Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Na serwerze widać niewidzialnych graczy

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 bamber

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:123
  • Imię:Zenek
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 19.10.2012 16:20

Mam na serwerze cod mod zapis do nvault. Gdy wrzucę na serwer klasę która powinna być niewidzialna, np. 10% niewidzialności na nożu to widzę ją normalnie.
Myślałem że to jakiś błąd klasy jest no ale wrzuciłem 10 klas które powinny być niewidzialne i było je normalnie widać. Niewidzialność nie działa.
Moduły mam odblokowane i nie wiem jaki jest tego powód.
Proszę o pomoc.
  • +
  • -
  • 1

#2 P@trYk^.^

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:299
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 19.10.2012 16:59

Sprawdź czy masz na serwerze klase która widzi niewidzialnych.
  • +
  • -
  • 1

#3 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 19.10.2012 17:01

pewnie inny plugin/klasa/item ustawia widoczność dla wszystkich 255.
Musisz wyłączać po kolei i sprawdzać.
  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#4 Pierr Dzacy

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:99
  • GG:
  • Imię:Lolkowki
  • Lokalizacja:lolek
Offline

Napisano 19.10.2012 17:16

Grasz na grafice software?

Jezeli nie rozumiesz dokonca o co chodzi w moim poscie/temacie to proszę nie ignoruj tematu tylko powiedz to postaram sie wyjasnic lepiej!


Dołączona grafika

Dołączona grafika


#5 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 19.10.2012 17:17

Daj SMA wszystkich klas/perków które mają zmianę widoczności.
  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#6 bamber

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:123
  • Imię:Zenek
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 19.10.2012 17:27

Nie gram na software.

1 klasa
Spoiler


2 klasa

Spoiler


3 klasa

Spoiler



Perki:

Spoiler

Spoiler

Spoiler

Spoiler

Użytkownik bamber edytował ten post 19.10.2012 17:41

  • +
  • -
  • 1

#7 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 19.10.2012 18:01

LakeShit ma błąd.
zmień
new button2 = get_user_button(id);

//USE Button actives forward\backward\left\right

if (ma_perk[id] && get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) && is_user_alive(id)))
{
  set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 9);
}
else set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

///////////////////////////////////////////////////

return PLUGIN_CONTINUE

na to

new button2 = get_user_button(id);

//USE Button actives forward\backward\left\right

if (ma_perk[id])
{
  if(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) && is_user_alive(id)))
   set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 9);
  else
   set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}


///////////////////////////////////////////////////

return PLUGIN_CONTINUE

  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#8 bamber

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:123
  • Imię:Zenek
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 19.10.2012 18:02

Czyli jak usuną ten perk to powinno śmigać ?
  • +
  • -
  • 1

#9 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 19.10.2012 18:05

Zmień to co Ci podałem na to Co również CI podałem skompiluj i wrzuć na serwer. Powinno działać. Jak Nie masz ochoty robić po usunięciu tego pluginu powinien zniknąć błąd ;)
  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#10 bamber

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:123
  • Imię:Zenek
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 19.10.2012 18:08

zaraz sprawdzę i dam znać
  • +
  • -
  • 1

#11 bamber

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:123
  • Imię:Zenek
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 19.10.2012 19:36

Działa dzięki. +++ dla Ciebie.
Można zamknąć.
  • +
  • -
  • 0

#12 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 19.10.2012 19:40

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych