Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Error w publicu RoundStart


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Shark1337

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:53
  • Imię:Pfff
  • Lokalizacja:Pfff
Offline

Napisano 10.03.2012 20:29

Witam, mam errory w public RoundStart

A tak dokładniej w:
if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0


tzn w
else g_haskit[i]=0


A taki błąd:

L 03/10/2012 - 20:17:39: [] Displaying debug trace (plugin "diablo_onyke.amxx")
L 03/10/2012 - 20:17:39: [] Run time error 4: index out of bounds
L 03/10/2012 - 20:17:39: [] [0] diablo_onyke.sma::RoundStart (line 1562)

  • +
  • -
  • 0

#2 kapi10072

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:318
  • Steam:steam
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.03.2012 20:34

Dodaj na początku funkcji, a raczej po pętli

if(is_user_connected(i))

Użytkownik kapi10072 edytował ten post 10.03.2012 20:34

  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika
Najlepszy serwer TeamPlay w Polsce !
Pomogłem, wejdź ;)
Zapraszam na BHZ-Game.pl
Bo nie liczą się fragi tylko dobra atmosfera ;D


#3 Shark1337

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:53
  • Imię:Pfff
  • Lokalizacja:Pfff
Offline

Napisano 10.03.2012 20:40

Nadal jest ten błąd mógłby ktos mi to napisac?

public RoundStart(){

for (new i=0; i < 33; i++){

if(is_user_connected(i))

if(player_class[i] == Baal) {
zmiana_skinu[i] = random(5)
if(zmiana_skinu[i] == 1) {
changeskin(i,0)
ColorChat(i, TEAM_COLOR, "Wygladasz jak przeciwnik!")
}
else
changeskin(i,1)
}
else
zmiana_skinu[i] = 0
used_item[i] = false
naswietlony[i] = 0;
losowe_itemy[i] = 0
uzyl_przedmiot[i] = 0
DemageTake1[i]=1
count_jumps(i)
give_knife(i)
JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]
kill_all_entity("przedmiot")

if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0

if(player_class[i] == Hunter)
{
fm_give_item(i,"weapon_deagle")
fm_give_item(i,"ammo_50ae")
fm_give_item(i,"ammo_50ae")
fm_give_item(i,"ammo_50ae")
fm_give_item(i,"ammo_50ae")
fm_give_item(i,"ammo_50ae")
fm_give_item(i,"ammo_50ae")
}
if(player_class[i] == Skoczek)
{
fm_give_item(i,"weapon_deagle")
fm_give_item(i,"ammo_50ae")
fm_give_item(i,"ammo_50ae")
fm_give_item(i,"ammo_50ae")
fm_give_item(i,"ammo_50ae")
fm_give_item(i,"ammo_50ae")
fm_give_item(i,"ammo_50ae")
fm_give_item(i,"weapon_ak47")
fm_give_item(i,"ammo_762nato")
fm_give_item(i,"ammo_762nato")
fm_give_item(i,"ammo_762nato")
fm_give_item(i,"ammo_762nato")
}
if(player_class[i] == Zniewolony)
{
fm_give_item(i,"weapon_m4a1")
fm_give_item(i,"ammo_556nato")
fm_give_item(i,"ammo_556nato")
fm_give_item(i,"ammo_556nato")
fm_give_item(i,"ammo_556nato")
}
if(player_class[i] == SniegowyTulacz)
{
fm_give_item(i,"weapon_famas")
fm_give_item(i,"ammo_556nato")
fm_give_item(i,"ammo_556nato")
fm_give_item(i,"ammo_556nato")
fm_give_item(i,"ammo_556nato")
}
if(player_class[i] == Pijawka)
{
fm_give_item(i,"weapon_awp")
fm_give_item(i,"ammo_338magnum")
fm_give_item(i,"ammo_338magnum")
fm_give_item(i,"ammo_338magnum")
fm_give_item(i,"ammo_338magnum")
}
if(player_class[i] == Zgniatacz)
{
fm_give_item(i,"weapon_p90")
fm_give_item(i,"ammo_57mm")
fm_give_item(i,"ammo_57mm")
fm_give_item(i,"ammo_57mm")
}
if(player_class[i] == Imp)
{
fm_give_item(i,"weapon_hegrenade")
fm_give_item(i,"weapon_flashbang")
fm_give_item(i,"weapon_flasgbang")
fm_give_item(i,"weapon_smokegrenade")
}
if(player_class[i] == Baal)
{
fm_give_item(i,"weapon_m3")
fm_give_item(i,"ammo_buckshot")
fm_give_item(i,"ammo_buckshot")
fm_give_item(i,"ammo_buckshot")
fm_give_item(i,"ammo_buckshot")
fm_give_item(i,"ammo_buckshot")
}
if(player_class[i] == Diablo)
{
fm_give_item(i,"weapon_elite")
fm_give_item(i,"ammo_9mm")
fm_give_item(i,"ammo_9mm")
fm_give_item(i,"ammo_9mm")
fm_give_item(i,"ammo_9mm")
fm_give_item(i,"ammo_9mm")
fm_give_item(i,"ammo_9mm")
}
if(player_class[i] == Hefasto)
{
fm_give_item(i,"weapon_hegrenade")
fm_give_item(i,"weapon_deagle")
fm_give_item(i,"ammo_50ae")
fm_give_item(i,"ammo_50ae")
fm_give_item(i,"ammo_50ae")
fm_give_item(i,"ammo_50ae")
fm_give_item(i,"ammo_50ae")
fm_give_item(i,"ammo_50ae")
}

golden_bulet[i]=0
c_ulecz[i] = false
if(player_class[i] == Duriel) ilosc_rakiet_gracza[i]=3
else if(player_class[i] == Griswold) ilosc_rakiet_gracza[i]=2
else if(player_class[i] == Demonolog) ilosc_rakiet_gracza[i]=3
if(player_class[i] == Zgniatacz)
{
ilosc_blyskawic[i]=3;
poprzednia_blyskawica[i]=0
}
else if(player_class[i] == SniegowyTulacz)
{
ilosc_blyskawic[i]=3;
poprzednia_blyskawica[i]=0
}
else if(player_class[i] == Kowal)
{
ilosc_blyskawic[i]=3;
poprzednia_blyskawica[i]=0
}
//else ilosc_rakiet_gracza[i]=0
/*if(player_class[i] == Zgniatacz) ilosc_dynamitow_gracza[i]=1
else if(player_class[i] == SniegowyTulacz) ilosc_dynamitow_gracza[i]=1
else if(player_class[i] == Kowal) ilosc_dynamitow_gracza[i]=1*/
//else ilosc_rakiet_gracza[i]=0


invisible_cast[i]=0
niewidka[i] = 0
mana_gracza[i]=(race_heal[player_class[i]]+player_intelligence[i]+player_lvl[i])

ultra_armor[i]=0
lustrzany_pocisk[i]=0
num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/25.0,floatround_floor)

set_renderchange(i)
if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66)
{
changeskin(i,0)
}
}

kill_all_entity("throwing_knife")

Bot_Setup()
ghost_check = false
check_class()
use_addtofullpack = false
}

  • +
  • -
  • 0

#4 kapi10072

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:318
  • Steam:steam
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.03.2012 10:18


L 03/10/2012 - 20:17:39: [] [0] diablo_onyke.sma::RoundStart (line 1562)


Czyli który to kod, w sensie ta linijka ;]
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika
Najlepszy serwer TeamPlay w Polsce !
Pomogłem, wejdź ;)
Zapraszam na BHZ-Game.pl
Bo nie liczą się fragi tylko dobra atmosfera ;D


#5 Shark1337

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:53
  • Imię:Pfff
  • Lokalizacja:Pfff
Offline

Napisano 11.03.2012 11:54

To jest ten:

else g_haskit[i]=0

  • +
  • -
  • 0

#6 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 11.03.2012 12:00

pętle zaczynaj od 1
for(new i=1; i < 33; i++)
+ jak dajesz mu broń sprawdzaj czy żyje.
  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#7 Shark1337

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:53
  • Imię:Pfff
  • Lokalizacja:Pfff
Offline

Napisano 11.03.2012 12:26

Ale to juz tak bylo w diablo mod by onyke, to jest jego.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych