http://amxx.pl/topic...simple-warm-up/
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Mdx
Rejestracja: 26.02.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.02.2015 21:25
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 69
- Odwiedzin: 3 235
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Nie podano
-
Lokalizacja
Wałbrzych
#545041 Nożówka z auto respawnem
Napisane przez bulka w 24.05.2013 14:42
#540270 Poprawa perku "Shake it Baby"
Napisane przez Raen w 04.05.2013 18:34
Proszę, 0 błędów przy kompilacji:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Shake it baby";
new const perk_desc[] = "Dostajesz 10 wytrzymalosci. Masz 1/LW szans na to ze przeciwnikowi bedzie sie trzasl ekran";
new gmsgShake;
new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Mdx");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 2, 4);
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
gmsgShake = get_user_msgid("ScreenShake");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
ma_perk[id] = true;
wartosc_perku[id] = wartosc;
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)+10);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)-10);
}
public Damage(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(id) == get_user_team(idattacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_perk[idattacker] && random_num(1, wartosc_perku[idattacker]) == 1) {
message_begin(MSG_ONE, gmsgShake, {0,0,0})
write_short(255<< 14 ) //ammount
write_short(10 << 14) //lasts this long
write_short(255<< 14) //frequency
message_end()
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#1543 Screen Shake 1.0 by ThantiK
Napisane przez Abes Mapper w 21.02.2008 14:54
by ThantiK
Ten plugin pozwala trząść ekranem każdego z graczy. Admin wpisuje komendę, nick gracza i mu się trzęsie ekran.
amx_shake
Standardowa [ http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20 ]
Załączone pliki
-
amx_shake.rar 6,53 KB 951 Ilość pobrań
#540225 Ultimate AFK
Napisane przez Droso w 04.05.2013 16:13
#469010 Ultimate AFK
Napisane przez Droso w 18.10.2012 15:26
Witajcie!
Autor: HubertTM
Dzień publikacji: 18 października 2012r.
Oto nowy Ultimate-AFK, czym różni się od innych afk-kickerów? Dokładnością. Ten plugin bierze pod uwage:
- strzelanie;
- poruszanie camera;
- pisanie na chacie;
- drobne ruchy;
- kucanie;
- skakanie;
- patrzenie w tabele wyników;
- przeładowanie;
- kupowanie broni na respie;
- wiele innych.
Oczywiście wszystko możemy Włączyć/Wyłączyć Cvarami, a w dodatku możemy dodać wyjątki dla kogo ma nie działać U-AFK:
- dla Adminów;
- tylko dla Head-Adminów;
- U-AFK będzie działać tylko od określonej CVAR'em liczby graczy.
Możemy określić jak ma działać plugin czy od razu kickować z serwera, czy może najpierw przenieść do drużyny Obserwatorów, potem po upłynięciu X czasu, kickować go z serwera (Można oczywiście to wyłączyć, że tylko przenosi do drużyny Obserwatora i gracz sobie spokojnie czeka jako obserwator).
Możemy także ustalić po jakim czasie kickować z TT/CT i oddzielny czas kicku dla drużyny Obserwatora.
Możemy włączyć tylko kickowanie z drużyny Obserwatora.
Dodatkowo:
AFK na respie, jak wiadomo czasami chcemy, żeby AFK na respie było szybsze, tak też tu jest.
Jak działa plugin na respie?
Najpierw ustalamy ile razy gracz może być AFK (w pluginie zwie to się szanse [stand. 3])
Jeżeli gracz wykorzysta szanse [np. 3/3] to wtedy:
w zależności od CVAR'u:
- kickuje;
- przenosi do drużyny Obserwatora.
Możemy CVAR'em włączyć informowanie gracza, że jest AFK i nastąpi reakcja pluginu.
W pluginie jest pokazywanie ile graczy w CT i TT jest AFK [np. AFK CT: 1 AFK TT: 3] [można wyłączyć CVAR'em]
Mamy także wyrzucanie bomby, jeśli gracz jest AFK X sec..
Oczywiście możemy to wyłączyć, na przykład zamiast wyrzucania bomby możemy zainstalować to:
http://amxx.pl/topic...k-bomb-tranfer/
Więcej informacji w CVAR'ach
Uwaga CVAR'y ustalamy w pliku ultimateafk.cfg, który możemy pobrać z załącznika i wrzucamy go do folderu
addons/amxmodx/configs
afk_mode 0 // 1 - Kickuje od razu, to znaczy - nie przenosi na spect! // 0 - Najpierw przerzuca na Spect. Co dalej? Wybierz dalej w cvarach afk_timeafk 50 // Ile sekund mozna byc AFK w TT/CT, zanim... (cvar afk_mode) afk_timespect 0 // Ile sekund mozna byc AFK w druzynie Obserwatorow, potem kickuje! // 0 - Nieskonczonosc - nie kickuje. afk_saychangeafk 2 // Czy pisanie na SAY/SAY_TEAM wplywa na czas AFK? // 0 - Nie // 1- Tylko w druzynach TT oraz CT // 2 - Wszedzie TT/CT/Obserwatorzy. afk_shootchangeafk 1 // Czy strzal bronia, lub jej zmiana wplywa na AFK? // 1 - Tak. // 0 - Nie. afk_adminafk 0 // Czy traktowac adminow jako zwyklych graczy? Czytaj - Przerzucac oraz Kickowac? // 0 - Bedzie kickowalo/przerzucalo adminow i graczy. // 1 - Kickuje/przerzuca tylko graczy, admini maja spokoj. // 2 - Kickuje/przerzuca graczy i adminow, ale nie kickuje adminow z immunitetem. afk_warn 1 // ostrzegac gracza ze jest AFK? (Chat) // 0 - Nie // 1 - Tak (Domyslnie) afk_minplayers 0 // od ilu graczy na serwerze dziala U-AFK. afk_checkspawn 1 // Czy ma sprawdzac czy gracz jest AFK na respie? Takie AFK na respie dziala szybciej, przydatne bo sa szanse (patrz nizej). // 1 - Tak // 0 - Nie. Wylacza takze szanse (Zaraz sie dowiesz co to takiego) afk_timekillspawn 25 // Jezeli gracz nie rusza sie na respie przez tyle sekund, oznacza to, ze jest AFK, i mozna go ... (CVAR nizej) afk_killspawn 0 // Do cvaru wyzej // 1 - Zabic // 0 - Nic nie robi z graczem, ale pokazuje komunikat, ze gracz jest AFK. afk_killspawnchance 5 // Jezeli zostanie zabity (Wiec dziala tylko kiedy cvar afk_killspawn 1) przez Ultimate AFK [TEN_CVAR] razy to zostanie wywalony, bo nie gra. // Zalecane 3 w gore. // Uwaga 0 nie wylacza ! (Od wylaczania jest m.in cvar afk_checkspawn!) afk_bombdroptime 20 // Po jakim czasie AFK ma wyrzucic bombe graczowi na ziemie. // 0 - Wylacza. afk_playersinfoafk 1 // Czy ma pojawiac sie informacja? AFK TT : x AFK CT: x na chacie? // 1 - Tak. // 0 - Nie.
Plugin posiada multilanguage! Dzięki czemu obcokrajowcy zrozumieją, dlaczego np. zostali wyrzuceni z serwera
Na razie tylko PL i ANG. [Wersja ANG, możliwe lekkie błędy ;D]
Podziękowania:
- Dla autora/ów AFK-KISS, (zapożyczona funkcja: ta od rozpoznawania czy gracz ma bombe)
Changelog:
18 października 2012 r - publikacja;
28 października 2012 r - poprawa .txt;
20 grudnia 2012 r - poprawa małych bugów + "uczulenie" pluginu;
1.9b - 13 października 2013 r - "uczulenie" pluginu + poprawy błędów.
1.9f - 10 listopada 2013 r - Poprawienie kilku błędów - ładniejszy (czytelniejszy) plik .CFG
2.0 - 30 grudnia 2013 r -
- Dodanie do AFK - Freezetime - czyli w tym czasie nie nalicza AFK
- Wiele poprawek związanych z wyrzucaniem bomby.
- Bugi i poprawki;
- Dodanie komendy debugguj
- Poprawa jednego CVAR'a.
AFK-Ultimate.sma 15,62 KB 1605 Ilość pobrań
AFK-Ultimate.amxx
ultimateafk.txt 2,29 KB 2129 Ilość pobrań
ultimateafk.cfg 2,05 KB 1590 Ilość pobrań
Standardowa czyli:
- .amxx do plugins
- .sma do scripting
- ultimateafk.cfg do configs
- ultimateafk.txt do data/lang
#537266 [ROZWIĄZANE] Prośba o 55 perków min. Złoty Płaszcz
Napisane przez bulka w 25.04.2013 09:40
Platynowe Naboje:
codperk_platynowenaboje.sma 1,06 KB 67 Ilość pobrań
codperk_platynowenaboje.amxx
Bezlik ammo:
codperk_bezlikammo.sma 1,2 KB 56 Ilość pobrań
codperk_bezlikammo.amxx
Buty Indian:
codperk_butyindian.sma 585 bajtów 51 Ilość pobrań
codperk_butyindian.amxx
Buty poszukiwacza zlota:
codperk_butyposzukiwaczazlota.sma 692 bajtów 39 Ilość pobrań
codperk_butyposzukiwaczazlota.amxx
Buty szlachcica:
codperk_butyszlachcica.sma 684 bajtów 39 Ilość pobrań
codperk_butyszlachcica.amxx
Eliminator rozrzutu:
codperk_eliminatorrozrzutu.sma 967 bajtów 41 Ilość pobrań
codperk_eliminatorrozrzutu.amxx
Kamuflaz:
codperk_kamuflaz.sma 723 bajtów 37 Ilość pobrań
codperk_kamuflaz.amxx
Maksymalne skupienie:
codperk_maksymalneskupienie.sma 1 KB 43 Ilość pobrań
codperk_maksymalneskupienie.amxx
Narzedzia demolitions:
codperk_narzedziademolitions.sma 3,74 KB 35 Ilość pobrań
codperk_narzedziademolitions.amxx
Ogranicznik rozrzutu:
codperk_ogranicznikrorzutu.sma 960 bajtów 33 Ilość pobrań
codperk_ogranicznikrorzutu.amxx
Zwinne palce:
codperk_zwinnepalce.sma 1,8 KB 35 Ilość pobrań
codperk_zwinnepalce.amxx
Podręcznik szpiega:
codperk_podrecznikszpiega.sma 1,96 KB 37 Ilość pobrań
codperk_podrecznikszpiega.amxx
Podwójna kamizelka:
codperk_podwojnakamizelka.sma 772 bajtów 32 Ilość pobrań
codperk_podwojnakamizelka.amxx
Rozbłysk:
codperk_rozblysk.sma 2,21 KB 58 Ilość pobrań
codperk_rozblysk.amxx
Tytanowe naboje:
codperk_tytanowenaboje.sma 982 bajtów 42 Ilość pobrań
codperk_tytanowenaboje.amxx
Weteran noża:
codperk_weterannoza.sma 1,31 KB 49 Ilość pobrań
codperk_weterannoza.amxx
Zaskoczenie wroga:
codperk_zaskoczeniewroga.sma 2,38 KB 41 Ilość pobrań
codperk_zaskoczeniewroga.amxx
#449993 STAN BANA & Wygasłe bany nie znikają
Napisane przez Kamil_Cidry w 22.08.2012 13:00
Ta modyfikacja łączy:
-http://amxx.pl/topic/40703-lplista-zbanowanych-wyroznienie-wygaslych-banow/
-http://amxx.pl/topic/54896-wygasle-bany-jak-je-zostawic/
Wszystko jest wykonane w przejrzysty sposób:
o stanie bana informuje grafika umieszczona po prawej stronie.
-zielona: ban wygasł
-czerwona: ban aktywny
-pomarańczowa: gracz odbanowany
Miałem kilka problemów, gdyż gm 1.6 podczas dawaniu unbana zmienia czas bana z powiedzmy "1440" na "-1" przez co nawet gdy zdejmowaliśmy bana mającego trwać 1 dzień, zmieniało czas na "na zawsze". Jest to rozwiązane w sposób, że gdy dajemy graczowi unbana nie wyświetla czasu bana "na zawsze" lecz pisze odbanowany.
DEMO:
Cs-Strefa.pl - Lista Banów
proszę zapoznać się z działaniem, żeby potem nie mieć wątpliwości
INSTALACJA:
Pobieramy paczkę, oraz wrzucamy jej zawartość do folderu z AMXBANS
PACZKA:
Stan bana by Kamil_Cidry.rar - Speedy Share - upload your files here
W razie jakichkolwiek pytań, znalezionych bugów lub błędów w działaniu proszę pisać śmiało w tym temacie lub na PW
Załączone pliki
-
Stan bana by Kamil_Cidry.rar 19,58 KB 759 Ilość pobrań
#534200 [ROZWIĄZANE] Galileo i 3 najlepszych rundy (exp)
Napisane przez GoldenKill w 14.04.2013 01:12
Sprawdź a jak nie będzie działać to polecam ten plugin
http://amxx.pl/topic...sja-29-01-2012/
Załączone pliki
-
galileo.sma 79,17 KB 37 Ilość pobrań
galileo.amxx
#417756 Podczas dropu perku odgrywa się dźwięk
Napisane przez Klakier w 04.06.2012 15:23
public UstawPerk(id, perk, wartosc, pokaz_info)
zmień linijkę:
if(pokaz_info && perk_gracza[id])
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zdobyles %s.", nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
na
if(pokaz_info && perk_gracza[id])
{
client_cmd(id, "spk twojfolder/twojdzwiek");
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zdobyles %s.", nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
}
i dodajesz to samo do plugin_precache(); tak jak tłumaczyłem ci wcześniej
#534109 [ROZWIĄZANE] Dodanie dźwięku do perka
Napisane przez BaxY15K w 13.04.2013 20:24
#533662 [ROZWIĄZANE] Galileo i 3 najlepszych rundy (exp)
Napisane przez City w 12.04.2013 12:14
#533549 Modele szukam (diably, demony itp.)
Napisane przez aragog w 11.04.2013 15:53
http://zombie-mod.ru...s/modeli-zombi/
Mają sporo ciekawych modeli i nie tylko Ogólnie polecam stronę.
#514398 Prośba o klase która przechodz przez ściany
Napisane przez Play 4FuN w 12.02.2013 21:28
#531136 Poprawa klasy
Napisane przez koong w 03.04.2013 20:14
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fun> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Demon (Premium)"; new const opis[] = ""; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 50; new const kondycja = 25; new const inteligencja = 20; new const wytrzymalosc = 20; new sprite_blast; new ilosc_rakiet_gracza[33]; new poprzednia_rakieta_gracza[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); } public client_disconnect(id) { new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket"); while(entRakiety > 0) { if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entRakiety); entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket"); } } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Demon (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ilosc_rakiet_gracza[id] = 2; give_item(id, "weapon_hegrenade"); return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id){ ma_klase[id] = false; set_user_footsteps (id, 1) } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!"); } else { if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!"); } else { if (is_user_alive(id)) { poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } } } } public fwSpawn_Rakiety(id) { if(is_user_alive(id)) ilosc_rakiet_gracza[id] = 2; } public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); }
#528172 Prośba o przeniesienie hud
Napisane przez Flk w 26.03.2013 08:06
codsqlnew.sma 52,27 KB 37 Ilość pobrań
codsqlnew.amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Mdx
- Regulamin