szukam jakiegos sposob na znalezienie id gracza po wpisaniu jego nicku na say
a dokladniej komendy
np /staty name
/staty Maci
i szuka gracza o nicku zaczynajacym sie na Maci i znajduje Maciek i pobiera jego id graca....
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź d0naciak, 16.04.2017 15:19
register_clcmd("say", "cmd_Czat"); public cmd_Czat(id) { new szZawartosc[128]; read_args(szZawartosc, 127); remove_quotes(szZawartosc); if(!equal(szZawartosc, "/codinfo", 8)) return PLUGIN_CONTINUE; new iTarget = find_player("bhl", szZawartosc[9]); if(!iTarget) { ColorChat(id, GREEN, "[COD:INFO]^x01 Nie znaleziono gracza."); return PLUGIN_HANDLED; } //... }
@edit trochę spóźniony
Przejdź do postuNapisano 16.04.2017 14:11
szukam jakiegos sposob na znalezienie id gracza po wpisaniu jego nicku na say
a dokladniej komendy
np /staty name
/staty Maci
i szuka gracza o nicku zaczynajacym sie na Maci i znajduje Maciek i pobiera jego id graca....
Napisano 16.04.2017 15:05
lecisz pętlą po wszystkich graczach i sprawdzasz nick regexem. Jak się zgadza - return id
Napisano 16.04.2017 15:13
public cmd_infectuser(id, level, cid) { if(!cmd_access(id, level, cid, 2)) return PLUGIN_HANDLED_MAIN static arg1[32] read_argv(1, arg1, 31) static target target = cmd_target(id, arg1, (CMDTARGET_OBEY_IMMUNITY|CMDTARGET_ALLOW_SELF|CMDTARGET_ONLY_ALIVE)) if(!is_user_connected(target) || g_zombie[target]) return PLUGIN_HANDLED_MAIN if(!allow_infection()) { console_print(id, "Maksymalna liczba zombie osiagnieta") return PLUGIN_HANDLED_MAIN } if(!g_gamestarted) { console_print(id, "Poczekaj na rozpoczecie gry") return PLUGIN_HANDLED_MAIN } static name[32] get_user_name(target, name, 31) console_print(id, "Zainfekowales %s", name) infect_user(target, 0) return PLUGIN_HANDLED_MAIN }
dziala dokladnie tak jak chcesz tylko musisz troche wyedytowac
Cześć
Napisano 16.04.2017 15:18
lecisz pętlą po wszystkich graczach i sprawdzasz nick regexem. Jak się zgadza - return id
nie do konca o taka kombinatoryke mi chodzilo ale juz znalazlem intrukcje za to odpowiedzilną co juz mi sie zapomnialo ;-;
https://amxx.pl/doku.../f10/cmd_target
Napisano 16.04.2017 15:19 Najlepsza odpowiedź
register_clcmd("say", "cmd_Czat"); public cmd_Czat(id) { new szZawartosc[128]; read_args(szZawartosc, 127); remove_quotes(szZawartosc); if(!equal(szZawartosc, "/codinfo", 8)) return PLUGIN_CONTINUE; new iTarget = find_player("bhl", szZawartosc[9]); if(!iTarget) { ColorChat(id, GREEN, "[COD:INFO]^x01 Nie znaleziono gracza."); return PLUGIN_HANDLED; } //... }
@edit trochę spóźniony
Napisano 16.04.2017 15:21
o kolejna ciekawa instrukcja co pierwszy raz widze, find_player duzo wiecej parametrów niz cmd_target ma dzięki
Napisano 17.04.2017 00:55
Nie myl funkcji z instrukcjami!o kolejna ciekawa instrukcja co pierwszy raz widze, find_
player duzo wiecej parametrów niz cmd_target ma dzięki
★ HTML ★ CSS ★ JAVASCRIPT ★ AJAX ★ JQUERY ★ PHP ★ C++ ★ PAWN ★ SQL ★ Objective-C++
Napisano 17.04.2017 02:10
Nie myl funkcji z instrukcjami!o kolejna ciekawa instrukcja co pierwszy raz widze, find_
player duzo wiecej parametrów niz cmd_target ma dzięki
troche bym polenizowal, mozna by tak samo petle i nazwac funkcja a wiekszosc nazywa je instrukcja
Napisano 17.04.2017 19:19
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych