzie wstanie zrozumieć o co mi chodzi to z chęcią podeśle 1/2 zdjęcia.
10.02.2014 22:27
Witam.
Jak w temacie, mam problem z spadochronem w klasie. Mianowicie spadochron w takowej klasie nie działa, niby komplikuje klasę i nie pokazuje żadnych erorów. Nie wiem, może nie czyta modelu, albo jakiś błąd jest w sma klasy.
Klasa wojskowy:
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fun> new const nazwa[] = "Wojskowy (Mega Premium)"; new const opis[] = "Posiada caly czas 49 kamuflarzu,dostaje spadochron oraz zestaw granatow"; new const bronie = 1<<CSW_P228 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE; new const zdrowie = 10; new const kondycja = 12; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 6; new bool:ma_klase[33]; new bool:uzywa[33]; new para_ent[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Play"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); //register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)) { client_print(id, print_chat, "(Premium)[Wojskowy] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy, kup klase na GG: 10494236 albo 8846361 ") return COD_STOP; } set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 49); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public plugin_precache() { precache_model("models/parachute.mdl"); } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public client_PreThink(id) { //parachute.mdl animation information //0 - deploy - 84 frames //1 - idle - 39 frames //2 - detach - 29 frames if (!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return new Float:fallspeed = -100.0 new Float:frame new flags = get_entity_flags(id) if (para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND)) { uzywa[id] = false; if (get_user_gravity(id) == 0.1) set_user_gravity(id, 1.0) if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) != 2) { entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 2) entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.0) return } frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 2.0 entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame) entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame) if (frame > 254.0) { remove_entity(para_ent[id]) para_ent[id] = 0 } } if (uzywa[id]) { new Float:velocity[3] entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) if (velocity[2] < 0.0) { if(para_ent[id] <= 0) { para_ent[id] = create_entity("info_target") if(para_ent[id] > 0) { entity_set_string(para_ent[id],EV_SZ_classname,"parachute") entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id) entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_owner, id) entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW) entity_set_model(para_ent[id], "models/parachute.mdl") entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 0) entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0) } } if (para_ent[id] > 0) { entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 3) entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1) entity_set_float(id, EV_FL_frame, 1.0) entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 1.0) set_user_gravity(id, 0.1) velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) == 0) { frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 1.0 entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame) entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame) if (frame > 100.0) { entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.4) entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 1) entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0) } } } } else if (para_ent[id] > 0) { remove_entity(para_ent[id]) set_user_gravity(id, 1.0) para_ent[id] = 0 } } else if (para_ent[id] > 0 ) { remove_entity(para_ent[id]) set_user_gravity(id, 1.0) para_ent[id] = 0 } } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */