Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Przerobienie "Sklepu na DR"

Modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 R4x0R.

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:30
  • Imię:Ładnie
  • Lokalizacja:Komputer
Offline

Napisano 13.04.2012 13:11

Witam, mam plugin [Sklep DR], w tym problem że jest opcja 2 skoki ale jak raz wybierzesz to zostaje ci podwojny skok do konca mapy, oraz jest niewidzialność zredukowana do 150 ale gdy się wybierze tę opcje to model świeci sie na zielono i też pozostaje do końca mapy, i jeszcze jedna sprawa jest również Zestaw Biegacza powinno dawać po wybraniu max speed 400 a jak się to wybierze zatrzymuje i nie można się ruszyć, aa i jeszcze ostatnie jest Mała Grawitacja i Bardzo Mała grawitacja, Mała grawitacja miała być ustawiona na 600 a Bardzo Mała na 450, lecz Bardzo mała grawitacja jest słabsza od Małej jeżeli można to proszę o przerobienie.
Z góry dziękuje.
Za dobre zrobienie lecą "+"
Czekam na pomoc od " benio101" ponieważ on pomógł mi to zrobić ten plugin.
Oto .sma !
..|..
.V..
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <ColorChat>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#define PLUGIN "Uniklany Deathrun Shop"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R4x0R. [t]"
new ilosc_skokow_gracza[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("sklep","Sklep");
register_clcmd("drshop","Sklep");
register_clcmd("shop","Sklep");
register_clcmd("say /sklep","Sklep");
register_clcmd("say /drshop","Sklep");
register_clcmd("say /shop","Sklep");
register_clcmd("say sklep","Sklep");
register_clcmd("say drshop","Sklep");
register_clcmd("say shop","Sklep");
register_clcmd("say_team /sklep","Sklep");
register_clcmd("say_team /drshop","Sklep");
register_clcmd("say_team /shop","Sklep");
register_clcmd("say_team sklep","Sklep");
register_clcmd("say_team drshop","Sklep");
register_clcmd("say_team shop","Sklep");
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}
public Sklep(id)
{
new menu = menu_create("\wSklep DR by \rR4x0R. [t]", "Sklep_Handle");
menu_additem(menu, "\yZestaw Ofensywny \r[4000$]");
menu_additem(menu, "\yZestaw Defensywny \r[4000$]");
menu_additem(menu, "\yZestaw Biegacza HP \r[5000$]");
menu_additem(menu, "\yMala Grawitacja \r[6000$]");
menu_additem(menu, "\yBardzo mala grawitacja \r[9000$]");
menu_additem(menu, "\yPodwojny skok \r[10000$]");
menu_additem(menu, "\yNiewidzialnosc \r[8000$]");
menu_display(id, menu);
}
public Sklep_Handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, menu);
new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
switch(item)
{
case 0:
{
new koszt = 4000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Sklep^x01 ] Nie masz tyle hajsu !");
return PLUGIN_HANDLED ;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
give_item(id, "weapon_mp5navy")
give_item(id, "weapon_HEGRENADE")
give_item(id,"ammo_9mm")
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Sklep^x01 ] Zakupiles^x3 Zestaw Ofensywny");
}
case 1:
{
new koszt = 4000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Sklep^x01 ] Nie masz tyle hajsu !");
return PLUGIN_HANDLED;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
give_item(id, "weapon_shield")
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Sklep^x01 ] Zakupiles^x3 Zestaw Defensywny");
}
case 2:
{
new koszt = 5000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Sklep^x01 ] Nie masz tyle hajsu !");
return PLUGIN_HANDLED ;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
set_user_maxspeed ( id,1.7);
give_item(id, "weapon_SMOKEGRENADE")
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Sklep^x01 ] Zakupiles^x3 Zestaw Biegacza HP");

}
case 3:
{
new koszt = 6000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Sklep^x01 ] Nie masz tyle hajsu !");
return PLUGIN_HANDLED ;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
set_user_gravity ( id, 0.5 );
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Sklep^x01 ] Zakupiles^x3 Mala Grawitacje");
}
case 4:
{
new koszt = 9000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Sklep^x01 ] Nie masz tyle hajsu !");
return PLUGIN_HANDLED ;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
set_user_gravity ( id, 0.75 );
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Sklep^x01 ] Zakupiles^x3 Bardzo mala grawitacje");
}
case 5:
{
new koszt = 10000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Sklep^x01 ] Nie masz tyle hajsu !");
return PLUGIN_HANDLED ;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
{
ilosc_skokow_gracza[id] = 2;
}
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Sklep^x01 ] Zakupiles^x3 Podwojny skok");
}
case 6:
{
new koszt = 8000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Sklep^x01 ] Nie masz tyle hajsu !");
return PLUGIN_HANDLED ;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 150)
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderGlow, 150)
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Sklep^x01 ] Zakupiles^x3 Niewidzialnosc");
}
}
return PLUGIN_HANDLED ;
}
public CmdStart(id, uc_handle){
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);
// obsluga multiskoku
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id])
{
--ilosc_skokow_gracza[id];
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
ilosc_skokow_gracza[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}
public client_putinserver(id){
ilosc_skokow_gracza[id]=0;
}

  • +
  • -
  • 1

#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 13.04.2012 14:55

Pisałem, że kod do sprawdzenia :)
Zaraz spojrzę, bo mam trochę innej roboty.

1. zamiast set_user_maxspeed ( id,1.7); podać by się przydało większą wartość, np. 600, bo 1.7 to prawie w miejscu dreptanie.
2. po zmianie broni, prędkość się zresetuje, więc też trzeba to uwzględnić. Zapiszmy zatem także
docelowy iloczyn pręskości do zmiennej, niech będzie globalna speed[33];

Funkcja register_event("CurWeapon","check_weapon","be","1=1"); odpowie nam za zmianę broni, a więc też i reset prędkości.
public check_weapon(id){
if(speed[id])
set_user_maxspeed(id,speed[id]*1.0);
}
W client_putinserver także wyzerujmy prędkość (gdzie 0 oznacza brak zmiany maks. prędkości) dla nowego gracza (przecież nie wykupił szybkości)
To samo zróbmy na początku nowej rundy, zatem zainicjalizujmy wydarzenie:
register_event("RoundTime","round_begin","bc");
Dodajmy zatem następującą funkcję publiczną:
public round_begin(){
new maxpl = get_maxplayers() +1;
for(new i=1; i < maxpl; ++i){
speed[i]=0;
ilosc_skokow_gracza[i]=0;
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255)
}
}
która dla każdego gracza na początku nowej rundy usuwa zakupioną szybkość + zakupione dodatkowe skoki.
3. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderGlow, 150) odpowiada za świecenie na zielono, można wywalić.
4. Odnośnie podwójnego skoku, dodałem także zerowanie na początku rundy (ilosc_skokow_gracza[i]=0; w pętli)
5. Tak samo dodałem zmianę renderinfu Alpha na = 255, czyli pełną widoczność na początku nowej rundy.
6. Odnośnie grawitacji, zamienić można np. wielkości z małej oraz z bardzo małej, tak też zrobiłem.
Gotowe SMA załączam (możliwe, że jeszcze jakieś drobne błędy są, nie testowałem). Jak coś, to pisz, albo niech ktoś też podpowie, co jeszcze jest źle.
Załączony plik  aaaa.sma   5,34 KB  11 Ilość pobrań
  aaaa.amxx

#3 R4x0R.

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:30
  • Imię:Ładnie
  • Lokalizacja:Komputer
Offline

Napisano 13.04.2012 15:06

Okey dzięki :)
  • +
  • -
  • 0

#4 R4x0R.

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:30
  • Imię:Ładnie
  • Lokalizacja:Komputer
Offline

Napisano 13.04.2012 19:07

Kurde wiesz co jest !
Jak kupujesz sobie prędkość to zamiast cię przyśpieszyć to cię zatrzymuje, wcale sie ruszzyć nnie możesz :// !!
  • +
  • -
  • 0

#5 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 13.04.2012 20:09

Eeh starą wersję .sma wrzuciłem:
Załączony plik  aaaa.sma   5,42 KB  25 Ilość pobrań
  aaaa.amxx
Ale swoją drogą to też mógłbyś sam sprawdzić :)

#6 R4x0R.

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:30
  • Imię:Ładnie
  • Lokalizacja:Komputer
Offline

Napisano 13.04.2012 21:19

Sprawdziłem ;P ale nie ogarniam taki rzeczy jeszcze, to moja pierwsza połowa PLUGINU :D
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych