Użytkownik P@trYk^.^ edytował ten post 08.04.2012 21:17
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Wytrzymalosc Perku
Temat rozp. P@trYk^.^, 08.04.2012 21:16
9 odpowiedzi w tym temacie
#4 Gość_21977_*
Napisano 09.04.2012 15:09
SMA?
#6 Gość_21977_*
Napisano 09.04.2012 15:52
Czy można uprzejmie prosić o załączenie kodu źródłowego (SMA) pluginu, którego temat dotyczy?
#7
Napisano 09.04.2012 15:54
O to chodzi:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #define PLUGIN "[CODMOD] Wytrzymalosc Perku" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "QTM_Peyote" #define ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC 35200 new cvar_max_wytrzymalosc, cvar_uszkodzenia_za_smierc; new wytrzymalosc_perku[33]; new SyncHudObj; /*--------- Aby korzystac z natywow cod_get_perk_durability oraz cod_set_perk_durability musisz dodac do swojego pluginu: native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza. native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza. -----------*/ public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); register_event("DeathMsg", "Death", "ade"); cvar_max_wytrzymalosc = register_cvar("cod_maxperkdurability", "100"); cvar_uszkodzenia_za_smierc = register_cvar("cod_perkdamage", "10"); SyncHudObj = CreateHudSyncObj(); } public plugin_natives() { register_native("cod_get_perk_durability", "PobierzWytrzymalosc", 1); register_native("cod_set_perk_durability", "UstawWytrzymalosc", 1); } public cod_perk_changed(id, perk) wytrzymalosc_perku[id] = perk? get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc): 0; public Death() { new id = read_data(2); if(!cod_get_user_perk(id)) return; new uszkodzenia_za_smierc = get_pcvar_num(cvar_uszkodzenia_za_smierc); wytrzymalosc_perku[id] -= (wytrzymalosc_perku[id] > uszkodzenia_za_smierc)? uszkodzenia_za_smierc: wytrzymalosc_perku[id]; if(wytrzymalosc_perku[id] <= 0) { cod_set_user_perk(id, 0); client_print(id, print_chat, "Twoj perk ulegl zniszczeniu."); } else client_print(id, print_chat, "Pozostala wytrzymalosc twojego perku to %i.", wytrzymalosc_perku[id]); } public UstawWytrzymalosc(id, wartosc) { new max_wytrzymalosc = get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc); wytrzymalosc_perku[id] = (wartosc > max_wytrzymalosc)? max_wytrzymalosc: wartosc; } public PobierzWytrzymalosc(id) return wytrzymalosc_perku[id]; public PokazWytrzymalosc(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC; if(!is_user_alive(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC); return; } set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^n^n[Wytrzymalosc Perku: %i/%i]", wytrzymalosc_perku[id], get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc)); } public ResetHUD(id) { if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC)) set_task(0.1, "PokazWytrzymalosc", id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC, _, _, "b"); }
#8
Napisano 09.04.2012 15:56
gosciu po prostu daj sma coda to ci pomoze ktos bo nie wiem jak ty chcesz zeby ci ktos to usunal.. chyba telepatycznie
#10
Napisano 09.04.2012 16:09
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych