Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Mdx - zdjęcie

Mdx

Rejestracja: 26.02.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.02.2015 21:25
*****

#545041 Nożówka z auto respawnem

Napisane przez bulka w 24.05.2013 14:42

http://amxx.pl/topic...simple-warm-up/




#540270 Poprawa perku "Shake it Baby"

Napisane przez Raen w 04.05.2013 18:34

Proszę, 0 błędów przy kompilacji:

#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "Shake it baby";
new const perk_desc[] = "Dostajesz 10 wytrzymalosci. Masz 1/LW szans na to ze przeciwnikowi bedzie sie trzasl ekran";

new gmsgShake;
new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(perk_name, "1.0", "Mdx");
    
    cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 2, 4);
    
    register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");    
    
    gmsgShake = get_user_msgid("ScreenShake");
}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
    ma_perk[id] = true;
    wartosc_perku[id] = wartosc;
    cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)+10);
}

public cod_perk_disabled(id)
{
    ma_perk[id] = false;
    cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)-10);
}

public Damage(id)
{
    new idattacker = get_user_attacker(id);
    
    if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(id) == get_user_team(idattacker))
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    if(ma_perk[idattacker] && random_num(1, wartosc_perku[idattacker]) == 1) {
        message_begin(MSG_ONE, gmsgShake, {0,0,0})
        write_short(255<< 14 ) //ammount
        write_short(10 << 14) //lasts this long
        write_short(255<< 14) //frequency
        message_end()
    }
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}


  • +
  • -
  • 1


#1543 Screen Shake 1.0 by ThantiK

Napisane przez Abes Mapper w 21.02.2008 14:54

Screen Shake 1.0
by ThantiK


Dołączona grafika
Ten plugin pozwala trząść ekranem każdego z graczy. Admin wpisuje komendę, nick gracza i mu się trzęsie ekran.


Dołączona grafika
amx_shake

Dołączona grafika
Standardowa [ http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20 ]

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5


#540225 Ultimate AFK

Napisane przez Droso w 04.05.2013 16:13

Aj zapomniałem usunąć linijki do testów :facepalm:

Już poprawiłem.


  • +
  • -
  • 1


#469010 Ultimate AFK

Napisane przez Droso w 18.10.2012 15:26

Witajcie!
opis

Autor: HubertTM
Dzień publikacji: 18 października 2012r.

Oto nowy Ultimate-AFK, czym różni się od innych afk-kickerów? Dokładnością. Ten plugin bierze pod uwage:

  • strzelanie;
  • poruszanie camera;
  • pisanie na chacie;
  • drobne ruchy;
  • kucanie;
  • skakanie;
  • patrzenie w tabele wyników;
  • przeładowanie;
  • kupowanie broni na respie;
  • wiele innych.

Oczywiście wszystko możemy Włączyć/Wyłączyć Cvarami, a w dodatku możemy dodać wyjątki dla kogo ma nie działać U-AFK:

  • dla Adminów;
  • tylko dla Head-Adminów;
  • U-AFK będzie działać tylko od określonej CVAR'em liczby graczy.

 

Możemy określić jak ma działać plugin czy od razu kickować z serwera, czy może najpierw przenieść do drużyny Obserwatorów, potem po upłynięciu X czasu, kickować go z serwera (Można oczywiście to wyłączyć, że tylko przenosi do drużyny Obserwatora i gracz sobie spokojnie czeka jako obserwator).
Możemy także ustalić po jakim czasie kickować z TT/CT i oddzielny czas kicku dla drużyny Obserwatora.
Możemy włączyć tylko kickowanie z drużyny Obserwatora.

Dodatkowo:
AFK na respie, jak wiadomo czasami chcemy, żeby AFK na respie było szybsze, tak też tu jest.
Jak działa plugin na respie?
Najpierw ustalamy ile razy gracz może być AFK (w pluginie zwie to się szanse [stand. 3])
Jeżeli gracz wykorzysta szanse [np. 3/3] to wtedy:
w zależności od CVAR'u:

  • kickuje;
  • przenosi do drużyny Obserwatora.

Możemy CVAR'em włączyć informowanie gracza, że jest AFK i nastąpi reakcja pluginu.
W pluginie jest pokazywanie ile graczy w CT i TT jest AFK [np. AFK CT: 1 AFK TT: 3] [można wyłączyć CVAR'em]

Mamy także wyrzucanie bomby, jeśli gracz jest AFK X sec..
Oczywiście możemy to wyłączyć, na przykład zamiast wyrzucania bomby możemy zainstalować to:
http://amxx.pl/topic...k-bomb-tranfer/

 

Więcej informacji w CVAR'ach ;)

cvary
Uwaga CVAR'y ustalamy w pliku ultimateafk.cfg, który możemy pobrać z załącznika i wrzucamy go do folderu
addons/amxmodx/configs

 

afk_mode 0
// 1 - Kickuje od razu, to znaczy - nie przenosi na spect!
// 0 - Najpierw przerzuca na Spect. Co dalej? Wybierz dalej w cvarach 


afk_timeafk 50
// Ile sekund mozna byc AFK w TT/CT, zanim... (cvar afk_mode)


afk_timespect 0
// Ile sekund mozna byc AFK w druzynie Obserwatorow, potem kickuje!
// 0 - Nieskonczonosc - nie kickuje.


afk_saychangeafk 2
// Czy pisanie na SAY/SAY_TEAM wplywa na czas AFK?
// 0 - Nie
// 1- Tylko w druzynach TT oraz CT
// 2 - Wszedzie TT/CT/Obserwatorzy.


afk_shootchangeafk 1
// Czy strzal bronia, lub jej zmiana wplywa na AFK?
// 1 - Tak.
// 0 - Nie.


afk_adminafk 0
// Czy traktowac adminow jako zwyklych graczy? Czytaj - Przerzucac oraz Kickowac?
// 0 - Bedzie kickowalo/przerzucalo adminow i graczy.
// 1 - Kickuje/przerzuca tylko graczy, admini maja spokoj.
// 2 - Kickuje/przerzuca graczy i adminow, ale nie kickuje adminow z immunitetem.


afk_warn 1
// ostrzegac gracza ze jest AFK? (Chat)
// 0 - Nie
// 1 - Tak (Domyslnie)


afk_minplayers 0
// od ilu graczy na serwerze dziala U-AFK.


afk_checkspawn 1
// Czy ma sprawdzac czy gracz jest AFK na respie? Takie AFK na respie dziala szybciej, przydatne bo sa szanse (patrz nizej).
// 1 - Tak
// 0 - Nie. Wylacza takze szanse (Zaraz sie dowiesz co to takiego)


afk_timekillspawn 25
// Jezeli gracz nie rusza sie na respie przez tyle sekund, oznacza to, ze jest AFK, i mozna go ... (CVAR nizej)


afk_killspawn 0
// Do cvaru wyzej
// 1 - Zabic
// 0 - Nic nie robi z graczem, ale pokazuje komunikat, ze gracz jest AFK.


afk_killspawnchance 5
// Jezeli zostanie zabity (Wiec dziala tylko kiedy cvar afk_killspawn 1) przez Ultimate AFK [TEN_CVAR] razy to zostanie wywalony, bo nie gra.
// Zalecane 3 w gore.
// Uwaga 0 nie wylacza ! (Od wylaczania jest m.in cvar afk_checkspawn!) 




afk_bombdroptime 20
// Po jakim czasie AFK ma wyrzucic bombe graczowi na ziemie.
// 0 - Wylacza.


afk_playersinfoafk 1 
// Czy ma pojawiac sie informacja? AFK TT : x AFK CT: x na chacie?
// 1 - Tak.
// 0 - Nie.

Plugin posiada multilanguage! Dzięki czemu obcokrajowcy zrozumieją, dlaczego np. zostali wyrzuceni z serwera :)
Na razie tylko PL i ANG. [Wersja ANG, możliwe lekkie błędy ;D]
 

Podziękowania:
- Dla autora/ów AFK-KISS, (zapożyczona funkcja: ta od rozpoznawania czy gracz ma bombe)


Changelog:
18 października 2012 r - publikacja;
28 października 2012 r - poprawa .txt;
20 grudnia 2012 r - poprawa małych bugów + "uczulenie" pluginu;

1.9b - 13 października 2013 r - "uczulenie" pluginu + poprawy błędów.

1.9f - 10 listopada 2013 r - Poprawienie kilku błędów - ładniejszy (czytelniejszy) plik .CFG :)

2.0 - 30 grudnia 2013 r -

  • Dodanie do AFK - Freezetime - czyli w tym czasie nie nalicza AFK :)
  • Wiele poprawek związanych z wyrzucaniem bomby.
  • Bugi i poprawki;
  • Dodanie komendy debugguj ;)
  • Poprawa jednego CVAR'a.

 

download

Załączony plik  AFK-Ultimate.sma   15,62 KB  1605 Ilość pobrań
  AFK-Ultimate.amxx

Załączony plik  ultimateafk.txt   2,29 KB  2129 Ilość pobrań

Załączony plik  ultimateafk.cfg   2,05 KB  1590 Ilość pobrań

 

 

instalacja
Standardowa czyli:

  • .amxx do plugins
  • .sma do scripting
  • ultimateafk.cfg do configs
  • ultimateafk.txt do data/lang

  • +
  • -
  • 48


#537266 [ROZWIĄZANE] Prośba o 55 perków min. Złoty Płaszcz

Napisane przez bulka w 25.04.2013 09:40

Platynowe Naboje:

Załączony plik  codperk_platynowenaboje.sma   1,06 KB  67 Ilość pobrań
  codperk_platynowenaboje.amxx

 

Bezlik ammo:

Załączony plik  codperk_bezlikammo.sma   1,2 KB  56 Ilość pobrań
  codperk_bezlikammo.amxx

 

Buty Indian:

Załączony plik  codperk_butyindian.sma   585 bajtów  51 Ilość pobrań
  codperk_butyindian.amxx

 

Buty poszukiwacza zlota:

Załączony plik  codperk_butyposzukiwaczazlota.sma   692 bajtów  39 Ilość pobrań
  codperk_butyposzukiwaczazlota.amxx

 

Buty szlachcica:

Załączony plik  codperk_butyszlachcica.sma   684 bajtów  39 Ilość pobrań
  codperk_butyszlachcica.amxx

 

Eliminator rozrzutu:

Załączony plik  codperk_eliminatorrozrzutu.sma   967 bajtów  41 Ilość pobrań
  codperk_eliminatorrozrzutu.amxx

 

Kamuflaz:

Załączony plik  codperk_kamuflaz.sma   723 bajtów  37 Ilość pobrań
  codperk_kamuflaz.amxx

 

Maksymalne skupienie:

Załączony plik  codperk_maksymalneskupienie.sma   1 KB  43 Ilość pobrań
  codperk_maksymalneskupienie.amxx

 

Narzedzia demolitions:

Załączony plik  codperk_narzedziademolitions.sma   3,74 KB  35 Ilość pobrań
  codperk_narzedziademolitions.amxx

 

Ogranicznik rozrzutu:

Załączony plik  codperk_ogranicznikrorzutu.sma   960 bajtów  33 Ilość pobrań
  codperk_ogranicznikrorzutu.amxx

 

Zwinne palce:

Załączony plik  codperk_zwinnepalce.sma   1,8 KB  35 Ilość pobrań
  codperk_zwinnepalce.amxx

 

Podręcznik szpiega:

Załączony plik  codperk_podrecznikszpiega.sma   1,96 KB  37 Ilość pobrań
  codperk_podrecznikszpiega.amxx

 

Podwójna kamizelka:

Załączony plik  codperk_podwojnakamizelka.sma   772 bajtów  32 Ilość pobrań
  codperk_podwojnakamizelka.amxx

 

Rozbłysk:

Załączony plik  codperk_rozblysk.sma   2,21 KB  58 Ilość pobrań
  codperk_rozblysk.amxx

 

Tytanowe naboje:

Załączony plik  codperk_tytanowenaboje.sma   982 bajtów  42 Ilość pobrań
  codperk_tytanowenaboje.amxx

 

Weteran noża:

Załączony plik  codperk_weterannoza.sma   1,31 KB  49 Ilość pobrań
  codperk_weterannoza.amxx

 

Zaskoczenie wroga:

Załączony plik  codperk_zaskoczeniewroga.sma   2,38 KB  41 Ilość pobrań
  codperk_zaskoczeniewroga.amxx




#449993 STAN BANA & Wygasłe bany nie znikają

Napisane przez Kamil_Cidry w 22.08.2012 13:00

Coraz więcej osób szuka tej modyfikacji na forum, lub pyta mnie jak ja zrobić postanowiłem dać wszystkim odpowiedź raz a porządnie ;)

Ta modyfikacja łączy:
-http://amxx.pl/topic/40703-lplista-zbanowanych-wyroznienie-wygaslych-banow/
-http://amxx.pl/topic/54896-wygasle-bany-jak-je-zostawic/

Wszystko jest wykonane w przejrzysty sposób:

Dołączona grafika

o stanie bana informuje grafika umieszczona po prawej stronie.
-zielona: ban wygasł
-czerwona: ban aktywny
-pomarańczowa: gracz odbanowany

Miałem kilka problemów, gdyż gm 1.6 podczas dawaniu unbana zmienia czas bana z powiedzmy "1440" na "-1" przez co nawet gdy zdejmowaliśmy bana mającego trwać 1 dzień, zmieniało czas na "na zawsze". Jest to rozwiązane w sposób, że gdy dajemy graczowi unbana nie wyświetla czasu bana "na zawsze" lecz pisze odbanowany.

DEMO:
Cs-Strefa.pl - Lista Banów
proszę zapoznać się z działaniem, żeby potem nie mieć wątpliwości :)


INSTALACJA:
Pobieramy paczkę, oraz wrzucamy jej zawartość do folderu z AMXBANS

PACZKA:
Stan bana by Kamil_Cidry.rar - Speedy Share - upload your files here

W razie jakichkolwiek pytań, znalezionych bugów lub błędów w działaniu proszę pisać śmiało w tym temacie lub na PW

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#534200 [ROZWIĄZANE] Galileo i 3 najlepszych rundy (exp)

Napisane przez GoldenKill w 14.04.2013 01:12

Sprawdź a jak nie będzie działać to polecam ten plugin

 

http://amxx.pl/topic...sja-29-01-2012/

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#417756 Podczas dropu perku odgrywa się dźwięk

Napisane przez Klakier w 04.06.2012 15:23

w
public UstawPerk(id, perk, wartosc, pokaz_info)


zmień linijkę:

    if(pokaz_info && perk_gracza[id])
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zdobyles %s.", nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);


na
    if(pokaz_info && perk_gracza[id])
{
client_cmd(id, "spk twojfolder/twojdzwiek");
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zdobyles %s.", nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
}


i dodajesz to samo do plugin_precache(); tak jak tłumaczyłem ci wcześniej
  • +
  • -
  • 2


#534109 [ROZWIĄZANE] Dodanie dźwięku do perka

Napisane przez BaxY15K w 13.04.2013 20:24

http://amxx.pl/topic...ywa-sie-dzwiek/
  • +
  • -
  • 1


#533662 [ROZWIĄZANE] Galileo i 3 najlepszych rundy (exp)

Napisane przez City w 12.04.2013 12:14

zmien na mapchoosera :)
 

miałem podobny problem tyle ,że z medalami


  • +
  • -
  • 1


#533549 Modele szukam (diably, demony itp.)

Napisane przez aragog w 11.04.2013 15:53

http://zombie-mod.ru...s/modeli-zombi/

 

Mają sporo ciekawych modeli i nie tylko :D Ogólnie polecam stronę.


  • +
  • -
  • 1


#514398 Prośba o klase która przechodz przez ściany

Napisane przez Play 4FuN w 12.02.2013 21:28

Załączony plik  codclass_Duch.sma   1,95 KB  67 Ilość pobrań
  codclass_Duch.amxx
  • +
  • -
  • 3


#531136 Poprawa klasy

Napisane przez koong w 03.04.2013 20:14

łap bo nie dałeś do public cod_class_disabled(id) otwarcia i zamknięcia nawiasu {}

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
		 
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[]   = "Demon (Premium)";
new const opis[]	    = "";
new const bronie	    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 50;
new const kondycja  = 25;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 20;
 
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
  if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
   remove_entity(entRakiety);
  entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
  client_print(id, print_chat, "[Demon (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
 
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id){
ma_klase[id] = false;
set_user_footsteps (id, 1)
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
  client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
  if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
  {
   client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
  }
  else
  {
   if (is_user_alive(id))
   {
	    poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
	    ilosc_rakiet_gracza[id]--;
	    new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
	    entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
	    entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
	    new Ent = create_entity("info_target");
	    entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
	    entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
	    vAngle[0] *= -1.0;
	    entity_set_origin(Ent, Origin);
	    entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
	    entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
	    entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
	    entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
	    entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
	    VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
	    entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
   }
  }
}
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
  ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
  return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
  iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
  new pid = entlist[i];
  if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
   continue;
  cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}

  • +
  • -
  • 1


#528172 Prośba o przeniesienie hud

Napisane przez Flk w 26.03.2013 08:06

Trzymaj zostawiłem ci hp w hud na pewno ci się przyda


Załączony plik  codsqlnew.sma   52,27 KB  37 Ilość pobrań
  codsqlnew.amxx