Ale to tak nie działa. Include colorchat np pozwala na uywanie colorchata w pluginie i nie musi byc dodawane do modules ini... Te includy sa potrzebne jedynie do kompilacji
przyklad dzialajacego diablo. Oto modules.ini
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez Why So Serious? w 08.08.2013 14:47
Ale to tak nie działa. Include colorchat np pozwala na uywanie colorchata w pluginie i nie musi byc dodawane do modules ini... Te includy sa potrzebne jedynie do kompilacji
przyklad dzialajacego diablo. Oto modules.ini
Napisane przez Why So Serious? w 26.04.2013 16:35
Witam. Od półroku nie robiłem żadnych pluginów ani nic i coś co kiedyś działało teraz nie chce.mianowicie. W modzie mam skille ,ktore aktywowane sa bindami..
te bindy mozna automatycznie sobie poustawiac uzywajac prostego menu. teraz ja niby ktos probuje cos sobie zbindowac to jakby sie automatycznei to blokowało. ktoś mi powie ocb i jak temu zaradzić
Z góry dizeki
Napisane przez Why So Serious? w 12.10.2012 07:29
register_native("zm_daj_mu_xp", "native_dodaj_user_xp", 1);
public native_dodaj_user_xp(id, amount)
{
PlayerXp[id] += amount;
check_level(id)
}
register_native("zp_add_ammo_packs", "native_dodaj_user_ammo_packs", 1)
public native_dodaj_user_ammo_packs(id, amount)
{
g_ammopacks[id] += amount;
}
Napisane przez Why So Serious? w 09.10.2012 05:29
Napisane przez Why So Serious? w 07.10.2012 14:51
Napisane przez Why So Serious? w 05.10.2012 07:55
Napisane przez Why So Serious? w 05.10.2012 07:50
Napisane przez Why So Serious? w 05.10.2012 07:47
i wywal ( to odnosnie wh)
enum ( NONE = 0 ...usun "pred"
new Race[ILE_KLAS] pamietja o , i "
new race_heal[ILE_KLAS] tutaj wylicz ,ktory byl predator i usun jego hp startowe
[/sma[
teraz znajdz wszytskiepred
i usuwaj wraz z laczonymi z nimi funkcjami np
case Pred:predator1(id)
musisz wywalic to cale bo jest to wywolanie odnosnie mocy predatora
znajdz w public_init [sma]check_medic4
Napisane przez Why So Serious? w 05.10.2012 07:32
if (player_b_heal[id] > 0) item_totemheal(id)
public nazwa_publica(id) /// w tym przyadu anzwa powinna byc item_totemheal
{
if (player_class[id] == Izual && freeze_ended && is_user_alive(id))
{
new xD = floatround(halflife_time()-wait1[id])
new czas = 12- xD
if (halflife_time()-wait1[id] <= 12)
{
client_print(id, print_center, "Za %d sek mozesz uzyc mocy!", czas)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else {
nazwa_publica_wywolaj(id) /// np item_totemheal_wywolaj(id)
wait1[id]=floatround(halflife_time())
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
if (used_item[id])
{
hudmsg(id,2.0,"Leczacy Totem mozesz uzyc raz na runde!")
return PLUGIN_CONTINUE
}
used_item[id] = true