Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Przypisanie maksymalnych obrazen dla klasy i zmienna od rundy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 kijkol

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Witów
Offline

Napisano 27.09.2012 15:08

Witam.
1.Otóż nie mam pojęcia gdzie i jak mam zmienić, aby np. klasa łowca miała maksymalny dmg z broni (każdej) 50 dmg nie zależnie czy trafie HS'a czy nie maksymalne trafienie ma zadać 50 dmg(Nie licząc zręczności u przeciwnika).

2.Zmienna, która liczy ile jest rund, a potem jak jest 3 runda to mogę wykonać.

Myślałem nad takim rozwiązaniem.
Zrobić zmienna runda
w roundstart dać runda[id]++
a niżej dać
if runda[id]>3 && player_class....
{
i tutaj wykonanie
}

Dobrze rozumuję?
  • +
  • -
  • 0

#2 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2073
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 27.09.2012 15:12

2.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new ilosc_rund;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_logevent("Round_Start",2,"1=Round_Start");
}
public Round_Start()
{
for(new id=1;id<33;id++)
{
ilosc_rund++
if(ilosc_rund >= 3)
{
//funkcja
}
}
}


Tu masz wszystko :)
  • +
  • -
  • 1

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#3 kijkol

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Witów
Offline

Napisano 27.09.2012 16:03

okey dzięki.
Lap +
Teraz jeszcze 1 pytanko i można zamknac
  • +
  • -
  • 0

#4 Why So Serious?

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:44
  • Lokalizacja:WWA
Offline

Napisano 05.10.2012 07:55

korzystasz z diablo stacha ,takze zrob warunek w fwtakedamage
if(player_class[idattacker] == Twoja_klasa && damage > 60) damage = 60.0

  • +
  • -
  • 1

#5 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 05.10.2012 14:35

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych