Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

R4x0R. - zdjęcie

R4x0R.

Rejestracja: 30.03.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.05.2012 14:49
-----

#405678 [ROZWIĄZANE] CRASH NA DR !

Napisane przez grzesiu131 w 03.05.2012 15:02

W linijce 56 podmień
if (set_user_gravity(id) < 1.0)

na
if (get_user_gravity(id) < 1.0)

  • +
  • -
  • 1


#405681 [ROZWIĄZANE] CRASH NA DR !

Napisane przez Gość w 03.05.2012 15:04

1. To, co wyżej

Już chyba 3. identyczny temat zakładasz :zly:
2. Pisałem Ci już w innym, że nie możesz numerować graczy od zera, lecz od jedynki

public RoundStart(id)
{
for (new id=0; id < 33; id++)// TUTAJ DOKLADNIE !!! // Graczy numeruj od 1 do get_maxplayers() włącznie, bo inaczej dla gracza == 0 wywala Ci błąd. Popraw to i nie zakładaj 4. identycznego tematu. Sprawdź też, czy gracz żyje (is_user_alive)
{
player_b_jumpx[id] = 0
jumps[id] = 0
dojump[id] = false
player_b_speed[id] = 0;

if (get_user_gravity(id) < 1.0)
{
set_user_gravity(id,1.0)
}
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255)
}
}



#397585 Jak dodać flagę dla VIPA ??

Napisane przez Gość w 15.04.2012 18:00

Flagę VIPa dodajesz tak samo, jak flagę Admina, polecam t, w pluginie sprawdzasz tylko, czy gracza takową posiada, np. dla fragi "t" = "ADMIN_LEVEL_H" i tym, co napisał 0x.
w pluginie sprawdzisz, czy gracz posiada takową flagę np. poprzez
if(get_user_flags(id) & VIP){
// jest VIPem
} else {
// nie jest VIPem
}
gdzie get_user_flags zwraca sumę wartości poszczególnych flag (każda flaga reprezentuje wartość kolejnych wielokrotności 2) a poprzez zastosowanie iloczynu binarnego, sprawdzimy, czy flagę VIPa gracz posiada (więcej na temat operacji bitowych :: poradnik by R3X). Wystarczy Ci jednak wiedzieć o sprawdzeniu if(get_user_flags(id) & VIP)


#397442 Jak dodać flagę dla VIPA ??

Napisane przez 0x. w 15.04.2012 13:27

#define VIP ADMIN_LEVEL_H

a co?


#396490 Przerobienie "Sklepu na DR"

Napisane przez Gość w 13.04.2012 14:55

Pisałem, że kod do sprawdzenia :)
Zaraz spojrzę, bo mam trochę innej roboty.

1. zamiast set_user_maxspeed ( id,1.7); podać by się przydało większą wartość, np. 600, bo 1.7 to prawie w miejscu dreptanie.
2. po zmianie broni, prędkość się zresetuje, więc też trzeba to uwzględnić. Zapiszmy zatem także
docelowy iloczyn pręskości do zmiennej, niech będzie globalna speed[33];

Funkcja register_event("CurWeapon","check_weapon","be","1=1"); odpowie nam za zmianę broni, a więc też i reset prędkości.
public check_weapon(id){
if(speed[id])
set_user_maxspeed(id,speed[id]*1.0);
}
W client_putinserver także wyzerujmy prędkość (gdzie 0 oznacza brak zmiany maks. prędkości) dla nowego gracza (przecież nie wykupił szybkości)
To samo zróbmy na początku nowej rundy, zatem zainicjalizujmy wydarzenie:
register_event("RoundTime","round_begin","bc");
Dodajmy zatem następującą funkcję publiczną:
public round_begin(){
new maxpl = get_maxplayers() +1;
for(new i=1; i < maxpl; ++i){
speed[i]=0;
ilosc_skokow_gracza[i]=0;
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255)
}
}
która dla każdego gracza na początku nowej rundy usuwa zakupioną szybkość + zakupione dodatkowe skoki.
3. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderGlow, 150) odpowiada za świecenie na zielono, można wywalić.
4. Odnośnie podwójnego skoku, dodałem także zerowanie na początku rundy (ilosc_skokow_gracza[i]=0; w pętli)
5. Tak samo dodałem zmianę renderinfu Alpha na = 255, czyli pełną widoczność na początku nowej rundy.
6. Odnośnie grawitacji, zamienić można np. wielkości z małej oraz z bardzo małej, tak też zrobiłem.
Gotowe SMA załączam (możliwe, że jeszcze jakieś drobne błędy są, nie testowałem). Jak coś, to pisz, albo niech ktoś też podpowie, co jeszcze jest źle.
Załączony plik  aaaa.sma   5,34 KB  33 Ilość pobrań
  aaaa.amxx


#396210 Jak zrobić 1/na ileś z He i np. AWP?

Napisane przez AK 47 w 12.04.2012 17:53

Podasz zrobioną klase normalnie? a nie tak w czesciach?
podaj całą od początku
  • +
  • -
  • 2