Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Shark1337 - zdjęcie

Shark1337

Rejestracja: 04.03.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.04.2012 08:01
-----

#376590 [ROZWIĄZANE] Problem po zmianie hud +kilka bledow

Napisane przez Shark1337 w 07.03.2012 07:10

LaaGer, sma wysłałem ci na PW.
Powinno wszystko działać.
  • +
  • -
  • 0


#376281 [ROZWIĄZANE] Jak dodac drugi sklep

Napisane przez Shark1337 w 06.03.2012 16:37

public wybierzsklep(id)
{
    new c_sklep=menu_create("Wybierz Sklep:","cbwybierzsklep")
    menu_additem(c_sklep,"Sklep za kase","1",0)
    menu_additem(c_sklep,"Sklep za honor","2",0)
    menu_setprop(c_sklep,MPROP_EXITNAME,"\wWyjscie");
    menu_display(id,c_sklep,0)
}
public cbwybierzsklep(id,c_sklep,item)
{
    new data[6], iName[64]
    new acces, callback
    menu_item_getinfo(c_sklep, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
    new klawisz = str_to_num(data)
    switch(klawisz)
    {
    case 1:{
       	 (public Sklepu za kase) np Sklep(id)
        }
    case 2:{
       	 (public Sklepu za monety)
        }
    }
}

i w plugin_init
register_clcmd("say /sklep", "wybierzsklep");

  • +
  • -
  • 1


#376269 Gold M4A1 przybliżenie...

Napisane przez Shark1337 w 06.03.2012 16:24

Poprawione, zobacz.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#376267 [ROZWIĄZANE] Wgranie do plika bugów

Napisane przez Shark1337 w 06.03.2012 16:21

Poprawione, proszę.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#375917 Vip na cod

Napisane przez Shark1337 w 05.03.2012 18:45

Przedstawiam wam Vip w tabeli + dodatkowy exp dal niego.
(Moj pierwszy skrypt :)

Vip w tabeli:


Na samym goze kodu:
#define ADMIN_VIP  ADMIN_LEVEL_A // ---> na jaka flage ma byc VIP
#define SCOREATTRIB_DEAD (1<<0)
#define SCOREATTRIB_VIP (1<<2)
W plugin_init:
register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "MessageScoreAttrib");
Na dole kodu:
public MessageScoreAttrib(iMsgID, iDest, iReceiver)
{  
	new iPlayer = get_msg_arg_int(1);
	if(get_user_flags(iPlayer) & ADMIN_VIP)
	{
		if(is_user_connected(iPlayer))
		{
			set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, is_user_alive(iPlayer) ? SCOREATTRIB_VIP : SCOREATTRIB_DEAD);
		}
	}
}


Wiecej expa za vip:

Znajdz public Death

pod
nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo;

Daj to:

if(get_user_flags(attacker) & ADMIN_VIP)
			{
				nowe_doswiadczenie += 20; // ile doswiadczenia dostaje za zabicie
			}

  • +
  • -
  • 6


#374896 Klasa Zeus

Napisane przez Shark1337 w 04.03.2012 07:55

Potrzebuję klasy zeus która strzela piorunami.

Tylko trzeba zmienić na piorun, a ja niestety nie umiem mógby ktoś zrobić?

Tworzenie Blyskawicy:
public StworzBlyskawice(id)
{
    if (!ilosc_blyskawic_gracza[id])
    {
        client_print(id, print_center, "Wykrzystales juz wszystkie blyskawice!");
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    if(poprzednia_blyskawica_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
    {
        client_print(id, print_center, "Blyskawic mozesz uzywac co 2 sekundy!");
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    if (is_user_alive(id))
    {    
        if(inteligencja_gracza[id] < 1)
        client_print(id, print_center, "Aby wzmocnic Blyskawice, zwieksz inteligencje!");
        
        poprzednia_blyskawica_gracza[id] = get_gametime();
        ilosc_blyskawic_gracza[id]--;

        new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
        
        entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
        entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
        
        new Ent = create_entity("info_target");
        
        entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "Blyskawica");
        entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
        
        vAngle[0] *= -1.0;
        
        entity_set_origin(Ent, Origin);
        entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
        
        entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 64);
        entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
        entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, 5);
        entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
        
        new fEntity
        
        new Float:fl_iNewVelocity[3]
        VelocityByAim(id, 500, fl_iNewVelocity)
        entity_set_vector(fEntity, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity)

        message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
        write_byte(22)
        write_short(fEntity)
        write_short(sprite_beam)
        write_byte(45)
        write_byte(4)
        write_byte(255)
        write_byte(0)
        write_byte(0)
        write_byte(25)
        message_end()
        
        VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
        entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
        
    }    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

Dotyk
public DotykBlyskawicy(ent)
{
    if ( !is_valid_ent(ent))
    return;

    new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

    new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
    entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);    
    iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
    iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
    iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);

    message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
    write_byte(TE_EXPLOSION);
    write_coord(iOrigin[0]);
    write_coord(iOrigin[1]);
    write_coord(iOrigin[2]);
    write_short(sprite_blast);
    write_byte(32); // scale
    write_byte(20); // framerate
    write_byte(0);// flags
    message_end();

    new entlist[33];
    new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 230.0, entlist, 32);
    
    for (new i=0; i < numfound; i++)
    {        
        new pid = entlist[i];
        
        if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24)
        continue;
        ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 55.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1);
    }
    remove_entity(ent);
}

  • +
  • -
  • 1