Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prosze o klase szybkostrzelny COD NOWY5x szybsze strzelanie z m4a1


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kaski

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:165
  • Imię:Kevin
  • Lokalizacja:Oleśnica
Offline

Napisano 24.04.2012 16:26

http://amxx.pl/topic...czona-amunicja/
http://amxx.pl/topic...-brak-rozrzutu/
Klasa ma mieć brak rozżutu , x5 razy szybciej strzelać i nieskończoną ilość magazynków, nie amunicji !!! Szybkostrzelnośc można znaleść tu na amxx ale ja nie potrafie dodac tego do klasy sprawdzcie to sma.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Szybostrzelny";
new const opis[] = "Masz 5x wieksza prędkosc ataku na M4'ce";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:g_bMaKlase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "0.1", "MarWit")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","eventCurWeapon", "b")
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)
}
public cod_class_enabled(id)
g_bMaKlase[id] = true
public cod_class_disabled(id)
g_bMaKlase[id] = false
public eventCurWeapon(id)
{
if(!g_bMaKlase[id])
return PLUGIN_CONTINUE
new iWeapon = read_data(2);
new iEnt;
static Float:fSpeedMultiplier = 0.2;
if(iWeapon == CSW_M4A1)
{
iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id)
set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public CurWeapon(id)
{
new clip, ammo
new weapon[32]
new weapon_id = get_user_weapon(id, clip, ammo)

if(weapon_id==CSW_C4 || weapon_id==CSW_HEGRENADE || weapon_id==CSW_SMOKEGRENADE || weapon_id==CSW_FLASHBANG || weapon_id==CSW_KNIFE || !ma_klase[id] || !(is_user_alive(id))) return PLUGIN_CONTINUE

if (clip==0 ) //jezeli chcesz nieskończone magazynki zamiast ammo zmień "clip" na "ammo"
{
get_weaponname(weapon_id, weapon, 31)
engclient_cmd(id, weapon)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public PreThink(id)
{
if(ma_klase[id])
set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}

public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
if(ma_klase[id])
set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})
}


#2 Zohan^

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:48
  • GG:
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:Skalbmierz
Offline

Napisano 26.04.2012 12:44

ref
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam Serdecznie na Cod Moda !! .... ; )))


Dołączona grafika

#3 Kaski

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:165
  • Imię:Kevin
  • Lokalizacja:Oleśnica
Offline

Napisano 27.04.2012 14:15

refresh

#4 P@trYk^.^

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:299
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 29.04.2012 17:43

if (clip==0 ) //jezeli chcesz nieskończone magazynki zamiast ammo zmień "clip" na "ammo"

Zamień to :D
  • +
  • -
  • 2

#5 Kaski

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:165
  • Imię:Kevin
  • Lokalizacja:Oleśnica
Offline

Napisano 29.04.2012 18:19

ale dalej jest rożut

#6 P@trYk^.^

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:299
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 30.04.2012 09:31

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Szybostrzelny";
new const opis[] = "Masz 5x wieksza prędkosc ataku na M4'ce";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:g_bMaKlase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "0.1", "MarWit")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","eventCurWeapon", "b")
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)
}
public cod_class_enabled(id)
g_bMaKlase[id] = true
public cod_class_disabled(id)
g_bMaKlase[id] = false
public eventCurWeapon(id)
{
if(!g_bMaKlase[id])
return PLUGIN_CONTINUE
new iWeapon = read_data(2);
new iEnt;
static Float:fSpeedMultiplier = 0.2;
if(iWeapon == CSW_M4A1)
{
iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id)
set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public CurWeapon(id)
{
new clip, ammo
new weapon[32]
new weapon_id = get_user_weapon(id, clip, ammo)

if(weapon_id==CSW_C4 || weapon_id==CSW_HEGRENADE || weapon_id==CSW_SMOKEGRENADE || weapon_id==CSW_FLASHBANG || weapon_id==CSW_KNIFE || !ma_klase[id] || !(is_user_alive(id))) return PLUGIN_CONTINUE

if (ammo==0 ) //jezeli chcesz nieskończone magazynki zamiast ammo zmień "clip" na "ammo"
{
get_weaponname(weapon_id, weapon, 31)
engclient_cmd(id, weapon)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public PreThink(id)
{
if(ma_klase[id])
set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}

public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
if(ma_klase[id])
set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})
}
public PreThink(id)
{
if(ma_klase[id])
set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}

public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
if(ma_klase[id])
set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})
}

Użytkownik P@trYk^.^ edytował ten post 30.04.2012 09:33

  • +
  • -
  • 2




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych