Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Dodawanie frakcji do Opisu Klas

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 29.12.2013 00:20

*
Popularny

Witam pisze ten poradnik, dla osób, którym się nie chce przez chwile pomyśleć.

Dobra tak więc zaczynamy, mam nadzieje że zrobiliście to ? http://amxx.pl/topic...osoby/?p=209383 jeżeli nie to zrób to a potem przystąp do poniższego poradnika.

 

Szukamy w kodzie tego :

public OpisKlasy(id)
{
    new menu = menu_create("Wybierz klase:", "OpisKlasy_Handle");
    for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
    menu_additem(menu, nazwy_klas[i]);
    menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
    menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
    menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
    menu_display(id, menu);
    
    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}

public OpisKlasy_Handle(id, menu, item)
{
    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
    
    if(item++ == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    new bronie[320];
    for(new i=1, n=1; i <= 32; i++)
    {
        if((1<<i) & bronie_klasy[item])
        {
            new weaponname[22];
            get_weaponname(i, weaponname, 21);
            replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " ");
            if(n > 1)    
            add(bronie, charsmax(bronie), ",");
            add(bronie, charsmax(bronie), weaponname);
            n++;
        }
    }
    
    new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU];
    format(opis, charsmax(opis), "\yKlasa: \w%s^n\yInteligencja: \w%i^n\yZdrowie: \w%i^n\yWytrzymalosc: \w%i^n\yKondycja: \w%i^n\yBronie:\w%s^n\yDodatkowy opis: \w%s^n%s", nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]);
    show_menu(id, 1023, opis);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}


i podmieniamy na to :

public OpisKlasy(id)
{    
    new menu = menu_create("Wybierz klase:", "OpisKlase_Frakcje");
    for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
    {
        if(!is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){
            menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i])
        }
    }
    
    menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
    menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
    menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
    menu_display(id, menu);
}

public OpisKlase_Frakcje(id, menu, item)
{
    if(item == MENU_EXIT){
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    new data[65], iName[64]
    new acces, callback
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
    
    new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "OpisKlasy_Handle");
    
    new klasa[50],szTmp[5];
    for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
    {
        if(equali(data,frakcja_klas[i])){
            format(klasa, charsmax(klasa), "%s", nazwy_klas[i]);
            num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp));
            menu_additem(menu2, klasa,szTmp);
        }
    }
        
    menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
    menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
    menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
    menu_display(id, menu2);
    
    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
    
    menu_destroy(menu);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}


public OpisKlasy_Handle(id, menu, item)
{
    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
    
    if(item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    new data[65], iName[64]
    new acces, callback
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
    
    item = str_to_num(data);
    
    new bronie[320];
    for(new i=1, n=1; i <= 32; i++)
    {
        if((1<<i) & bronie_klasy[item])
        {
            new weaponname[22];
            get_weaponname(i, weaponname, 21);
            replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " ");
            if(n > 1)    
            add(bronie, charsmax(bronie), ",");
            add(bronie, charsmax(bronie), weaponname);
            n++;
        }
    }
    
    new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU];
    format(opis, charsmax(opis), "\yKlasa: \w%s^n\yInteligencja: \w%i^n\yZdrowie: \w%i^n\yWytrzymalosc: \w%i^n\yKondycja: \w%i^n\yBronie:\w%s^n\yDodatkowy opis: \w%s^n%s", nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]);
    show_menu(id, 1023, opis);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

 

I powinno śmigać ^^

 

Pozdrawiam


  • +
  • -
  • 11

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#2 lolek1111

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:20
  • Imię:Krzychu xd
  • Lokalizacja:Wawa
Offline

Napisano 19.01.2014 17:44

mozna jakis ss ?
  • +
  • -
  • 0
[url=http://www.gametracker.comserver_info/80.72.41.99:27040/][img]http://cache.www.gametracker.com/

#3 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 21.01.2014 23:26

A jaki tu SS? Jest to samo co w wyborze frakcji tylko że do opisu klas ^^


  • +
  • -
  • 1

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#4 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 271
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 21.01.2014 23:43

Hehe, wreszcie ktoś udostępnił tą modyfikacje osobom którzy nie wiedzieli jak zrobić :)

 

Oczywiście plusik dla ciebie, dobra robota.


  • +
  • -
  • 0

#5 prezes.

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:166
  • Imię:artur
  • Lokalizacja:kuchary
Offline

Napisano 15.03.2014 09:32

Mógł by ktoś dać kod który będzie pobierać frakcje z cod_frakcje.ini  


  • +
  • -
  • 0

#6 Split

    Programista

  • Power User

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:490
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 24.03.2014 15:35

No nareszcie ktoś to napisał, sam takie coś miałem napisać ale ale nie było czasu.

Oczywiście +


  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D


#7 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 24.03.2014 16:31

No nareszcie ktoś to napisał, sam takie coś miałem napisać ale ale nie było czasu.

Oczywiście +

 

5 minut roboty :X


  • +
  • -
  • 1

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#8 FunnyeRss

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:30
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Piła / Poland
Offline

Napisano 09.06.2014 06:53

Sry za odkop, będzie czytało z pliku cod_frakcje.ini ?


  • +
  • -
  • 0

#9 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 13.06.2014 21:48

Sry za odkop, będzie czytało z pliku cod_frakcje.ini ?

 

Przerabiasz public WybierzKlase i gotowe, wystarczy pomyśleć ^^


  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#10 FunnyeRss

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:30
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Piła / Poland
Offline

Napisano 14.06.2014 07:24

 

Sry za odkop, będzie czytało z pliku cod_frakcje.ini ?

 

Przerabiasz public WybierzKlase i gotowe, wystarczy pomyśleć ^^

 

W jaki sposób? Podaj konkretnie, bo ja jestem zielony.


  • +
  • -
  • 0

#11 Split

    Programista

  • Power User

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:490
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 29.06.2014 21:34

Ale fajne :D

Znalazłem literówkę, a oto ona: public OpisKlase_Frakcje(id, menu, item)

zamienić na public OpisKlasy_Frakcje(id, menu, item)

 

Pozdrawiam


  • +
  • -
  • -2

LoL, 500 postów ;D


#12 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 29.06.2014 22:32

Nie ma tu żadnej literówki. Jak byś zauważył, to w spoilerze 2 jest

new menu = menu_create("Wybierz klase:", "OpisKlase_Frakcje");

a nie

new menu = menu_create("Wybierz klase:", "OpisKlasy_Handle");

Więc się wszystko zgadze  :facepalm2:


  • +
  • -
  • 0

#13 Split

    Programista

  • Power User

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:490
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 30.06.2014 12:23

ohhh, nie zauważyłem, przepraszam ;D


  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych