Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE COD NOWY] klasy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Milioner

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:184
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 01.06.2012 07:59

Nazwa: Determinator

Inteligencja: 0
Zdrowie 20
Wytrzymałość 30
Kondycja: 30
Dodatkowy opis: +5 obrażen z m4 i dgl, 1/3 z he, 1/3 na odrodzenie się u wroga
Bronie: m4, dgl, he


Nazwa: Bandyta

Inteligencja: 0
Zdrowie 30
Wytrzymałość 20
Kondycja: 35
Dodatkowy opis: posiada ubranie wroga
Bronie: M4 i AK



Nazwa: Rambo

Inteligencja: 0
Zdrowie 30
Wytrzymałość 20
Kondycja: 35
Dodatkowy opis: 3 skoki w powietrzu 1/1 kosa nie słychać jego kroków
Bronie: mp5
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika IP: 193.33.177.14:27066
Dołączona grafika

#2 Chmielu555

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:24
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 03.06.2012 20:34

Łap Bandyte:


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Bandyta";
new const opis[] = "Posiada ubranie wroga";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 35;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
  • +
  • -
  • 2

#3 sCerR..*!

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:225
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 03.06.2012 23:32

Bandyta z ubraniec :P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#4 Chmielu555

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:24
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 04.06.2012 17:00

Rambo teraz 99,9% dobrze


#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Rambo";
new const opis[] = "Dostaje MP5, 1/1 z kosy, nie słychać jego kroków";
new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 35;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;

return FMRES_IGNORED;
}

{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik Chmielu555 edytował ten post 04.06.2012 17:08

  • +
  • -
  • 2

#5 sCerR..*!

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:225
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 04.06.2012 17:28

Powiedz gdzie dodałeś

new const opis[] = "Dostaje MP5, 1/1 z kosy, nie słychać jego kroków";


  • +
  • -
  • 0

#6 Chmielu555

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:24
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 04.06.2012 18:16

A tak zaraz dodam
  • +
  • -
  • 1

#7 Milioner

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:184
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 07.06.2012 08:34

OK dzięki
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika IP: 193.33.177.14:27066
Dołączona grafika

#8 Szlendii

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:89
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Sławno
Offline

Napisano 07.06.2012 13:34

Proszę wszystkie trzy klasy :) Do Determinatora dodałem ubranie wroga ; ))
Pozdrawiam ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#9 Milioner

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:184
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 07.06.2012 18:24

ok dzięki
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika IP: 193.33.177.14:27066
Dołączona grafika

#10 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 07.06.2012 19:04

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych