Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

pobieranie id gracza po wpisaniu jego nicku na say


Najlepsza odpowiedź d0naciak, 16.04.2017 15:19

register_clcmd("say", "cmd_Czat");
 
public cmd_Czat(id)
{
new szZawartosc[128]; 
 
read_args(szZawartosc, 127);
remove_quotes(szZawartosc);
 
if(!equal(szZawartosc, "/codinfo", 8))
return PLUGIN_CONTINUE;
 
new iTarget = find_player("bhl", szZawartosc[9]);
 
if(!iTarget)
{
ColorChat(id, GREEN, "[COD:INFO]^x01 Nie znaleziono gracza.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
//...
}

@edit trochę spóźniony xD

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 tytusek

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 16.04.2017 14:11

szukam jakiegos sposob na znalezienie id gracza po wpisaniu jego nicku na say 

a dokladniej komendy

 

 

np /staty name

/staty Maci

i szuka gracza o nicku zaczynajacym sie na Maci i znajduje Maciek i pobiera jego id graca....


  • +
  • -
  • 0

#2 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 16.04.2017 15:05

lecisz pętlą po wszystkich graczach i sprawdzasz nick regexem. Jak się zgadza - return id


  • +
  • -
  • 1

#3 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:260
Offline

Napisano 16.04.2017 15:13

public cmd_infectuser(id, level, cid)
{
	if(!cmd_access(id, level, cid, 2))
		return PLUGIN_HANDLED_MAIN
	
	static arg1[32]
	read_argv(1, arg1, 31)
	
	static target
	target = cmd_target(id, arg1, (CMDTARGET_OBEY_IMMUNITY|CMDTARGET_ALLOW_SELF|CMDTARGET_ONLY_ALIVE))
	
	if(!is_user_connected(target) || g_zombie[target])
		return PLUGIN_HANDLED_MAIN
	
	if(!allow_infection())
	{
		console_print(id, "Maksymalna liczba zombie osiagnieta")
		return PLUGIN_HANDLED_MAIN
	}
	
	if(!g_gamestarted)
	{
		console_print(id, "Poczekaj na rozpoczecie gry")
		return PLUGIN_HANDLED_MAIN
	}
			
	static name[32] 
	get_user_name(target, name, 31)
	
	console_print(id, "Zainfekowales %s", name)
	infect_user(target, 0)
	
	return PLUGIN_HANDLED_MAIN
}

dziala dokladnie tak jak chcesz tylko musisz troche wyedytowac


  • +
  • -
  • 1

Cześć


#4 tytusek

    Czempion

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 16.04.2017 15:18

lecisz pętlą po wszystkich graczach i sprawdzasz nick regexem. Jak się zgadza - return id

nie do konca o taka kombinatoryke mi chodzilo ale juz znalazlem intrukcje za to odpowiedzilną co juz mi sie zapomnialo ;-;

https://amxx.pl/doku.../f10/cmd_target


  • +
  • -
  • 0

#5 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 16.04.2017 15:19   Najlepsza odpowiedź

register_clcmd("say", "cmd_Czat");
 
public cmd_Czat(id)
{
new szZawartosc[128]; 
 
read_args(szZawartosc, 127);
remove_quotes(szZawartosc);
 
if(!equal(szZawartosc, "/codinfo", 8))
return PLUGIN_CONTINUE;
 
new iTarget = find_player("bhl", szZawartosc[9]);
 
if(!iTarget)
{
ColorChat(id, GREEN, "[COD:INFO]^x01 Nie znaleziono gracza.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
//...
}

@edit trochę spóźniony xD


  • +
  • -
  • 1

#6 tytusek

    Czempion

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 16.04.2017 15:21

o kolejna ciekawa instrukcja co pierwszy raz widze, find_player duzo wiecej parametrów niz cmd_target ma dzięki


  • +
  • -
  • 0

#7 Master Yoga

    Support Team | Mocarz

  • Support Team

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:275
  • Lokalizacja:Magistrala Adresowa
Offline

Napisano 17.04.2017 00:55

o kolejna ciekawa instrukcja co pierwszy raz widze, find_
player duzo wiecej parametrów niz cmd_target ma dzięki

Nie myl funkcji z instrukcjami!
  • +
  • -
  • 0

HTML ★ CSS ★ JAVASCRIPT ★ AJAX ★ JQUERY ★ PHP ★ C++ ★ PAWN ★ SQL ★ Objective-C++


MKW0tb8.pngMKW0tb8.pngMKW0tb8.png


#8 tytusek

    Czempion

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 17.04.2017 02:10

 

o kolejna ciekawa instrukcja co pierwszy raz widze, find_
player duzo wiecej parametrów niz cmd_target ma dzięki

Nie myl funkcji z instrukcjami!

 

troche bym polenizowal, mozna by tak samo petle i nazwac funkcja a wiekszosc nazywa je instrukcja 


  • +
  • -
  • 0

#9 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 986
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.04.2017 19:19

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych