Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Shark1337 - zdjęcie

Shark1337

Rejestracja: 04.03.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.04.2012 08:01
-----

#387998 Mapy na BF2

Napisane przez Maniek974 w 29.03.2012 17:57

de_torn.bsp
de_survivor.bsp
de_skauts.bsp
de_rats4_final.bs
de_volare.bsp
de_vertigo.bsp
de_piranesi
de_celtic
cs_mini_rats
cs_assault_upc
cs_alpin
cs_afghanistan
cs_militia
de_dust2_B
de_rotterdam
de_sahara
de_747
de_dust_night
de_southpark
de_zima
de_blue
de_tesco


Polecam mapy de_tesco i cs_alpin z tych co tu dałem
  • +
  • -
  • 1


#387769 Mapy na BF2

Napisane przez Best Crew w 29.03.2012 12:17


de_aztec

de_dust

cs_assault

cs_italy

de_train

aim_assault_quin

aim_fixit

aim_map_usp

aim_map4ever

mini_dust2

de_dust2

aim_aspect_light

aim_awp

aim_awp_esl

aim_aztec

aim_aztecplace

aim_crazyjump3

aim_famas_x

aim_galil-famas

aim_map_hlo

aim_map2

aim_mp5_reflex

cs_deagle5

fun_allinone

35hp_2


  • +
  • -
  • 1


#387709 Mapy na BF2

Napisane przez Best Crew w 28.03.2012 23:28




de_allstars

de_dawn

de_deadbolt

de_fpsa

de_hell

de_kabul

de_lidl

de_nifan

de_nuke2010

de_rats_1337

de_westwood

fy_iceworld2k


  • +
  • -
  • 1


#387648 Mapy na BF2

Napisane przez Maniek974 w 28.03.2012 20:10

Proponuje
de_dust2_A
fy_buzzkill
de_eldorado
de_rats
cs_office
cs_office_rats

  • +
  • -
  • 1


#385372 Vip codmod

Napisane przez pfkers w 24.03.2012 01:26

case 2:
  {
    new koszt = 10000;
    if (kasa_gracza<koszt)
        {
            tutorMake(id,TUTOR_GREEN,5.0,"[SKLEP] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
            return PLUGIN_CONTINUE;
        }
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)    
    {
        cs_set_user_money(id, kasa_gracza-5000);
        doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kasez;
        tutorMake(id,TUTOR_GREEN,5.0,"[SKLEP] Kupiles Super Doswiadczenie");
        SprawdzPoziom(id);
    }
    else if (!get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
          cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
        doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kasez;
        tutorMake(id,TUTOR_GREEN,5.0,"[SKLEP] Kupiles Super Doswiadczenie");
        SprawdzPoziom(id);
        
}

ADMIN_LEVEL_H
<-- mozesz sobie zmienic na ta flage na jaka masz vipa jezeli to nie jest to


#384687 Vip codmod

Napisane przez FORMOZA w 22.03.2012 19:43

Troche sie w tym zagubiłem :P ale sprawdź to:
case 2:
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
if(cs_get_user_money(id) >= 5000)
{
client_print(id, print_center, "[SKLEP] Kupiles Super Doswiadczenie")
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kasez;
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) - 1000)
SprawdzPoziom(id);
}
else
client_print(id, print_center, "[SKLEP] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.")
else
if(cs_get_user_money(id) >= 1000)
{
client_print(id, print_center, "[SKLEP] Kupiles Super Doswiadczenie")
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kasez;
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) - 1000)
SprawdzPoziom(id);
}
else
client_print(id, print_center, "[SKLEP] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.")
}

  • +
  • -
  • 1


#384674 Vip codmod

Napisane przez FORMOZA w 22.03.2012 19:29

Może tym:
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
;)
  • +
  • -
  • 1


#383708 Klasa dla Teamu

Napisane przez dasiek w 20.03.2012 15:31

w odrodzenie(id) podobnie jak w wyborze klasy

if(klasa_gracza[id] == NazwaKlasy && get_user_team(id) != NumerTeamu)
{
		   klasa_gracza[id] = 0; // o dodajesz zerowanie klasy.
		   client_print(id,print_chat,"Z tej klasy moze korzystac jedynie ct/tt") // tu jak chcesz
		   WybierzKlase(id)
		   return PLUGIN_CONTINUE;
}

powinno działać.
  • +
  • -
  • 1


#383682 Klasa dla Teamu

Napisane przez dasiek w 20.03.2012 14:56

tak.
http://amxx.pl/dokum...5/get_user_team
  • +
  • -
  • 1


#383674 Klasa dla Teamu

Napisane przez dasiek w 20.03.2012 14:43

w public WybierzKlase_Handler(id,menu,item) dodaj wg wzoru
if(item == NazwaKlasy && get_user_team(id) != NumerTeamu)
{
	   client_print(id,print_chat,"Z tej klasy moze korzystac jedynie ct/tt") // tu jak chcesz
	   WybierzKlase(id)
	   return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#378869 Problem z bledami w logach

Napisane przez sebul w 11.03.2012 13:53

Myśle ze to przez Give_XP

Chyba chciałeś napisać, że przez party, które według mnie powinny być usunięte z poradników/dodatków, zresztą tak będzie, jeśli ich kod nie zostanie poprawiony.
  • +
  • -
  • 1


#378750 Error w publicu RoundStart

Napisane przez speedkill w 11.03.2012 12:00

pętle zaczynaj od 1
for(new i=1; i < 33; i++)
+ jak dajesz mu broń sprawdzaj czy żyje.
  • +
  • -
  • 1


#378457 Error w publicu RoundStart

Napisane przez kapi10072 w 10.03.2012 20:34

Dodaj na początku funkcji, a raczej po pętli

if(is_user_connected(i))

  • +
  • -
  • 1