Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak zrobić 1/na ileś z He i np. AWP?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 SpeedEnd

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:DALeko
Offline

Napisano 17.03.2012 17:25

Siemak mam pytanie jak zrobić żeby w jednej klasie mieć 1/1 z AWP i 1/3 z HE ? jak ? jak to zrobić w generatoże klas tutaj na forum czy to tylko wystarczy dopisać do np. 3,he,1,AWP ? pomocy !

Za pomoc dostaniesz +
  • +
  • -
  • 2

#2 Play 4FuN

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 407
Wszechobecny

  • Postów:659
  • Lokalizacja:de_dust2
Offline

Napisano 17.03.2012 17:36

Musisz zedytować sma klasy
1. Znajdź "public plugin_init()"
2. Dodaj w nim na końcu "RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Szansa");"
3. Na końcu pluginu utwóż taki public:
public Szansa(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == TWOJA_BRON && damage > 20.0 && random_num(1,X) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}

gdzie: "TWOJA_BRON" to broń np. "CSW_M4A1" da nam 1/x z m4
"X" to liczba np. gdy będzie 3 to masz 1/3 z danej broni

  • +
  • -
  • 1

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


#3 Kogut

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:317
  • GG:
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 17.03.2012 17:46

czyli np

public Szansa(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_M4A1 && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1)// 1/1 z m4a1
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}

A tak z HE

public Szansa(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_HEGRENADE1 && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1) // 1/3 z HE
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik Kogut edytował ten post 17.03.2012 17:47

  • +
  • -
  • 1

#4 Play 4FuN

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 407
Wszechobecny

  • Postów:659
  • Lokalizacja:de_dust2
Offline

Napisano 17.03.2012 17:50

tak tylko w tym z he nie pisze sie "CSW_HEGRENADE1" tylko "CSW_HEGRENADE"
  • +
  • -
  • 1

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


#5 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 17.03.2012 18:12

100%szansy nie pisze się 1/1 tylko tak ma wyglądać cału public:
public Szansa(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_BRON && damage > 20.0) // tak będzie szansa 1/1 czyli 100%
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);


}

return HAM_IGNORED;
}


a z he będzie tak wyglądać

pod include dodajesz:
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)


a public będzie tak wyglądał:
public Szansa(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 2) == 1) // tu jest np 1/2 szansy
{
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund


#6 AK 47

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Crissu
  • Lokalizacja:POLSKA
Offline

Napisano 12.04.2012 17:53

Podasz zrobioną klase normalnie? a nie tak w czesciach?
podaj całą od początku
  • +
  • -
  • 2

#7 Flk

    Czempion

  • Zbanowany

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:894
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 12.04.2012 18:02

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HE (1<<24)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "test";
new const opis[] = "test";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 100;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl.", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}
if(damagebits & DMG_HE && !random(2))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}



CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
tu gdzie jest (1,3) ustawiasz ile ma mieć z broni np. 1/3

(2)
a tu ustawiasz ile ma mieć z he

Użytkownik Arek :P edytował ten post 12.04.2012 18:03

Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!

http://counter-strike.ct8.pl/


#8 AK 47

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Crissu
  • Lokalizacja:POLSKA
Offline

Napisano 14.04.2012 11:01

dzięki
  • +
  • -
  • 1

#9 Kaski

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:165
  • Imię:Kevin
  • Lokalizacja:Oleśnica
Offline

Napisano 15.04.2012 10:30

THX mi też sie przydalo ;D

+ dla all




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych