Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

P@trYk^.^ - zdjęcie

P@trYk^.^

Rejestracja: 07.04.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.11.2012 16:25
-----

#476223 [TuT] Jak naprawić perk Nano Kamizelka.

Napisane przez P@trYk^.^ w 07.11.2012 18:19

Jestes odporny na umiejetnosci klas i perkow ktore zadaja obrazenia

To znaczy, że nie na wszystkie perki ? Ale oczywiście "+" za naprawę ^^
  • +
  • -
  • 1


#471995 [ROZWIĄZANE] Jak dodać pancerz do klasy

Napisane przez P@trYk^.^ w 27.10.2012 17:23

Do
cod_class_enabled
cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM); //100 - ilość pancerza
do cod_class_disabled:
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
do plugin_init:
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
i na koniec
public Odrodzenie(id)
{
				if(ma_klase[id])
								cs_set_user_armor(id, 150, CS_ARMOR_VESTHELM);
}

  • +
  • -
  • 1


#469366 [ROZWIĄZANE] Na serwerze widać niewidzialnych graczy

Napisane przez P@trYk^.^ w 19.10.2012 16:59

Sprawdź czy masz na serwerze klase która widzi niewidzialnych.
  • +
  • -
  • 1


#404462 [ROZWIĄZANE] Przerobienie klasy [Nowy CoD]

Napisane przez P@trYk^.^ w 01.05.2012 13:04

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>

new const nazwa[] = "Komandor";
new const opis[] = "1/1 z AWP, malo widoczny";
new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool:ma_klase[33];

#define DMG_BULLET (1<<1)

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "zQnem");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy. Pozdrawiam")
return COD_STOP;
}

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25);
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET && damage > 10.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
  • +
  • -
  • 1


#404011 [ROZWIĄZANE] Prośba o klase

Napisane przez P@trYk^.^ w 30.04.2012 15:06

Trzymaj.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#403970 [ROZWIĄZANE] Prosze klase CiemnyNinja

Napisane przez P@trYk^.^ w 30.04.2012 13:57

Spróbuj to, ale niewiem czy działa.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#403843 Prosze o klase szybkostrzelny COD NOWY

Napisane przez P@trYk^.^ w 30.04.2012 09:31

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Szybostrzelny";
new const opis[] = "Masz 5x wieksza prędkosc ataku na M4'ce";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:g_bMaKlase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "0.1", "MarWit")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","eventCurWeapon", "b")
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)
}
public cod_class_enabled(id)
g_bMaKlase[id] = true
public cod_class_disabled(id)
g_bMaKlase[id] = false
public eventCurWeapon(id)
{
if(!g_bMaKlase[id])
return PLUGIN_CONTINUE
new iWeapon = read_data(2);
new iEnt;
static Float:fSpeedMultiplier = 0.2;
if(iWeapon == CSW_M4A1)
{
iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id)
set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public CurWeapon(id)
{
new clip, ammo
new weapon[32]
new weapon_id = get_user_weapon(id, clip, ammo)

if(weapon_id==CSW_C4 || weapon_id==CSW_HEGRENADE || weapon_id==CSW_SMOKEGRENADE || weapon_id==CSW_FLASHBANG || weapon_id==CSW_KNIFE || !ma_klase[id] || !(is_user_alive(id))) return PLUGIN_CONTINUE

if (ammo==0 ) //jezeli chcesz nieskończone magazynki zamiast ammo zmień "clip" na "ammo"
{
get_weaponname(weapon_id, weapon, 31)
engclient_cmd(id, weapon)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public PreThink(id)
{
if(ma_klase[id])
set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}

public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
if(ma_klase[id])
set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})
}
public PreThink(id)
{
if(ma_klase[id])
set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}

public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
if(ma_klase[id])
set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})
}
  • +
  • -
  • 2


#403838 Proszę o Parę Klas i Perków

Napisane przez P@trYk^.^ w 30.04.2012 09:15

Łapaj i licze na PLUS :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#403637 Klasa "Fizyk"

Napisane przez P@trYk^.^ w 29.04.2012 18:08

Proszę o przerobienie tej klasy aby była Premium na flagę "B"

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#403625 Prosze o klase szybkostrzelny COD NOWY

Napisane przez P@trYk^.^ w 29.04.2012 17:43

if (clip==0 ) //jezeli chcesz nieskończone magazynki zamiast ammo zmień "clip" na "ammo"

Zamień to :D
  • +
  • -
  • 2


#398239 Admin Menu - v 1.5

Napisane przez P@trYk^.^ w 17.04.2012 09:39

Mi ta komenda nie działa. Wgrałem wsszystko i pisze: Unknown command: /codadmin
  • +
  • -
  • 1


#398226 [ROZWIĄZANE] Jak dodac graczowi lvl.

Napisane przez P@trYk^.^ w 17.04.2012 08:12

Spoiler

  • +
  • -
  • -1


#394683 Wytrzymalosc Perku

Napisane przez P@trYk^.^ w 09.04.2012 16:08

Kod powyżej 200 linijek dodajemy do załącznika lub na wklejkę.

Już sam se poradziłem. TEMAT DO ZAMKNIĘCIA.
  • +
  • -
  • -2