Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Prośby o 2 klasy

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 MasterOfGames

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:125
  • Lokalizacja:Wierzchucin
Offline

Napisano 07.06.2012 12:31

Proszę o zrobienie 2 klas.

1.
Klasa : Assasin
Opis : Ma tylko nóż, niewidzialny, 1hp

2.
Klasa : Latacz
Opis : Ma MP5, ma linę taką jaka jest na niektórych serwerach na Diablo

#2 szalony53

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:szczytnica
Offline

Napisano 07.06.2012 14:58

3maj . Tylko nie wiem jak zrobić żeby miał 1hp więc ma normalnie.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
	   
new const nazwa[]   = "Assasin";
new const opis[]    = "Ma tylko noz, niewidzialny.";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
   
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	 ma_klase[id] = false;
}

Dołączona grafika
cS-Edit.pL - Ultimate CodMod, - FFA, - Surf, - Cod:MW3 Fast Exp

http://banid.pl/sprawdz?sid=0:1:46070105 :*


#3 sCerR..*!

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:225
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 07.06.2012 15:04

Assasin

@UP szalony53, żeby klasa miała 1hp trzeba zamiast
new const zdrowie   = 0;
wstawić -99 :D i nie usunełeś początkowej broni (USP, GLOCK)

Załączone pliki


Użytkownik sCerR..*! edytował ten post 07.06.2012 15:05

  • +
  • -
  • 1

#4 MasterOfGames

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:125
  • Lokalizacja:Wierzchucin
Offline

Napisano 07.06.2012 15:06

Dzięki, to mi starczy, a wiecie jak zrobić żeby cały czas miał te 1hp? Że jak doda w hp to nic mu nie da?

#5 MasterOfGames

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:125
  • Lokalizacja:Wierzchucin
Offline

Napisano 07.06.2012 18:04

a, sry zapomniałem :D, już daję

@edit

Ja to już umiem, nic trudnego robimy coś takiego w klasie:
W includujemy hamsandwich i fun
w plugin_init dopisujemy:
RegisterHam(Ham_Spaw, "player", "nazwa", 1)

pod całością pluginu dopisujemy:
public nazwa(id)
{
if(ma_klase[id]
{
set_user_health(id, 1)
}
}

nic trudnego, zwykły banał, a jednak nikt na to nie wpadł

Użytkownik MasterOfGames edytował ten post 07.06.2012 18:19






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych