Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Mod

Questy zombie mod

Zombie Mod questy misje zombiemod

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 Why So Serious?

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:44
  • Lokalizacja:WWA
Offline

Napisano 12.10.2012 07:29

*
Popularny

Witam. Dziś postanowiłem wam udostępnić mały plugin mojego autorstwa a mianowicie questy do zombie moda.
Jakiś czas temu dałem ten plugin pewnej osobie a ona zaczeła go sprzedawać co jest baaardzo nie fair.

W 100% autorem nie jestem bo sam silnik i naliczanie postepu wycianałem z jakiegoś moda.

Mamy w wykonania 18 misji za ,które otrzymujemy AmmoPacki oraz EXP .
UWAGA! Exp czyli ,że zombie musi być z Gxp Modem
Ew. potem przerobie ,zeby to nie bylo konieczne jak ktoś będzie chciał.


Komendy:
/m /misja /q /quest


Dołączona grafika


Jednak ,żeby to działało musimy lekko zedytować naszego GunXpModa i Zombie

A więc otwieramy GxpMod.sma i szukamy i w public plugin_natives()
dodajemy
 register_native("zm_daj_mu_xp", "native_dodaj_user_xp", 1);


a potem na koncu
public native_dodaj_user_xp(id, amount)
{
PlayerXp[id] += amount;
check_level(id)
}


teraz wchodzimy w silnik zombie
i szukamy public plugin_natives()
dodajemy
 register_native("zp_add_ammo_packs", "native_dodaj_user_ammo_packs", 1)  


i na koncu
public native_dodaj_user_ammo_packs(id, amount)
{
g_ammopacks[id] += amount;
}


Przekompilowac i wgrac na serwer


Prosiłbym moderatora o lekka edycje tematu i dodanie tych odnosników. ( sorki ja się w tym nie orientuje ); >

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5

#2 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 884
Czempion

  • Postów:5165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 12.10.2012 10:10

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

Mody > Zombie > Poradniki/Łatki

do

Mody > Zombie > Pluginy
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.


#3 TheRock

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 232
Wszechwidzący

  • Postów:402
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Zloczew
Offline

Napisano 12.10.2012 14:13

Nie wiem dlaczego ale mi jakoś tych misji nie wczytuje tzn nie działa żadna komenda /m /q
  • +
  • -
  • 0

#4 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 884
Czempion

  • Postów:5165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 12.10.2012 14:19

Nie wiem dlaczego ale mi jakoś tych misji nie wczytuje tzn nie działa żadna komenda /m /q

bo komendy są takie:
/misje, /m, /z, /zadanie

register_clcmd("say /misje", "menu_questow");
register_clcmd("say /m", "menu_questow"); 
register_clcmd("say /z", "menu_questow"); 
register_clcmd("say /zadanie", "menu_questow");

  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.


#5 Smoke_1

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:52
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Elbląg
Offline

Napisano 04.12.2012 00:23

Kiedy będzie wersja bez expa??
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

 

Sieć Serwerów Cs 1.6 http://Cs-Sfera.pl


#6 shakerek

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:167
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 05.12.2012 16:33

Niestety nie działa, na dodatek wyskakuje errorek przy kompilacji :S

error 017: undefined symbol "menu_addtxt"

#7 TheRock

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 232
Wszechwidzący

  • Postów:402
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Zloczew
Offline

Napisano 06.12.2012 18:16

Niestety nie działa, na dodatek wyskakuje errorek przy kompilacji :S

error 017: undefined symbol "menu_addtxt"

Też miałem taki problem ściągnąłem od nowa compilera i było dobrze
  • +
  • -
  • 0

#8 maclaw01

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:81
  • Imię:wa
  • Lokalizacja:wa
Offline

Napisano 20.08.2013 10:20

Sorki, że pytam. 

Jaki jest główny plugin ZOmbie moda??

Wbijałem to już do kliku pluginów ale, nigdzie nie było zmiennej g_ammopacks ...

Proszę o pomoc.


  • +
  • -
  • 0

JestMega.pl i Wszystko Jasne ;)


#9 Rodowity

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 21.10.2013 13:26

Powie mi ktoś, dlaczego po dodaniu wszystkiego, all ładnie śmiga lecz TT nie może wybrać broni?!

 

Posiada tylko Glocka, gdzie leży błąd?!

 

Opis jest taki że po dodaniu CT może wybrać broń a TT nie, lecz jak się staniemy zombie To nagle Menu wyskakuje wtf?!


Użytkownik Rodowity edytował ten post 21.10.2013 13:35

  • +
  • -
  • 0

#10 Pietras11

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:518
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Gniezno
Offline

Napisano 21.10.2013 13:35

Źle skonfigurowałeś gunxp moda nie pamiętam ale chyba Zombie_Swarm musisz odkomentować(usunąć //).


  • +
  • -
  • 0

#11 Rodowity

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 21.10.2013 13:38

Gdybyś mógł wszystko ładnie opisać byłbym wdzięczny. ++


  • +
  • -
  • 0

#12 Pietras11

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:518
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Gniezno
Offline

Napisano 21.10.2013 13:46

 

[Commenting/uncommenting MODS.]

=================================================================================*/
/*Normal mod,means simple cs style, without other mods.*/
//#define NORMAL_MOD
 
/*Uncomment it if you are using Zombie Swarm and comment other.*/
#define ZOMBIE_SWARM
 
/*Uncomment it if you are using Zombie Infection style mods and comment other.*/
//#define ZOMBIE_INFECTION
 
/*================================================================================
[Uncomment it if ZOMBIE_INFECTION and select zombie style MOD.]
=================================================================================*/
//#define ZOMBIE_BIOHAZARD
//#define ZOMBIE_PLAGUE
/*================================================================================
[End of MODS.]
=================

W Scrypting masz gunxpmod_cfg i tam musisz odkomentować #define ZOMBIE_PLAGUE i #define ZOMBIE_INFECTION. Najlepiej Pokaż jak Ty masz.


  • +
  • -
  • 0

#13 Rodowity

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 21.10.2013 14:01

 

/*================================================================================

[Commenting/uncommenting MODS.]
=================================================================================*/
/*Normal mod,means simple cs style, without other mods.*/
#define NORMAL_MOD
 
/*Uncomment it if you are using Zombie Swarm and comment other.*/
//#define ZOMBIE_SWARM
 
/*Uncomment it if you are using Zombie Infection style mods and comment other.*/
#define ZOMBIE_INFECTION
 
/*================================================================================
[Uncomment it if ZOMBIE_INFECTION and select zombie style MOD.]
=================================================================================*/
//#define ZOMBIE_BIOHAZARD
#define ZOMBIE_PLAGUE
/*================================================================================
[End of MODS.]
=================================================================================*/

ZPA 1.6.1

 

Ja wgram kopie gunxpmod.sma i amxx to nagle działa, jak dodam te 

"register_native("zm_daj_mu_xp", "native_dodaj_user_xp", 1);" to d*pa.


Użytkownik Rodowity edytował ten post 21.10.2013 14:02

  • +
  • -
  • 0

#14 Rodowity

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 22.10.2013 11:40

Ok naprawiłem, pomogę jeżeli ktoś będzie chciał:

do cfg trzeba wstawić:

 

[Commenting/uncommenting MODS.]

=================================================================================*/
/*Normal mod,means simple cs style, without other mods.*/
//#define NORMAL_MOD
 
/*Uncomment it if you are using Zombie Swarm and comment other.*/
//#define ZOMBIE_SWARM
 
/*Uncomment it if you are using Zombie Infection style mods and comment other.*/
#define ZOMBIE_INFECTION
 
/*================================================================================
[Uncomment it if ZOMBIE_INFECTION and select zombie style MOD.]
=================================================================================*/
//#define ZOMBIE_BIOHAZARD
#define ZOMBIE_PLAGUE
/*================================================================================
[End of MODS.]
=================================================================================*/

a później wraz gunxpmod.sma i cfg skomplikować lokalnie i wszystko działa. :)

Teraz tylko zostało, jak dodać nowy poziom oraz nową broń i będzie dobrze. ^_^


Użytkownik Rodowity edytował ten post 22.10.2013 11:41

  • +
  • -
  • 0

#15 Rodowity

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 24.10.2013 10:28

Niestety po paru rundach TT znów nie może wybrać broni, no kurde co jest zgrane?!?!?!?!


  • +
  • -
  • 0

#16 ???

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:34
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 30.04.2015 11:49

Witam mam jedno pytanie czy by ktoś mógł mi ten plugin przerobić żeby te misje były pod serwer basebuilder +skill mod tylko nagrody by były expa do skill moda tylko.?


  • +
  • -
  • 0

Masz sprawę? Pisz GG/Steam


GG: 43782512

Profil steam - http://steamcommunity.com/id/fb19985


#17 skorpius

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:316
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 30.04.2015 21:51

Tak ale byś musiał podać sma skill moda
  • +
  • -
  • 0

4680134.png


#18 ???

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:34
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 21.05.2015 23:26

Witam mam prośbę czy by ktoś mi ten plugin zrobił pod serwer BaseBuilder z samym Gunxpmodem?

 

I nagrody by były sam exp do gunxpmoda.


  • +
  • -
  • 0

Masz sprawę? Pisz GG/Steam


GG: 43782512

Profil steam - http://steamcommunity.com/id/fb19985


#19 Mi@po

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:32
  • GG:
  • Imię:Miłosz
  • Lokalizacja:Rynek
Offline

Napisano 22.05.2015 05:42

Witam mam prośbę czy by ktoś mi ten plugin zrobił pod serwer BaseBuilder z samym Gunxpmodem?

 

I nagrody by były sam exp do gunxpmoda.

Jakiego BaseBuilder używasz?


  • +
  • -
  • 0

I am for justice.


#20 ???

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:34
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 22.05.2015 12:54

 

Witam mam prośbę czy by ktoś mi ten plugin zrobił pod serwer BaseBuilder z samym Gunxpmodem?

 

I nagrody by były sam exp do gunxpmoda.

Jakiego BaseBuilder używasz?

 

 

ProBaseBuilder 7.2 (Edytowana wersja 6.5.3)


  • +
  • -
  • 0

Masz sprawę? Pisz GG/Steam


GG: 43782512

Profil steam - http://steamcommunity.com/id/fb19985






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Zombie Mod, questy, misje, zombiemod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych