Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

asterdm22 - zdjęcie

asterdm22

Rejestracja: 12.06.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.03.2014 16:38
-----

#280027 Klasa inżynier - Stawianie działka

Napisane przez DarkGL w 09.08.2011 10:40

Jest to klasa z cod mod dark edition przerobiona do nowego coda może ona stawiać działko które strzela do przeciwników

http://www.youtube.com/watch?v=fqTQZK67DQU

Cvary:
// ile procent daje jedno uderzenie w działko (przy budowaniu)
inzynier_percent 4
// ile hp ma dzialko
inzynier_health 600
//ile dmg zadaje dzialko przy trafieniu podajemy liczbę rzeczywistą !
inzynier_damage 15.0

Wersja że tylko przeciwnik może rozwalić ci działko:
Załączony plik  codclass_inzynier.sma   17,55 KB  2123 Ilość pobrań
  codclass_inzynier.amxx
Załączony plik  codclass_inzynier.amxx   23,18 KB  415 Ilość pobrań


Wersja że każdy może rozwalić działko:
Załączony plik  codclass_inzynier.sma   17,09 KB  707 Ilość pobrań
  codclass_inzynier.amxx
Załączony plik  codclass_inzynier.amxx   22,7 KB  123 Ilość pobrań



models do folderu models i sounds do folderu sounds
Załączony plik  modele i dzwieki.rar   102,86 KB  10942 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 48


#445318 CodMod 4001lvl by Eragon

Napisane przez eragon1122 w 12.08.2012 23:00

Siema,przedstawiam wam moją pierwszą paczke amxx!

Nowy CodMod 4001lvl by Eragon

Różnorodność klas i perków!


Dołączona grafika
Plik plugins-codmod.ini:
;Call of Duty Mod
QTM_CodMod.amxx
;Klasy
codclass_snajper.amxx
codclass_Zamachowiec.amxx
codclass_wsparcieogniowe.amxx
codclass_Wartownik.amxx
codclass_Szpieg.amxx
codclass_szeregowy.amxx
codclass_Strateg.amxx
codclass_rebeliant.amxx
codclass_powstaniec.amxx
codclass_PijanyGrabarz.amxx
codclass_partyzant.amxx
codclass_Oficer.amxx
codclass_Nozownik.amxx
codclass_NovMayer.amxx
codclass_medyk.amxx
codclass_konspirant.amxx
codclass_kamikadze.amxx
codclass_Granadier.amxx
codclass_Dowodca.amxx
codclass_Aspekt_artylerii.amxx

;Perki
codperk_adrenalina.amxx
codperk_apteczka.amxx
codperk_autodestrukcja.amxx
codperk_awpsnajper.amxx
codperk_butykomandosa.amxx
codperk_butysnajpera.amxx
codperk_butyszturmowego.amxx
codperk_dynamit.amxx
codperk_eliminatorrozrzutu.amxx
codperk_fartstrzelca.amxx
codperk_kamizelkanasa.amxx
codperk_kamuflaz.amxx
codperk_maksymalneskupienie.amxx
codperk_modulodrzutowy.amxx
codperk_morfina.amxx
codperk_nabojekapitana.amxx
codperk_nabojeninjy.amxx
codperk_nabojepulkownika.amxx
codperk_nanokamizelka.amxx
codperk_notatkikapitana.amxx
codperk_notatkininjy.amxx
codperk_notatkisapera.amxx
codperk_nozkomandosa.amxx
codperk_ogranicznikrozrzutu.amxx
codperk_pancerzneomexowy.amxx
codperk_platynowenaboje.amxx
codperk_podrecznikszpiega.amxx
codperk_podwojnakamizelka.amxx
codperk_przysposobienieobronne.amxx
codperk_rozblysk.amxx
codperk_tajemnicaadmirala.amxx
codperk_tajemnicagenerala.amxx
codperk_tajemnicawojskowa.amxx
codperk_tarczaswat.amxx
codperk_tytanowenaboje.amxx
codperk_weterannoza.amxx
codperk_wykrywaczmetali.amxx
codperk_wyposazeniewsparcia.amxx
codperk_wyszkoleniesanitarne.amxx
codperk_wytrenowanyweteran.amxx
codperk_wzmocnionakamizelka.amxx
codperk_zaskoczeniewroga.amxx
codperk_zwinnepalce.amxx
codperk_zawodowyrusher.amxx
codperk_bezlikammo.amxx
codperk_krytycznenaboje.amxx
codperk_ksiegaexpa.amxx
codperk_mistrzostrza.amxx
codperk_mistrzscouta.amxx
codperk_radartelegrafisty.amxx
codperk_tajemnicazabojcy.amxx
codperk_twardybaniak.amxx

; Pluginy
OddajPerk.amxx               ; /daj, /oddaj (perk)
cod_shop.amxx                ; SKLEP COD
cod_xpv2.amxx                ; Dodatkowy exp za pake      
afkbombtransfer.amxx         ; Plugin przenosi bombę od gracza gdy gracz ktory ma pake jest afk
admin_spec_esp.amxx          ; niezyjacy admin ma wh wlaczenie wylaczenie opcji w consoli "esp_toggle"
ptb.amxx              ; Plugin który balansuje, wyrównuje drużyny
Galileo.amxx              ; autovotemap na serverze
c4timer.amxx                 ; czas do wybuchu bomby
raty.amxx                    ; Wymuszenie u graczy interp i ratow
pokazuj.amxx                 ; Info w Say
adminlisten.amxx             ; admin widzi wszystko co sie pisze
admin_check.amxx             ; Lista adminow ON-LINE po wpisaniu /admin
polski_cs.amxx               ; Polskie napisy typu CT Wygrali Runde?
abd.amxx         ; Widzisz ile zabrales przeciwnikowi hp
afkkisss.amxx                ; Kickowanie afkerow

Dołączona grafika


/klasa - wybór klasy
/klasy - lista klas
/perk - informacje o perku
/perki - otwiera menu opisów
/drop | /wyrzuc - wyrzucasz perk
/reset - restartujesz statystyki
/staty - pokazuje aktualne statystyki
/pomoc - wyświetla pomoc
/sklep - wyświetla sklep
/daj - dajesz komuś perk

Dołączona grafika

KLASY:
*Zwykłe:

1.snajper-150 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)
2.Zamachowiec-Podczas kucania jest niewidzialny
3.wsparcie ogniowe-Posiada dwie rakiety
4.Wartownik-Dostaje Deagle + 25 dmg do niego i +15 wytrzymalosci
5.Szpieg-Posiada mundor wroga!
6.szeregowy-Co runde dostaje losowa bron
7.Strateg-Posiada 1/6 na zabicie ze Scouta, dostaje Deagle
8.rebeliant-1/5 szansy na natychmiastowe zabicie z USP lub GLOCK'a
9.powstaniec-Ma 5 sekund niesmiertelnosci co runde, dodatkowe 30 procent obrazen z mac10
10.Pijany Grabarz-Posiada Famasa, AK47, Flesh. Ma 1x mine
111.partyzant-Zmniejszona widocznosc, ma smoka flesha i P90
12.Oficer-Ma wiecej HP,Dostaje Deagla +60 szybkosci
13.Nozownik-1/1 z PPM, niewidzialny poczas kucania
14.NovMayer-Zabija Jedym ciosem z noza + jest szybszy !
15.konspirant-Ciche kroki
16.kamikadze-Posiada cztery rakiety
17.Granadier-Ma dynamit, ktory moze podlozyc raz na runde, posiada 5 granatow
18.medyk-Posiada dwie apteczki
19.saper-Posiada 3 miny
**Premium: AdminFlag H

20.Dowodca-Ma mniejsza widocznosc z MP5
21.Aspekt artylerii-Ma 1/3 z AWP + Duzo hp


PERKI:
1.adrenalina
2.apteczka
3.autodestrukcja
4.awp snajper
5.buty komandosa
6.buty snajpera
7.buty szturmowego
8.dynamit.amxx
9.eliminator rozrzutu
10.fart strzelca
11.kamizelka nasa
12.kamuflaz
13.maksymalne skupienie
14.modul odrzutowy
15.morfina
16.naboje kapitana
17.naboje ninjy
18.naboje pulkownika.amxx
19.nano kamizelka.amxx
20.notatki kapitana.amxx
21.notatki ninjy.amxx
22.notatki sapera.amxx
23.noz komandosa.amxx
24.ogranicznik rozrzutu.amxx
25.pancerz neomexowy.amxx
26.platynowe naboje.amxx
27.podrecznik szpiega.amxx
28.podwojna kamizelka.amxx
29.przysposobienie obronne.amxx
30.rozblysk.amxx
31.tajemnica admirala.amxx
32.tajemnica generala.amxx
33.tajemnica wojskowa.amxx
34.tarcza swat
35.tytanowe naboje
36.weteran noza
37.wykrywacz metali
38.wyposazenie wsparcia
39.wyszkolenie sanitarne
40.wytrenowany weteran
41.wzmocniona kamizelka
42.zaskoczenie wroga
43.zwinne palce
44.zawodowy rusher
45.bezlik ammo
46.krytyczne naboje
47.ksiega expa
48.mistrz ostrza
49.mistrz scouta
50.radar telegrafisty
51.tajemnica zabojcy
52.twardy baniak
53.wytrenowany rekrut

OPIS PERKÓW:

1.Za kazdego fraga dostajesz 50 hp
2.Raz na runde mozesz sie uleczyc
3.Natychmiastowa smierc twoja i wrogow w twoim otoczeniu
4.Natychmiastowe zabicie z AWP
5.Dostajesz 60 kondycji
6.Dostajesz 25 kondycji
7.Nie slychac twoich krokow
8.Mozesz podlozyc jeden dynamit co runde
9.Usuwa rorzut broni
10.Masz 1/x szans na natychmiastowe zabicie z USP/GLOCK
11.Dostajesz 30 wytrzymalosci
12.Twoja widocznosc spada do X
13.Za kazdego fraga dostajesz dodatkowe 20 doswiadczenia
14.Wyrzuca cie z sila 666(+inteligencja), modul laduje sie co 4 sekundy
15.Masz 1/X szans na odrodzenie sie po smierci
16.Zadajesz 40 procent obrazen wiecej, tracisz 30 zdrowia
17.Twoje zdrowie regeneruje sie o X procent zadanych obrazen
18.Zadajesz 10(+int) obrazen wiecej
19.Jestes odporny na wszystkie umiejetnosci oraz perki. Trudna do zdobycia.
20.Odbijasz X pociskow na runde
21.Mozesz wykonac skok w powierzu
22.Masz 2 miny co runde
23.Natychmiastowe zabicie z noza
24.Zmniejsza rorzut broni
25.Masz 1/X szans na odbicie pocisku
26.Zadajesz X obrazen wiecej
27.Masz 1/X szans na zadanie 100(+inteligencja) obrazen z HE. Posiadasz ubranie wroga
28.Dostajesz X wytrzymalosci
29.Dostajesz 20 wytrzymalosci
30.Uzyj, aby oslepic wrogow w promieniu 250(+inteligencja)
31.Za kazdego fraga dostajesz 20 hp oraz pelen magazynek
32.Zadajesz 100(+inteligencja) obrazen z HE
33.Dostajesz 10 wytrzymalosci. Masz 1/X szans na oslepienie wroga
34.Jestes odporny na miny, rakiety oraz dynamit
35.Zadajesz 5(+int) obrazen wiecej
36.Zadajesz dodatkowe 40(+inteligencja) obrazen nozem
37.Widzisz miny
38.Masz 2 rakiety co runde
39.Co 5 sekund dostajesz 10 HP
40.Dostajesz 100 Zdrowia oraz tracisz 30 kondycji
41.Dostajesz X wytrzymalosci
42.Atakujac wroga od tylu zadajesz podwojne obrazenia
43.Natychmiastowe przeladowanie
44.Masz 1/X szansy na zabicie z M3
45.Masz nielimitowana amunicje
46.Masz 1/3 szans na zadanie przeciwnikowi 3 razy wiekszych obrazen
47.Za kazdego fraga dostajesz dodatkowe 200 doswiadczenia
48.Co runde dostajesz X nozy do rzucania
49.Masz 1/X szans na natychmiastowe zabicie ze scout'a
50.Widzisz wrogow na radarze
51.Nie slychac twoich krokow i masz 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z AWP
52.Nie dostajesz obrazen od strzalu w glowe
53.Dostajesz 50 Zdrowia oraz tracisz 18 kondycji

Dołączona grafika
Zawartość pliku Nowy CodMod by Eragon.rar wkleić do folderu cstrike.


Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 26


#595518 Mały problem - Awans klasy

Napisane przez vaulT w 22.12.2013 23:26

Spoiler

 

Sprawdz




#509265 [ROZWIĄZANE] Lvl na wejściu

Napisane przez Vasto_Lorde w 31.01.2013 20:37

Proszę. Jakieś bugi - pisz.

EDIT: Powiedziałeś powiedzmy 100 lvl, tak zrobiłem. Jak chcesz cvarem to ustawiać to pisz.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#450975 [ROZWIĄZANE] Banowanie nicku

Napisane przez glut w 24.08.2012 17:31

Pluginu nie znalazłem ale możesz zrobić tak :)

w users.ini

"nick" "hasło" "z" "a"

i gościu nie wejdzie bez hasła :)

// Jednak znalazłem :)

http://amxx.pl/topic...anowanie-nickow
  • +
  • -
  • 1


#433514 [ROZWIĄZANE] Nowe Modele

Napisane przez White w 18.07.2012 09:56

"models/w_m4a1.dml" "models/new/w_m4a12.mdl"
"models/v_m4a1.dml" "models/new/v_m4a12.mdl"

Daj końcówkę .mdl a nie jakieś .dml
  • +
  • -
  • 3


#257586 Awanse klas

Napisane przez Goliath w 10.06.2011 19:48

Na prośbę jednego z użytkowników zrobiłem system awansowania klas. Doszedłem do tego drogą prób i błędów, więc kod może nie być w pełni optymalny, ale przynajmniej działa Dołączona grafika.

Uwaga! Wymagana znajomość pojęcia "kompilacja lokalna". Jeżeli nie wiesz, co to jest, odwiedź ten temat - http://amxx.pl/topic...ilowac-pluginy/

1. Otwieramy plik QTM_CodMod.sma.
2. Do zmiennych globalnych dodajemy:
new awanse[MAX_ILOSC_KLAS+1][3], awansuje_do[MAX_ILOSC_KLAS+1], awansuje_z[MAX_ILOSC_KLAS+1];
new ilosc_awansow;

3. Na koniec pliku dopisujemy:
public ZarejestrujAwans(plugin, params)
{
if(params != 9)
return PLUGIN_CONTINUE;

if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)
return -1;

pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;

new awans_z = get_param(1);
awansuje_do[awans_z] = ilosc_klas;
awansuje_z[ilosc_klas] = awans_z;
ilosc_awansow++;
awanse[ilosc_awansow][1] = ilosc_klas;
awanse[ilosc_awansow][0] = awans_z;
awanse[ilosc_awansow][2] = get_param(2);
get_string(3, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
get_string(4, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);

bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(5);
zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(8);
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(9);

return ilosc_klas;
}

public ZnajdzAwans(Z, Do)
{
new Return;
for(new i=1; i<=ilosc_awansow; i++)
{
if(awanse[i][0] == Z && awanse[i][1] == Do)
{
Return = i;
break;
}
}
return Return;
}

public JestAwansem(klasa)
{
new bool:jest;
for(new i=1; i<=ilosc_awansow; i++)
{
if(awanse[i][1] == klasa)
{
jest = true;
break;
}
}
return jest;
}

4. Do publica plugin_natives dodajemy:
register_native("cod_register_advance", "ZarejestrujAwans");

5. Zmieniamy public WybierzKlase na:
public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");

new klasa[50], dana_klasa, numer[10];
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(JestAwansem(i))
continue;
WczytajDane(id, i);
dana_klasa = i;

for(; ;)
{
if(awansuje_do[dana_klasa] && poziom_gracza[id] >= awanse[ZnajdzAwans(dana_klasa, awansuje_do[dana_klasa])][2])
{
dana_klasa = awansuje_do[dana_klasa];
WczytajDane(id, dana_klasa);
}
else break;
}
formatex(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[dana_klasa], poziom_gracza[id]);
num_to_str(dana_klasa, numer, 9);
menu_additem(menu, klasa, numer);
}

WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);

client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}

6. Zmieniamy public WybierzKlase_Handle na:
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new data[65], name[65], acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, 64, name, 64, callback)
item = str_to_num(data);

if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

nowa_klasa_gracza[id] = item;

if(klasa_gracza[id])
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
else
{
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

7. W publicu SprawdzPoziom, po ZapiszDane(id), dopisujemy:
	if(awansuje_do[klasa_gracza[id]])
{
if(poziom_gracza[id] >= awanse[ZnajdzAwans(klasa_gracza[id], awansuje_do[klasa_gracza[id]])][2])
{
set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Osiagajac poziom %i, awansowales do klasy %s!", poziom_gracza[id], nazwy_klas[awansuje_do[klasa_gracza[id]]]);
nowa_klasa_gracza[id] = awansuje_do[klasa_gracza[id]];
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
ZapiszDane(id);
}
}

Jeżeli chcesz, aby na nową klasę przechodził poziom, exp, statystyki itd., zastąp w/w funkcję tą:
		if(awansuje_do[klasa_gracza[id]])
{
if(poziom_gracza[id] >= awanse[ZnajdzAwans(klasa_gracza[id], awansuje_do[klasa_gracza[id]])][2])
{
set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Osiagajac poziom %i, awansowales do klasy %s!", poziom_gracza[id], nazwy_klas[awansuje_do[klasa_gracza[id]]]);
new temp_int = inteligencja_gracza[id], temp_zdr = zdrowie_gracza[id], temp_kon = kondycja_gracza[id], temp_wyt = wytrzymalosc_gracza[id], temp_exp = doswiadczenie_gracza[id], temp_lvl = poziom_gracza[id];
nowa_klasa_gracza[id] = awansuje_do[klasa_gracza[id]];
UstawNowaKlase(id);
poziom_gracza[id] = temp_lvl;
doswiadczenie_gracza[id] = temp_exp;
wytrzymalosc_gracza[id] = temp_wyt;
zdrowie_gracza[id] = temp_zdr;
kondycja_gracza[id] = temp_kon;
inteligencja_gracza[id] = temp_int;
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
ZapiszDane(id);
}
}

8. Zapisujemy i kompilujemy plik. Otwieramy plik include/codmod.inc. Dopisujemy na koniec tego pliku to, a następnie go zapisujemy:
native cod_register_advance(z_klasy, od_levela, const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);

9. Wszystko jest już gotowe, ale nie mamy zdefiniowanych żadnych awansów. Teraz się tym zajmiemy. Zacznę od omówienia parametrów natywu cod_register_advance.
z_klasy - id klasy, kt&#243;ra ma awansować w tą klasę,
od_levela - wymagany level do awansu,
Reszta parametr&#243;w nie r&#243;żni się od tych z cod_register_class
10. Klasę, w którą będzie się awansować tworzymy praktycznie tak samo, jak zwykłą. Musimy tylko użyć natywu cod_register_advance, zamiast cod_register_class. Użycie natywu wygląda tak:
cod_register_advance(cod_get_classid("Snajper"), 60, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

I teraz w stworzoną przez nas klasę, będzie awansować inna klasa - Snajper, po osiągnięciu 60 poziomu. A to plik .sma przykładowej klasy - Elitarnego Snajpera:
Załączony plik  codawans_elitesnajper.sma   1,4 KB  1787 Ilość pobrań
  codawans_elitesnajper.amxx

Gotowiec:
Załączony plik  awanse.sma   41,62 KB  1675 Ilość pobrań
  awanse.amxx

Dodatki/alternatywne wersje:
- Wersja kompatybilna z frakcjami DarkGL'a - http://amxx.pl/topic...post__p__262120
- Klasy nie awansują, ale odblokowywują się po osiągnięciu danego poziomu na danej klasie - http://amxx.pl/topic...post__p__259522
- Klasy nie awansują, ale odblokowywują się po osiągnięciu danego poziomu na danej klasie (jeżeli mamy wgrane frakcje) - http://amxx.pl/topic...post__p__262954
- Informacje o awansach w menu /klasy - http://amxx.pl/topic...post__p__263164

Mam nadzieję, że coś zrozumieliście i nie będziecie mieli problemów ze zrobieniem tego na swoim CoD'zie Dołączona grafika.
  • +
  • -
  • 75


#209264 Dodawanie frakcji - 2 sposoby

Napisane przez DarkGL w 25.01.2011 17:44

Witam
poradnik napisany w szkole także będę go jeszcze poprawiał ;)
pokaże tu dwa sposoby dodania frakcji do nowego coda
I sposób jest bardziej czasochłonny ale daje potem łatwiejszą rozbudowę (chyba)
II sposób jest chyba prostszy ale tylko chyba ;)

I sposób

Spoiler


II sposób

Spoiler



Zrobione przez DarkGL dla AMXX.PL
Zakaz używanie, kopiowania i innego wykorzystywania treści bez zgody autora. Wszelkie prawa zastrzeżone. ©

  • +
  • -
  • 126


#189630 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez QTM. Peyote w 18.11.2010 18:56

testyq.png

Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW.
Główną zmianą jest budowa moda.
Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami.

Podziękowania dla:
MieTeK - za grafa.
Szyfrant - za testa.
testbs.png

say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /perki - Otwiera menu opisów perków.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.
say /reset - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.
say /pomoc - Tajne.
testue.png

cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom.
cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
testhm.png

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.
Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

testdi.png
(Tylko dla skrypterów)

forward cod_perk_changed(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku
------------------------------*/


forward cod_class_changed(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy
------------------------------*/


forward cod_perk_enabled(id, wartosc);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
------------------------------*/


forward cod_class_enabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_class_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji
------------------------------*/
testkdr.png
(Tylko dla skrypterów)

native cod_get_user_xp(id);
/*------------------------------
Zwraca doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_level(id);
/*------------------------------
Zwraca poziom gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_points(id)
/*------------------------------
Zwraca punkty gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_xp(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_class(id);
/*------------------------------
Zwraca klase gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0);
/*------------------------------
Ustawia klase gracza,
jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast
------------------------------*/


native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/


native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_points_to_health(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_points_to_intelligence(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_points_to_trim(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_points_to_stamina(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
/*------------------------------
Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji
------------------------------*/


native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]);
/*------------------------------
Zwaca numer perku o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_perks_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc perkow
------------------------------*/


native cod_get_perk_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]);
/*------------------------------
Zwaca numer klasy o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_classes_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc klas
------------------------------*/

native cod_get_class_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe klasy do Return
------------------------------*/


native cod_get_class_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis klasy do Return
------------------------------*/


native cod_give_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie
------------------------------*/


native cod_take_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania
------------------------------*/


native cod_set_user_shield(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia tarcze gracza.
------------------------------*/


native cod_set_user_nightvision(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia noktowizor gracza.
------------------------------*/


native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
------------------------------*/


native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
/*------------------------------
Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer
------------------------------*/    


native cod_get_level_xp(poziom);
/*------------------------------
Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu
------------------------------*/
testpx.png testyi.png
----------------> Link
Załączony plik  CodMod.rar   965,15 KB  39663 Ilość pobrań

Poprawiona wersja zapisu do pliku vault -> [cod nowy] Call of Duty: MW Mod %5BUPDATE%5D - post #328

Ostatnie zmiany:
  • Naprawione natywy cod_get_class_name i cod_get_class_desc i błąd z pojawiającą się informacją o zdobyciu poziomu.05.01.11-17:03
  • Usunięte bugi crashujące serwer, dodane 5 nowych natyw&#243;w, blokowanie podnoszenia broni w stylu starego CodModa12.12.10-17:00
  • Dodane param_convert do get_perk_name/desc i get_class_name/desc oraz dodane poprzednie zmiany do *.amxx24.11.10-20:03
  • Naprawiony błąd z brakiem fraga za zabicie z rakiety, miny i dynamitu21.11.10-19:07
  • Usunięty client_cmd z pętli i dodany natyw cod_get_user_level21.11.10-12:07
  • Naprawiony perk notatki sapera i poprawiona funkcja UstawPerk19.11.10-12:35
  • Naprawiony natyw cod_get_perkid19.11.10-21:44
  • Usunięty bug z niewłaściwą losową wartością perku. Od teraz cod_perk_enabled wysyła numer perku, a cod_class_enabled numer klasy19.11.10-18:51
  • Dodana klasa Admirał(dawny Rambo) i naprawiony perk Tajemnica Generała.[sup]19.11.10-16:06
  • Poprawiony plik "codmod.inc" i małe zmiany. [sup]19.11.10-15:00
Zgłaszajcie bugi i zaglądajcie co jakiś czas czy nie ma łatek.
  • +
  • -
  • 323


#50826 Diablo Mod 5.9l [SQL]

Napisane przez Miczu w 21.03.2009 16:33

Diablo Mod 5.9l


Słynny DiabloMod już po polsku z nowymi postaciami levelami!

Instalacja:
Plik dbmod_5.9l.amxx do addons/amxmodx/plugins
Plik dbmod_5.9l.sma do addons/amxmodx/scripting
Archiwum "dbmod folder&models.rar" wypakować do cstrike. (nowy model)

Otwieramy w edytorze tekstowym plik amxmodx/configs/plugins.ini i dopisujemy na samym końcu: dbmod_5.9l.amxx

Cvary:
diablo_xpbonus ilość expa za zabicie standardowo ustawione na 7
diablo_xpbonus2 ilość expa za wykonania celu misji standardowo ustawione na 50
diablo_durability Tracisz wytrzymałość za każde obrażenia ? Ile za każdym razem
diablo_spawnchance 1/x szansa na zrespienia worka
SaveXp 1/0 zapisywanie doświadczenia
diablo_classes abcdefgh - które klasy maja być dostępne
diablo_avg  1 - zaczynanie od sredniej serwera (liczonego od lvl 1)
diablo_dmg_exp - za ile zabranego hp wrogowi dostaje sie 1 exp (domyslnie 20, 0 - off)

Cvary do SQL'a:
diablo_sql_host
diablo_sql_user
diablo_sql_pass
diablo_sql_database
diablo_sql_table

Komendy:
/komendy (pokazuje wszystkie komendy diablomoda)
/pomoc (tego chyba nie muszę tłumaczyć)
/czary (pokazuje menu z statystykami)
/rune (pokazuje menu sklepu możemy w nim ulepszać rożne przedmioty lub kupić księgę doświadczenia)
/reset (resetuje wszystkie punkty rozdane w statystykach)
/klasa (dzięki tej komendzie możemy zmienić swoja klasę)
/item lub /przedmiot (pokazuje informacje na temat przedmiotu tzn co robi itp.)
/drop (wyrzuca przedmiot)
/savexp (zapisywanie doświadczenia)
/klasy (wyświetla opis postaci)
/gracze - już naprawione

Nowosci:

-Naprawdę dużo optymalizacji
-każda klasa ma własny czar, który niezależny od itemu - noz (automatycznie)
-mnich - mur (5s)
-mag - fireball (5s, 3s jak ma stafa)
-zabojca - niewidzialnosc z nozem (10s)
-paladyn - golden bullet, +2 nabój w magazynku co daje instant hs (10s)
-lowca - gratis HE (5s)
-necro - pochłanianie zwłok wroga dla 20 hp
-ninja - +50 do speeda (10s)
- barba - odbija +2 naboi od niego (5s)
-wybór jakie klasy można wybrać
-zaczynanie gry od średniej serwera
-gdy jesteś w powietrzu archwing cię nie rani
-więcej, ale nie pamiętam

Informacje o modzie - dla chętnych - konsola 'mod' - tak by było w modzie upamiętnione osoby co szczególnie pomogły.


WAŻNE

dbmod +5.8 potrzebuje amxx'a 1.8.1 do poprawnego działania (wcześniejsze wersje maja błąd w bibliotece obsługujacej sql'a i w efekcie pojawiają sie crashe)

Jak sie nie pojawia menu wyboru klasy (/klasa) to znaczy ze jest problem z połączeniem sie do sql'a błędy z sql'a sa w folderze amxmodx/logs/diablo.log

Diablo Mod 5.9a zmiany:
- szybka poprawka w czasie gdy ten post był w połowie zrobiony xD
Diablo Mod 5.9b zmiany:
-każda klasa ma własna średnia - nie ma ze jak dużo gra np. łowcą a nikt ninja (same lvle 1) to nowy gracz ma ninje z lvl 15
Diablo Mod 5.9c zmiany:
-balance ninji (oslabienie) oraz paladyna(wzmocnienie - zmiana skilla - zamiast popychanie, odbijanie pociskow)
-2 nowe itemy (odbijanie pociskow)
-naprawa buga z wzmacnianiem itemow (fajne ze daliscie mi o tym znac... wcale... bug z 5.8 jeszcze :zly: )
-zmiana czaru zabujcy na niewidzialnosc
-skrocenie czasu rzucania czarow przez klasy

Diablo Mod 5.9e zmiany:
- int necro zwieksza leczone hp
- MEGA OPTYMALIZACJE SQL

Diablo Mod 5.9f zmiany:
- /klasa sama sie uruchamiala gdy nie trzeba bylo xD

Diablo Mod 5.9g zmiany:
- bug niewidzialnosci zabojcy

Diablo Mod 5.9h zmiany:
- nie poprawialem buga tym razem (bo juz nie ma :>)
- teraz nie trzeba trzymac E by czarowac skilla (dla tych co mieli problem z uruchamianiem itemow)
- necro zadaje dodatkowe obrazenia + maly wampiryzm

Diablo Mod 5.9i zmiany:
- Balans barby i paladyna (oslabienie i ograniczenie skillow)

Diablo Mod 5.9j zmiany:
- BUG (niestety) z skilem paladyna - nie tracilo sie magicznych pociskow gdy sie strzelalo w sciane (juz nie ma tak dobrze)

Diablo Mod 5.9k zmiany:
- BUG -kusza nie zadawala dmg

Diablo Mod 5.9l zmiany:
- BUG -zabijanie 2 trafieniami

Konfiguracja SQL'a Tutaj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 65