LaaGer, sma wysłałem ci na PW.
Powinno wszystko działać.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Shark1337
Rejestracja: 04.03.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.04.2012 08:01
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 53
- Odwiedzin: 2 840
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Pfff
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Pfff
-
Zainteresowania
Pfff
Kontakt
#376590 [ROZWIĄZANE] Problem po zmianie hud +kilka bledow
Napisane przez Shark1337 w 07.03.2012 07:10
#376281 [ROZWIĄZANE] Jak dodac drugi sklep
Napisane przez Shark1337 w 06.03.2012 16:37
public wybierzsklep(id) { new c_sklep=menu_create("Wybierz Sklep:","cbwybierzsklep") menu_additem(c_sklep,"Sklep za kase","1",0) menu_additem(c_sklep,"Sklep za honor","2",0) menu_setprop(c_sklep,MPROP_EXITNAME,"\wWyjscie"); menu_display(id,c_sklep,0) } public cbwybierzsklep(id,c_sklep,item) { new data[6], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(c_sklep, item, acces, data,5, iName, 63, callback) new klawisz = str_to_num(data) switch(klawisz) { case 1:{ (public Sklepu za kase) np Sklep(id) } case 2:{ (public Sklepu za monety) } } }
i w plugin_init
register_clcmd("say /sklep", "wybierzsklep");
#376269 Gold M4A1 przybliżenie...
Napisane przez Shark1337 w 06.03.2012 16:24
#376267 [ROZWIĄZANE] Wgranie do plika bugów
Napisane przez Shark1337 w 06.03.2012 16:21
#375917 Vip na cod
Napisane przez Shark1337 w 05.03.2012 18:45
Przedstawiam wam Vip w tabeli + dodatkowy exp dal niego.
(Moj pierwszy skrypt
Vip w tabeli:
Na samym goze kodu:
Wiecej expa za vip:
Znajdz public Death
pod
Daj to:
(Moj pierwszy skrypt
Vip w tabeli:
Na samym goze kodu:
#define ADMIN_VIP ADMIN_LEVEL_A // ---> na jaka flage ma byc VIP #define SCOREATTRIB_DEAD (1<<0) #define SCOREATTRIB_VIP (1<<2)W plugin_init:
register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "MessageScoreAttrib");Na dole kodu:
public MessageScoreAttrib(iMsgID, iDest, iReceiver) { new iPlayer = get_msg_arg_int(1); if(get_user_flags(iPlayer) & ADMIN_VIP) { if(is_user_connected(iPlayer)) { set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, is_user_alive(iPlayer) ? SCOREATTRIB_VIP : SCOREATTRIB_DEAD); } } }
Wiecej expa za vip:
Znajdz public Death
pod
nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo;
Daj to:
if(get_user_flags(attacker) & ADMIN_VIP) { nowe_doswiadczenie += 20; // ile doswiadczenia dostaje za zabicie }
#374896 Klasa Zeus
Napisane przez Shark1337 w 04.03.2012 07:55
Potrzebuję klasy zeus która strzela piorunami.
Tylko trzeba zmienić na piorun, a ja niestety nie umiem mógby ktoś zrobić?
Tworzenie Blyskawicy:
Dotyk
Tylko trzeba zmienić na piorun, a ja niestety nie umiem mógby ktoś zrobić?
Tworzenie Blyskawicy:
public StworzBlyskawice(id) { if (!ilosc_blyskawic_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykrzystales juz wszystkie blyskawice!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if(poprzednia_blyskawica_gracza[id] + 2.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Blyskawic mozesz uzywac co 2 sekundy!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if (is_user_alive(id)) { if(inteligencja_gracza[id] < 1) client_print(id, print_center, "Aby wzmocnic Blyskawice, zwieksz inteligencje!"); poprzednia_blyskawica_gracza[id] = get_gametime(); ilosc_blyskawic_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "Blyskawica"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 64); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, 5); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); new fEntity new Float:fl_iNewVelocity[3] VelocityByAim(id, 500, fl_iNewVelocity) entity_set_vector(fEntity, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity) message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY) write_byte(22) write_short(fEntity) write_short(sprite_beam) write_byte(45) write_byte(4) write_byte(255) write_byte(0) write_byte(0) write_byte(25) message_end() VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } return PLUGIN_CONTINUE; }
Dotyk
public DotykBlyskawicy(ent) { if ( !is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3], iOrigin[3]; entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin); iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]); iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]); iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); // scale write_byte(20); // framerate write_byte(0);// flags message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 230.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24) continue; ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 55.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1); } remove_entity(ent); }
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Shark1337
- Regulamin