Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

sCerR..*! - zdjęcie

sCerR..*!

Rejestracja: 01.05.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.12.2014 18:29
-----

#418824 [ROZWIĄZANE COD NOWY] jak zrobić perk

Napisane przez sCerR..*! w 08.06.2012 09:46

Sprawdź to:

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Naboje pulkownika";
new const perk_desc[] = "Zadajesz 20 obrazen wiecej";
new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33] = 20;
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "sCerR*!");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
ma_perk[id] = true;
wartosc_perku[id] = wartosc;
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;
 
if(ma_perk[idattacker])
  cod_inflict_damage(idattacker, this, float(wartosc_perku[idattacker]), 0.0, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_IGNORED;
}

Tu zmieniasz ilość obrażeń
new wartosc_perku[33] = 20;

  • +
  • -
  • 1


#418818 [ROZWIĄZANE COD NOWY/STARY] Prośba

Napisane przez sCerR..*! w 08.06.2012 09:26

Trzymaj.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#418588 Prośby o 2 klasy

Napisane przez sCerR..*! w 07.06.2012 15:04

Assasin

@UP szalony53, żeby klasa miała 1hp trzeba zamiast
new const zdrowie   = 0;
wstawić -99 :D i nie usunełeś początkowej broni (USP, GLOCK)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#418518 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Problem z flagami.

Napisane przez sCerR..*! w 07.06.2012 11:55

Pewnie dajesz admina w taki sposób.
"nick" "haslo" "abcdefghijklmnopqrstu" "a"
Jak wspomnial J River,

To są zalecane na premim

; n - custom level B
; o - custom level C
; p - custom level D
; q - custom level E
; r - custom level F
; s - custom level G
; t - custom level H


Dając admina zalecam dać tylko takie flagi.
"nick" "haslo" "cdefij" "a"
Wtedy admin nie będzie miał żadnych klas premium :)
  • +
  • -
  • 1


#418351 Proszę o parę klas

Napisane przez sCerR..*! w 06.06.2012 19:45

[PREMIUM]SuperNinja

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
	   
new const nazwa[]   = "[PREMIUM]SuperNinja";
new const opis[]    = "Niewidzialność spada do 80, 100 grawitacji, 5 skokow w powietrzu i 1/1 z noża(LPM I PPM).";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 80;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 5;
   
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "sCerR*!");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);  
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
  
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
  
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
  client_print(id, print_chat, "[[PREMIUM]SuperNinja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 80);
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 100.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
  
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
   
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 100.0/800.0);
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
  return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
  skoki[id]--;
  new Float:velocity[3];
  pev(id, pev_velocity,velocity);
  velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
  set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
  skoki[id] = 5;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
  cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
  SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
  return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1


#417807 [Tutorial]Bronie 1/x dla klas.

Napisane przez sCerR..*! w 04.06.2012 17:40

Chmielu555 przestań się bawić w robienie klas skoro nie umiesz.

WAKOS masz tu jak ma to wyglądać.
Spoiler

  • +
  • -
  • 2


#417645 Proszę o klasy

Napisane przez sCerR..*! w 03.06.2012 23:40

Replikator :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#417644 [ROZWIĄZANE COD NOWY] klasy

Napisane przez sCerR..*! w 03.06.2012 23:32

Bandyta z ubraniec :P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#417643 [ROZWIĄZANE COD NOWY/STARY] Proszę o dodanie i usunięcie premium w 2 klasach

Napisane przez sCerR..*! w 03.06.2012 23:16

Zabójca.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#417642 [ROZWIĄZANE COD NOWY/STARY] Prosba o klase Nozownik

Napisane przez sCerR..*! w 03.06.2012 23:12

Trzymaj 1/1 z prawego.


#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Nozownik";
new const opis[] = "Posiada nóż, 300 armoru, 200 hp + 70 kondycji";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 100;
new const kondycja = 70;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "sCerR*!");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
                RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
}


public cod_class_enabled(id)
{
                cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
                cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_IGNORED;
}
public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
{
  cod_take_weapon(id, CSW_GLOCK18)
  cod_take_weapon(id, CSW_USP)
}
}



public Odrodzenie(id)
{
                        if(ma_klase[id])
                                                        cs_set_user_armor(id, 150, CS_ARMOR_VESTHELM);
}

  • +
  • -
  • 1


#417534 [ROZWIĄZANE COD NOWY/STARY] Proszę o dodanie i usunięcie premium w 2 klasach

Napisane przez sCerR..*! w 03.06.2012 19:08

Skopiowałeś to od mnie... Nie umiesz to nie rób...
  • +
  • -
  • 2


#417525 [ROZWIĄZANE COD NOWY/STARY] Proszę o dodanie i usunięcie premium w 2 klasach

Napisane przez sCerR..*! w 03.06.2012 18:59

Kokos.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#417467 [ROZWIĄZANE COD NOWY/STARY] Prosba o klase Nozownik

Napisane przez sCerR..*! w 03.06.2012 17:41

Chmielu po to jest dział, żeby prosić o klasę jeśli się nie umie. Skoro ty nie umiesz zrobić danej klasy, to nie pisz nie potrzebnych postów. W dodatku liczysz na "plus"...

A co do klasy to trzymaj :D

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Nozownik";
new const opis[] = "Posiada nóż, 300 armoru, 200 hp + 70 kondycji";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 100;
new const kondycja = 70;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "sCerR*!");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
				RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
				cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
				cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
ma_klase[id] = false;
}
public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
{
  cod_take_weapon(id, CSW_GLOCK18)
  cod_take_weapon(id, CSW_USP)
}
}

public Odrodzenie(id)
{
						if(ma_klase[id])
														cs_set_user_armor(id, 150, CS_ARMOR_VESTHELM);
}

  • +
  • -
  • 1


#417449 Prośba o perki

Napisane przez sCerR..*! w 03.06.2012 17:02

Notatki Kapitana - Jesteś odporny na 3 pociski w rundzie.
Naboje Pulkownika - Zadajesz 20 obrażeń więcej.

Magiczny Granat - HE 1/2 który przelatuje przez ściany.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#417273 Prośba o zrobienie 4 klas zwyklych

Napisane przez sCerR..*! w 03.06.2012 07:27

Opancerzony:

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[]   = "Opancerzony";
new const opis[]    = "Odbija 5 pocisków na rundę, ma mp5 + 15 DmG z niego";
new const bronie    = (1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:klase[33];
new wartosc_klasy[33];
new pozostale_strzaly[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "sCerR*!");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id, wartosc)
{
ma_klase[id] = true;
pozostale_strzaly[id] = (wartosc_klasy[id] = wartosc);
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!ma_klase[this])
  return HAM_IGNORED;
if(pozostale_strzaly[this] > 0 && damagebits & DMG_BULLET)
{
  pozostale_strzaly[this]--;
  return HAM_SUPERCEDE;
}

        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED;

        if(!ma_klase[idattacker])
                return HAM_IGNORED;

        if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
                cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1