Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE COD NOWY] jak zrobić perk

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Czyzu

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:37
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Skaryszew
Offline

Napisano 08.06.2012 09:40

Witam.Wiem mniej więcej jak zrobić swój własny perk(item).Nie mam pojęcia tylko jak zrobić np item:naboje pulkownika które dają,że się wali o 20 więcej.
Jeżeli ktoś mógłby niech mi da cały kod takiego perku.Oczywiście poleci + ;)
  • +
  • -
  • 0

#2 sCerR..*!

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:225
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 08.06.2012 09:46

Sprawdź to:

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Naboje pulkownika";
new const perk_desc[] = "Zadajesz 20 obrazen wiecej";
new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33] = 20;
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "sCerR*!");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
ma_perk[id] = true;
wartosc_perku[id] = wartosc;
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;
 
if(ma_perk[idattacker])
  cod_inflict_damage(idattacker, this, float(wartosc_perku[idattacker]), 0.0, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_IGNORED;
}

Tu zmieniasz ilość obrażeń
new wartosc_perku[33] = 20;

  • +
  • -
  • 1

#3 Czyzu

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:37
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Skaryszew
Offline

Napisano 08.06.2012 10:10

Dobrze się kompiluje,wrzuciłem na serwer i nie działa.Tzn jest perk,ale nie zadaję 20 obrażeń więcej tylko normalnie. :/
  • +
  • -
  • 0

#4 sCerR..*!

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:225
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 08.06.2012 15:37

W takim razie to będzie działać :D

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Naboje Pulkownika";
new const perk_desc[] = "Zadajesz 20 obrazen wiecej";
new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "sCerR*!");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 20, 20);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
ma_perk[id] = true;
wartosc_perku[id] = wartosc;
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;
 
if(ma_perk[idattacker])
  cod_inflict_damage(idattacker, this, float(wartosc_perku[idattacker]), 0.0, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

#5 Czyzu

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:37
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Skaryszew
Offline

Napisano 08.06.2012 16:22

Wielkie dzięki za to co zrobiłeś dla mnie i mam ostatnią prośbę.Item tajemnica generała który daje he 1/1 oraz item podręcznik szpiega który może być wylosowany 1/1 1/2 lub 1/3 i dostaję ubranie wroga.
Oczywiście jeśli możesz. ;)

Użytkownik Czyzu edytował ten post 08.06.2012 16:22

  • +
  • -
  • 0

#6 Xanzi

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Wodzislaw
Offline

Napisano 08.06.2012 18:41

Proszę :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#7 Czyzu

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:37
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Skaryszew
Offline

Napisano 08.06.2012 18:51

Nie działa coś. :(
  • +
  • -
  • 0

#8 Xanzi

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Wodzislaw
Offline

Napisano 08.06.2012 18:54

Opisz dokładniej co nie działa , u mnie tajemnicagenerała działa jak należy ,ale nie jestem pewien co do podręcznika szpiega , bo nie miałem okazji sprawdzić.

@EDIT
ucięło mi kawałek kodu , sorki za pomyłke, teraz powinno działać

Załączone pliki


Użytkownik Xanzi edytował ten post 08.06.2012 19:02

  • +
  • -
  • 1

#9 Czyzu

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:37
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Skaryszew
Offline

Napisano 08.06.2012 19:21

Wszystko działa,wielki + masz u mnie.

Temat do zamknięcia,pomoc udzielona!

Użytkownik Czyzu edytował ten post 08.06.2012 19:32

  • +
  • -
  • 0

#10 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 09.06.2012 13:05

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych