Witam proszę o zrobienie 6 klas.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Mężczyzna
08.03.2014 15:33
Witam proszę o zrobienie 6 klas.
22.02.2014 10:43
Witam. Bardzo chciałbym poprosić was abyście zrobili mi VIPA na CodModa.
- Dostęp do klas Vip - klasy mam na C
19.02.2014 20:54
Witam tak jak w temacie podwoiły mi sie frakcje. Poniżej daje silnik coda i cod_frakcje a także scren.
cod_frakcje
[klasa]Snajper[frakcja]Klasy \r[Zwykle\y*\r]
[klasa]Komandos[frakcja]Klasy \r[Zwykle\y*\r][klasa]Strzelec Wyborowy[frakcja]Klasy \r[Zwykle\y*\r][klasa]Medyk[frakcja]Klasy \r[Zwykle\y*\r][klasa]Wsparcie Ogniowe[frakcja]Klasy \r[Zwykle\y*\r][klasa]Saper[frakcja]Klasy \r[Zwykle\y*\r][klasa]Obronca[frakcja]Klasy \r[Zwykle\y*\r][klasa]Demolitions[frakcja]Klasy \r[Zwykle\y*\r][klasa]Rusher[frakcja]Klasy \r[Zwykle\y*\r][klasa]Spiderman[frakcja]Klasy \r[Zwykle\y*\r][klasa]Umarly[frakcja]Klasy \r[Zwykle\y*\r][klasa]CSI[frakcja]Klasy \r[Zwykle\y*\r][klasa]SZPIEG[frakcja]Klasy \r[Zwykle\y*\r][klasa]Elektryk[frakcja]Klasy \r[Zwykle\y*\r][klasa]Talib[frakcja]Klasy \r[Zwykle\y*\r][klasa]Jungler[frakcja]Klasy \r[Zwykle\y*\r][klasa]Grabiarz[frakcja]Klasy \r[Zwykle\y*\r][klasa]Gangster[frakcja]Klasy \r[Zwykle\y*\r][klasa]Powstaniec[frakcja]Klasy \r[Zwykle\y*\r][klasa]Zlodziej[frakcja]Klasy \r[Zwykle\y*\r][klasa]Amadeusz[frakcja]Klasy \r[Zwykle\y*\r][klasa]Oficer[frakcja]Klasy \r[Zwykle\y*\r][klasa]Nozownik[frakcja]Klasy \r[Zwykle\y*\r][klasa]Admiral (Premium)[frakcja]Klasy \r[Premium\y*\r]\d(7.38)[klasa]Lekarz (Premium)[frakcja]Klasy \r[Premium\y*\r]\d(7.38)[klasa]Szybcioch (Premium)[frakcja]Klasy \r[Premium\y*\r]\d(7.38)[klasa]Elitarny Snajper (Mega Premium)[frakcja]Klasy \r[Mega Premium\y*\r]\d(11.07)[klasa]Matrix (Mega Premium)[frakcja]Klasy \r[Mega Premium\y*\r]\d(11.07)[klasa]Wojskowy (Mega Premium)[frakcja]Klasy \r[Mega Premium\y*\r]\d(11.07)
15.02.2014 11:18
Jak w temacie poszukuje pluginu /raport. Plugin polega o zawiadomienie admina o odpalę i wybrania powodu jego cheatu. Jeżeli nikt nie będzie wstanie zrozumieć o co mi chodzi to z chęcią podeśle 1/2 zdjęcia.
10.02.2014 22:27
Witam.
Jak w temacie, mam problem z spadochronem w klasie. Mianowicie spadochron w takowej klasie nie działa, niby komplikuje klasę i nie pokazuje żadnych erorów. Nie wiem, może nie czyta modelu, albo jakiś błąd jest w sma klasy.
Klasa wojskowy:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Wojskowy (Mega Premium)";
new const opis[] = "Posiada caly czas 49 kamuflarzu,dostaje spadochron oraz zestaw granatow";
new const bronie = 1<<CSW_P228 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 12;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 6;
new bool:ma_klase[33];
new bool:uzywa[33];
new para_ent[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
//register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B))
{
client_print(id, print_chat, "(Premium)[Wojskowy] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy, kup klase na GG: 10494236 albo 8846361 ")
return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 49);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/parachute.mdl");
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public client_PreThink(id)
{
//parachute.mdl animation information
//0 - deploy - 84 frames
//1 - idle - 39 frames
//2 - detach - 29 frames
if (!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return
new Float:fallspeed = -100.0
new Float:frame
new flags = get_entity_flags(id)
if (para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND)) {
uzywa[id] = false;
if (get_user_gravity(id) == 0.1) set_user_gravity(id, 1.0)
if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) != 2) {
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 2)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.0)
return
}
frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 2.0
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
if (frame > 254.0) {
remove_entity(para_ent[id])
para_ent[id] = 0
}
}
if (uzywa[id]) {
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
if (velocity[2] < 0.0) {
if(para_ent[id] <= 0) {
para_ent[id] = create_entity("info_target")
if(para_ent[id] > 0) {
entity_set_string(para_ent[id],EV_SZ_classname,"parachute")
entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id)
entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_owner, id)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
entity_set_model(para_ent[id], "models/parachute.mdl")
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 0)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
}
}
if (para_ent[id] > 0) {
entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 3)
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(id, EV_FL_frame, 1.0)
entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 1.0)
set_user_gravity(id, 0.1)
velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) == 0) {
frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 1.0
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
if (frame > 100.0) {
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.4)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 1)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
}
}
}
}
else if (para_ent[id] > 0) {
remove_entity(para_ent[id])
set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
}
}
else if (para_ent[id] > 0 ) {
remove_entity(para_ent[id])
set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/



Moja zawartość