if (set_user_gravity(id) < 1.0)
na
if (get_user_gravity(id) < 1.0)
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez grzesiu131
w 03.05.2012 15:02
Napisane przez
Gość
w 03.05.2012 15:04
public RoundStart(id)
{
for (new id=0; id < 33; id++)// TUTAJ DOKLADNIE !!! // Graczy numeruj od 1 do get_maxplayers() włącznie, bo inaczej dla gracza == 0 wywala Ci błąd. Popraw to i nie zakładaj 4. identycznego tematu. Sprawdź też, czy gracz żyje (is_user_alive)
{
player_b_jumpx[id] = 0
jumps[id] = 0
dojump[id] = false
player_b_speed[id] = 0;
if (get_user_gravity(id) < 1.0)
{
set_user_gravity(id,1.0)
}
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255)
}
}
Napisane przez
Gość
w 15.04.2012 18:00
if(get_user_flags(id) & VIP){gdzie get_user_flags zwraca sumę wartości poszczególnych flag (każda flaga reprezentuje wartość kolejnych wielokrotności 2) a poprzez zastosowanie iloczynu binarnego, sprawdzimy, czy flagę VIPa gracz posiada (więcej na temat operacji bitowych :: poradnik by R3X). Wystarczy Ci jednak wiedzieć o sprawdzeniu if(get_user_flags(id) & VIP)
// jest VIPem
} else {
// nie jest VIPem
}
Napisane przez
0x.
w 15.04.2012 13:27
Napisane przez
Gość
w 13.04.2012 14:55
public check_weapon(id){W client_putinserver także wyzerujmy prędkość (gdzie 0 oznacza brak zmiany maks. prędkości) dla nowego gracza (przecież nie wykupił szybkości)
if(speed[id])
set_user_maxspeed(id,speed[id]*1.0);
}
register_event("RoundTime","round_begin","bc");Dodajmy zatem następującą funkcję publiczną:
public round_begin(){która dla każdego gracza na początku nowej rundy usuwa zakupioną szybkość + zakupione dodatkowe skoki.
new maxpl = get_maxplayers() +1;
for(new i=1; i < maxpl; ++i){
speed[i]=0;
ilosc_skokow_gracza[i]=0;
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255)
}
}
Napisane przez AK 47
w 12.04.2012 17:53