a.gen,a.genmed,a.gensmall { color: #ff8a00; text-decoration: none; } a.gen:hover,a.genmed:hover,a.gensmall:hover { color: #ffba00; }
a.nav { text-decoration: none; color : #e59c23; }
I zmień na własne.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez sCerR..*! w 01.12.2012 13:23
Napisane przez sCerR..*! w 29.11.2012 16:44
Napisane przez sCerR..*! w 28.11.2012 19:40
codclass_Zjawa(P) codclass_Umarlak(P) codclass_Robal(P) codclass_Ramob(P) codclass_Punisher(P) codclass_Pr0Ninja codclass_Shadow(SP) codclass_Amadeusz(P) codclass_Egzekutor(P) codclass_Elektryk(P) codclass_LzejszyKapitan(P) codclass_Kucacz(P)
codclass_Zjawa(P).amxx codclass_Umarlak(P).amxx codclass_Robal(P).amxx codclass_Ramob(P).amxx codclass_Punisher(P).amxx codclass_Pr0Ninja.amxx codclass_Shadow(SP).amxx codclass_Amadeusz(P).amxx codclass_Egzekutor(P).amxx codclass_Elektryk(P).amxx codclass_LzejszyKapitan(P).amxx codclass_Kucacz(P).amxx
Napisane przez sCerR..*! w 25.11.2012 22:21
Napisane przez sCerR..*! w 25.11.2012 10:49
Napisane przez sCerR..*! w 25.11.2012 10:29
Napisane przez sCerR..*! w 25.11.2012 10:16
Napisane przez sCerR..*! w 25.11.2012 10:05
Napisane przez sCerR..*! w 11.06.2012 17:32
Napisane przez sCerR..*! w 10.06.2012 21:47
Napisane przez sCerR..*! w 09.06.2012 11:20
Napisane przez sCerR..*! w 09.06.2012 10:14
Napisane przez sCerR..*! w 08.06.2012 16:19
Napisane przez sCerR..*! w 08.06.2012 15:37
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <codmod> new const perk_name[] = "Naboje Pulkownika"; new const perk_desc[] = "Zadajesz 20 obrazen wiecej"; new bool:ma_perk[33]; new wartosc_perku[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "sCerR*!"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 20, 20); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id, wartosc) { ma_perk[id] = true; wartosc_perku[id] = wartosc; } public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(ma_perk[idattacker]) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(wartosc_perku[idattacker]), 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }