Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Why So Serious? - zdjęcie

Why So Serious?

Rejestracja: 26.08.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.08.2013 17:10
*****

#561814 [ROZWIĄZANE] Poszukuję #include

Napisane przez Why So Serious? w 08.08.2013 14:47

Ale to tak nie działa. Include colorchat np pozwala na uywanie colorchata w pluginie i nie musi byc dodawane do modules ini... Te includy sa potrzebne jedynie do kompilacji

 

przyklad dzialajacego diablo. Oto modules.ini

Spoiler


  • +
  • -
  • 1


#537660 [ROZWIĄZANE] Bidy

Napisane przez Why So Serious? w 26.04.2013 16:35

Witam. Od półroku nie robiłem żadnych pluginów ani nic i coś co kiedyś działało teraz nie chce.mianowicie. W modzie mam skille ,ktore aktywowane sa bindami..

te bindy mozna automatycznie sobie poustawiac uzywajac prostego menu. teraz ja niby ktos probuje cos sobie zbindowac to jakby sie automatycznei to blokowało. ktoś mi powie ocb i jak temu zaradzić

 

 

Z góry dizeki


  • +
  • -
  • -1


#466463 Questy zombie mod

Napisane przez Why So Serious? w 12.10.2012 07:29

Witam. Dziś postanowiłem wam udostępnić mały plugin mojego autorstwa a mianowicie questy do zombie moda.
Jakiś czas temu dałem ten plugin pewnej osobie a ona zaczeła go sprzedawać co jest baaardzo nie fair.

W 100% autorem nie jestem bo sam silnik i naliczanie postepu wycianałem z jakiegoś moda.

Mamy w wykonania 18 misji za ,które otrzymujemy AmmoPacki oraz EXP .
UWAGA! Exp czyli ,że zombie musi być z Gxp Modem
Ew. potem przerobie ,zeby to nie bylo konieczne jak ktoś będzie chciał.


Komendy:
/m /misja /q /quest


Dołączona grafika


Jednak ,żeby to działało musimy lekko zedytować naszego GunXpModa i Zombie

A więc otwieramy GxpMod.sma i szukamy i w public plugin_natives()
dodajemy
 register_native("zm_daj_mu_xp", "native_dodaj_user_xp", 1);


a potem na koncu
public native_dodaj_user_xp(id, amount)
{
PlayerXp[id] += amount;
check_level(id)
}


teraz wchodzimy w silnik zombie
i szukamy public plugin_natives()
dodajemy
 register_native("zp_add_ammo_packs", "native_dodaj_user_ammo_packs", 1)  


i na koncu
public native_dodaj_user_ammo_packs(id, amount)
{
g_ammopacks[id] += amount;
}


Przekompilowac i wgrac na serwer


Prosiłbym moderatora o lekka edycje tematu i dodanie tych odnosników. ( sorki ja się w tym nie orientuje ); >

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5


#465547 [ROZWIĄZANE] Nie działa jedna frakcja

Napisane przez Why So Serious? w 09.10.2012 05:29

pytałeś o wskazówkę to Cie chciałem czegoś nauczyć byś nie był kolejnym gościem ,który sam nic nie bedzie umail zrobic.
A tak btw , czwarta frakcja też nie może działać bo zlę definijesz menu z nich. Tzn było dobrze to pozmieniałeś za dużo nazw ; )

Na klopot z klasami i ich ladowaniem i klopot zmuleniem serwa tez jest rozwiazanie. Jak zainteresoway pisz gg 1308250
Lap tu swoje sma

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#465141 Barbarzynca Ograniczenia Ladowania

Napisane przez Why So Serious? w 07.10.2012 14:51

Wyszukaj funkcje "pulibc call_cast(id)"
Poszukaj tam "barbarzynca" lub jesli korzystasz z Diablo by Stachu poszukaj "wiking"

I tam masz podmiane liczb
  • +
  • -
  • 1


#464302 [ROZWIĄZANE] Przypisanie maksymalnych obrazen dla klasy i zmienna od rundy

Napisane przez Why So Serious? w 05.10.2012 07:55

korzystasz z diablo stacha ,takze zrob warunek w fwtakedamage
if(player_class[idattacker] == Twoja_klasa && damage > 60) damage = 60.0

  • +
  • -
  • 1


#464300 [ROZWIĄZANE] Player_damreduction

Napisane przez Why So Serious? w 05.10.2012 07:50

http://amxx.pl/topic...wiekszeniu-lvl/
Tutaj sebul w miare ladnie to opisał. Jeśli dalej nie wiesz co i jak . To napisz co konkretnie chcesz zrobic
  • +
  • -
  • 3


#464299 Usuwanie klasy [DIABLO BY STACHU]

Napisane przez Why So Serious? w 05.10.2012 07:47

Jestem zwolennikiem tego ,aby kazdy nauczyl sie robic wszytskiego sam.
Wytluamcze ci jak to zrobic. Jak sie poswiecisz to czegos sie nauczysz a jak nie to dalej ebdzies zo wsyztsko musial prosic innych.
A wiec
znajdz i usun predatora z

enum ( NONE = 0 ...usun "pred"
new Race[ILE_KLAS] pamietja o , i "
new race_heal[ILE_KLAS] tutaj wylicz ,ktory byl predator i usun jego hp startowe
[/sma[

teraz znajdz wszytskie
pred

i usuwaj wraz z laczonymi z nimi funkcjami np
case Pred:predator1(id)   

musisz wywalic to cale bo jest to wywolanie odnosnie mocy predatora

znajdz w public_init [sma]check_medic4
i wywal ( to odnosnie wh)

i pozostanie ci wywalenie go z menu

Mam nadzieje ,ze cps wyniesiesz z teog poradnika.
Uwzgledij fakt ,ze jest rano ,takze moglem sie zaplatac w tlumaczeniu ; ))
Pozdro
  • +
  • -
  • 2


#464298 Totem co x sekund

Napisane przez Why So Serious? w 05.10.2012 07:32

Zapewne korzystasz z Diablo Stacha wiec ,zeby Ci w glowie nie pomieszac zrobimy dodatkowego publica

najpierw znajdz wywolanie skad totemu
np
if (player_b_heal[id] > 0) item_totemheal(id)


Zeby bylo latwo i lopatologicznie podmienimy nazwy

dodajemy

public nazwa_publica(id) /// w tym przyadu anzwa powinna byc item_totemheal
{
if (player_class[id] == Izual && freeze_ended && is_user_alive(id))
{
new xD = floatround(halflife_time()-wait1[id])
new czas = 12- xD
if (halflife_time()-wait1[id] <= 12)
{
client_print(id, print_center, "Za %d sek mozesz uzyc mocy!", czas)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else {
nazwa_publica_wywolaj(id) /// np item_totemheal_wywolaj(id)
wait1[id]=floatround(halflife_time())
}


}
return PLUGIN_HANDLED
}


Teraz item_totemheal(id) - te glowne do totemow troche trzeba edytowac
zamien nazwe na podana wczesniej w wywolaiue np item_totemheal_wywolaj(id)

i usun w nim blokady uzywania
	if (used_item[id])
{
hudmsg(id,2.0,"Leczacy Totem mozesz uzyc raz na runde!")
return PLUGIN_CONTINUE
}

used_item[id] = true



W tym dodanym publicu ustawiasz cza spo ilu mozna uzywac
  • +
  • -
  • 2