Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#41
Napisano 26.06.2011 17:58
#42
Napisano 26.06.2011 18:01
#43
Napisano 26.06.2011 18:07
Wszystko działa na 100%. Prawdopodobnie coś źle dodałeś lub nie dodałeś w ogóle.nie wiem czemu ale mi nie działa, robię wszystko tak jak napisałeś i nawet wziąłem plik sma snajpera którego dodałeś w załączniku jak dobijam do wyznaczanego lvlu to nic sie nie dzieje.
#44
Napisano 26.06.2011 18:27
#45
Napisano 26.06.2011 18:33
#46
Napisano 26.06.2011 19:37
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Elitarny Rusher";
new const opis[] = "1/3 szansa na zabicie przeciwka,nowa broń";
new const bronie = 1<<CSW_M3 | 1<<CSW_XM1014;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 85;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_advance(cod_get_classid("Rusher"), 50, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_M3 && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_XM1014 && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Co zrobiłem tutaj źle, że nie chce sie skompilować?
#47
Napisano 26.06.2011 20:28
Popularny
Szczerze to nie wiem. Zależy od tego, kiedy te crashe występują (jeżeli byłoby to, to co powiedziałeś, serwer najprawdopodobniej by ci się crashował w czasie inicjalizacji pluginu, czyli na początku mapy). Na twoim miejscu jednak bym tak nie robił.@Goliath mam pytanko bo w cod_register_advance dałem random_num żeby samo wybrało na którym poziomie ma awansować ii czy to może spowodać crashe ? Od kilku tygodni szukam przyczyny i kiedy myślałem że to killstreaki to byłem w błędzie
@16922: Załóż nowy temat. Błędy twojego pluginu nie mają związku z moją modyfikacją.
Dodano 28 czerwiec 2011 - 18:57:
Dodatek - Informacje o awansach w menu /klasy
Taka mała rzecz, można powiedzieć - kosmetyczna
1. Otwieramy plik QTM_CodMod.sma.
2. W publicu OpisKlasy_Handle znajdujemy:
format(opis, charsmax(opis), "\yKlasa: \w%s^n\yInteligencja: \w%i^n\yZdrowie: \w%i^n\yWytrzymalosc: \w%i^n\yKondycja: \w%i^n\yBronie:\w%s^n\yDodatkowy opis: \w%s^n%s", nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]);
3. Pod tym dodajemy:
if(awansuje_z[item])
format(opis, charsmax(opis), "%s^n\yAwansuje z: \w%s (Wymagany poziom: %i)", opis, nazwy_klas[awansuje_z[item]], awanse[ZnajdzAwans(awansuje_z[item], item)][2]);
if(awansuje_do[item])
format(opis, charsmax(opis), "%s^n\yAwansuje do: \w%s (Wymagany poziom: %i)", opis, nazwy_klas[awansuje_do[item]], awanse[ZnajdzAwans(item, awansuje_do[item])][2]);
4. Kompilujemy plik i gotowe!
PS. Dziękuję za przyklejenie tematu.
Użytkownik Goliath edytował ten post 28.06.2011 19:02
#48
Napisano 04.07.2011 14:29
/tmp/textZpbg5c.sma(280) : warning 217: loose indentation
/tmp/textZpbg5c.sma(660) : error 035: argument type mismatch (argument 2)
/tmp/textZpbg5c.sma(668) : error 035: argument type mismatch (argument 2)
/tmp/textZpbg5c.sma(687) : error 008: must be a constant expression; assumed zero
/tmp/textZpbg5c.sma(687) : warning 218: old style prototypes used with optional semicolumns
/tmp/textZpbg5c.sma(689) : error 021: symbol already defined: "menu_setprop"
/tmp/textZpbg5c.sma(694) : error 021: symbol already defined: "client_cmd"
/tmp/textZpbg5c.sma(696) : warning 218: old style prototypes used with optional semicolumns
/tmp/textZpbg5c.sma(698) : error 021: symbol already defined: "menu_setprop"
/tmp/textZpbg5c.sma(703) : error 021: symbol already defined: "client_cmd"
/tmp/textZpbg5c.sma(722) : error 035: argument type mismatch (argument 2)
/tmp/textZpbg5c.sma(970) : error 055: start of function body without function header
/tmp/textZpbg5c.sma(971) : error 010: invalid function or declaration
/tmp/textZpbg5c.sma(972) : error 010: invalid function or declaration
/tmp/textZpbg5c.sma(975) : error 021: symbol already defined: "format"
/tmp/textZpbg5c.sma(979) : error 010: invalid function or declaration
/tmp/textZpbg5c.sma(981) : error 010: invalid function or declaration
/tmp/textZpbg5c.sma(982) : error 010: invalid function or declaration
/tmp/textZpbg5c.sma(983) : error 010: invalid function or declaration
/tmp/textZpbg5c.sma(986) : error 021: symbol already defined: "format"
/tmp/textZpbg5c.sma(989) : error 010: invalid function or declaration
/tmp/textZpbg5c.sma(992) : error 025: function heading differs from prototype
/tmp/textZpbg5c.sma(1330) : error 010: invalid function or declaration
/tmp/textZpbg5c.sma(1333) : error 010: invalid function or declaration
/tmp/textZpbg5c.sma(1334) : error 010: invalid function or declaration
/tmp/textZpbg5c.sma(1335) : error 010: invalid function or declaration
/tmp/textZpbg5c.sma(1336) : error 010: invalid function or declaration
/tmp/textZpbg5c.sma(1643) : warning 203: symbol is never used: "identyfikator"
/tmp/textZpbg5c.sma(1643) : warning 203: symbol is never used: "typ_zapisu"
/tmp/textZpbg5c.sma(1643) : warning 203: symbol is never used: "vaultdata"
/tmp/textZpbg5c.sma(1643) : warning 203: symbol is never used: "vaultkey"
Pomoże ktoś
Załączone pliki
#49
Napisano 07.07.2011 20:45
P.S Pobierz najnowszą wersję coda
Załączone pliki
Użytkownik =ToRRent= edytował ten post 07.07.2011 20:49
#50
Napisano 08.07.2011 09:49
9. Wszystko jest już gotowe, ale nie mamy zdefiniowanych żadnych awansów. Teraz się tym zajmiemy. Zacznę od omówienia parametrów natywu cod_register_advance.
z_klasy - id klasy, która ma awansować w tą klasę,
od_levela - wymagany level do awansu,
Reszta parametrów nie różni się od tych z cod_register_class
Gdzie to dodać ???
#51
Napisano 08.07.2011 15:30
#52
Napisano 12.07.2011 21:24
Witam napisałeś coś takiego mimo że dodałem do ini nie ma napisu jest tylko 5.- jeśli instalowaliśmy sposobem Cypis'a nic nie zmieniamy, tylko wypisujemy klasy, do których się awansuje, do pliku .ini, jak każdą inną klasę.
a po 5 powinno być nazwa mojej frankcji co z tym nie tak?
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
#53
Napisano 13.07.2011 08:42
Zalecane jest, aby klasa, do której się awansuje, miała taką samą frakcję, jak ta, z której się awansuje.
#54
Napisano 13.07.2011 08:54
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
#55
Napisano 14.07.2011 07:27
Użytkownik Jak się nazwać edytował ten post 14.07.2011 07:29
#56
Napisano 16.07.2011 13:22
Tak, dałoby się . Najpierw uwzględnij zmianę z pierwszego postu, z punktów 2 i 3 (nowa zmienna - awansuje_z). Potem zmień kod z punktu 5 na:
public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[50];
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(awansuje_z[i])
{
new bool:moze = false;
WczytajDane(id, awansuje_z[i]);
if(poziom_gracza[id] >= awanse[ZnajdzAwans(awansuje_z[i], i)][2])
moze = true;
WczytajDane(id, i);
if(moze) formatex(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
else formatex(klasa, charsmax(klasa), "\r%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
}
else
{
WczytajDane(id, i);
formatex(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
}
menu_additem(menu, klasa);
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}
Z punktu 6. na:public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item++ == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(awansuje_z[item])
{
WczytajDane(id, awansuje_z[item]);
new bool:moze, a = ZnajdzAwans(awansuje_z[item], item)
if(poziom_gracza[id] >= awanse[a][2])
moze = true;
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
if(!moze)
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Aby uzywac tej klasy musisz zdobyc %i poziom na klasie %s!", awanse[a][2], nazwy_klas[awansuje_z[item]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}
if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
nowa_klasa_gracza[id] = item;
if(klasa_gracza[id])
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
else
{
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
I usuń kod z punktu 7.
O co chodzi z tym: Najpierw uwzględnij zmianę z pierwszego postu, z punktów 2 i 3 (nowa zmienna - awansuje_z
#57
Napisano 16.07.2011 13:54
#58
Napisano 26.07.2011 19:49
#59
Napisano 02.08.2011 13:26
#60
Napisano 05.08.2011 12:51
Dodano 11 sierpień 2011 - 12:14:
Chyba nikt nie potrafi, mój temat jest zamknięty...
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych